Ja tuurlijk is dat fucked up mang.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo irritant worden.![]()
En vooral de foto's die zijn confronterend.
De reden ook dat ik altijd een duim op steek een een oog dicht knijp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Daarom en ik wil verdomme leuk op de foto staan.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat soms inderdaad bij mensen die scheel zijn. Laatst stond ik in de rij bij de kassa, ging er nog een open en werd ik geroepen maar haar ene oog keek weg en het andere naar mij
, ik vind dat toch verwarrend dan.
Echt?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt 2 versies.
Die je net hoorde was wel degelijk van Queen.
Dat dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn zo veel mannen van 40+ die ik echt zo keihard zou willen doen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het nu zo. Mijn gezicht niet constant zo, though.
Dat is een toffe fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat contrast/licht/alles
Anonimity is a bliss
Een simpele operatie om de pupil weer recht te zetten.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat fucked up mang.
Maar wat voor therapie krijg je er dan voor dan?
En ik zie John Barrowman ertussen staan. De scene in Torchwood met James Marsters, oef hot.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn zo veel mannen van 40+ die ik echt zo keihard zou willen doen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het nu zo. Mijn gezicht niet constant zo, though.
je kijkt niet altijd zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een giga leuke foto
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Broer, nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:26 schreef Viro het volgende:
Nog meer dames in het topic
nieuw vlees voor viro
Ecccchttt he.quote:
je gebruikt ons gewoonquote:Op maandag 18 juli 2011 03:26 schreef Viro het volgende:
Nog meer dames in het topic
nieuw vlees voor viro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |