vanaf NU ben je verplicht hier te komen in de SC, elke dagquote:
Dat laatste ga ik maar niet doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik kies ervoor om dat niet te doen. Zo simpel ligt het allemaal niet <zie overgangstopic hier in 40+>
ik hou niet van zulke prog. maar gisteren wel even gekeken, omdat ik in dat topic meepostequote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha gefopt
Ik kijk naar al die Talentenjachten, maakt niet uit welke, of het nou Popstars is of HgT.
Nee heb niet gekeken Heksquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
heb je gisterenavond naar Travel en Roma`s gekeken Haaitje, RTL 4 wat een wereld
Nee lieve Heks ik houd niet van verplichtingen. laatste post hierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
vanaf NU ben je verplicht hier te komen in de SC, elke dag
oh Haai ik wist niet dat zulke mensen bestonden, als je het terug kan kijken moet je het zeker doen die jurken alleen al wat een wereldquote:
nu ga ik huilenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee heb niet gekeken Heks
[..]
Nee lieve Heks ik houd niet van verplichtingen. laatste post hier![]()
je lekker laten *grijpen*quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren een half uurtje gezien van dat programma. Die suikerspinjurken inderdaadEn de nogal aparte regels voor versieren/daten van die jongeren.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:37 schreef Toverheks het volgende:
en ben even de straat op, Haaitje kus van mij
Waar ik trouwens nog nooit van had gehoord, was de benaming "Travellers". Het klinkt bijna als Science Fiction.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je lekker laten *grijpen*echt he Karina dat meisje van 7 in die rose jurk plus plu
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu ook al weer een tijdje de TdF te kijken, met een wijntje erbij
hij staat nu te galmen hier, Hoppa zegt ie een paar keer, wil wel Hoppa Hoppa met hem hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks !!! gewoon wegblijven bij die stumperds![]()
hier om je op te vrolijken![]()
Ik had hem hier voor je gepost Grieks muziek topic #2
maar je komt nooit eens even lekker stalken![]()
![]()
Ik kreeg een bui op mijn kop toen ik op de fiets zat vanmiddag en nu ga ik een dutje
doen, ik ben tenslotte 40+ dus dan mag het
ransbakjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij staat nu te galmen hier, Hoppa zegt ie een paar keer, wil wel Hoppa Hoppa met hem hoor
dank je FANN
ik kijk dat helemaal nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan mis je net de aankomst van deze touretappe
ik was gelijk in coma, maar ik ga NU effe luisterenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
ff voor FANN ken ze lekker in bed luisteren.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks !!! gewoon wegblijven bij die stumperds![]()
hier om je op te vrolijken![]()
Ik had hem hier voor je gepost Grieks muziek topic #2
maar je komt nooit eens even lekker stalken![]()
![]()
Ik kreeg een bui op mijn kop toen ik op de fiets zat vanmiddag en nu ga ik een dutje
doen, ik ben tenslotte 40+ dus dan mag het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |