Is dezelfde als die je hierboven hebt neergezetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:49 schreef Toverheks het volgende:
op de website van SBS hele dag de stream ook te volgen, er staan langs de route 60 camera`s opgesteld........................
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is dezelfde als die je hierboven hebt neergezet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoorde het gisteren in 4daagse journaal, dacht niet vergeten het gelijk morgenochtend posten, nou ja dan staat het er dubbel
O jammer! Maar is het ook vandaag weer goed weer daar bij jullie? Wat een mazzel voor al die wandelaars zeg en dat terwijl ze zulk slecht weer hadden voorspeld!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:10 schreef Laysa het volgende:
Vanaf 6 uur de lopers uitgezwaaid voor de dag van Groesbeek...helaas was Pietje denken wij al voorbij want die hebben we niet gezien
ja droog met hier een daar een zonnetje...en de temperatuur is ook goed...veel mensen zonder jassen aan gezien....Vandaag de dag van Groesbeek, dus de 7 heuvelen...Zware dag dus hopelijk blijft het droog.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
O jammer! Maar is het ook vandaag weer goed weer daar bij jullie? Wat een mazzel voor al die wandelaars zeg en dat terwijl ze zulk slecht weer hadden voorspeld!
Leuk! Ik ben blij voor al die wandelaars die dit mooie weer hebben! Loopt een stuk prettiger dan in de regen lijkt me. Vandaag is de zwaarste dag he?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja droog met hier een daar een zonnetje...en de temperatuur is ook goed...veel mensen zonder jassen aan gezien....Vandaag de dag van Groesbeek, dus de 7 heuvelen...Zware dag dus hopelijk blijft het droog.
Overigens hebben we we de ouders van DK gezien en dat vond ik wel tof!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |