Raar beleid van PSV dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon om het simpele feit dat het een doodgoeie kerel is die een beetje meebalt en pionnen opruimt, verder dan dat zal het echt niet gaan.
Ik ben ook een goedkope verdediger die de club kent, maar als ze mij in dienst nemen dan verklaar ik ze ook voor gek. Addo is gewoon niet goed genoeg voor de top van de eredivisie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Raar beleid van PSV dan.
Ik heb al snel de optelsom: PSV heeft verdedigers nodig + Addo is een goedkope verdediger die de club kent = Addo naar PSV toe.
Maar goed, we gaan wel zien wie er gelijk gaat hebben.
En hij gaat denk ik mee vanwege de verkoop van Maza en het feit dat we nu wel erg krap in verdedigers zitten. Er moeten nog wel voldoende verdedigers op de been zijn om spelsituaties te trainen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon om het simpele feit dat het een doodgoeie kerel is die een beetje meebalt en pionnen opruimt, verder dan dat zal het echt niet gaan.
Alsof iemand dat wil?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Hadden ze Engelaar niet met Wjnaldum kunnen ruilen ofzo?
Iedereen weer gerustgesteld?quote:Brands: Addo geen optie
Eric Addo mocht met de selectie van PSV mee naar het trainingskamp in Oostenrijk. De verdediger houdt bij PSV zijn conditie op peil. in het Algemeen Dagblad laat technisch directeur Marcel Brands weten dat Addo hoe dan ook 'geen optie' is in de zoektocht naar verdedigende versterking.
En over 3 weken halen ze hem nogquote:
Hij is echt niet slechter dan een Bouma of Marcelo dus wat dat betreft gaan we er niet op achteruit. Ook niet op vooruit trouwensquote:
En dan gaat iedereen janken dat hij te aanvallend speeltquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Volgens VI opteert Rutten een middenveld van Strootman - Toivonen - Wijnaldum. Dat gaat leuk worden.
Counterenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Volgens VI opteert Rutten een middenveld van Strootman - Toivonen - Wijnaldum. Dat gaat leuk worden.
En Ruttens protégé en tevens onze eerste captain Engelaar dan? Zolang die er is, ben ik bang dat hij speeltijd krijgt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Engelaar - Strootmanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En Ruttens protégé en tevens onze eerste captain Engelaar dan? Zolang die er is, ben ik bang dat hij speeltijd krijgt.
Dan heb je een bloody harde aanval.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Engelaar - Strootman
Mertens - Wijnaldum - Lens
Toivonen wordt het
Hutch, Zaki en Zeefuik op de bank
En hij is weer blauwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Engelaar speelt niet in de basis, dat eeuwige gejank over Rutten hier..
Daarom is hij aanvoerder geblevenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Rutten gaat het grootste probleem van PSV worden dit jaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Kan ook een verkooptechniek zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom is hij aanvoerder gebleven
Hey, je hebt toch nog wat zinnigs kunnen bedenken, kudo'squote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rutten gaat het grootste probleem van PSV worden dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |