Het lijkt er opquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
Oh het is weer fantasy hour in het psv topic? Als.. dan.. zullen we..
Tja, wie had dan ook ooit gedacht dat Wijnaldum, Strootman en Mertens zouden komen. Dan is er veel mogelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
Oh het is weer fantasy hour in het psv topic? Als.. dan.. zullen we..
Had Mertens bij Ajax verwacht. Maar ben blij dat hij ons rood/wit draagt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, wie had dan ook ooit gedacht dat Wijnaldum, Strootman en Mertens zouden komen. Dan is er veel mogelijk.
Natuurlijk niet.quote:
Jetro Willems? Is een linksback.quote:
Ik bedoelde Willems ja. Ik weet niet wie jullie back-up voor Pieters is en Pieters kan ook centraal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
Jetro Willems? Is een linksback.
Tamata.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bedoelde Willems ja. Ik weet niet wie jullie back-up voor Pieters is en Pieters kan ook centraal.
Swinkelsquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Rucebo het volgende:
Granqvist was een prima optie geweest, maar die is al naar Genoa. Ik zou in de Eredivisie niemand weten die haalbaar is en een directe versterking in de verdediging...
Wutyens van Utrecht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Rucebo het volgende:
Granqvist was een prima optie geweest, maar die is al naar Genoa. Ik zou in de Eredivisie niemand weten die haalbaar is en een directe versterking in de verdediging...
Van mij mag hij komenquote:
?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
Zegt veel over het wanbeleid van PSV ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |