Die is er toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef trovey het volgende:
Iemand die handig is en een rechtshandige smiley kan maken?
Ik probeer me in te houden qua SC, ik ben nogal verslavingsgevoeligquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nooit zo van de SC's maar ik ga hier een poging wagen
Liedjes uit mijn jeugd, he? Hmm, da's lastig, ik luisterde toen of naar Eftelingsprookjes en Beertje Colargol, of naar de lp's (jaja, dat is ouderwets, lp's) van mijn ouders. En dat betekende dus veel Beatles en Elvis Presley.
Wat je zegt ben je zelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Hey, een bejaardensoos. Wordt er al gebingood?
Pesthumeur door het weer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef Gravedigger het volgende:
Niet zo overdreven blij wezen trovey.
Cool....bingo....ik doe mee! Spelletjes spelen, altijd leuk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Welk muziektopic?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool....bingo....ik doe mee! Spelletjes spelen, altijd leuk.
*Wacht nog totdat Karina muziektopic terugmoved*
Ik ben er mee bezig, met jouw topic. Dat new wave, etc. topic.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool....bingo....ik doe mee! Spelletjes spelen, altijd leuk.
*Wacht nog totdat Karina muziektopic terugmoved*
Wilde je jezelf ook inschrijven voor de Rollator Ren Je Rot race......je staat op de lijstquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Nog altijd fijne muziek, zag Blondie er nog een beetje goed uit? Ik zag laatst foto's en die waren niet echt flatteus.quote:
14 juli Blondie zet vanavond Paradiso op zijn kop. kijk hier even Karinaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Karina het volgende:
Mag ik even passen voor de bingo en rollatorsIk doe liever een LAN game of desnoods een lasergame.
[..]
Nog altijd fijne muziek, zag Blondie er nog een beetje goed uit? Ik zag laatst foto's en die waren niet echt flatteus.
[Arcee mode] En voor de grap even gekeken of er nou meer vrouwen of mannen "zitten" hier (ik heb niet iedereen meegeteld, alleen de mensen die wat vaker langskwamen). Ik telde ongeveer 10 mannen en 18 vrouwen die geregeld postten[/Arcee mode]
En deze vrouw gaat nu wat eten en boodschappen doen: drank en vreten inslaan voor vanavond, Holland got Talent
Cool....ik was al van plan om een disconummertje te posten en je zo wat gunstig te stemmen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, met jouw topic. Dat new wave, etc. topic.
Deze dus: Punk, disco, New Wave of?
Ik vind 8 uur vroeg genoeg om op te staan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:13 schreef yvonne het volgende:
We zijn geen vroege optaanders hier?
Echte nachtbrakers ook niet meer trouwens...
Teveel gezopen of de smurfin?quote:
Zo te lezen en zien was het beregezellig! Wat grappig dat ze de tekst van Girlie Girlie niet meer kende. Speelden ze nog die hit van een paar jaar geleden (uh ik zocht even op van wanneer die was, Maria, maar dat was ook alweer 1999!). Wat gaat het toch snel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
14 juli Blondie zet vanavond Paradiso op zijn kop. kijk hier even Karina
Sinds een paar dagen pas hoor, het is nog uitzoeken hoe of watquote:
Disco is altijd goed! De buren hier zijn van 2 kanten af muziek keihard aan het afspelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool....ik was al van plan om een disconummertje te posten en je zo wat gunstig te stemmen.
Ik ga zometeen lekker op balcon zitten in de zon met een boekje en een wijntje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:39 schreef Toverheks het volgende:
Zonnetje schijnt in Amsterdam dus ga eens de straat op
Als je op je werk bent, dan kun je het vast ook wel horen, wat is dat hard zeg, kun je nagaan als je daar in het stadion staat.quote:
Ik woon zo ongeveer in het midden van het Olympisch Stadion en Parnassus wegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:13 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ik hoor wel watIk zit meer richting Parnassus, dus het is hier wat minder.
Ik denk dat de aanwezigen weinig last van de herrie hebben
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Daar weet ik niks van Trovey, misschien in DIG vragen?
Er zijn net kittens hier in huis geboren!![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 8e nestje - Poema in tha house! [/spam]
ja heks heeft me naar hier gesleurdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te lezen en zien was het beregezellig! Wat grappig dat ze de tekst van Girlie Girlie niet meer kende. Speelden ze nog die hit van een paar jaar geleden (uh ik zocht even op van wanneer die was, Maria, maar dat was ook alweer 1999!). Wat gaat het toch snel.
Jammer dat je haar gezicht niet ziet op de foto's.
[..]
Sinds een paar dagen pas hoor, het is nog uitzoeken hoe of wat
[..]
Disco is altijd goed! De buren hier zijn van 2 kanten af muziek keihard aan het afspelenhelaas en geen idee wie het nou precies zijn.
[..]
Ik ga zometeen lekker op balcon zitten in de zon met een boekje en een wijntje.
Laysa je hebt ons ook gevonden.
@trovey: ik ben redelijk handig met de pc, maar als hij ECHT niets meer wil, zou je bijna denken dat er iets hardwarematigs aan de hand is (kapotte harddisk of zoiets).
Olympiaplein ofzo? Dat had ik toen ik in Bos en Lommer woonde. Ik kon de zomeravondconcerten in het Westerpark prima volgen op mijn balconquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon zo ongeveer in het midden van het Olympisch Stadion en Parnassus wegIk denk dat de wind net deze kant opwaait, dat ik het zo hard hoor. Geen hele slechte muziek trouwens, maar het wordt wat vervormd door de afstand.
Daar heel dichtbij inderdaad. Nadeel is dat als er een evenement is dat soms mijn hele straat volgeparkeerd staat en ik mijn auto niet meer kwijt kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Olympiaplein ofzo? Dat had ik toen ik in Bos en Lommer woonde. Ik kon de zomeravondconcerten in het Westerpark prima volgen op mijn balcon
nu zijn de heuvels lekker hoog, verleden jaar even Anouk en Marco bekeken op het duintje, je hoorde alles primaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Olympiaplein ofzo? Ik had dat toen ik in Bos en Lommer woonde. Ik kon op mijn balcon de Live in het Westerpark concerten prima volgen.
die stadsmensen vallen best mee hoor, echt stadsmensen kunnen ook heel lief wezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef Kingstown het volgende:
Eng hoor al die grote stads mensen die hier zo maar in het wild rondlopen.
oh wat leuk en wat veel kittensquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Daar weet ik niks van Trovey, misschien in DIG vragen?
Heel veel. Altijd spannend of ze het allemaal redden.quote:
Ik zou daar dus niet meer tegen kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel veel. Altijd spannend of ze het allemaal redden.
Boem is ho he dan klapt de hele boel in mekaar succesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:51 schreef trovey het volgende:
Nou, luitjes ik ben bezig om voor het eerst zelf Windows opnieuw te installleren (want al het andere faalde), boek van de Kringloop over zelf installeren bij de hand en nu duimen maar.
duim even met je mee ja hopen dat ze allemaal gezond zijn, en dat je ze dan kwijt kan anders zit je met heel veel katten opgescheeptquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel veel. Altijd spannend of ze het allemaal redden.
Ik ben vrijwilliger bij een opvangorganisatie dus ik adverteer ze via het asiel waar ze ook terecht kunnen als ik geen baasjes vind. Maar dit nest trekt belangstelling van diverse fokkers dus ik heb goede hoop dat ik een aantal kittens en moeder al een huisje kan bieden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
duim even met je mee ja hopen dat ze allemaal gezond zijn, en dat je ze dan kwijt kan anders zit je met heel veel katten opgescheept
Ik lees al heel lang jouw topics....en zit heel de tijd te oehen en te aahenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger bij een opvangorganisatie dus ik adverteer ze via het asiel waar ze ook terecht kunnen als ik geen baasjes vind. Maar dit nest trekt belangstelling van diverse fokkers dus ik heb goede hoop dat ik een aantal kittens en moeder al een huisje kan bieden.
mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger bij een opvangorganisatie dus ik adverteer ze via het asiel waar ze ook terecht kunnen als ik geen baasjes vind. Maar dit nest trekt belangstelling van diverse fokkers dus ik heb goede hoop dat ik een aantal kittens en moeder al een huisje kan bieden.
Je kunt iemand ook zo fijn opbeuren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Boem is ho he dan klapt de hele boel in mekaar succes
3 kan best.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees al heel lang jouw topics....en zit heel de tijd te oehen en te aahen![]()
Maar we hebben nu al 2 katten en meer mag ik niet
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
3 kan best.![]()
![]()
Toen ik vorig jaar moeder, zus en 5 kittens in huis had, had ik 10 katten. Dat was best wel veel eigenlijk.
Succesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:06 schreef trovey het volgende:
Ik ben even weg....internet moet naar de andere computer toe.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef Toverheks het volgende:
13 aug. weer een feestje in mijn achtertuin, het hele poppenhuis trilt mee op de zware bass, vrijdagavond ervoor vind ik de leukste avond dan gaan ze indraaien.
en er lopen heel veel mensen rond van 40/60 dus je valt nooit op
Voor dat soort zaken heb ik een handige zoonquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt iemand ook zo fijn opbeuren.![]()
Nog 7 minuten en als het lukt ga ik een handeltje opzetten.De computerboer vraagt 35 tot 70 euro hiervoor.
![]()
En nou heb je me toch naar F&F gelokt, waar ik volgens mij nog NOOIT heb gekekenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
ze zijn een week aan het opbouwen, en dit jaar tot en met de rand van osdorp.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging ik een keertje zwemmen daar, wist ik veel, waren ze net aan het opbouwen en een rotooi overal, ik kon niet eens de kleedkamers in komen (wel naderhand geld teruggehad, want het was echt niet te doen).
het gaat je lukkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt iemand ook zo fijn opbeuren.![]()
Nog 7 minuten en als het lukt ga ik een handeltje opzetten.De computerboer vraagt 35 tot 70 euro hiervoor.
![]()
wij ook en daarnaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Zometeen lekker Holland Got Talent kijken, mijn vrijdagavond is weer gevuld gelukkig
Oh dat is een leuk opvullertje totdat Mart komt, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
wij ook en daarna
http://www.tvgids.nl/programma/11193866/Big_fat_Gypsy_wedding/
Graag gedaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is een leuk opvullertje totdat Mart komt, bedankt voor de tip.
Geen last vanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het nu, wat een barbiepopjes/suikerspinnen.
En FOK! is traaaaaag.
Was het wat? Ik ben een beetje allergisch voor Paayquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Zometeen lekker Holland Got Talent kijken, mijn vrijdagavond is weer gevuld gelukkig
Ja het was leuk en grappig, Man met kameel , lama en papagaaiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het wat? Ik ben een beetje allergisch voor Paay
Ik vind het altijd wel leuk, maar: het duurt eigenlijk net een half uurtje te lang, anderhalf uur zou genoeg zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:18 schreef Bluezz het volgende:
He jakkes, optredens met dieren(ja ik ben een zeikert
) maar het is dus echt lekker blik op oneindig verstand op nul vermaak? Want dat vind ik op vrijdagavond na zo'n hectisch werkweekje altijd wel lekker eigenlijk
Ik niet, ik ben me vergeten voort te planten en weet meer van computers af dan mijn broer dus die valt ook al af, ik ben mijn eigen "mannetje" op technisch gebied.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:33 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Voor dat soort zaken heb ik een handige zoon
Het is geluktquote:
Gelukkig heb ik ook twee partities staan op die computer dus de bestanden staan apart en staan er nu nog gewoon op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef Karina het volgende:
Geen bestanden kwijtgeraakt, Trovey? Dat is altijd balen als dat gebeurt. Maar mooi dat het is gelukt
Dit weekend kan ik ook Windows installeren bij een kennis die het tot heden nooit aandurfde het zelf te doen, ik snap echt niet waarom computerzaken er 35-70 euro voor vragen om dat klusje te doen, kwestie van een paar keer de goede knoppen indrukken en klaar, dat verdienen ze wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Lekker Trovey, ik kan er zo slecht tegen als er iets met de puter is![]()
Gelukkig heb ik helemaal niets met dat programma.en hou me er ver vanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Wilde HGT terugkijken, moet je betalenmaar ik heb 3 fragmenten kunnen zien
Die reikiwat is het toch een heerlijke clown die Gordon.
Die vrouw kon goed zingen maar idd fouter dan foute styling (waarom zegt niemand tegen haar ; niet doennnnnn ) en fouter dan fout nr!
Benieuwd hoe ze zich ontwikkelt.
Ik zit vrijdagavond bijna altijd bij mijn broer en die heeft een teringhekel aan dat soort programma's dus ik krijg niet eens de kans om zoiets te zien zonder constant eenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik riep dat ook altijd Trov maar het werkt voor mij lekker relaxend omdat ik mijn altijd maar draaiend schijfje ff stil kan zetten met dit soort pulp![]()
Oh en qua puters : ik heb laatst via logmein een collega geholpen met haar lap. Je kan dan haar lap overnemen en dingetjes doen. Werkte fantastisch en ze is blij!
Nou, ik heb er ook jaren niet naar gekeken, maar gebruik het echt als een soort *sit down and relax and let it all slip awayyyyyy televisiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:20 schreef trovey het volgende:
Ik zit vrijdagavond bijna altijd bij mijn broer en die heeft een teringhekel aan dat soort programma's dus ik krijg niet eens de kans om zoiets te zien zonder constant eenhoofd te zien.
.
Daar heb ik My family en Miranda voor op BBC1 en Gardners world op BBC2.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, ik heb er ook jaren niet naar gekeken, maar gebruik het echt als een soort *sit down and relax and let it all slip awayyyyyy televisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |