Noord Nederland dus? Fijn, ga je nog weg?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemiddag bijna vakantie voor ons..
ik zal straks even zoeken. Is nog niet zo heel lang geledenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, maar kan het me voorstellen. Voordat je jezelf zo op film zet zeg....kan me niet voorstellen dat je dat als 40-plusser nog doet.
Wij zijn er nooit geweest maar waar wij zijn is inderdaad waterval en kabelbaan van 3700 hoog..Wij gaan ook excursies elke dag een andere plaats..Maar slapen wel in het zelfde hotel. En wandelen inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh lekker, wandelen enzo? Is dat met die watervallen?
Ik heb nog maar een paar grijze sprietjes en die kleuren idd anders mee. Niet echt oranje, maar wel een ander soort rood. Voor mij werkt het als gratis highlights.quote:
Bergen beklimmen dat doen wij niet..1 augustus en komen 10 augustus weer thuis! Elke dag excursie hier en daar en komen dan tegen de avond weer in ons hotel in Zillertall.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:14 schreef Toverheks het volgende:
Haaitje wanneer ga je weg??/lekker hoor bergen beklimmen en genieten van de natuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bergen beklimmen dat doen wij niet..1 augustus en komen 10 augustus weer thuis! Elke dag excursie hier en daar en komen dan tegen de avond weer in ons hotel in Zillertall.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
goedemorgen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
ja zullen we dan toch een lekker weekje nog krijgen met een zonnetje??quote:
Het is wel te hopen, ik word nu een beetje gek van die regen de hele tijd. En gisteren was het nog koud ook, amper geslapenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zullen we dan toch een lekker weekje nog krijgen met een zonnetje??
lekker op terras met kop.koffiequote:Op maandag 25 juli 2011 10:06 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen, hier een zonnetje in Mooi Amsterdam
alweer overquote:Op maandag 25 juli 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
Wolkbreuk hier komt echt met bakken uit de hemel vallen
Winterdekbed weer uit de mottenballen halen dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel te hopen, ik word nu een beetje gek van die regen de hele tijd. En gisteren was het nog koud ook, amper geslapen
Ik heb een pyama aangedaan vannachtquote:Op maandag 25 juli 2011 19:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Winterdekbed weer uit de mottenballen halen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |