Het was Freddie die dat zong, volgens mij ingezongen in '88 en zou op het album 'Miracle' verschijnen, hebben ze niet gedaan en is toen in '96 alsnog uitgebracht. Die versie waar jij op doelt is uit '92 door May samen met Frank Musker en Elizabeth Lamers.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt?Ik had hem nog harder gezet omdat ik niet goed hoorde wie er nu zong
Hij doet me een beetje denken aan:quote:
Mijn pet, ik neem hem afquote:Op maandag 18 juli 2011 03:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was Freddie die dat zong, volgens mij ingezongen in '88 en zou op het album 'Miracle' verschijnen, hebben ze niet gedaan en is toen in '96 alsnog uitgebracht. Die versie waar jij op doelt is uit '92 door May samen met Frank Musker en Elizabeth Lamers.
Aight, nou dat is wel een geruststelling dan toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Een simpele operatie om de pupil weer recht te zetten.
iets met autist qua muziekquote:Op maandag 18 juli 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost zegt dat ik geen smaak heb omdat ik deze dus aangevraagd/gestuurd heb
WTF
Jawel zit nog niet echt vaart achter maar het komt wel goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aight, nou dat is wel een geruststelling dan toch?
outpost.. ja dat blijktquote:
Snapte.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Frank is altijd smaak. Die man is de personificatie van smaak.
Dit jaquote:Op maandag 18 juli 2011 03:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Frank is altijd smaak. Die man is de personificatie van smaak.
vink nog steeds raar.. sikke.. dan moet ik denken aan een geitquote:Op maandag 18 juli 2011 03:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben te sikke om actief mee te posten mensen sorry.
Bedankt voor t draaien van mijn verzoekjens faye
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost zegt dat ik geen smaak heb omdat ik deze dus aangevraagd/gestuurd heb
WTF
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:30 schreef gewoonfaye het volgende:
nog 4 nummers hierna, ik sluit af met een verzoekje van erik
ja wat? dat zei je en dat klopt dus niet.. frankie geen smaak vinden.. cultuurbarbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |