Mijne laatste posts zeker?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent Anaalfabje?
Jij noemt dat posts? Ik noem het gewoon bagger.quote:
Ff het topic vullen he?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij noemt dat posts? Ik noem het gewoon bagger.
Dit dus. Gaan we tegenwoordig 7 posts voor het slotje het topic volplempen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij noemt dat posts? Ik noem het gewoon bagger.
Een topic vullen wat nog zeven posts te gaan heeft? Doe het dan met nuttige infoquote:
Volgens mij niet? Ik heb zitten zoeken,welke spits heb jij in gedachten die haalbaar is?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Zijn er al concrete geruchten over een spits?
Dus de enige reden die je hebt om Fernandez te halen is om Feyenoord nog bozer te krijgen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:13 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Ik heb zitten zoeken,welke spits heb jij in gedachten die haalbaar is?
Misschien moeten we Fernandez kopen,dan wordt Feyenoord nog bozer?
Sowieso niet de spits die jullie zouden moeten kopen. Fernandez is een counterspits, met zo'n middenveld + flanken hebben jullie een spits a la Pantelic nodig. Iemand die sterk is, kan koppen en balvast is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dus de enige reden die je hebt om Fernandez te halen is om Feyenoord nog bozer te krijgen?
Dus eigenlijk Toivonen, maar die is nog te eigenwijs en ziet zich meer als een "10"quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso niet de spits die jullie zouden moeten kopen. Fernandez is een counterspits, met zo'n middenveld + flanken hebben jullie een spits a la Pantelic nodig. Iemand die sterk is, kan koppen en balvast is.
Achja, speelt hij 1x slecht en hij is zijn positie kwijt. Dus hij moet een belangrijke keuze maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dus eigenlijk Toivonen, maar die is nog te eigenwijs en ziet zich meer als een "10"
Ik weet niet, ik denk dat Toivonen toch iets te veel 'spits genen' mist om hem daar een heel seizoen neer te zetten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dus eigenlijk Toivonen, maar die is nog te eigenwijs en ziet zich meer als een "10"
Het is niet een kwestie van willen, het is ook een kwestie van kunnen. Alsof iedere broodmongool er 20+ inschiet als hij in de spits speeltquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:22 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je niet in de spits zou willen.
Nauwelijks concurentie.. Als je hem ook een goalpremie geeft ofzo?
Maar als kind (ik weet niet hoe het bij profs zit) wil iedereen toch ''spits'' zijn.
Want je wilt belangrijk zijn.
Hij moet gewoon in de spits.
Is in het vervolg inderdaad niet meer nodig. Het topic raakt vanzelf wel vol. Daarvoor is geen postdiarree nodig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ff het topic vullen he?
Ik zal me wel koest houden.
Sorry
Huren geen optie? Ik weet dat jullie nogal eh slechte ervaringen ermee hebben maar zo'n Man. City bulkt van de spitsen volgens mij.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:27 schreef Brigand het volgende:
Ik denk dat er niet meer dan 1 of 1.5 miljoen beschikbaar is. De spits is volgens mij pas echt haalbaar bij een vertrek van Engelaar/Maza/Bakkal.
Hmm, PSV wil de optie in zijn contract anders wel gaan lichten. Ben dus benieuwd wat hij gaat doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, speelt hij 1x slecht en hij is zijn positie kwijt. Dus hij moet een belangrijke keuze maken.
Daarnaast is hij reserve aanvoerder gemaaktquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hmm, PSV wil de optie in zijn contract anders wel gaan lichten. Ben dus benieuwd wat hij gaat doen.
quote:Voetbal International weet te melden dat Orlando Engelaar aanvoerder van PSV zal blijven, zolang hij in de basis staat uiteraard. Ola Toivonen is de reserve-aanvoerder en heeft te horen gekregen dat hij eerste aanvoerder zal zijn indien Engelaar vertrekt of niet in de basis staat.
Hoezo? Uitlachen om wat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajacieden die PSV gingen uitlachen vorige week
Het is allemaal wat minder als ze zonder Stekelenburg, Vertonghen, van der Wiel, Boilesen, Eriksen en Sigthorsson spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het team waar Ajax dit seizoen mee gaat spelen zal op genoeg momenten niet veel beter zijn dan het team van vandaag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is allemaal wat minder als ze zonder Stekelenburg, Vertonghen, van der Wiel, Boilesen, Eriksen en Sigthorsson spelen.
Wat kom jij trouwens hier in dit topic doen. Was jij het niet die zei dat ik moest oprotten uit het Feyenoord topic?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Uitlachen om slecht resultaat oefenwedstrijdjes.![]()
![]()
Dan is het normaal idd...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is allemaal wat minder als ze zonder Stekelenburg, Vertonghen, van der Wiel, Boilesen, Eriksen en Sigthorsson spelen.
Nee. Dat was een ander.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Wat kom jij trouwens hier in dit topic doen. Was jij het niet die zei dat ik moest oprotten uit het Feyenoord topic?
Nee. Zelfs dan hoor je te winnen. Maar ach.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Prima.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Dat was een ander.
Maar toen je offtopic ging zei ik het wel.
Lekker belangrijk. Toen het er echt om ging gaf PSV niet thuis. Daardoor speelt de club die je aan t uitlachen bent CL en met een derde ster op de borst. Moraal van het verhaal: oefenwedstrijden zeggen shit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax heeft dit seizoen super veel geluk gehad waar wij pech hadden. Met een selectie zonder blessure van Reis waren wij ruimschoots kampioen geworden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Toen het er echt om ging gaf PSV niet thuis. Daardoor speelt de club die je aan t uitlachen bent CL en met een derde ster op de borst. Moraal van het verhaal: oefenwedstrijden zeggen shit.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:43 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ajax heeft dit seizoen super veel geluk gehad waar wij pech hadden. Met een selectie zonder blessure van Reis waren wij ruimschoots kampioen geworden.
En dat hele "wij zijn de beste" arrogantie wat elke Ajacied nu weer loopt te verkondigen na 7 jaar geen kampioen te zijn geweest komt nu alweer mijn nek uit.
Komend seizoen met twee fitte selecties zal moeten uitmaken wie daadwerkelijk de beste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |