Ja, daar heb je een punt moet ik toegeven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In 22 wedstrijden, waarvan weinig 90 volle minuten. Daarom kwam ik tot 10 doelpunten als reservespits.
Toch is dat voor een reservespits nog best een hoog aantal. Dat zie ik Zeefuik in ieder geval niet in de nabije toekomst presteren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
13 basisplaatsen, ik moet zeggen dat Chase er kijk op heeft
Dat is ook zo, lijkt mij ook wat optimistisch. Maar ik vind dat een club als PSV een spits moet hebben die er 25+ in schiet en een reservespits die er ook een stuk of 10 in kan leggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch is dat voor een reservespits nog best een hoog aantal. Dat zie ik Zeefuik in ieder geval niet in de nabije toekomst presteren.
Helaas is dit de waarheid.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang Rutten er zit komt hij toch wel aan zijn minuten.
Maar ik neem aan dat hij zelf ook wel een keer ergens eerste spits wil worden. Althans, als je enige ambitie hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ook zo, lijkt mij ook wat optimistisch. Maar ik vind dat een club als PSV een spits moet hebben die er 25+ in schiet en een reservespits die er ook een stuk of 10 in kan leggen.
Zeefuik kost geen transfersom, laag salaris en komt uit 1990, dus ik snap het bijtekenen wel want als je hem een jaartje of 3 achter de hand houdt zie ik in hem die reservespits wel ontstaan.
Zanka kom er maar in.quote:Der VfB verpflichtet Maza
Francisco Rodriguez, genannt Maza, wechselt vom PSV Eindhoven nach Stuttgart.
Der VfB Stuttgart hat Maza, der mit vollständigem Namen Francisco Javier Rodríguez Pinedo heißt, vom PSV Eindhoven verpflichtet. Der mexikanische Nationalspieler unterzeichnete nach erfolgreich absolvierter sportärztlicher Untersuchung einen Vertrag bis 2014. Maza wechselte 2008 von Guadalajara nach Holland und bestritt für den PSV Eindhoven 60 Ligaspiele. Über die Höhe der Ablösesumme vereinbarten beide Vereine Stillschweigen.
Sportdirektor Fredi Bobic: "Mit Maza ist es uns gelungen, einen erfahrenen Innenverteidiger zu verpflichten. Nach dem verletzungsbedingten Ausfall von Matthieu Delpierre wollten wir auf dieser Position noch eine Option haben. Maza kennt den europäischen Fußball bestens, wird keine lange Anlaufzeit benötigen und unserer Mannschaft deshalb weiterhelfen. Wir haben uns über ihn im Vorfeld des Wechsels auch mit Pavel Pardo ausgetauscht, der ihn uns ausdrücklich empfohlen und damit die Eindrücke unseres Scouting bestätigt hat."
Maza: "Der VfB ist ein großer Verein mit einem hohen Stellenwert in Deutschland und Europa. Ich habe mich mit Fredi Bobic und Bruno Labbadia unterhalten. Ihre Ideen und ihr Konzept gefallen mir. Für mich ist der Wechsel von Eindhoven zum VfB eine neue sportliche Herausforderung. Ich möchte mich möglichst schnell an die Mitspieler und die Spielweise in der Bundesliga gewöhnen und der Mannschaft dabei helfen, ihre Ziele zu erreichen."
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:37 schreef Lemming22 het volgende:
Maza is verkocht aan VfB Stuttgart. Opmerkelijke move aangezien hij eerst schermde met interesse uit Mexico en gisteren nog bij PSV wilde blijven. Maargoed, Zuid-Amerikanen kunnen er wat van.
Van hun officiële site:
[..]
Zanka kom er maar in.
Ja die aanhalingstekens slaan nergens opquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zou Zanka ook van die 'mooie' aanhalingstekens op zijn shirt krijgen bij zijn naam?
Had Wijnaldum ook. Zanka is een groot talent en er hebben veel clubs belangstelling.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
4-5 miljoen, die jongen heeft een contract van een jaar hè?
Was bij Wijnaldum ook geen probleem.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
4-5 miljoen, die jongen heeft een contract van een jaar hè?
En 5 goals meer meequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Alex hebben we 5 tegengoals aan het eind van het seizoen![]()
Yet you keep sticking around aswell..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ElfrinkRik Rik Elfrink
#PSV gaat snel nieuwe centrumverdediger aantrekken. Brands bevestigt dat Mathias 'Zanka' Jörgensen een optie is.
23 minutes ago
Veel gaat hij sws niet opleveren en als er interesse in was, was hij vast al lang weggeweest.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Bakkal zijn contract loopt af in 2012 geloof ik, nu verkopen. Anders loopt hij graties weg.
Was interesse uit Rusland maar dat zag Bakkal zelf niet zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Veel gaat hij sws niet opleveren en als er interesse in was, was hij vast al lang weggeweest.
Misschien nog ergens eind augustus
Ik kan er geen enkele noemen eerlijk gezegd. Jeffrey Gouweleeuw misschien..quote:ED: PSV kijkt eerst naar Nederlandse vervanger voor Maza
Volgens PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad kijkt PSV voor de vervanging van Maza eerst of er op de markt een geschikte Nederlandse centrumverdediger beschikbaar is. Indien dat niet het geval is zou de Deen Zanka in beeld komen.
Maduro, al vind ik dat niksquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan er geen enkele noemen eerlijk gezegd. Jeffrey Gouweleeuw misschien..
Laag salaris ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maduro, al vind ik dat niks
Heeft een paar weken geleden zijn contract verlengd dus is niet goedkoop te halen.quote:
Mag niet meer voor PSV uitkomen in Europa. Is ook geen Nederlander.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:27 schreef alf89 het volgende:
Dan kom je misschien wel uit op Derijck, al zal ik hem niet graag zien komen.
Maza wel gelukkig dus misschien kan het netquote:
Het lijkt er opquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
Oh het is weer fantasy hour in het psv topic? Als.. dan.. zullen we..
Tja, wie had dan ook ooit gedacht dat Wijnaldum, Strootman en Mertens zouden komen. Dan is er veel mogelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
Oh het is weer fantasy hour in het psv topic? Als.. dan.. zullen we..
Had Mertens bij Ajax verwacht. Maar ben blij dat hij ons rood/wit draagt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, wie had dan ook ooit gedacht dat Wijnaldum, Strootman en Mertens zouden komen. Dan is er veel mogelijk.
Natuurlijk niet.quote:
Jetro Willems? Is een linksback.quote:
Ik bedoelde Willems ja. Ik weet niet wie jullie back-up voor Pieters is en Pieters kan ook centraal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
Jetro Willems? Is een linksback.
Tamata.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bedoelde Willems ja. Ik weet niet wie jullie back-up voor Pieters is en Pieters kan ook centraal.
Swinkelsquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Rucebo het volgende:
Granqvist was een prima optie geweest, maar die is al naar Genoa. Ik zou in de Eredivisie niemand weten die haalbaar is en een directe versterking in de verdediging...
Wutyens van Utrecht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Rucebo het volgende:
Granqvist was een prima optie geweest, maar die is al naar Genoa. Ik zou in de Eredivisie niemand weten die haalbaar is en een directe versterking in de verdediging...
Van mij mag hij komenquote:
?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
Zegt veel over het wanbeleid van PSV ja.
Hij is haalbaar en hij is geschikt. Dat was de vraag, niet wie er naar PSV gaat komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:36 schreef Doublepain het volgende:
Je antwoord was op een vraag voor een directe versterking, daar antwoorde je Wuytens op. Die gaat niet komen zeg ik.
Waarom zeg je dan wanbeleid?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hij is haalbaar en hij is geschikt. Dat was de vraag, niet wie er naar PSV gaat komen.
Ja, nadat je over Wuytens begon en iemand zei over 3 spelers van Utrecht. Dus je doelde wel op de komst van Wuytens, maar je doet eigenwijs en ontkent het. Dan doe je dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ah, ga je van de hak op de tak? Wanbeleid zei ik volgens mij in een andere post?
Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, nadat je over Wuytens begon en iemand zei over 3 spelers van Utrecht. Dus je doelde wel op de komst van Wuytens, maar je doet eigenwijs en ontkent het. Dan doe je dat.
Wie is die 3de dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennen?!
Het feit dat je 3 spelers van Utrecht moet kopen. Spelers die je zelf had kunnen kopen in een eerder stadium. En ook geeft het aan dat je al tijden lang verkeerd ingekocht hebt. Dat is wanbeleid.
quote:
Nee. Toivonen is een nuttige voetballer met goede acties. Hij kan een balletje aardig plaatsen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Wuytens komt ook nog eens van uit de PSV opleiding , dus die terug halen zou wel erg dom zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennen?!
Het feit dat je 3 spelers van Utrecht moet kopen. Spelers die je zelf had kunnen kopen in een eerder stadium. En ook geeft het aan dat je al tijden lang verkeerd ingekocht hebt. Dat is wanbeleid.
Dus omdat PSV mogelijk al eerder een fout maakte kun je hem nu niet meer halen? Bekend met de club, Eredivisie-ervaring en voldoet aan de eisen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wuytens komt ook nog eens van uit de PSV opleiding , dus die terug halen zou wel erg dom zijn
Als hij al kinderen bij Feyenorod niet in bedwang kan houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat dachten jullie van Mario Been ipv Fred Rutten ?
Vind het zelf best een geniale zet. Na het eerste gelijkspel Rutten eruit knikkeren en Been vragen.
Kut idee, omdat Mario Been.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Vind het zelf best een geniale zet. Na het eerste gelijkspel Rutten eruit knikkeren en Been vragen.
Neuh, liever niet. Laat Fredje nu nog maar een seizoen. Hij heeft een goeie selectie, vol met aanvallend vermogen. Nu nog een beetje steun en vertrouwen, dan maakt ie hopelijk niet de fouten van vorig seizoen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Dit weet jij niet, speculatiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
Wijnaldum zal het vast ook kunnen waarderen. Bij Feyenoord trainde ze zo weinig dat hij en een aantal anderen zelfs een privé trainer lieten komen.
Is er iemand geinteresseerd in jou bijdragen hier?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Daarom. Ik zie dat nog wel problemen opleveren.
Kappen met zuigen DAM.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is er iemand geinteresseerd in jou bijdragen hier?
Dat weten wij wel, bevestigd door de spelers in kwestie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit weet jij niet, speculatie
Dan heb je vast een bron toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat weten wij wel, bevestigd door de spelers in kwestie.
Ik ben niet diegene die aan zuigen isquote:
Bouma is zo ook gekomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef Lemming22 het volgende:
Addo is mee op trainingskamp. Laten we hopen als opvulling van de verdediging en niet als serieuze kandidaat.
Dus na 11 jaar contact raakt PSV hem eindelijk kwijt. Om hem een jaar later mogelijk weer terug te halen?quote:
Huub. Met zijn steenkolen Duits.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Deze kwam ik tegen in het Feyenoord topic. Had dit filmpje nog nooit gezien.
Stevens
lolquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Deze kwam ik tegen in het Feyenoord topic. Had dit filmpje nog nooit gezien.
Stevens
Loop niet zo te janken man. Addo heeft meer dan 10 jaar hier onder contract gestaan. Mag wel wat meer respect voor. Die supporters van tegenwoordig weten ook totaal niet meer wat dat waard is. Hij mag nu gewoon mee op trainingskamp, meer hoef je er niet achter te zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef Geo3kant het volgende:
Addo hoeft van mij niet terug te komen vuile smeerlap in zijn huldigingswedstrijd/afscheidwedstrijd (tegen PSV) hoe je het wil noemen en tering harde elleboog uitdelen tegen een PSV'er om niks. Kreeg hij geel van de scheids omdat het dus die speciale wedstrijd was.. maar dat was donkerrood
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef Geo3kant het volgende:
Addo hoeft van mij niet terug te komen vuile smeerlap in zijn huldigingswedstrijd/afscheidwedstrijd (tegen PSV) hoe je het wil noemen en tering harde elleboog uitdelen tegen een PSV'er om niks. Kreeg hij geel van de scheids omdat het dus die speciale wedstrijd was.. maar dat was donkerrood
Ho, hier sla je de plank mis. Ten tijden van zijn carrière bij PSV was ook ik geen fan. Prima voetballer, maar kwam te kort voor het geld wat hij verdiende. Tegenwoordig een brug van supporters naar het team. Die man doet veel voor PSV, herstel; doet veel voor de supporters. Een klankbord die zo lang mogelijk bij de club moet worden gehouden. Puur en alleen op sportprestaties is/was het een beperkte voetballer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef Geo3kant het volgende:
Dan moet je hem lekker als supportersbegeleiding in dienst nemen en niet als selectiespeler. Die gast is toch een aanfluiting op voetbalschoenen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ho, hier sla je de plank mis. Ten tijden van zijn carrière bij PSV was ook ik geen fan. Prima voetballer, maar kwam te kort voor het geld wat hij verdiende. Tegenwoordig een brug van supporters naar het team. Die man doet veel voor PSV, herstel; doet veel voor de supporters. Een klankbord die zo lang mogelijk bij de club moet worden gehouden. Puur en alleen op sportprestaties is/was het een beperkte voetballer.
Wat maakt het nou uit of zo'n oud speler een keer mee gaat. Een verkapt schoolreisje met een voetbalteam, maak je niet dik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moet je hem lekker als supportersbegeleiding in dienst nemen en niet als selectiespeler. Die gast is toch een aanfluiting op voetbalschoenen tegenwoordig.
Ik neem aan dat PSV professioneel genoeg is om niet een of andere oudspeler als supporter mee te nemen naar een trainingskamp. Die gaat gewoon meetrainen en kijken of hij een contract kan afdwingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of zo'n oud speler een keer mee gaat. Een verkapt schoolreisje met een voetbalteam, maak je niet dik.
Daarnaast hoeft hij niet als supportersbegeleiding mee, het ís een supporter. Hij gaat met de bus mee naar uitwedstrijden, staat zo nu en dan eens met een biertje op Oost en het is zelfs vaker dan eens voorgekomen dat ie met een handje vol kwasten mee is gaan helpen met het maken van de sfeerdoeken. Laat die gozer lekker mee een balletje trappen, hij doet genoeg voor de club.
Ik denk dat het gewoon om het simpele feit dat het een doodgoeie kerel is die een beetje meebalt en pionnen opruimt, verder dan dat zal het echt niet gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die gaat gewoon meetrainen en kijken of hij een contract kan afdwingen.
Raar beleid van PSV dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon om het simpele feit dat het een doodgoeie kerel is die een beetje meebalt en pionnen opruimt, verder dan dat zal het echt niet gaan.
Ik ben ook een goedkope verdediger die de club kent, maar als ze mij in dienst nemen dan verklaar ik ze ook voor gek. Addo is gewoon niet goed genoeg voor de top van de eredivisie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Raar beleid van PSV dan.
Ik heb al snel de optelsom: PSV heeft verdedigers nodig + Addo is een goedkope verdediger die de club kent = Addo naar PSV toe.
Maar goed, we gaan wel zien wie er gelijk gaat hebben.
En hij gaat denk ik mee vanwege de verkoop van Maza en het feit dat we nu wel erg krap in verdedigers zitten. Er moeten nog wel voldoende verdedigers op de been zijn om spelsituaties te trainen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon om het simpele feit dat het een doodgoeie kerel is die een beetje meebalt en pionnen opruimt, verder dan dat zal het echt niet gaan.
Alsof iemand dat wil?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Hadden ze Engelaar niet met Wjnaldum kunnen ruilen ofzo?
Iedereen weer gerustgesteld?quote:Brands: Addo geen optie
Eric Addo mocht met de selectie van PSV mee naar het trainingskamp in Oostenrijk. De verdediger houdt bij PSV zijn conditie op peil. in het Algemeen Dagblad laat technisch directeur Marcel Brands weten dat Addo hoe dan ook 'geen optie' is in de zoektocht naar verdedigende versterking.
En over 3 weken halen ze hem nogquote:
Hij is echt niet slechter dan een Bouma of Marcelo dus wat dat betreft gaan we er niet op achteruit. Ook niet op vooruit trouwensquote:
En dan gaat iedereen janken dat hij te aanvallend speeltquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Volgens VI opteert Rutten een middenveld van Strootman - Toivonen - Wijnaldum. Dat gaat leuk worden.
Counterenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Volgens VI opteert Rutten een middenveld van Strootman - Toivonen - Wijnaldum. Dat gaat leuk worden.
En Ruttens protégé en tevens onze eerste captain Engelaar dan? Zolang die er is, ben ik bang dat hij speeltijd krijgt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Engelaar - Strootmanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En Ruttens protégé en tevens onze eerste captain Engelaar dan? Zolang die er is, ben ik bang dat hij speeltijd krijgt.
Dan heb je een bloody harde aanval.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Engelaar - Strootman
Mertens - Wijnaldum - Lens
Toivonen wordt het
Hutch, Zaki en Zeefuik op de bank
En hij is weer blauwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Engelaar speelt niet in de basis, dat eeuwige gejank over Rutten hier..
Daarom is hij aanvoerder geblevenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Rutten gaat het grootste probleem van PSV worden dit jaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Kan ook een verkooptechniek zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom is hij aanvoerder gebleven
Hey, je hebt toch nog wat zinnigs kunnen bedenken, kudo'squote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rutten gaat het grootste probleem van PSV worden dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |