Mijne laatste posts zeker?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent Anaalfabje?
Jij noemt dat posts? Ik noem het gewoon bagger.quote:
Ff het topic vullen he?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij noemt dat posts? Ik noem het gewoon bagger.
Dit dus. Gaan we tegenwoordig 7 posts voor het slotje het topic volplempen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij noemt dat posts? Ik noem het gewoon bagger.
Een topic vullen wat nog zeven posts te gaan heeft? Doe het dan met nuttige infoquote:
Volgens mij niet? Ik heb zitten zoeken,welke spits heb jij in gedachten die haalbaar is?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Zijn er al concrete geruchten over een spits?
Dus de enige reden die je hebt om Fernandez te halen is om Feyenoord nog bozer te krijgen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:13 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Ik heb zitten zoeken,welke spits heb jij in gedachten die haalbaar is?
Misschien moeten we Fernandez kopen,dan wordt Feyenoord nog bozer?
Sowieso niet de spits die jullie zouden moeten kopen. Fernandez is een counterspits, met zo'n middenveld + flanken hebben jullie een spits a la Pantelic nodig. Iemand die sterk is, kan koppen en balvast is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dus de enige reden die je hebt om Fernandez te halen is om Feyenoord nog bozer te krijgen?
Dus eigenlijk Toivonen, maar die is nog te eigenwijs en ziet zich meer als een "10"quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso niet de spits die jullie zouden moeten kopen. Fernandez is een counterspits, met zo'n middenveld + flanken hebben jullie een spits a la Pantelic nodig. Iemand die sterk is, kan koppen en balvast is.
Achja, speelt hij 1x slecht en hij is zijn positie kwijt. Dus hij moet een belangrijke keuze maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dus eigenlijk Toivonen, maar die is nog te eigenwijs en ziet zich meer als een "10"
Ik weet niet, ik denk dat Toivonen toch iets te veel 'spits genen' mist om hem daar een heel seizoen neer te zetten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dus eigenlijk Toivonen, maar die is nog te eigenwijs en ziet zich meer als een "10"
Het is niet een kwestie van willen, het is ook een kwestie van kunnen. Alsof iedere broodmongool er 20+ inschiet als hij in de spits speeltquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:22 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je niet in de spits zou willen.
Nauwelijks concurentie.. Als je hem ook een goalpremie geeft ofzo?
Maar als kind (ik weet niet hoe het bij profs zit) wil iedereen toch ''spits'' zijn.
Want je wilt belangrijk zijn.
Hij moet gewoon in de spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |