Hij is haalbaar en hij is geschikt. Dat was de vraag, niet wie er naar PSV gaat komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:36 schreef Doublepain het volgende:
Je antwoord was op een vraag voor een directe versterking, daar antwoorde je Wuytens op. Die gaat niet komen zeg ik.
Waarom zeg je dan wanbeleid?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hij is haalbaar en hij is geschikt. Dat was de vraag, niet wie er naar PSV gaat komen.
Ja, nadat je over Wuytens begon en iemand zei over 3 spelers van Utrecht. Dus je doelde wel op de komst van Wuytens, maar je doet eigenwijs en ontkent het. Dan doe je dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ah, ga je van de hak op de tak? Wanbeleid zei ik volgens mij in een andere post?
Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, nadat je over Wuytens begon en iemand zei over 3 spelers van Utrecht. Dus je doelde wel op de komst van Wuytens, maar je doet eigenwijs en ontkent het. Dan doe je dat.
Wie is die 3de dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennen?!
Het feit dat je 3 spelers van Utrecht moet kopen. Spelers die je zelf had kunnen kopen in een eerder stadium. En ook geeft het aan dat je al tijden lang verkeerd ingekocht hebt. Dat is wanbeleid.
quote:
Nee. Toivonen is een nuttige voetballer met goede acties. Hij kan een balletje aardig plaatsen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Wuytens komt ook nog eens van uit de PSV opleiding , dus die terug halen zou wel erg dom zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Sukkel, trek vooral je eigen conclusies ja. Waarom zou ik iets posten en het 5 minuten later ontkennen?!
Het feit dat je 3 spelers van Utrecht moet kopen. Spelers die je zelf had kunnen kopen in een eerder stadium. En ook geeft het aan dat je al tijden lang verkeerd ingekocht hebt. Dat is wanbeleid.
Dus omdat PSV mogelijk al eerder een fout maakte kun je hem nu niet meer halen? Bekend met de club, Eredivisie-ervaring en voldoet aan de eisen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wuytens komt ook nog eens van uit de PSV opleiding , dus die terug halen zou wel erg dom zijn
Als hij al kinderen bij Feyenorod niet in bedwang kan houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat dachten jullie van Mario Been ipv Fred Rutten ?
Vind het zelf best een geniale zet. Na het eerste gelijkspel Rutten eruit knikkeren en Been vragen.
Kut idee, omdat Mario Been.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Vind het zelf best een geniale zet. Na het eerste gelijkspel Rutten eruit knikkeren en Been vragen.
Neuh, liever niet. Laat Fredje nu nog maar een seizoen. Hij heeft een goeie selectie, vol met aanvallend vermogen. Nu nog een beetje steun en vertrouwen, dan maakt ie hopelijk niet de fouten van vorig seizoen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |