abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99496015
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:32 schreef LudoSanders het volgende:

Wijnaldum zal het vast ook kunnen waarderen. Bij Feyenoord trainde ze zo weinig dat hij en een aantal anderen zelfs een privé trainer lieten komen.
Dit weet jij niet, speculatie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99496044
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:50 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Daarom. Ik zie dat nog wel problemen opleveren.
Is er iemand geinteresseerd in jou bijdragen hier?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:57:35 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99496118
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is er iemand geinteresseerd in jou bijdragen hier?
Kappen met zuigen DAM.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:58:02 #254
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99496131
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dit weet jij niet, speculatie
Dat weten wij wel, bevestigd door de spelers in kwestie.
pi_99496219
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:58 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat weten wij wel, bevestigd door de spelers in kwestie.
Dan heb je vast een bron toch?
pi_99496229
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Kappen met zuigen DAM.
Ik ben niet diegene die aan zuigen is
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:16:45 #257
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_99496714
Addo is mee op trainingskamp. Laten we hopen als opvulling van de verdediging en niet als serieuze kandidaat.
pi_99496785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef Lemming22 het volgende:
Addo is mee op trainingskamp. Laten we hopen als opvulling van de verdediging en niet als serieuze kandidaat.
Bouma is zo ook gekomen.

Als Addo tegen een modaal salaris de nummer 17 wil zijn mag hij dat van mij wel. Liever Addo dan Ojo als vierde Centrale verdediger
pi_99498019
Deze kwam ik tegen in het Feyenoord topic. Had dit filmpje nog nooit gezien.
Stevens _O-

U MAD?
pi_99498542
Addo gaat mee _O_
pi_99498961
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:11 schreef Doublepain het volgende:
Addo gaat mee _O_
Dus na 11 jaar contact raakt PSV hem eindelijk kwijt. Om hem een jaar later mogelijk weer terug te halen? :D
pi_99499013
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Stevens _O-

Huub. Met zijn steenkolen Duits. _O_
Ich bin hier godverdomme mit mein telefoon dabei.
pi_99499304
Addo hoeft van mij niet terug te komen vuile smeerlap in zijn huldigingswedstrijd/afscheidwedstrijd (tegen PSV) hoe je het wil noemen en tering harde elleboog uitdelen tegen een PSV'er om niks. Kreeg hij geel van de scheids omdat het dus die speciale wedstrijd was.. maar dat was donkerrood :')
pi_99499355
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Stevens _O-

lol :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:57:23 #265
300718 Kenju
Say It!!??
pi_99509821
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef Geo3kant het volgende:
Addo hoeft van mij niet terug te komen vuile smeerlap in zijn huldigingswedstrijd/afscheidwedstrijd (tegen PSV) hoe je het wil noemen en tering harde elleboog uitdelen tegen een PSV'er om niks. Kreeg hij geel van de scheids omdat het dus die speciale wedstrijd was.. maar dat was donkerrood :')
Loop niet zo te janken man. Addo heeft meer dan 10 jaar hier onder contract gestaan. Mag wel wat meer respect voor. Die supporters van tegenwoordig weten ook totaal niet meer wat dat waard is. Hij mag nu gewoon mee op trainingskamp, meer hoef je er niet achter te zoeken.

In principe is hij voor PSV gewoon niet goed genoeg. Het zat er ooit in, maar na een zware blessure en wat pech met selecties waarin andere spelers de voorkeur kregen was het gewoon lastig voor hem om zich te ontwikkelen. Maar dat betekent niet dat je een trouwe oud speler zomaar moet afvallen. En al helemaal niet door een incidentele actie.

Voor de traditie binnen de club is het juist goed dat zo'n jongen gewoon zijn conditie op peil mag houden bij PSV. Daar maar het feit dat hij mee mag, waarschijnlijk deel van uit. Verder zitten we niet bepaald breed kwa verdedigers. De jeugdspelers zijn verre van klaar om in de eredivisie te spelen. Als zo'n Tamata het beste is wat we in de jeugd hebben rondlopen, mag daar toch wel naar versterking gekeken worden (gebeurd uiteraard ook), zowel voor het 1e als voor de jeugd (die toch moeten doorgroeien). Voor de jeugd zijn dit soort spelers beter haalbaar, Zo heeft Ajax toch een paar goede talenten weten te scoren die ze later voor een aardig bedrag hebben doorverkocht.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_99509932
quote:
:') x 34
U MAD?
pi_99510040
'Komm rein en dan kriegse godverdomme antword'

_O-
U MAD?
pi_99510636
Addo met zijn grote grijns zodra hij weer wat verneukt had, Addo die jarenlang een enorm salaris opstreek. Nee, die heldenstatus heb ik nooit zo begrepen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:24:23 #269
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99510814
quote:
Ho, hier sla je de plank mis. Ten tijden van zijn carrière bij PSV was ook ik geen fan. Prima voetballer, maar kwam te kort voor het geld wat hij verdiende. Tegenwoordig een brug van supporters naar het team. Die man doet veel voor PSV, herstel; doet veel voor de supporters. Een klankbord die zo lang mogelijk bij de club moet worden gehouden. Puur en alleen op sportprestaties is/was het een beperkte voetballer.
Dit, dus.
pi_99510896
Zet hem desnoods bij de toiletten. Deze man is de sleutel naar succes bij PSV ^O^
U MAD?
pi_99511664
Er is maar 1 Eric Addo :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_99511728
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ho, hier sla je de plank mis. Ten tijden van zijn carrière bij PSV was ook ik geen fan. Prima voetballer, maar kwam te kort voor het geld wat hij verdiende. Tegenwoordig een brug van supporters naar het team. Die man doet veel voor PSV, herstel; doet veel voor de supporters. Een klankbord die zo lang mogelijk bij de club moet worden gehouden. Puur en alleen op sportprestaties is/was het een beperkte voetballer.
Dan moet je hem lekker als supportersbegeleiding in dienst nemen en niet als selectiespeler. Die gast is toch een aanfluiting op voetbalschoenen tegenwoordig.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:07:09 #273
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99512000
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:57 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dan moet je hem lekker als supportersbegeleiding in dienst nemen en niet als selectiespeler. Die gast is toch een aanfluiting op voetbalschoenen tegenwoordig.
Wat maakt het nou uit of zo'n oud speler een keer mee gaat. Een verkapt schoolreisje met een voetbalteam, maak je niet dik.

Daarnaast hoeft hij niet als supportersbegeleiding mee, het ís een supporter. Hij gaat met de bus mee naar uitwedstrijden, staat zo nu en dan eens met een biertje op Oost en het is zelfs vaker dan eens voorgekomen dat ie met een handje vol kwasten mee is gaan helpen met het maken van de sfeerdoeken. Laat die gozer lekker mee een balletje trappen, hij doet genoeg voor de club.
Dit, dus.
pi_99512076
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of zo'n oud speler een keer mee gaat. Een verkapt schoolreisje met een voetbalteam, maak je niet dik.

Daarnaast hoeft hij niet als supportersbegeleiding mee, het ís een supporter. Hij gaat met de bus mee naar uitwedstrijden, staat zo nu en dan eens met een biertje op Oost en het is zelfs vaker dan eens voorgekomen dat ie met een handje vol kwasten mee is gaan helpen met het maken van de sfeerdoeken. Laat die gozer lekker mee een balletje trappen, hij doet genoeg voor de club.
Ik neem aan dat PSV professioneel genoeg is om niet een of andere oudspeler als supporter mee te nemen naar een trainingskamp. Die gaat gewoon meetrainen en kijken of hij een contract kan afdwingen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:13:31 #275
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99512210
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:09 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Die gaat gewoon meetrainen en kijken of hij een contract kan afdwingen.
Ik denk dat het gewoon om het simpele feit dat het een doodgoeie kerel is die een beetje meebalt en pionnen opruimt, verder dan dat zal het echt niet gaan.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')