Cool....ik was al van plan om een disconummertje te posten en je zo wat gunstig te stemmen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, met jouw topic. Dat new wave, etc. topic.
Deze dus: Punk, disco, New Wave of?
Ik vind 8 uur vroeg genoeg om op te staan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:13 schreef yvonne het volgende:
We zijn geen vroege optaanders hier?
Echte nachtbrakers ook niet meer trouwens...
Teveel gezopen of de smurfin?quote:
Zo te lezen en zien was het beregezellig! Wat grappig dat ze de tekst van Girlie Girlie niet meer kende. Speelden ze nog die hit van een paar jaar geleden (uh ik zocht even op van wanneer die was, Maria, maar dat was ook alweer 1999!). Wat gaat het toch snel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
14 juli Blondie zet vanavond Paradiso op zijn kop. kijk hier even Karina
Sinds een paar dagen pas hoor, het is nog uitzoeken hoe of watquote:
Disco is altijd goed! De buren hier zijn van 2 kanten af muziek keihard aan het afspelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool....ik was al van plan om een disconummertje te posten en je zo wat gunstig te stemmen.
Ik ga zometeen lekker op balcon zitten in de zon met een boekje en een wijntje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:39 schreef Toverheks het volgende:
Zonnetje schijnt in Amsterdam dus ga eens de straat op
Als je op je werk bent, dan kun je het vast ook wel horen, wat is dat hard zeg, kun je nagaan als je daar in het stadion staat.quote:
Ik woon zo ongeveer in het midden van het Olympisch Stadion en Parnassus wegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:13 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ik hoor wel watIk zit meer richting Parnassus, dus het is hier wat minder.
Ik denk dat de aanwezigen weinig last van de herrie hebben
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Daar weet ik niks van Trovey, misschien in DIG vragen?
Er zijn net kittens hier in huis geboren!![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 8e nestje - Poema in tha house! [/spam]
ja heks heeft me naar hier gesleurdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te lezen en zien was het beregezellig! Wat grappig dat ze de tekst van Girlie Girlie niet meer kende. Speelden ze nog die hit van een paar jaar geleden (uh ik zocht even op van wanneer die was, Maria, maar dat was ook alweer 1999!). Wat gaat het toch snel.
Jammer dat je haar gezicht niet ziet op de foto's.
[..]
Sinds een paar dagen pas hoor, het is nog uitzoeken hoe of wat
[..]
Disco is altijd goed! De buren hier zijn van 2 kanten af muziek keihard aan het afspelenhelaas en geen idee wie het nou precies zijn.
[..]
Ik ga zometeen lekker op balcon zitten in de zon met een boekje en een wijntje.
Laysa je hebt ons ook gevonden.
@trovey: ik ben redelijk handig met de pc, maar als hij ECHT niets meer wil, zou je bijna denken dat er iets hardwarematigs aan de hand is (kapotte harddisk of zoiets).
Olympiaplein ofzo? Dat had ik toen ik in Bos en Lommer woonde. Ik kon de zomeravondconcerten in het Westerpark prima volgen op mijn balconquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon zo ongeveer in het midden van het Olympisch Stadion en Parnassus wegIk denk dat de wind net deze kant opwaait, dat ik het zo hard hoor. Geen hele slechte muziek trouwens, maar het wordt wat vervormd door de afstand.
Daar heel dichtbij inderdaad. Nadeel is dat als er een evenement is dat soms mijn hele straat volgeparkeerd staat en ik mijn auto niet meer kwijt kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Olympiaplein ofzo? Dat had ik toen ik in Bos en Lommer woonde. Ik kon de zomeravondconcerten in het Westerpark prima volgen op mijn balcon
nu zijn de heuvels lekker hoog, verleden jaar even Anouk en Marco bekeken op het duintje, je hoorde alles primaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Olympiaplein ofzo? Ik had dat toen ik in Bos en Lommer woonde. Ik kon op mijn balcon de Live in het Westerpark concerten prima volgen.
die stadsmensen vallen best mee hoor, echt stadsmensen kunnen ook heel lief wezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef Kingstown het volgende:
Eng hoor al die grote stads mensen die hier zo maar in het wild rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |