Ook lekker... met kaas/ tomaatquote:
Dat klinkt spannend....wordt je afgeluisterd door de inlichtingendienst?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
verdere informatie doe ik per postduif want ''ze'' lezen meeje weetz...
Spaghetti zou ik dan wel weer wegkrijgen. Vooral die lucht van patat kan ik niet aan 's morgens (op mijn werk ruik ik dat weleens uit de kantine komen, beh).quote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu valt wel mee, is ie ook gewend vanwege nachtdiensten soms zitten we om 6 uur 's ochtends
aan de spagetti
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook lekker... met kaas/ tomaat![]()
nah... genoeg gezapt... eerst maar effe douchen want anders ga ik meuren![]()
verdere informatie doe ik per postduif want ''ze'' lezen meeje weetz...
tot later
ssssssssssstttttttttt RVD dacht ikquote:Op zondag 17 juli 2011 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend....wordt je afgeluisterd door de inlichtingendienst?
Als ik het over zou kunnen doen, dan was ik nooit gaan studeren. Zonde van de tijd.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
Als jullie 40+ers nu terugkijken op jullie levens. Wat zouden jullie dan anders doen toen jullie nog jong(er) waren?
later kinderen genomen en wat van de wereld gezien te hebben, en een opleiding had ik heel graag willen doen, en vooral niet naar me ouders geluisterd hebben, wilde au pair worden in Amerika, was al heel ver met regelen etc.etc. tot dat mijn vader zei nee het gebeurt niet veels te ver weg en je wordt als huissloof gebruikt etc.etc. daar heb ik nog steeds *spijt* van al is *spijt* eigenlijk niet het juiste woord. ( je luisterde maar gewoon naar je ouders tegenwoordig luisteren ouders naar hun kinderen, en zo lang geleden is het allemaal niet maar er is veel veranderd in opvoeding etc,.etc.)quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
Als jullie 40+ers nu terugkijken op jullie levens. Wat zouden jullie dan anders doen toen jullie nog jong(er) waren?
Misschien de HAVO afmaken, ik was van school gegaan omdat ik er geen zin meer in had, was toen wel overgegaan, ik had nog een jaartje door moeten zetten. Maar ja, ik het ook later nog af kunnen maken, dat heb ik ook nooit gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
wees blij, als dat stopt kan je hier Overgang ??? gaan postenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Inmiddels allang gedouched. Ik heb het weer maandelijkse![]()
Niks.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
Door jouw schuld is het een omelet kaas tomaat geworden en nu ben in eenquote:
moet een beetje lachenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Door jouw schuld is het een omelet kaas tomaat geworden en nu ben in een
beetje misselijk want het was een beetje veel...
hahahaha iedereen vandaag aan de uitsmijterquote:Op zondag 17 juli 2011 17:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb ook zin in een uitsmijter met kaas
Hallo zit ik ook mee met de overgangquote:Op zondag 17 juli 2011 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wees blij, als dat stopt kan je hier Overgang ??? gaan posten![]()
en als ik mijn zussen af en toe hoor valt dat niet mee, hoewel de één er meer last van heeft
dan de ander.
Man gaat chinees opwarmen van gisteren en ik eet straks een uitsmijter Heksie.. en jij?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:28 schreef Toverheks het volgende:
hahahaha iedereen vandaag aan de uitsmijter
ow... tegelijkertijd?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallo zit ik ook mee met de overgang
ik had het bij één ei moeten houden maar ik had er 2 geklutstquote:Op zondag 17 juli 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet een beetje lachenklein beetje maar dan he FANN
had milkshake gemaakt ) 2 liter slagroom, aarbeien en yogurt'....roerbakmie met prei en bosuitje en stukjes kip en een salade met ei, tomaat,honingmosterddressing en stukjes Fetakaas en lekker dat het allemaal wasquote:Op zondag 17 juli 2011 17:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Man gaat chinees opwarmen van gisteren en ik eet straks een uitsmijter Heksie.. en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |