abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99486940
Je antwoord was op een vraag voor een directe versterking, daar antwoorde je Wuytens op. Die gaat niet komen zeg ik.
pi_99486972
Don't feed... :'(
pi_99486984
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:36 schreef Doublepain het volgende:
Je antwoord was op een vraag voor een directe versterking, daar antwoorde je Wuytens op. Die gaat niet komen zeg ik.
Hij is haalbaar en hij is geschikt. Dat was de vraag, niet wie er naar PSV gaat komen.
pi_99487018
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Hij is haalbaar en hij is geschikt. Dat was de vraag, niet wie er naar PSV gaat komen.
Waarom zeg je dan wanbeleid?
pi_99487109
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan wanbeleid?
Ah, ga je van de hak op de tak? Wanbeleid zei ik volgens mij in een andere post?
pi_99487214
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ah, ga je van de hak op de tak? Wanbeleid zei ik volgens mij in een andere post?
Ja, nadat je over Wuytens begon en iemand zei over 3 spelers van Utrecht. Dus je doelde wel op de komst van Wuytens, maar je doet eigenwijs en ontkent het. Dan doe je dat. ^O^
pi_99487243
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja, nadat je over Wuytens begon en iemand zei over 3 spelers van Utrecht. Dus je doelde wel op de komst van Wuytens, maar je doet eigenwijs en ontkent het. Dan doe je dat. ^O^
Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennen :')?!

Het feit dat je 3 spelers van Utrecht moet kopen. Spelers die je zelf had kunnen kopen in een eerder stadium. En ook geeft het aan dat je al tijden lang verkeerd ingekocht hebt. Dat is wanbeleid.
pi_99487261
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennen :')?!

Het feit dat je 3 spelers van Utrecht moet kopen. Spelers die je zelf had kunnen kopen in een eerder stadium. En ook geeft het aan dat je al tijden lang verkeerd ingekocht hebt. Dat is wanbeleid.
Wie is die 3de dan?
pi_99487324
Dat zou Wuytens dan bijvoorbeeld zijn, en nee ik weet dat dat niet aan de orde is, nogmaals, hij zou de 3e zijn indien het wel zo is. Echt slim ben je niet he?

Die andere 2 spelers zijn vorm van wanbeleid, met name Strootman. Ook als je al een dure speler op zijn positie hebt. En Mertens die helemaal niet in het spelletje van PSV tot zijn recht komt op de linkerflank, dan moet je grote mutaties gaan maken. Dat had gekund, maar niet als je vervolgens Wijnaldum als 10 haalt en vast blijft houden aan Lens als rechtsbuiten.
pi_99487542
Waar wil je Lens hebben? Rutten wil hem als Rechtsbuiten houden en dat is zijn positie. Spits zal hij niet worden, misschien wel reserve. Maar Wijnaldum halen was wel slim, vooral als je Toivonen hebt die ook inde spits positie kan spelen. Ook al wil hij dat liever niet. Maar als het moet dan staat Ola er ook, dat van Strootman is wel dom. Half jaar geleden kon je hem goedkoop halen. Maar voor de rest zijn het goede aankopen, liever Nederlandse jongens dan Buitenlanders en er komt geen 3de speler van Utrecht. Anders zat hij ook in de deal Strootman/Mertens.
pi_99487669
Kanker eens op met die 3e speler van Utrecht van je, whatever man. Wuytens voldoet aan het profiel, dat is alles. Dat jij mijn posts niet in een bepaalde context kan plaatsen spreekt boekdelen :').

Lens is geen rechtsbuiten, Wijnaldum geen dominante nummer 10. Simpel als wat.
pi_99488162
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Don't feed... :'(
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99488641
Feit is dat Nederlandse jongens niet bekend staan als goede verdedigers.. We hebben met Bouma en Pieters in ieder geval 2 jongens/mannen die vaak op het niveau kunnen spelen, dat is natuurlijk iets goeds.

We moeten zorgen dat er een verdediger komt die het niveau aan kan. Het zou me niet verbazen als PSV probeert Marcellis terug te halen van AZ, of eventueel Addo.

Het zal me benieuwen wie "dé" spits wordt, maar dat is iets om aan de trainer over te laten.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_99488691
Toivonen verkopen?
pi_99488778
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:36 schreef DeNummer10 het volgende:
Toivonen verkopen?
Nee. Toivonen is een nuttige voetballer met goede acties. Hij kan een balletje aardig plaatsen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_99488821
Waar wil je hem opstellen?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:43:26 #242
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99488844
Is mijn grote bron van ergernis al vertrokken naar Griekenland of zeu?
pi_99489385
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Wuytens komt ook nog eens van uit de PSV opleiding , dus die terug halen zou wel erg dom zijn :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_99489581
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:42 schreef DeNummer10 het volgende:
Waar wil je hem opstellen?
Spits, al wil hij dat niet.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_99491808
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 02:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wuytens komt ook nog eens van uit de PSV opleiding , dus die terug halen zou wel erg dom zijn :)
Dus omdat PSV mogelijk al eerder een fout maakte kun je hem nu niet meer halen? Bekend met de club, Eredivisie-ervaring en voldoet aan de eisen.
pi_99491821
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Spits, al wil hij dat niet.
Daarom. Ik zie dat nog wel problemen opleveren.
pi_99491908
Wat dachten jullie van Mario Been ipv Fred Rutten ? :)

Vind het zelf best een geniale zet. Na het eerste gelijkspel Rutten eruit knikkeren en Been vragen.
U MAD?
pi_99492129
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef de_boswachter het volgende:

Vind het zelf best een geniale zet. Na het eerste gelijkspel Rutten eruit knikkeren en Been vragen.
Als hij al kinderen bij Feyenorod niet in bedwang kan houden. :')

Misschien kan Louis von Gaal zijn salaris wel worden betaald door PSV. :?
pi_99493810
quote:

Kut idee, omdat Mario Been. :')

Rutten is een beduidend sterkere trainer dan Been en als coach krijgen ze dezelfde verwijten naar het hoofd geslingerd.

Wijnaldum zal het vast ook kunnen waarderen. Bij Feyenoord trainde ze zo weinig dat hij en een aantal anderen zelfs een privé trainer lieten komen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:42:05 #250
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99495682
quote:

Neuh, liever niet. Laat Fredje nu nog maar een seizoen. Hij heeft een goeie selectie, vol met aanvallend vermogen. Nu nog een beetje steun en vertrouwen, dan maakt ie hopelijk niet de fouten van vorig seizoen.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')