Ik zou eerst gaan maar kost me nu even teveel kaartje is al 80 eurie hoorde ik net ach ik kan straks de illigale opnamens bekijken, maar het album is goed van haar en ze zal weer rocken op dat podium, staat al groep voor Paradiso hoorde ik net, lekker zeiknat maar dat mag de pret niet drukken.................quote:
op marktplaats stonden er nog een paar verledenweek, heb de nieuwe clip gezien wel goed in elkaar gezet (vampiers maar tochquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:11 schreef ranja het volgende:
50 euro was de normale prijsbelachelijk. En dan uitverkocht
Heb ze een paar jaar geleden (nou ja, ook alweer 10 ofzo) gezien met de No Exit tour... helaas speelden ze toen veel van het toenmalige nieuwe album en relatief weinig oude songs. Zal vanavond misschien niet anders zijn dus ik hoef niet zo nodig, vind het nieuwe album helemaal niet zo goed...
oh die heb ik even mogen bewonderen en vast gehouden heb jij zeker ook in Engeland besteltquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef ranja het volgende:
Ik heb de cd al als fanpackMet boekwerk, foto's, buttons, poster... bijna alles interessanter dan de echte cd
ach anders kwam ik er toch verregent aan bij paradiso, alleen nu heb ik wel iets van kut ja jammer had haar wel eens live willen zien.......................maar om tussen al die gillende *bejaarde* te gaan staan zag ik ook niet zittenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Duur zeg 80 euro voor een kaartje..Jammer Toverheks !
Klopt, zo makkelijk tegenwoordigquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef Toverheks het volgende:
oh die heb ik even mogen bewonderen en vast gehouden heb jij zeker ook in Engeland bestelt
nou werd net gebeld, helemaal uitverkocht geen kaartje meer te krijgen voor vanavondquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef Laysa het volgende:
Ik moet van heks doorgeven dat ze toch bij Blondie is....En ik quote: ik kijk haar dadelijk recht in dr porum![]()
Geen idee hoe het haar gelukt is, maar dat komt ze straks na afloop vast zelf vertellen!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
ja...en een herrie daar johquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We wachten op verslag...![]()
![]()
heeft Heks toch mooi voor elkaar
mooi zo !quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en een herrie daar joh![]()
Die gaat helemaal uit dr pannetje
Heej wat gaaf voor Heksquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef Laysa het volgende:
Ik moet van heks doorgeven dat ze toch bij Blondie is....En ik quote: ik kijk haar dadelijk recht in dr porum![]()
Geen idee hoe het haar gelukt is, maar dat komt ze straks na afloop vast zelf vertellen!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:11 schreef Toverheks het volgende:
In 1 woord geweldigggggggggggg, en wat is het nog een lekker wijf was gewoon fantastich alles meegeblert geklapt en gedanst............ om half 7 werd ik gebeld er was nog een kaartje via via (ja ik heb zo mijn contakten) gelijk de buurman met zijn Saab ingeschakeld werd netjes voor de deur van Paradiso afgeleverd,(mag je helemaal niet rijden daar maar hij mag alles hahaha) dus om 10 voor 7 stond ik onder een plu ( van een onbekende maar die riep, wijffie schuif maar even eronder
) te wachten tot de deuren open gingen, snel naar boven op balkon met mijn vriendjes van de clup
is mooiste plaatsje, er waren 1500 man hoorde ik,dus ik zat geramd en ze heeft gezwaaid naar mij, en natuurlijk zwaaide ik terug
echt was gewoon top, en ze heeft nog een dijk van een stem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zo... dat kunnen ze je niet meer afpakken, goed geregeld Heks !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |