Yet you keep sticking around aswell..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ElfrinkRik Rik Elfrink
#PSV gaat snel nieuwe centrumverdediger aantrekken. Brands bevestigt dat Mathias 'Zanka' Jörgensen een optie is.
23 minutes ago
Veel gaat hij sws niet opleveren en als er interesse in was, was hij vast al lang weggeweest.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Bakkal zijn contract loopt af in 2012 geloof ik, nu verkopen. Anders loopt hij graties weg.
Was interesse uit Rusland maar dat zag Bakkal zelf niet zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Veel gaat hij sws niet opleveren en als er interesse in was, was hij vast al lang weggeweest.
Misschien nog ergens eind augustus
Ik kan er geen enkele noemen eerlijk gezegd. Jeffrey Gouweleeuw misschien..quote:ED: PSV kijkt eerst naar Nederlandse vervanger voor Maza
Volgens PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad kijkt PSV voor de vervanging van Maza eerst of er op de markt een geschikte Nederlandse centrumverdediger beschikbaar is. Indien dat niet het geval is zou de Deen Zanka in beeld komen.
Maduro, al vind ik dat niksquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan er geen enkele noemen eerlijk gezegd. Jeffrey Gouweleeuw misschien..
Laag salaris ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maduro, al vind ik dat niks
Heeft een paar weken geleden zijn contract verlengd dus is niet goedkoop te halen.quote:
Mag niet meer voor PSV uitkomen in Europa. Is ook geen Nederlander.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:27 schreef alf89 het volgende:
Dan kom je misschien wel uit op Derijck, al zal ik hem niet graag zien komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |