Mijne laatste posts zeker?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent Anaalfabje?
Jij noemt dat posts? Ik noem het gewoon bagger.quote:
Ff het topic vullen he?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij noemt dat posts? Ik noem het gewoon bagger.
Dit dus. Gaan we tegenwoordig 7 posts voor het slotje het topic volplempen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Een topic vullen wat nog zeven posts te gaan heeft? Doe het dan met nuttige infoquote:
Volgens mij niet? Ik heb zitten zoeken,welke spits heb jij in gedachten die haalbaar is?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Zijn er al concrete geruchten over een spits?
Dus de enige reden die je hebt om Fernandez te halen is om Feyenoord nog bozer te krijgen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:13 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Ik heb zitten zoeken,welke spits heb jij in gedachten die haalbaar is?
Misschien moeten we Fernandez kopen,dan wordt Feyenoord nog bozer?
Sowieso niet de spits die jullie zouden moeten kopen. Fernandez is een counterspits, met zo'n middenveld + flanken hebben jullie een spits a la Pantelic nodig. Iemand die sterk is, kan koppen en balvast is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dus de enige reden die je hebt om Fernandez te halen is om Feyenoord nog bozer te krijgen?
Dus eigenlijk Toivonen, maar die is nog te eigenwijs en ziet zich meer als een "10"quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso niet de spits die jullie zouden moeten kopen. Fernandez is een counterspits, met zo'n middenveld + flanken hebben jullie een spits a la Pantelic nodig. Iemand die sterk is, kan koppen en balvast is.
Achja, speelt hij 1x slecht en hij is zijn positie kwijt. Dus hij moet een belangrijke keuze maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dus eigenlijk Toivonen, maar die is nog te eigenwijs en ziet zich meer als een "10"
Ik weet niet, ik denk dat Toivonen toch iets te veel 'spits genen' mist om hem daar een heel seizoen neer te zetten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dus eigenlijk Toivonen, maar die is nog te eigenwijs en ziet zich meer als een "10"
Het is niet een kwestie van willen, het is ook een kwestie van kunnen. Alsof iedere broodmongool er 20+ inschiet als hij in de spits speeltquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:22 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je niet in de spits zou willen.
Nauwelijks concurentie.. Als je hem ook een goalpremie geeft ofzo?
Maar als kind (ik weet niet hoe het bij profs zit) wil iedereen toch ''spits'' zijn.
Want je wilt belangrijk zijn.
Hij moet gewoon in de spits.
Is in het vervolg inderdaad niet meer nodig. Het topic raakt vanzelf wel vol. Daarvoor is geen postdiarree nodig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ff het topic vullen he?
Ik zal me wel koest houden.
Sorry
Huren geen optie? Ik weet dat jullie nogal eh slechte ervaringen ermee hebben maar zo'n Man. City bulkt van de spitsen volgens mij.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:27 schreef Brigand het volgende:
Ik denk dat er niet meer dan 1 of 1.5 miljoen beschikbaar is. De spits is volgens mij pas echt haalbaar bij een vertrek van Engelaar/Maza/Bakkal.
Hmm, PSV wil de optie in zijn contract anders wel gaan lichten. Ben dus benieuwd wat hij gaat doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, speelt hij 1x slecht en hij is zijn positie kwijt. Dus hij moet een belangrijke keuze maken.
Daarnaast is hij reserve aanvoerder gemaaktquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hmm, PSV wil de optie in zijn contract anders wel gaan lichten. Ben dus benieuwd wat hij gaat doen.
quote:Voetbal International weet te melden dat Orlando Engelaar aanvoerder van PSV zal blijven, zolang hij in de basis staat uiteraard. Ola Toivonen is de reserve-aanvoerder en heeft te horen gekregen dat hij eerste aanvoerder zal zijn indien Engelaar vertrekt of niet in de basis staat.
Hoezo? Uitlachen om wat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajacieden die PSV gingen uitlachen vorige week
Het is allemaal wat minder als ze zonder Stekelenburg, Vertonghen, van der Wiel, Boilesen, Eriksen en Sigthorsson spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het team waar Ajax dit seizoen mee gaat spelen zal op genoeg momenten niet veel beter zijn dan het team van vandaag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is allemaal wat minder als ze zonder Stekelenburg, Vertonghen, van der Wiel, Boilesen, Eriksen en Sigthorsson spelen.
Wat kom jij trouwens hier in dit topic doen. Was jij het niet die zei dat ik moest oprotten uit het Feyenoord topic?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Uitlachen om slecht resultaat oefenwedstrijdjes.![]()
![]()
Dan is het normaal idd...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is allemaal wat minder als ze zonder Stekelenburg, Vertonghen, van der Wiel, Boilesen, Eriksen en Sigthorsson spelen.
Nee. Dat was een ander.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Wat kom jij trouwens hier in dit topic doen. Was jij het niet die zei dat ik moest oprotten uit het Feyenoord topic?
Nee. Zelfs dan hoor je te winnen. Maar ach.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Prima.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Dat was een ander.
Maar toen je offtopic ging zei ik het wel.
Lekker belangrijk. Toen het er echt om ging gaf PSV niet thuis. Daardoor speelt de club die je aan t uitlachen bent CL en met een derde ster op de borst. Moraal van het verhaal: oefenwedstrijden zeggen shit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax heeft dit seizoen super veel geluk gehad waar wij pech hadden. Met een selectie zonder blessure van Reis waren wij ruimschoots kampioen geworden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Toen het er echt om ging gaf PSV niet thuis. Daardoor speelt de club die je aan t uitlachen bent CL en met een derde ster op de borst. Moraal van het verhaal: oefenwedstrijden zeggen shit.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:43 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ajax heeft dit seizoen super veel geluk gehad waar wij pech hadden. Met een selectie zonder blessure van Reis waren wij ruimschoots kampioen geworden.
En dat hele "wij zijn de beste" arrogantie wat elke Ajacied nu weer loopt te verkondigen na 7 jaar geen kampioen te zijn geweest komt nu alweer mijn nek uit.
Komend seizoen met twee fitte selecties zal moeten uitmaken wie daadwerkelijk de beste is.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]genoeg clowns hier die ook al roepen dat we kampioen worden omdat we Mertens, Wijnaldum en Strootman hebben..
Pech, geluk.. tja, jammer dan.. Ajax was ook Suarez kwijt (ook al zijn ze er geen kampioen mee geworden andere jaren).. de hele competitie was slecht afgelopen seizoen.. maarja Ajax stond er wanneer het wel moest hun grepen de laatste kans..
Deze discussie weerandere clubs hadden ook blessures .. en PSV koos er zelf voor om Affelay weg te doen e.d. , Reis tja freak accident kan je niks aan doen.
lol, nu zeg je dat het shit was. Maar waarom werd PSV dan volop uitgelachen vorige week? Niet alleen hier maar ook op Voetbalzone en zulke sites? Nu zie ik ook allemaal reacties van Ajacieden, oefenwedstrijden stellen niks voor etc. Maar eerst was het anders.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Toen het er echt om ging gaf PSV niet thuis. Daardoor speelt de club die je aan t uitlachen bent CL en met een derde ster op de borst. Moraal van het verhaal: oefenwedstrijden zeggen shit.
Feit blijft dat PSV kansen is blijven creëren in wedstrijden maar er een spits stond die verzuimde de ballen er in te leggen. Ajax is bij een hoop wedstrijden goed weg gekomen met 3 punten die zwaar onverdiend waren. Nu was het spel van PSV ook niet om vrolijk van te worden maar ik wordt een beetje ziek van die arrogantie die nu weer overal de kop op steekt alsof ze de absolute topclub van Nederland zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]genoeg clowns hier die ook al roepen dat we kampioen worden omdat we Mertens, Wijnaldum en Strootman hebben..
Pech, geluk.. tja, jammer dan.. Ajax was ook Suarez kwijt (ook al zijn ze er geen kampioen mee geworden andere jaren).. de hele competitie was slecht afgelopen seizoen.. maarja Ajax stond er wanneer het wel moest hun grepen de laatste kans..
Deze discussie weerandere clubs hadden ook blessures .. en PSV koos er zelf voor om Affelay weg te doen e.d. , Reis tja freak accident kan je niks aan doen.
Vorig seizoen was het echt slecht, van elke (top)club wel, alleen Europees deed bijna alle Eredivisie clubs het goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
Het is de vraag of we dan kampioen waren geworden.. Feit is in ieder geval dat we(om wat voor reden dan ook) geen kampioen zijn geworden..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:43 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ajax heeft dit seizoen super veel geluk gehad waar wij pech hadden. Met een selectie zonder blessure van Reis waren wij ruimschoots kampioen geworden.
En dat hele "wij zijn de beste" arrogantie wat elke Ajacied nu weer loopt te verkondigen na 7 jaar geen kampioen te zijn geweest komt nu alweer mijn nek uit.
Komend seizoen met twee fitte selecties zal moeten uitmaken wie daadwerkelijk de beste is.
Voor mij is het nooit anders geweest. En denk dat de rest aan het trollen was. Zo niet, dan snap je er geen fuck van.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol, nu zeg je dat het shit was. Maar waarom werd PSV dan volop uitgelachen vorige week? Niet alleen hier maar ook op Voetbalzone en zulke sites? Nu zie ik ook allemaal reacties van Ajacieden, oefenwedstrijden stellen niks voor etc. Maar eerst was het anders.
No shit. Maar ik bedoel de reacties van Ajacieden overal. Alsof hun spel zo prachtig was om te zien het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is de vraag of we dan kampioen waren geworden.. Feit is in ieder geval dat we(om wat voor reden dan ook) geen kampioen zijn geworden..
Dan kan je je beter druk maken of ze het komend jaar wel halen dan gaan lopen mijmeren wat er gebeurd was als Reis niet geblesseerd was of wat als Afellay niet verkocht was.. Maar dat is tegenwoordig allemaal part-of-the-game. Deal with it!
voetbalzone moet je sowieso niet serieus nemen. En wat anderen doen kan mij gestolen worden. Ik lach PSV pas uit als ze met 0-2 van een 5e klasser verliezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol, nu zeg je dat het shit was. Maar waarom werd PSV dan volop uitgelachen vorige week? Niet alleen hier maar ook op Voetbalzone en zulke sites? Nu zie ik ook allemaal reacties van Ajacieden, oefenwedstrijden stellen niks voor etc. Maar eerst was het anders.
Tuurlijk is t slecht en Tuurlijk geen excuus, maar als je er in de competitie gewoon staat hoor je hier niemand meer over.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef Godtje het volgende:
Dit is niet het Ajax topic maar aangezien jullie het er over hebben..... het is gewoon slecht van Ajax.
Van zo een club moet je met je reserves nog winnen ook als je moe bent.
Niet scoren is geen optie.
We zeggen ook niet dat het goed is. Maar als je naar aanleiding van een oefenwedstrijdje gaat zeggen dat het seizoen niks wordtquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef Godtje het volgende:
Dit is niet het Ajax topic maar aangezien jullie het er over hebben..... het is gewoon slecht van Ajax.
Van zo een club moet je met je reserves nog winnen ook als je moe bent.
Niet scoren is geen optie.
Ik hoop op de 2e plek, maar 3e zal me niet verbazen. Als ze maar alles of niets spelen tegen Ajax en Twente.. daar liggen belangrijken punten, dat schijt schaakspel van afgelopen jaar heeft ons gewoon de 2e plek gekost.. dan had je Ajax gewoon op 9 gezet en was je ze kwijt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Wij worden 3e dit seizoen.
Meest realistisch.
Niet begin van het seizoen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft een veel betere selectie dan vorig seizoen
In het begin geilde iedereen op Berg hoor? Niemand wist toen of Reis weer zijn oude niveau ging halen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet begin van het seizoen...
ReisBerg, Afellay en Balazs > Mertens, Strootman en Wijnaldum
En Marcelo werd de nieuwe Douglas genoemd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het begin geilde iedereen op Berg hoor? Niemand wist toen of Reis weer zijn oude niveau ging halen.
Zaki is er sws bij gekomen en in mindere mate Zeefuik en Tamataquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet begin van het seizoen...
Reis, Afellay en Balazs > Mertens, Strootman en Wijnaldum
zaki zat er 2 seizoenen al bij en is onder Rutten nauwelijks gebracht. Had al verder in zijn ontwikkeling kunnen zijn. Zeefuik is niets en wordt niets.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zaki is er sws bij gekomen en in mindere mate Zeefuik en Tamata
Hmm.. ik weet niet, Mertens vind ik wel zo'n mannetje met een grote mond die dat durft maar is nieuw.. Pieters misschien ..quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef Einthovuh het volgende:
Hutchinson lijkt me wel een type om aanvoerder te worden hoewel ie nog niet zo lang bij de selectie zit.
Prima voetballer. Maar heeft geen aanvoerder uitstraling.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef Einthovuh het volgende:
Hutchinson lijkt me wel een type om aanvoerder te worden hoewel ie nog niet zo lang bij de selectie zit.
Ik vind Toivonen nog niet eens zo'n slechte keus..quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef Einthovuh het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre die aanvoerder belangrijk gaat zijn. Bouma regelet het toch wel in het veld, daar kan de nieuwe aanvoerder niets aan veranderen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik vind Toivonen nog niet eens zo'n slechte keus..
En misschien dat een Pieters of Strootman het op termijn ook wel zouden kunnen..
mooi dat menneke op het eindequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef Einthovuh het volgende:
Was deze al gepost?
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7931
Dat gaat 'm zeker niet worden. Bouma's woorden uit een interview met NuSport:quote:
quote:Zou jij niet zo'n type voor dit PSV moeten zijn?
"Ik heb mijn mondje dit seizoen meer geroerd dan vroeger. Van nature ben ik alleen geen leider. Ik zou willen dat het meer in me zat, met mijn ervaring kan ik veel voor de groep betekenen. Maar ja, je bent een leider, dat word je niet."
Haha idd. Echt lief.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
mooi dat menneke op het eindezo voelde ik me vroeger ook
![]()
Engelaat gaat belangrijk zijn door iedere wedstrijd te spelenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre die aanvoerder belangrijk gaat zijn. Bouma regelet het toch wel in het veld, daar kan de nieuwe aanvoerder niets aan veranderen.
Lijkt me niet. Helemaal niet nu Strootman is gekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Engelaat gaat belangrijk zijn door iedere wedstrijd te spelen
Nee, hij blijft aanvoerder om op de bank te gaan zittenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Helemaal niet nu Strootman is gekomen.
Engelaar gaat wel weg hoor. Is tegen een aardige prijs op te halen en clubs hebben al interesse getoond. Daarnaast wil hij zelf ook erg graag weg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hij blijft aanvoerder om op de bank te gaan zitten
Aardig salaris ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Engelaar gaat wel weg hoor. Is tegen een aardige prijs op te halen en clubs hebben al interesse getoond. Daarnaast wil hij zelf ook erg graag weg.
En heel Eindhoven wil hem weg..quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Engelaar gaat wel weg hoor. Is tegen een aardige prijs op te halen en clubs hebben al interesse getoond. Daarnaast wil hij zelf ook erg graag weg.
Geen probleem voor een buitenlandse club. Hij kan heus wel van waarde zijn gezien zijn optreden bij Twente en het EK'08. Alleen bij PSV en Schalke 04 ging het minder met hem.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
3,5 miljoen bruto is inderdaad makkelijk op te brengen voor de meeste clubsquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Geen probleem voor een buitenlandse club. Hij kan heus wel van waarde zijn gezien zijn optreden bij Twente en het EK'08. Alleen bij PSV en Schalke 04 ging het minder met hem.
Hoe kom je bij dat bedrag? Hij verdient 1,5 miljoen per jaar ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
3,5 miljoen bruto is inderdaad makkelijk op te brengen voor de meeste clubs
Na 6x weet ie het wel hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Is in het vervolg inderdaad niet meer nodig. Het topic raakt vanzelf wel vol. Daarvoor is geen postdiarree nodig.
Bellamy ofzo?! Oh wacht die wou al een keer naar feyenoordquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Huren geen optie? Ik weet dat jullie nogal eh slechte ervaringen ermee hebben maar zo'n Man. City bulkt van de spitsen volgens mij.
2 x 1,75quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dat bedrag? Hij verdient 1,5 miljoen per jaar ofzo.
Zelfs geboren Rotterdammers die het clublogo kussen, kiezen voor PSV tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bellamy ofzo?! Oh wacht die wou al een keer naar feyenoord
Kom op, van een club uit de 3de competitie moet je gewoon winnen, en dan maakt het nog niet eens uit uit welk land ze komenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Uitlachen om slecht resultaat oefenwedstrijdjes.![]()
![]()
Daar zit iets inquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zelfs geboren Rotterdammers die het clublogo kussen, kiezen voor PSV tegenwoordig.
Geen idee wat jij voor conclusie wilt trekkenquote:
Je had het over salaris en ineens over 3,5 miljoen 2 x 1,75. Naja zal wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee wat jij voor conclusie wilt trekken
Inderdaad jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef Geo3kant het volgende:
Dit komt een beetje op mij over zoals wat Ajax met Suarez deed.. zo van we geven hem verantwoordelijkheid om hem in te dimmen/volwassenen proberen te maken..
quote:Gisteravond nog even op en neer gekard naar Oisterwijk, waar PSV deze week het eerste trainingskamp van het seizoen afwerkt. Na afloop even amicaal naar nieuweling Derick Chuka Ogbu, de Nigeriaan die als testspeler probeert om bij PSV een contract af te dwingen. "How are you?", vroeg ik hem zonder blocnote. "Yes, I'm oke." Of hij verwacht te blijven bij PSV? "Don't know yet. But it's nice here."
Op dat moment springt de kleine Zakaria Labyad ertussen. "He, je mag hem zonder woordvoerder niets vragen, hij is testspeler. Moet je eerst met de woordvoerder afstemmen."
Prachtig. Koud 18 jaar en dan al in staat om een meer dan twee keer zo oude verslaggever met toch wel volstrekt ander postuur (scheelt een centimeterje of dertig) even op zijn plicht te wijzen. Die komt er wel, die Labyad. Neemt zijn verantwoordelijkheid en daar heb ik respect voor. Nu al gehard door de hijgende voetbalverslaggevers, die voor hen soms uit lijken op een quote die uitgelicht kan worden.
Nadat ik Labyad gerustgesteld had (Natuurlijk doe ik niks geks rond Ogbu), gingen we goed uit elkaar. "Lekker getraind?" "Ja hoor, beetje warm wel."
Welkom in de voetballerij, meneer Elfrink.
Een aanvoerder vanaf de bank.. GENIUS .. waarom hebben we daar niet eerder aan gedacht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
bewijs dat zaka aanvoerder moet zijn
Nja hoop niet dat Engelaar daar moeilijk over gaat doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
Waarom zou Engelaar per se zijn 1,75 miljoen salaris willen behouden? Misschien neemt hij wel genoegen met minder, omdat hij graag weg wil. Als er dan een leuke club komt uit het buitenland die minder biedt, dan gaat hij het daar echt niet op af laten ketsen. Lijkt mij tenminste en anders moet hij niet zeiken dat hij weg wil.
Denk je dat zelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
Waarom zou Engelaar per se zijn 1,75 miljoen salaris willen behouden? Misschien neemt hij wel genoegen met minder, omdat hij graag weg wil. Als er dan een leuke club komt uit het buitenland die minder biedt, dan gaat hij het daar echt niet op af laten ketsen. Lijkt mij tenminste en anders moet hij niet zeiken dat hij weg wil.
Van der Wiel of Rosales.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef S0nic het volgende:
Neeee, Manolev moet blijven
Over wie moet Gijp anders beginnen?
Als er de eerste keer niemand reageert op je Tamata "grap", en de tweede keer ook niet, en zelfs de derde en vierde keer ook niet, dan zou een normaal persoon stoppen. Geef het eens een poging.quote:
Jammer, deze keer was het geen grap.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er de eerste keer niemand reageert op je Tamata "grap", en de tweede keer ook niet, en zelfs de derde en vierde keer ook niet, dan zou een normaal persoon stoppen. Geef het eens een poging.
Wat is het probleem?quote:
Je kan beter de spelers vastleggen die wel toekomstige basisspelers kunnen worden. Al is daar PSV ook wel mee bezig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Goed dat PSV iedereen laat bijtekenen
[ afbeelding ]
Geen transferbedrag, salaris is te overzien en de potentie lijkt aanwezig. Niks om je vingers aan te branden en dus helemaal niet zo'n rare deal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zo'n toptalent als Zeefuik moet je snel vastleggen ja.
Hij had zeker potentie, maar je kan je afvragen waarom hij op zijn leeftijd maar een handjevol Eredivisiewedstrijden heeft gespeeld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen transferbedrag, salaris is te overzien en de potentie lijkt aanwezig. Niks om je vingers aan te branden en dus helemaal niet zo'n rare deal.
Tja, Koevermans begon op z'n 22e een keer bij Sparta en degradeerde daarna ook nog eens, om een paar jaar later met AZ haast kampioen te worden en een paar seizoenen later speelde hij met PSV Champions League. Zeefuik is uit 1990, dus zijn leeftijd lijkt me geen struikelblok.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij had zeker potentie, maar je kan je afvragen waarom hij op zijn leeftijd maar een handjevol Eredivisiewedstrijden heeft gespeeld.
Bakkal is een beter voorbeeldquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, Koevermans begon op z'n 22e een keer bij Sparta en degradeerde daarna ook nog eens, om een paar jaar later met AZ haast kampioen te worden en een paar seizoenen later speelde hij met PSV Champions League. Zeefuik is uit 1990, dus zijn leeftijd lijkt me geen struikelblok.
Tja, het is maar wat je verstaat onder 'het niet halen'. Als PSV de komende jaren topspitsen via transfers binnen wil halen en een wat ervaren man als 2e spits, dan is deze deal met Zeefuik prima, in mijn ogen. Dan is hij misschien niet goed genoeg voor een miljoenen transfer naar de Premier League, maar als tweede spits kan hij dan waardevol zijn voor een doelpuntje of 10.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Tja, nu noem je ook gelijk een uitzondering op. Zeefuik gaat het gewoon niet halen, net als honderd andere talentvolle spelers.
Ik denk dat dat voor een club als PSV mogelijk moet zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Een tweede keus spits zal bij een Nederlandse club niet zo snel 10 doelpunten per seizoen maken.
Welke vaste reserve spits heeft voor t laatst 10 doelpunten bij een topclub in de eredivisie gemaakt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor een club als PSV mogelijk moet zijn.
Koevermansquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke vaste reserve spits heeft voor t laatst 10 doelpunten bij een topclub in de eredivisie gemaakt?
Die begon in t seizoen 09/10 toch gewoon als eerste spits?quote:
Dat is meer dan berg als eerste spitsquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
maar als tweede spits kan hij dan waardevol zijn voor een doelpuntje of 10.
Je kunt er nog zo veelquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk je dat zelf
Als hij nog een jaar onder contract stond was er wel wat mogelijk, maar met zijn leeftijd krijg je geen 3jarige deal meer
Dat klopt, maar later een goed voorbeeld van meerdere goals als tweede spits.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die begon in t seizoen 09/10 toch gewoon als eerste spits?
Seizoen 09/10 is alleen wel het laatste voetbalseizoen dat hij boven de 10 doelpunten uitkwam. En daarin begon hij dus als eerste spits, derhalve is het imo geen goed voorbeeld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat klopt, maar later een goed voorbeeld van meerdere goals als tweede spits.
In 22 wedstrijden, waarvan weinig 90 volle minuten. Daarom kwam ik tot 10 doelpunten als reservespits.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Seizoen 09/10 is alleen wel het laatste voetbalseizoen dat hij boven de 10 doelpunten uitkwam. En daarin begon hij dus als eerste spits, derhalve is het imo geen goed voorbeeld.
Ja, daar heb je een punt moet ik toegeven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In 22 wedstrijden, waarvan weinig 90 volle minuten. Daarom kwam ik tot 10 doelpunten als reservespits.
Toch is dat voor een reservespits nog best een hoog aantal. Dat zie ik Zeefuik in ieder geval niet in de nabije toekomst presteren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
13 basisplaatsen, ik moet zeggen dat Chase er kijk op heeft
Dat is ook zo, lijkt mij ook wat optimistisch. Maar ik vind dat een club als PSV een spits moet hebben die er 25+ in schiet en een reservespits die er ook een stuk of 10 in kan leggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch is dat voor een reservespits nog best een hoog aantal. Dat zie ik Zeefuik in ieder geval niet in de nabije toekomst presteren.
Helaas is dit de waarheid.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang Rutten er zit komt hij toch wel aan zijn minuten.
Maar ik neem aan dat hij zelf ook wel een keer ergens eerste spits wil worden. Althans, als je enige ambitie hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ook zo, lijkt mij ook wat optimistisch. Maar ik vind dat een club als PSV een spits moet hebben die er 25+ in schiet en een reservespits die er ook een stuk of 10 in kan leggen.
Zeefuik kost geen transfersom, laag salaris en komt uit 1990, dus ik snap het bijtekenen wel want als je hem een jaartje of 3 achter de hand houdt zie ik in hem die reservespits wel ontstaan.
Zanka kom er maar in.quote:Der VfB verpflichtet Maza
Francisco Rodriguez, genannt Maza, wechselt vom PSV Eindhoven nach Stuttgart.
Der VfB Stuttgart hat Maza, der mit vollständigem Namen Francisco Javier Rodríguez Pinedo heißt, vom PSV Eindhoven verpflichtet. Der mexikanische Nationalspieler unterzeichnete nach erfolgreich absolvierter sportärztlicher Untersuchung einen Vertrag bis 2014. Maza wechselte 2008 von Guadalajara nach Holland und bestritt für den PSV Eindhoven 60 Ligaspiele. Über die Höhe der Ablösesumme vereinbarten beide Vereine Stillschweigen.
Sportdirektor Fredi Bobic: "Mit Maza ist es uns gelungen, einen erfahrenen Innenverteidiger zu verpflichten. Nach dem verletzungsbedingten Ausfall von Matthieu Delpierre wollten wir auf dieser Position noch eine Option haben. Maza kennt den europäischen Fußball bestens, wird keine lange Anlaufzeit benötigen und unserer Mannschaft deshalb weiterhelfen. Wir haben uns über ihn im Vorfeld des Wechsels auch mit Pavel Pardo ausgetauscht, der ihn uns ausdrücklich empfohlen und damit die Eindrücke unseres Scouting bestätigt hat."
Maza: "Der VfB ist ein großer Verein mit einem hohen Stellenwert in Deutschland und Europa. Ich habe mich mit Fredi Bobic und Bruno Labbadia unterhalten. Ihre Ideen und ihr Konzept gefallen mir. Für mich ist der Wechsel von Eindhoven zum VfB eine neue sportliche Herausforderung. Ich möchte mich möglichst schnell an die Mitspieler und die Spielweise in der Bundesliga gewöhnen und der Mannschaft dabei helfen, ihre Ziele zu erreichen."
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:37 schreef Lemming22 het volgende:
Maza is verkocht aan VfB Stuttgart. Opmerkelijke move aangezien hij eerst schermde met interesse uit Mexico en gisteren nog bij PSV wilde blijven. Maargoed, Zuid-Amerikanen kunnen er wat van.
Van hun officiële site:
[..]
Zanka kom er maar in.
Ja die aanhalingstekens slaan nergens opquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zou Zanka ook van die 'mooie' aanhalingstekens op zijn shirt krijgen bij zijn naam?
Had Wijnaldum ook. Zanka is een groot talent en er hebben veel clubs belangstelling.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
4-5 miljoen, die jongen heeft een contract van een jaar hč?
Was bij Wijnaldum ook geen probleem.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
4-5 miljoen, die jongen heeft een contract van een jaar hč?
En 5 goals meer meequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Alex hebben we 5 tegengoals aan het eind van het seizoen![]()
Yet you keep sticking around aswell..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ElfrinkRik Rik Elfrink
#PSV gaat snel nieuwe centrumverdediger aantrekken. Brands bevestigt dat Mathias 'Zanka' Jörgensen een optie is.
23 minutes ago
Veel gaat hij sws niet opleveren en als er interesse in was, was hij vast al lang weggeweest.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Bakkal zijn contract loopt af in 2012 geloof ik, nu verkopen. Anders loopt hij graties weg.
Was interesse uit Rusland maar dat zag Bakkal zelf niet zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Veel gaat hij sws niet opleveren en als er interesse in was, was hij vast al lang weggeweest.
Misschien nog ergens eind augustus
Ik kan er geen enkele noemen eerlijk gezegd. Jeffrey Gouweleeuw misschien..quote:ED: PSV kijkt eerst naar Nederlandse vervanger voor Maza
Volgens PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad kijkt PSV voor de vervanging van Maza eerst of er op de markt een geschikte Nederlandse centrumverdediger beschikbaar is. Indien dat niet het geval is zou de Deen Zanka in beeld komen.
Maduro, al vind ik dat niksquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan er geen enkele noemen eerlijk gezegd. Jeffrey Gouweleeuw misschien..
Laag salaris ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maduro, al vind ik dat niks
Heeft een paar weken geleden zijn contract verlengd dus is niet goedkoop te halen.quote:
Mag niet meer voor PSV uitkomen in Europa. Is ook geen Nederlander.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:27 schreef alf89 het volgende:
Dan kom je misschien wel uit op Derijck, al zal ik hem niet graag zien komen.
Maza wel gelukkig dus misschien kan het netquote:
Het lijkt er opquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
Oh het is weer fantasy hour in het psv topic? Als.. dan.. zullen we..
Tja, wie had dan ook ooit gedacht dat Wijnaldum, Strootman en Mertens zouden komen. Dan is er veel mogelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
Oh het is weer fantasy hour in het psv topic? Als.. dan.. zullen we..
Had Mertens bij Ajax verwacht. Maar ben blij dat hij ons rood/wit draagt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, wie had dan ook ooit gedacht dat Wijnaldum, Strootman en Mertens zouden komen. Dan is er veel mogelijk.
Natuurlijk niet.quote:
Jetro Willems? Is een linksback.quote:
Ik bedoelde Willems ja. Ik weet niet wie jullie back-up voor Pieters is en Pieters kan ook centraal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
Jetro Willems? Is een linksback.
Tamata.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bedoelde Willems ja. Ik weet niet wie jullie back-up voor Pieters is en Pieters kan ook centraal.
Swinkelsquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Rucebo het volgende:
Granqvist was een prima optie geweest, maar die is al naar Genoa. Ik zou in de Eredivisie niemand weten die haalbaar is en een directe versterking in de verdediging...
Wutyens van Utrecht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Rucebo het volgende:
Granqvist was een prima optie geweest, maar die is al naar Genoa. Ik zou in de Eredivisie niemand weten die haalbaar is en een directe versterking in de verdediging...
Van mij mag hij komenquote:
?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
Zegt veel over het wanbeleid van PSV ja.
Hij is haalbaar en hij is geschikt. Dat was de vraag, niet wie er naar PSV gaat komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:36 schreef Doublepain het volgende:
Je antwoord was op een vraag voor een directe versterking, daar antwoorde je Wuytens op. Die gaat niet komen zeg ik.
Waarom zeg je dan wanbeleid?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hij is haalbaar en hij is geschikt. Dat was de vraag, niet wie er naar PSV gaat komen.
Ja, nadat je over Wuytens begon en iemand zei over 3 spelers van Utrecht. Dus je doelde wel op de komst van Wuytens, maar je doet eigenwijs en ontkent het. Dan doe je dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ah, ga je van de hak op de tak? Wanbeleid zei ik volgens mij in een andere post?
Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, nadat je over Wuytens begon en iemand zei over 3 spelers van Utrecht. Dus je doelde wel op de komst van Wuytens, maar je doet eigenwijs en ontkent het. Dan doe je dat.
Wie is die 3de dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennen?!
Het feit dat je 3 spelers van Utrecht moet kopen. Spelers die je zelf had kunnen kopen in een eerder stadium. En ook geeft het aan dat je al tijden lang verkeerd ingekocht hebt. Dat is wanbeleid.
quote:
Nee. Toivonen is een nuttige voetballer met goede acties. Hij kan een balletje aardig plaatsen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Wuytens komt ook nog eens van uit de PSV opleiding , dus die terug halen zou wel erg dom zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennen?!
Het feit dat je 3 spelers van Utrecht moet kopen. Spelers die je zelf had kunnen kopen in een eerder stadium. En ook geeft het aan dat je al tijden lang verkeerd ingekocht hebt. Dat is wanbeleid.
Dus omdat PSV mogelijk al eerder een fout maakte kun je hem nu niet meer halen? Bekend met de club, Eredivisie-ervaring en voldoet aan de eisen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wuytens komt ook nog eens van uit de PSV opleiding , dus die terug halen zou wel erg dom zijn
Als hij al kinderen bij Feyenorod niet in bedwang kan houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat dachten jullie van Mario Been ipv Fred Rutten ?
Vind het zelf best een geniale zet. Na het eerste gelijkspel Rutten eruit knikkeren en Been vragen.
Kut idee, omdat Mario Been.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Vind het zelf best een geniale zet. Na het eerste gelijkspel Rutten eruit knikkeren en Been vragen.
Neuh, liever niet. Laat Fredje nu nog maar een seizoen. Hij heeft een goeie selectie, vol met aanvallend vermogen. Nu nog een beetje steun en vertrouwen, dan maakt ie hopelijk niet de fouten van vorig seizoen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Dit weet jij niet, speculatiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
Wijnaldum zal het vast ook kunnen waarderen. Bij Feyenoord trainde ze zo weinig dat hij en een aantal anderen zelfs een privé trainer lieten komen.
Is er iemand geinteresseerd in jou bijdragen hier?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Daarom. Ik zie dat nog wel problemen opleveren.
Kappen met zuigen DAM.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is er iemand geinteresseerd in jou bijdragen hier?
Dat weten wij wel, bevestigd door de spelers in kwestie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit weet jij niet, speculatie
Dan heb je vast een bron toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat weten wij wel, bevestigd door de spelers in kwestie.
Ik ben niet diegene die aan zuigen isquote:
Bouma is zo ook gekomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef Lemming22 het volgende:
Addo is mee op trainingskamp. Laten we hopen als opvulling van de verdediging en niet als serieuze kandidaat.
Dus na 11 jaar contact raakt PSV hem eindelijk kwijt. Om hem een jaar later mogelijk weer terug te halen?quote:
Huub. Met zijn steenkolen Duits.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Deze kwam ik tegen in het Feyenoord topic. Had dit filmpje nog nooit gezien.
Stevens
lolquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Deze kwam ik tegen in het Feyenoord topic. Had dit filmpje nog nooit gezien.
Stevens
Loop niet zo te janken man. Addo heeft meer dan 10 jaar hier onder contract gestaan. Mag wel wat meer respect voor. Die supporters van tegenwoordig weten ook totaal niet meer wat dat waard is. Hij mag nu gewoon mee op trainingskamp, meer hoef je er niet achter te zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef Geo3kant het volgende:
Addo hoeft van mij niet terug te komen vuile smeerlap in zijn huldigingswedstrijd/afscheidwedstrijd (tegen PSV) hoe je het wil noemen en tering harde elleboog uitdelen tegen een PSV'er om niks. Kreeg hij geel van de scheids omdat het dus die speciale wedstrijd was.. maar dat was donkerrood
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef Geo3kant het volgende:
Addo hoeft van mij niet terug te komen vuile smeerlap in zijn huldigingswedstrijd/afscheidwedstrijd (tegen PSV) hoe je het wil noemen en tering harde elleboog uitdelen tegen een PSV'er om niks. Kreeg hij geel van de scheids omdat het dus die speciale wedstrijd was.. maar dat was donkerrood
Ho, hier sla je de plank mis. Ten tijden van zijn carričre bij PSV was ook ik geen fan. Prima voetballer, maar kwam te kort voor het geld wat hij verdiende. Tegenwoordig een brug van supporters naar het team. Die man doet veel voor PSV, herstel; doet veel voor de supporters. Een klankbord die zo lang mogelijk bij de club moet worden gehouden. Puur en alleen op sportprestaties is/was het een beperkte voetballer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef Geo3kant het volgende:
Dan moet je hem lekker als supportersbegeleiding in dienst nemen en niet als selectiespeler. Die gast is toch een aanfluiting op voetbalschoenen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ho, hier sla je de plank mis. Ten tijden van zijn carričre bij PSV was ook ik geen fan. Prima voetballer, maar kwam te kort voor het geld wat hij verdiende. Tegenwoordig een brug van supporters naar het team. Die man doet veel voor PSV, herstel; doet veel voor de supporters. Een klankbord die zo lang mogelijk bij de club moet worden gehouden. Puur en alleen op sportprestaties is/was het een beperkte voetballer.
Wat maakt het nou uit of zo'n oud speler een keer mee gaat. Een verkapt schoolreisje met een voetbalteam, maak je niet dik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moet je hem lekker als supportersbegeleiding in dienst nemen en niet als selectiespeler. Die gast is toch een aanfluiting op voetbalschoenen tegenwoordig.
Ik neem aan dat PSV professioneel genoeg is om niet een of andere oudspeler als supporter mee te nemen naar een trainingskamp. Die gaat gewoon meetrainen en kijken of hij een contract kan afdwingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of zo'n oud speler een keer mee gaat. Een verkapt schoolreisje met een voetbalteam, maak je niet dik.
Daarnaast hoeft hij niet als supportersbegeleiding mee, het ís een supporter. Hij gaat met de bus mee naar uitwedstrijden, staat zo nu en dan eens met een biertje op Oost en het is zelfs vaker dan eens voorgekomen dat ie met een handje vol kwasten mee is gaan helpen met het maken van de sfeerdoeken. Laat die gozer lekker mee een balletje trappen, hij doet genoeg voor de club.
Ik denk dat het gewoon om het simpele feit dat het een doodgoeie kerel is die een beetje meebalt en pionnen opruimt, verder dan dat zal het echt niet gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die gaat gewoon meetrainen en kijken of hij een contract kan afdwingen.
Raar beleid van PSV dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon om het simpele feit dat het een doodgoeie kerel is die een beetje meebalt en pionnen opruimt, verder dan dat zal het echt niet gaan.
Ik ben ook een goedkope verdediger die de club kent, maar als ze mij in dienst nemen dan verklaar ik ze ook voor gek. Addo is gewoon niet goed genoeg voor de top van de eredivisie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Raar beleid van PSV dan.
Ik heb al snel de optelsom: PSV heeft verdedigers nodig + Addo is een goedkope verdediger die de club kent = Addo naar PSV toe.
Maar goed, we gaan wel zien wie er gelijk gaat hebben.
En hij gaat denk ik mee vanwege de verkoop van Maza en het feit dat we nu wel erg krap in verdedigers zitten. Er moeten nog wel voldoende verdedigers op de been zijn om spelsituaties te trainen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon om het simpele feit dat het een doodgoeie kerel is die een beetje meebalt en pionnen opruimt, verder dan dat zal het echt niet gaan.
Alsof iemand dat wil?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Hadden ze Engelaar niet met Wjnaldum kunnen ruilen ofzo?
Iedereen weer gerustgesteld?quote:Brands: Addo geen optie
Eric Addo mocht met de selectie van PSV mee naar het trainingskamp in Oostenrijk. De verdediger houdt bij PSV zijn conditie op peil. in het Algemeen Dagblad laat technisch directeur Marcel Brands weten dat Addo hoe dan ook 'geen optie' is in de zoektocht naar verdedigende versterking.
En over 3 weken halen ze hem nogquote:
Hij is echt niet slechter dan een Bouma of Marcelo dus wat dat betreft gaan we er niet op achteruit. Ook niet op vooruit trouwensquote:
En dan gaat iedereen janken dat hij te aanvallend speeltquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Volgens VI opteert Rutten een middenveld van Strootman - Toivonen - Wijnaldum. Dat gaat leuk worden.
Counterenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Volgens VI opteert Rutten een middenveld van Strootman - Toivonen - Wijnaldum. Dat gaat leuk worden.
En Ruttens protégé en tevens onze eerste captain Engelaar dan? Zolang die er is, ben ik bang dat hij speeltijd krijgt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Engelaar - Strootmanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En Ruttens protégé en tevens onze eerste captain Engelaar dan? Zolang die er is, ben ik bang dat hij speeltijd krijgt.
Dan heb je een bloody harde aanval.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Engelaar - Strootman
Mertens - Wijnaldum - Lens
Toivonen wordt het
Hutch, Zaki en Zeefuik op de bank
En hij is weer blauwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Engelaar speelt niet in de basis, dat eeuwige gejank over Rutten hier..
Daarom is hij aanvoerder geblevenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Rutten gaat het grootste probleem van PSV worden dit jaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Kan ook een verkooptechniek zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom is hij aanvoerder gebleven
Hey, je hebt toch nog wat zinnigs kunnen bedenken, kudo'squote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rutten gaat het grootste probleem van PSV worden dit jaar.
Je kan nog steeds niet normaal reageren?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hey, je hebt toch nog wat zinnigs kunnen bedenken, kudo's![]()
Sad.. but true.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |