ja! met 40 ga je zeuren!! hoepel op als je het niet bevalt...Creep!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:46 schreef Creeg het volgende:
Oh jij alweer? Gister zat je toch ook al te zeuren om je man?dat hij niks meer doet..
jazeker! en ook in de leefttijd dat ik pukkels van sweertjes kan onderscheiden... hoepel op!! grow up!! en blijf af van alles wat je nu neemt!! sukkel ga maffen!! je bent NIET grappig...quote:
Wtf!?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
jazeker! en ook in de leefttijd dat ik pukkels van sweertjes kan onderscheiden... hoepel op!! grow up!! en blijf af van alles wat je nu neemt!! sukkel ga maffen!! je bent NIET grappig...
Wtf? ..jonghuuu!! ga naar bed!! sukkel!! de tijd dat FOK getreiterd werd door echte diehards nerds is voorbij!quote:
ha ha ha ha ha haha haaaaahahahaha ha ha ha hhhha ha grmpfquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:01 schreef schommelstoel het volgende:
Als je wilt lachen om de overgang, grapjes: De overgang, klinkt als een promotie!
Alleen spreekt het de naam alleen maar tegen in werkelijkheid!
Always look on the bright side of life!
mwah..ik hou ze nog in toom .... geprikkelde reacties klinkt zo best grappigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:18 schreef trovey het volgende:
Het lijkt er wel een beetje op dat bij jou de overgang is begonnen...gezien je nogal geprikkelde reacties.....![]()
* trovey duikt weg achter de bank
Yep, nu is het zeker.... niet te plaatsen stemmingswisselingen....je bent de pineut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
mwah..ik hou ze nog in toom .... geprikkelde reacties klinkt zo best grappig
Hoe vond je vrouw die periode dat jij een cabrio/motor (liefst HD) het leukste vond wat er bestond en je toch wel erg er aan dacht om je vrouw in te ruilen voor een 20 jaar jonger modelletje?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:24 schreef golfer het volgende:
Gelukkig heb ik er geen last meer van en mijn vrouw ook steeds minder.
preciesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:18 schreef trovey het volgende:
Het lijkt er wel een beetje op dat bij jou de overgang is begonnen...gezien je nogal geprikkelde reacties.....![]()
* trovey duikt weg achter de bank
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:29 schreef snetje het volgende:
nu ja!! script dit hele topic maar weer !!! vrouwen in de overgang bestaat niet... of ik moet het plaatsen bij de 70tigers ? misschien dat er dan fatsoenlijk mee omgegaan kan worden...
leer eens te lezen tussen de regels...(sorryquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
...Godzijdank heb ik nog nergens last van...althans ik herken niet de klassieke symptomen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
[..]
leer eens te lezen tussen de regels...stomme hoerekop!!!
Hier, je hebt ze echt nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
[..]
leer eens te lezen tussen de regels...stomme hoerekop!!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:11 schreef trovey het volgende:
Ik begin medelijden met TS haar man te krijgen....je zult er maar dag en nacht mee geconfronteerd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |