Die is er toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef trovey het volgende:
Iemand die handig is en een rechtshandige smiley kan maken?
Ik probeer me in te houden qua SC, ik ben nogal verslavingsgevoeligquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nooit zo van de SC's maar ik ga hier een poging wagen
Liedjes uit mijn jeugd, he? Hmm, da's lastig, ik luisterde toen of naar Eftelingsprookjes en Beertje Colargol, of naar de lp's (jaja, dat is ouderwets, lp's) van mijn ouders. En dat betekende dus veel Beatles en Elvis Presley.
Wat je zegt ben je zelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Hey, een bejaardensoos. Wordt er al gebingood?
Pesthumeur door het weer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef Gravedigger het volgende:
Niet zo overdreven blij wezen trovey.
Cool....bingo....ik doe mee! Spelletjes spelen, altijd leuk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Welk muziektopic?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool....bingo....ik doe mee! Spelletjes spelen, altijd leuk.
*Wacht nog totdat Karina muziektopic terugmoved*
Ik ben er mee bezig, met jouw topic. Dat new wave, etc. topic.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool....bingo....ik doe mee! Spelletjes spelen, altijd leuk.
*Wacht nog totdat Karina muziektopic terugmoved*
Wilde je jezelf ook inschrijven voor de Rollator Ren Je Rot race......je staat op de lijstquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Nog altijd fijne muziek, zag Blondie er nog een beetje goed uit? Ik zag laatst foto's en die waren niet echt flatteus.quote:
14 juli Blondie zet vanavond Paradiso op zijn kop. kijk hier even Karinaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Karina het volgende:
Mag ik even passen voor de bingo en rollatorsIk doe liever een LAN game of desnoods een lasergame.
[..]
Nog altijd fijne muziek, zag Blondie er nog een beetje goed uit? Ik zag laatst foto's en die waren niet echt flatteus.
[Arcee mode] En voor de grap even gekeken of er nou meer vrouwen of mannen "zitten" hier (ik heb niet iedereen meegeteld, alleen de mensen die wat vaker langskwamen). Ik telde ongeveer 10 mannen en 18 vrouwen die geregeld postten[/Arcee mode]
En deze vrouw gaat nu wat eten en boodschappen doen: drank en vreten inslaan voor vanavond, Holland got Talent
Cool....ik was al van plan om een disconummertje te posten en je zo wat gunstig te stemmen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, met jouw topic. Dat new wave, etc. topic.
Deze dus: Punk, disco, New Wave of?
Ik vind 8 uur vroeg genoeg om op te staan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:13 schreef yvonne het volgende:
We zijn geen vroege optaanders hier?
Echte nachtbrakers ook niet meer trouwens...
Teveel gezopen of de smurfin?quote:
Zo te lezen en zien was het beregezellig! Wat grappig dat ze de tekst van Girlie Girlie niet meer kende. Speelden ze nog die hit van een paar jaar geleden (uh ik zocht even op van wanneer die was, Maria, maar dat was ook alweer 1999!). Wat gaat het toch snel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
14 juli Blondie zet vanavond Paradiso op zijn kop. kijk hier even Karina
Sinds een paar dagen pas hoor, het is nog uitzoeken hoe of watquote:
Disco is altijd goed! De buren hier zijn van 2 kanten af muziek keihard aan het afspelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool....ik was al van plan om een disconummertje te posten en je zo wat gunstig te stemmen.
Ik ga zometeen lekker op balcon zitten in de zon met een boekje en een wijntje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:39 schreef Toverheks het volgende:
Zonnetje schijnt in Amsterdam dus ga eens de straat op
Als je op je werk bent, dan kun je het vast ook wel horen, wat is dat hard zeg, kun je nagaan als je daar in het stadion staat.quote:
Ik woon zo ongeveer in het midden van het Olympisch Stadion en Parnassus wegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:13 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ik hoor wel watIk zit meer richting Parnassus, dus het is hier wat minder.
Ik denk dat de aanwezigen weinig last van de herrie hebben
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Daar weet ik niks van Trovey, misschien in DIG vragen?
Er zijn net kittens hier in huis geboren!![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 8e nestje - Poema in tha house! [/spam]
ja heks heeft me naar hier gesleurdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te lezen en zien was het beregezellig! Wat grappig dat ze de tekst van Girlie Girlie niet meer kende. Speelden ze nog die hit van een paar jaar geleden (uh ik zocht even op van wanneer die was, Maria, maar dat was ook alweer 1999!). Wat gaat het toch snel.
Jammer dat je haar gezicht niet ziet op de foto's.
[..]
Sinds een paar dagen pas hoor, het is nog uitzoeken hoe of wat
[..]
Disco is altijd goed! De buren hier zijn van 2 kanten af muziek keihard aan het afspelenhelaas en geen idee wie het nou precies zijn.
[..]
Ik ga zometeen lekker op balcon zitten in de zon met een boekje en een wijntje.
Laysa je hebt ons ook gevonden.
@trovey: ik ben redelijk handig met de pc, maar als hij ECHT niets meer wil, zou je bijna denken dat er iets hardwarematigs aan de hand is (kapotte harddisk of zoiets).
Olympiaplein ofzo? Dat had ik toen ik in Bos en Lommer woonde. Ik kon de zomeravondconcerten in het Westerpark prima volgen op mijn balconquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon zo ongeveer in het midden van het Olympisch Stadion en Parnassus wegIk denk dat de wind net deze kant opwaait, dat ik het zo hard hoor. Geen hele slechte muziek trouwens, maar het wordt wat vervormd door de afstand.
Daar heel dichtbij inderdaad. Nadeel is dat als er een evenement is dat soms mijn hele straat volgeparkeerd staat en ik mijn auto niet meer kwijt kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Olympiaplein ofzo? Dat had ik toen ik in Bos en Lommer woonde. Ik kon de zomeravondconcerten in het Westerpark prima volgen op mijn balcon
nu zijn de heuvels lekker hoog, verleden jaar even Anouk en Marco bekeken op het duintje, je hoorde alles primaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Olympiaplein ofzo? Ik had dat toen ik in Bos en Lommer woonde. Ik kon op mijn balcon de Live in het Westerpark concerten prima volgen.
die stadsmensen vallen best mee hoor, echt stadsmensen kunnen ook heel lief wezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef Kingstown het volgende:
Eng hoor al die grote stads mensen die hier zo maar in het wild rondlopen.
oh wat leuk en wat veel kittensquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Daar weet ik niks van Trovey, misschien in DIG vragen?
Heel veel. Altijd spannend of ze het allemaal redden.quote:
Ik zou daar dus niet meer tegen kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel veel. Altijd spannend of ze het allemaal redden.
Boem is ho he dan klapt de hele boel in mekaar succesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:51 schreef trovey het volgende:
Nou, luitjes ik ben bezig om voor het eerst zelf Windows opnieuw te installleren (want al het andere faalde), boek van de Kringloop over zelf installeren bij de hand en nu duimen maar.
duim even met je mee ja hopen dat ze allemaal gezond zijn, en dat je ze dan kwijt kan anders zit je met heel veel katten opgescheeptquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel veel. Altijd spannend of ze het allemaal redden.
Ik ben vrijwilliger bij een opvangorganisatie dus ik adverteer ze via het asiel waar ze ook terecht kunnen als ik geen baasjes vind. Maar dit nest trekt belangstelling van diverse fokkers dus ik heb goede hoop dat ik een aantal kittens en moeder al een huisje kan bieden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
duim even met je mee ja hopen dat ze allemaal gezond zijn, en dat je ze dan kwijt kan anders zit je met heel veel katten opgescheept
Ik lees al heel lang jouw topics....en zit heel de tijd te oehen en te aahenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger bij een opvangorganisatie dus ik adverteer ze via het asiel waar ze ook terecht kunnen als ik geen baasjes vind. Maar dit nest trekt belangstelling van diverse fokkers dus ik heb goede hoop dat ik een aantal kittens en moeder al een huisje kan bieden.
mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger bij een opvangorganisatie dus ik adverteer ze via het asiel waar ze ook terecht kunnen als ik geen baasjes vind. Maar dit nest trekt belangstelling van diverse fokkers dus ik heb goede hoop dat ik een aantal kittens en moeder al een huisje kan bieden.
Je kunt iemand ook zo fijn opbeuren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Boem is ho he dan klapt de hele boel in mekaar succes
3 kan best.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees al heel lang jouw topics....en zit heel de tijd te oehen en te aahen![]()
Maar we hebben nu al 2 katten en meer mag ik niet
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
3 kan best.![]()
![]()
Toen ik vorig jaar moeder, zus en 5 kittens in huis had, had ik 10 katten. Dat was best wel veel eigenlijk.
Succesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:06 schreef trovey het volgende:
Ik ben even weg....internet moet naar de andere computer toe.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef Toverheks het volgende:
13 aug. weer een feestje in mijn achtertuin, het hele poppenhuis trilt mee op de zware bass, vrijdagavond ervoor vind ik de leukste avond dan gaan ze indraaien.
en er lopen heel veel mensen rond van 40/60 dus je valt nooit op
Voor dat soort zaken heb ik een handige zoonquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt iemand ook zo fijn opbeuren.![]()
Nog 7 minuten en als het lukt ga ik een handeltje opzetten.De computerboer vraagt 35 tot 70 euro hiervoor.
![]()
En nou heb je me toch naar F&F gelokt, waar ik volgens mij nog NOOIT heb gekekenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
ze zijn een week aan het opbouwen, en dit jaar tot en met de rand van osdorp.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging ik een keertje zwemmen daar, wist ik veel, waren ze net aan het opbouwen en een rotooi overal, ik kon niet eens de kleedkamers in komen (wel naderhand geld teruggehad, want het was echt niet te doen).
het gaat je lukkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt iemand ook zo fijn opbeuren.![]()
Nog 7 minuten en als het lukt ga ik een handeltje opzetten.De computerboer vraagt 35 tot 70 euro hiervoor.
![]()
wij ook en daarnaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Zometeen lekker Holland Got Talent kijken, mijn vrijdagavond is weer gevuld gelukkig
Oh dat is een leuk opvullertje totdat Mart komt, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
wij ook en daarna
http://www.tvgids.nl/programma/11193866/Big_fat_Gypsy_wedding/
Graag gedaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is een leuk opvullertje totdat Mart komt, bedankt voor de tip.
Geen last vanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het nu, wat een barbiepopjes/suikerspinnen.
En FOK! is traaaaaag.
Was het wat? Ik ben een beetje allergisch voor Paayquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Zometeen lekker Holland Got Talent kijken, mijn vrijdagavond is weer gevuld gelukkig
Ja het was leuk en grappig, Man met kameel , lama en papagaaiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het wat? Ik ben een beetje allergisch voor Paay
Ik vind het altijd wel leuk, maar: het duurt eigenlijk net een half uurtje te lang, anderhalf uur zou genoeg zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:18 schreef Bluezz het volgende:
He jakkes, optredens met dieren(ja ik ben een zeikert
) maar het is dus echt lekker blik op oneindig verstand op nul vermaak? Want dat vind ik op vrijdagavond na zo'n hectisch werkweekje altijd wel lekker eigenlijk
Ik niet, ik ben me vergeten voort te planten en weet meer van computers af dan mijn broer dus die valt ook al af, ik ben mijn eigen "mannetje" op technisch gebied.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:33 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Voor dat soort zaken heb ik een handige zoon
Het is geluktquote:
Gelukkig heb ik ook twee partities staan op die computer dus de bestanden staan apart en staan er nu nog gewoon op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef Karina het volgende:
Geen bestanden kwijtgeraakt, Trovey? Dat is altijd balen als dat gebeurt. Maar mooi dat het is gelukt
Dit weekend kan ik ook Windows installeren bij een kennis die het tot heden nooit aandurfde het zelf te doen, ik snap echt niet waarom computerzaken er 35-70 euro voor vragen om dat klusje te doen, kwestie van een paar keer de goede knoppen indrukken en klaar, dat verdienen ze wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Lekker Trovey, ik kan er zo slecht tegen als er iets met de puter is![]()
Gelukkig heb ik helemaal niets met dat programma.en hou me er ver vanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Wilde HGT terugkijken, moet je betalenmaar ik heb 3 fragmenten kunnen zien
Die reikiwat is het toch een heerlijke clown die Gordon.
Die vrouw kon goed zingen maar idd fouter dan foute styling (waarom zegt niemand tegen haar ; niet doennnnnn ) en fouter dan fout nr!
Benieuwd hoe ze zich ontwikkelt.
Ik zit vrijdagavond bijna altijd bij mijn broer en die heeft een teringhekel aan dat soort programma's dus ik krijg niet eens de kans om zoiets te zien zonder constant eenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik riep dat ook altijd Trov maar het werkt voor mij lekker relaxend omdat ik mijn altijd maar draaiend schijfje ff stil kan zetten met dit soort pulp![]()
Oh en qua puters : ik heb laatst via logmein een collega geholpen met haar lap. Je kan dan haar lap overnemen en dingetjes doen. Werkte fantastisch en ze is blij!
Nou, ik heb er ook jaren niet naar gekeken, maar gebruik het echt als een soort *sit down and relax and let it all slip awayyyyyy televisiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:20 schreef trovey het volgende:
Ik zit vrijdagavond bijna altijd bij mijn broer en die heeft een teringhekel aan dat soort programma's dus ik krijg niet eens de kans om zoiets te zien zonder constant eenhoofd te zien.
.
Daar heb ik My family en Miranda voor op BBC1 en Gardners world op BBC2.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, ik heb er ook jaren niet naar gekeken, maar gebruik het echt als een soort *sit down and relax and let it all slip awayyyyyy televisie
Volgens mij zit het aan de voorkant ook helemaal verkeerd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:43 schreef trovey het volgende:
Is dat nou aan die ene kant afgeschoren of kijk ik scheel?
Het zit erg apart...zo heet dat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zit het aan de voorkant ook helemaal verkeerd?
Volgens mij moet je Frans zijn om jezelf zoiets aan te doenquote:
Nope. Leuk, lekker apart en niet standaard, ik hou ervan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:37 schreef APK het volgende:
Leuk liedje, maar een beetje fout kapsel.
Toch?
Nee best leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:41 schreef Karina het volgende:
Dat je voor HgT moet betalen wist ik niet, wat een boeven. Ik vraag me af of ze de "terugkijkers" ook meetellen in de kijkcijfers, want die waren best hoog zag ik net.
Geen spijt dat je gekeken hebt, Bluezz? Voor die euro
Je kunt toch hormonen slikken tegen dat soort verschijnselen?quote:
1 euro is wel te doen Bluezz..Niet dat ik naar HGT kijk hoor..dat weer niet. Overigens goede middag! OMG ik zie nu pas dat ik in SC zitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:18 schreef Bluezz het volgende:
Nope. Leuk, lekker apart en niet standaard, ik hou ervan.
En met dank aan de dames hier heb ik net alles van HGT zitten kijken voor een euro
golfer is allaaaaaaaaaaaang naar bed
Ik kies ervoor om dat niet te doen. Zo simpel ligt het allemaal niet <zie overgangstopic hier in 40+>quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:47 schreef APK het volgende:
Je kunt toch hormonen slikken tegen dat soort verschijnselen?
H.E.L.P.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:17 schreef Haaibaaike het volgende:
1 euro is wel te doen Bluezz..Niet dat ik naar HGT kijk hoor..dat weer niet. Overigens goede middag! OMG ik zie nu pas dat ik in SC zit
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
1 euro is wel te doen Bluezz..Niet dat ik naar HGT kijk hoor..dat weer niet. Overigens goede middag! OMG ik zie nu pas dat ik in SC zit
Haha gefoptquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
vanaf NU ben je verplicht hier te komen in de SC, elke dagquote:
Dat laatste ga ik maar niet doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik kies ervoor om dat niet te doen. Zo simpel ligt het allemaal niet <zie overgangstopic hier in 40+>
ik hou niet van zulke prog. maar gisteren wel even gekeken, omdat ik in dat topic meepostequote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha gefopt
Ik kijk naar al die Talentenjachten, maakt niet uit welke, of het nou Popstars is of HgT.
Nee heb niet gekeken Heksquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
heb je gisterenavond naar Travel en Roma`s gekeken Haaitje, RTL 4 wat een wereld
Nee lieve Heks ik houd niet van verplichtingen. laatste post hierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
vanaf NU ben je verplicht hier te komen in de SC, elke dag
oh Haai ik wist niet dat zulke mensen bestonden, als je het terug kan kijken moet je het zeker doen die jurken alleen al wat een wereldquote:
nu ga ik huilenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee heb niet gekeken Heks
[..]
Nee lieve Heks ik houd niet van verplichtingen. laatste post hier![]()
je lekker laten *grijpen*quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren een half uurtje gezien van dat programma. Die suikerspinjurken inderdaadEn de nogal aparte regels voor versieren/daten van die jongeren.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:37 schreef Toverheks het volgende:
en ben even de straat op, Haaitje kus van mij
Waar ik trouwens nog nooit van had gehoord, was de benaming "Travellers". Het klinkt bijna als Science Fiction.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je lekker laten *grijpen*echt he Karina dat meisje van 7 in die rose jurk plus plu
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu ook al weer een tijdje de TdF te kijken, met een wijntje erbij
hij staat nu te galmen hier, Hoppa zegt ie een paar keer, wil wel Hoppa Hoppa met hem hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks !!! gewoon wegblijven bij die stumperds![]()
hier om je op te vrolijken![]()
Ik had hem hier voor je gepost Grieks muziek topic #2
maar je komt nooit eens even lekker stalken![]()
![]()
Ik kreeg een bui op mijn kop toen ik op de fiets zat vanmiddag en nu ga ik een dutje
doen, ik ben tenslotte 40+ dus dan mag het
ransbakjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij staat nu te galmen hier, Hoppa zegt ie een paar keer, wil wel Hoppa Hoppa met hem hoor
dank je FANN
ik kijk dat helemaal nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan mis je net de aankomst van deze touretappe
ik was gelijk in coma, maar ik ga NU effe luisterenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
ff voor FANN ken ze lekker in bed luisteren.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks !!! gewoon wegblijven bij die stumperds![]()
hier om je op te vrolijken![]()
Ik had hem hier voor je gepost Grieks muziek topic #2
maar je komt nooit eens even lekker stalken![]()
![]()
Ik kreeg een bui op mijn kop toen ik op de fiets zat vanmiddag en nu ga ik een dutje
doen, ik ben tenslotte 40+ dus dan mag het
Ja ik ook, hele dag regen, dus niet echt weggeweest.quote:
wij zouden met dochter en haar schoonfam. dagje Artis doen maar ff verschoven naar volgende week. zo zeiknat daar rondhobbelen is ook niks.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Goedemorgen kan nog net..Zit in mijn pyama nogGa dadelijk lekker douchen
Dit dus....quote:Op zondag 17 juli 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgen en nee King dat heb ik niet
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:48 schreef galtfactory het volgende:
Mag ik uit de TT concluderen dat mensen dit weer maar niks vinden?
Dan zal ik wel de uitzondering op de regel zijn want ik houd er wel van.
vaag ik weet het echt niet hoe je daar aan komt, ik heb nergens last van.quote:
Die zie ik ook af en toe inderdaad! Geen idee waar dat vandaan komt.quote:
Ik vind het niet erg en dat liedje is vrolijkquote:Op zondag 17 juli 2011 11:48 schreef galtfactory het volgende:
Mag ik uit de TT concluderen dat mensen dit weer maar niks vinden?
Dan zal ik wel de uitzondering op de regel zijn want ik houd er wel van.
Ik vind dit weer ook wel lekkerder dan die bloedhittequote:Op zondag 17 juli 2011 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hou van regen storm en wind sneeuw en een tornado hier en daar.
Best grappig om in een topic uit 1999 terecht te komen, maar er verschijnt bovenin helaas geen link, alsof 40plus op een bepaalde manier gekoppeld zit aan een heel oud topic ofzo.quote:
wat heb jij dan de hele nacht uitgespooktquote:Op zondag 17 juli 2011 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind dit weer ook wel lekkerder dan die bloedhitte
net wakkermaar ik ging pas om vijf uur slapen
fillum gekeken, nee ransbakje, geen pornoquote:Op zondag 17 juli 2011 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat heb jij dan de hele nacht uitgespookt![]()
hahahahhah wie heeft het hier nu over pornoquote:Op zondag 17 juli 2011 12:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
fillum gekeken, nee ransbakje, geen porno![]()
1 leuke en eentje over oorlog enzo... titels weet ik niet eens meer![]()
Die Griek gaat patat bakken als ontbijt... hij vraagt net of ik ook wil..
eh... nou nee
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahhah wie heeft het hier nu over pornoen waarom niet een lekker bord patat ach het is zondag gewoon doen
heb zin in een uitsmijterquote:Op zondag 17 juli 2011 12:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik straks pannekoeken ga bakken dat wel
Patat als ontbijt, dat lijkt me echt vies.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
fillum gekeken, nee ransbakje, geen porno![]()
1 leuke en eentje over oorlog enzo... titels weet ik niet eens meer![]()
Die Griek gaat patat bakken als ontbijt... hij vraagt net of ik ook wil..
eh... nou nee
Neu valt wel mee, is ie ook gewend vanwege nachtdiensten soms zitten we om 6 uur 's ochtendsquote:Op zondag 17 juli 2011 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Patat als ontbijt, dat lijkt me echt vies.
Ook lekker... met kaas/ tomaatquote:
Dat klinkt spannend....wordt je afgeluisterd door de inlichtingendienst?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
verdere informatie doe ik per postduif want ''ze'' lezen meeje weetz...
Spaghetti zou ik dan wel weer wegkrijgen. Vooral die lucht van patat kan ik niet aan 's morgens (op mijn werk ruik ik dat weleens uit de kantine komen, beh).quote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu valt wel mee, is ie ook gewend vanwege nachtdiensten soms zitten we om 6 uur 's ochtends
aan de spagetti
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook lekker... met kaas/ tomaat![]()
nah... genoeg gezapt... eerst maar effe douchen want anders ga ik meuren![]()
verdere informatie doe ik per postduif want ''ze'' lezen meeje weetz...
tot later
ssssssssssstttttttttt RVD dacht ikquote:Op zondag 17 juli 2011 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend....wordt je afgeluisterd door de inlichtingendienst?
Als ik het over zou kunnen doen, dan was ik nooit gaan studeren. Zonde van de tijd.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
Als jullie 40+ers nu terugkijken op jullie levens. Wat zouden jullie dan anders doen toen jullie nog jong(er) waren?
later kinderen genomen en wat van de wereld gezien te hebben, en een opleiding had ik heel graag willen doen, en vooral niet naar me ouders geluisterd hebben, wilde au pair worden in Amerika, was al heel ver met regelen etc.etc. tot dat mijn vader zei nee het gebeurt niet veels te ver weg en je wordt als huissloof gebruikt etc.etc. daar heb ik nog steeds *spijt* van al is *spijt* eigenlijk niet het juiste woord. ( je luisterde maar gewoon naar je ouders tegenwoordig luisteren ouders naar hun kinderen, en zo lang geleden is het allemaal niet maar er is veel veranderd in opvoeding etc,.etc.)quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
Als jullie 40+ers nu terugkijken op jullie levens. Wat zouden jullie dan anders doen toen jullie nog jong(er) waren?
Misschien de HAVO afmaken, ik was van school gegaan omdat ik er geen zin meer in had, was toen wel overgegaan, ik had nog een jaartje door moeten zetten. Maar ja, ik het ook later nog af kunnen maken, dat heb ik ook nooit gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
wees blij, als dat stopt kan je hier Overgang ??? gaan postenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Inmiddels allang gedouched. Ik heb het weer maandelijkse![]()
Niks.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
Door jouw schuld is het een omelet kaas tomaat geworden en nu ben in eenquote:
moet een beetje lachenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Door jouw schuld is het een omelet kaas tomaat geworden en nu ben in een
beetje misselijk want het was een beetje veel...
hahahaha iedereen vandaag aan de uitsmijterquote:Op zondag 17 juli 2011 17:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb ook zin in een uitsmijter met kaas
Hallo zit ik ook mee met de overgangquote:Op zondag 17 juli 2011 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wees blij, als dat stopt kan je hier Overgang ??? gaan posten![]()
en als ik mijn zussen af en toe hoor valt dat niet mee, hoewel de één er meer last van heeft
dan de ander.
Man gaat chinees opwarmen van gisteren en ik eet straks een uitsmijter Heksie.. en jij?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:28 schreef Toverheks het volgende:
hahahaha iedereen vandaag aan de uitsmijter
ow... tegelijkertijd?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallo zit ik ook mee met de overgang
ik had het bij één ei moeten houden maar ik had er 2 geklutstquote:Op zondag 17 juli 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet een beetje lachenklein beetje maar dan he FANN
had milkshake gemaakt ) 2 liter slagroom, aarbeien en yogurt'....roerbakmie met prei en bosuitje en stukjes kip en een salade met ei, tomaat,honingmosterddressing en stukjes Fetakaas en lekker dat het allemaal wasquote:Op zondag 17 juli 2011 17:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Man gaat chinees opwarmen van gisteren en ik eet straks een uitsmijter Heksie.. en jij?
ja echt lachen he wat een stunt............wordt echt een FOKSlet zit nu geloof ik in 3 forumtopic@s te postenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Meisjes, ik ben een Zeeman...
goed op die verontwaardigende koppen van die gooische trutten letten
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt lachen he wat een stunt............wordt echt een FOKSlet zit nu geloof ik in 3 forumtopic@s te posten
quote:
Hoer !quote:Op zondag 17 juli 2011 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
herstel 4, ik sla het creabeahaaknaald ttopic over, dus 4
Ja echt he, schaam me zelf een beetjequote:
Waar waarquote:Op zondag 17 juli 2011 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja echt he, schaam me zelf een beetjeal wil ik in NWS wel even iemand keihard op zijn bek timmeren, wat een randdebiel
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
Er zit daar eentje waar de haat voor buitenlanders gewoon van het scherm spat, echt lees vaak in NWS vandaag door het KutMetPerenWeer vaker, maar ik wordt er zelf onpasselijk van
Ja he, nee ik trek er me niks van aan, alleen mijn lijstje met Domme Mensen wordt langer en langer, echt god heeft rare schepselen geschapen...Amenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je moet je niet alles zo aantrekken Heks, er zitten echt hele domme mensen op Fok
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, nee ik trek er me niks van aan, alleen mijn lijstje met Domme Mensen wordt langer en langer, echt god heeft rare schepselen geschapen...Amen
Ik ben dol op lijstjes....mag ik ook op die van jou?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, nee ik trek er me niks van aan, alleen mijn lijstje met Domme Mensen wordt langer en langer, echt god heeft rare schepselen geschapen...Amen
heb dat hier ook in zitten in mijn multi huppeldepup UPC boxjequote:Op zondag 17 juli 2011 18:22 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb geen upc maar wij hebben tv gelderland.
ik ga jou volgen, en besluit ik over een week dat jij op mijn lijstje mag stuur ik even de postduif jou kant op zodat jij dan weet dat jij ook op mijn lijstje voor komtquote:Op zondag 17 juli 2011 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dol op lijstjes....mag ik ook op die van jou?
Ja wij krijgen /of hebben TV Gelderland en kijken dus ook naar vierdaagse..inderdaad als het maar niet gaat regenen is zo sneu voor de mensen die meedoen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:29 schreef Toverheks het volgende:
heb dat hier ook in zitten in mijn multi huppeldepup UPC boxjega het volgen vind ik altijd wel leuk en duim voor die mesen voor heel mooi weer, beetje wind mag wel als het maar niet gaat regenen.
Zolang je maar wel lief bent voor de postduif, anders kom je op mijn lijstje!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga jou volgen, en besluit ik over een week dat jij op mijn lijstje mag stuur ik even de postduif jou kant op zodat jij dan weet dat jij ook op mijn lijstje voor komt
zal lief blijven voor jequote:Op zondag 17 juli 2011 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je maar wel lief bent voor de postduif, anders kom je op mijn lijstje!
meestal op uitzending gemist kan je ze terug vindenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Waarom komt dat soort programma's altijd zo laat? Ik moet om half 7 op, Avondetappe kan ik ook al nooit afkijken omdat het zo laat begint.
Ja, maar dit soort programma's is nooit zo leuk om terug te kijken, omdat alles dan al achterhaald is, gelukkig begint het nu vroeg (en nu is dus NUquote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
meestal op uitzending gemist kan je ze terug vinden
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar dit soort programma's is nooit zo leuk om terug te kijken, omdat alles dan al achterhaald is, gelukkig begint het nu vroeg (en nu is dus NU)
Luisteren naar mijn eigen intuitie en niet die baan nemen waarvan ik dacht"Dat is wellicht niet zo'n verstandig ideequote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
Dan was ik wel naar de "kweekschool" gegaan ipv de opleiding die ik nu heb gedaan, omdat er toen een overschot aan juffen was...maar over algemeen denk ik toch wat ik nu gedaan heb.Het heeft me wel gemaakt tot wie ik nu ben!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:17 schreef trovey het volgende:
Hier droog en een zacht zonnetje, temperatuur is me hoog zat, ik ben niet zo van de hogere temperaturen.Overigens gisteravond ontdekt dat mijn Windows installatie nog niet helemaal goed was.....ik had geen geluid.
![]()
Gelukkig is dan een veel voorkomend probleem en met behulp van Google zitten de goed drivers inmiddels weer op de plek.
Nu de kennis nog waar de nieuwe installatie zondag is gedaan....die raakte gisteren al zachtjes in paniek toen hij bemerkte dat hij geen geluid hadquote:
Ik heb hier zon....oh wacht, nu niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net achter dat ik morgen en overmorgen een heel eind moet omrijden om op mijn werk te komen vanwege roeiwedstrijden
Ik ook. Het gaat vooral om het ontgrijzenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:38 schreef trovey het volgende:
Hier is de zon weer weg.
Ik laat het nooit bij de kapper verven, ik gooi er zelf gewoon een pakje haarverf door.
Werkt uitstekend omdat ik toch een kleur neem die nauwelijks afwijkt.
Die geniepige grijze gloed als je even niet oplet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook. Het gaat vooral om het ontgrijzen
Moet je kunnen hé. Bij mij gaat het ook om dat het grijze uitgroei weg isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:38 schreef trovey het volgende:
Hier is de zon weer weg.
Ik laat het nooit bij de kapper verven, ik gooi er zelf gewoon een pakje haarverf door.
Werkt uitstekend omdat ik toch een kleur neem die nauwelijks afwijkt.
Kan bij mij niet, te duur want te oude huisdieren en die hebben geen ziektekostenverzekering dus baasje moet zelf dokkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet je kunnen hé. Bij mij gaat het ook om dat het grijze uitgroei weg isMaar ik kan er wel een week of 6 tegen.
Gewoon mengen en door haar heen smeren, ik doe niet aan flitsende lichtere lokjes en diverse overeenstemmende kleuren in één coupe dus dan is zelf kleuren zo gedaan. De enige keer dat ik eens hightlights heb geprobeerd via een doe het zelf setje was een mislukkingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
ik bedoel dat ik mij haar zelf niet kan verven..Daarmee bedoelde ik moet je kunnen hé
Ik laat ze ook in een kleur mijn haar verven..En geduld heb ik ook niet bij de kapper zolang zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:17 schreef trovey het volgende:
Gewoon mengen en door haar heen smeren, ik doe niet aan flitsende lichtere lokjes en diverse overeenstemmende kleuren in één coupe dus dan is zelf kleuren zo gedaan. De enige keer dat ik eens hightlights heb geprobeerd via een doe het zelf setje was een mislukkinggelukkig had ik nog een pakje in huis dus hoppa er overheen.
Niks van meegekregen, maar kan het me voorstellen. Voordat je jezelf zo op film zet zeg....kan me niet voorstellen dat je dat als 40-plusser nog doet.quote:
Pfew....ben ik gelukkig niet de enige....oudjes onder elkaar zullen we maar zeggen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit ook niet en die geeft make-up tips
Geen idee, maakt me ook niet uit eerlijk gezegd. Heb even verwonderd gekeken en ben toen weer muziek gaan luisteren, dat vond ik interessanter.quote:
Ik hoop echt van niet, anders is het wel heel triest. Ik heb alleen dat ene FOK! filmpje gekeken.quote:
Er staat me nog iets bij van die topicreeks ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop echt van niet, anders is het wel heel triest. Ik heb alleen dat ene FOK! filmpje gekeken.
Dat kan niet waar zijn. Leuk bedacht wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:46 schreef Kingstown het volgende:
Holy Fuck....even aan het Youtuben en kom ik via de Heideroosjesterecht bij een meid (Anita) die een beetje een trauma heeft opgelopen van FOK! Ze heeft het heul zwaar.
Noord Nederland dus? Fijn, ga je nog weg?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemiddag bijna vakantie voor ons..
ik zal straks even zoeken. Is nog niet zo heel lang geledenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, maar kan het me voorstellen. Voordat je jezelf zo op film zet zeg....kan me niet voorstellen dat je dat als 40-plusser nog doet.
Wij zijn er nooit geweest maar waar wij zijn is inderdaad waterval en kabelbaan van 3700 hoog..Wij gaan ook excursies elke dag een andere plaats..Maar slapen wel in het zelfde hotel. En wandelen inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh lekker, wandelen enzo? Is dat met die watervallen?
Ik heb nog maar een paar grijze sprietjes en die kleuren idd anders mee. Niet echt oranje, maar wel een ander soort rood. Voor mij werkt het als gratis highlights.quote:
Bergen beklimmen dat doen wij niet..1 augustus en komen 10 augustus weer thuis! Elke dag excursie hier en daar en komen dan tegen de avond weer in ons hotel in Zillertall.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:14 schreef Toverheks het volgende:
Haaitje wanneer ga je weg??/lekker hoor bergen beklimmen en genieten van de natuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bergen beklimmen dat doen wij niet..1 augustus en komen 10 augustus weer thuis! Elke dag excursie hier en daar en komen dan tegen de avond weer in ons hotel in Zillertall.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
goedemorgen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
ja zullen we dan toch een lekker weekje nog krijgen met een zonnetje??quote:
Het is wel te hopen, ik word nu een beetje gek van die regen de hele tijd. En gisteren was het nog koud ook, amper geslapenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zullen we dan toch een lekker weekje nog krijgen met een zonnetje??
lekker op terras met kop.koffiequote:Op maandag 25 juli 2011 10:06 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen, hier een zonnetje in Mooi Amsterdam
alweer overquote:Op maandag 25 juli 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
Wolkbreuk hier komt echt met bakken uit de hemel vallen
Winterdekbed weer uit de mottenballen halen dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel te hopen, ik word nu een beetje gek van die regen de hele tijd. En gisteren was het nog koud ook, amper geslapen
Ik heb een pyama aangedaan vannachtquote:Op maandag 25 juli 2011 19:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Winterdekbed weer uit de mottenballen halen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |