Gewoon mengen en door haar heen smeren, ik doe niet aan flitsende lichtere lokjes en diverse overeenstemmende kleuren in één coupe dus dan is zelf kleuren zo gedaan. De enige keer dat ik eens hightlights heb geprobeerd via een doe het zelf setje was een mislukkingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
ik bedoel dat ik mij haar zelf niet kan verven..Daarmee bedoelde ik moet je kunnen hé
Ik laat ze ook in een kleur mijn haar verven..En geduld heb ik ook niet bij de kapper zolang zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:17 schreef trovey het volgende:
Gewoon mengen en door haar heen smeren, ik doe niet aan flitsende lichtere lokjes en diverse overeenstemmende kleuren in één coupe dus dan is zelf kleuren zo gedaan. De enige keer dat ik eens hightlights heb geprobeerd via een doe het zelf setje was een mislukkinggelukkig had ik nog een pakje in huis dus hoppa er overheen.
Niks van meegekregen, maar kan het me voorstellen. Voordat je jezelf zo op film zet zeg....kan me niet voorstellen dat je dat als 40-plusser nog doet.quote:
Pfew....ben ik gelukkig niet de enige....oudjes onder elkaar zullen we maar zeggen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit ook niet en die geeft make-up tips
Geen idee, maakt me ook niet uit eerlijk gezegd. Heb even verwonderd gekeken en ben toen weer muziek gaan luisteren, dat vond ik interessanter.quote:
Ik hoop echt van niet, anders is het wel heel triest. Ik heb alleen dat ene FOK! filmpje gekeken.quote:
Er staat me nog iets bij van die topicreeks ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop echt van niet, anders is het wel heel triest. Ik heb alleen dat ene FOK! filmpje gekeken.
Dat kan niet waar zijn. Leuk bedacht wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:46 schreef Kingstown het volgende:
Holy Fuck....even aan het Youtuben en kom ik via de Heideroosjesterecht bij een meid (Anita) die een beetje een trauma heeft opgelopen van FOK! Ze heeft het heul zwaar.
Noord Nederland dus? Fijn, ga je nog weg?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemiddag bijna vakantie voor ons..
ik zal straks even zoeken. Is nog niet zo heel lang geledenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, maar kan het me voorstellen. Voordat je jezelf zo op film zet zeg....kan me niet voorstellen dat je dat als 40-plusser nog doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |