meestal op uitzending gemist kan je ze terug vindenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Waarom komt dat soort programma's altijd zo laat? Ik moet om half 7 op, Avondetappe kan ik ook al nooit afkijken omdat het zo laat begint.
Ja, maar dit soort programma's is nooit zo leuk om terug te kijken, omdat alles dan al achterhaald is, gelukkig begint het nu vroeg (en nu is dus NUquote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
meestal op uitzending gemist kan je ze terug vinden
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar dit soort programma's is nooit zo leuk om terug te kijken, omdat alles dan al achterhaald is, gelukkig begint het nu vroeg (en nu is dus NU)
Luisteren naar mijn eigen intuitie en niet die baan nemen waarvan ik dacht"Dat is wellicht niet zo'n verstandig ideequote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
Als jullie 40+ers nu terugkijken op jullie levens. Wat zouden jullie dan anders doen toen jullie nog jong(er) waren?
Dan was ik wel naar de "kweekschool" gegaan ipv de opleiding die ik nu heb gedaan, omdat er toen een overschot aan juffen was...maar over algemeen denk ik toch wat ik nu gedaan heb.Het heeft me wel gemaakt tot wie ik nu ben!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
Als jullie 40+ers nu terugkijken op jullie levens. Wat zouden jullie dan anders doen toen jullie nog jong(er) waren?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:17 schreef trovey het volgende:
Hier droog en een zacht zonnetje, temperatuur is me hoog zat, ik ben niet zo van de hogere temperaturen.Overigens gisteravond ontdekt dat mijn Windows installatie nog niet helemaal goed was.....ik had geen geluid.
![]()
Gelukkig is dan een veel voorkomend probleem en met behulp van Google zitten de goed drivers inmiddels weer op de plek.
Nu de kennis nog waar de nieuwe installatie zondag is gedaan....die raakte gisteren al zachtjes in paniek toen hij bemerkte dat hij geen geluid hadquote:
Ik heb hier zon....oh wacht, nu niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net achter dat ik morgen en overmorgen een heel eind moet omrijden om op mijn werk te komen vanwege roeiwedstrijden
Ik ook. Het gaat vooral om het ontgrijzenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:38 schreef trovey het volgende:
Hier is de zon weer weg.
Ik laat het nooit bij de kapper verven, ik gooi er zelf gewoon een pakje haarverf door.
Werkt uitstekend omdat ik toch een kleur neem die nauwelijks afwijkt.
Die geniepige grijze gloed als je even niet oplet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook. Het gaat vooral om het ontgrijzen
Moet je kunnen hé. Bij mij gaat het ook om dat het grijze uitgroei weg isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:38 schreef trovey het volgende:
Hier is de zon weer weg.
Ik laat het nooit bij de kapper verven, ik gooi er zelf gewoon een pakje haarverf door.
Werkt uitstekend omdat ik toch een kleur neem die nauwelijks afwijkt.
Kan bij mij niet, te duur want te oude huisdieren en die hebben geen ziektekostenverzekering dus baasje moet zelf dokkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet je kunnen hé. Bij mij gaat het ook om dat het grijze uitgroei weg isMaar ik kan er wel een week of 6 tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |