Zelfs geboren Rotterdammers die het clublogo kussen, kiezen voor PSV tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bellamy ofzo?! Oh wacht die wou al een keer naar feyenoord
Kom op, van een club uit de 3de competitie moet je gewoon winnen, en dan maakt het nog niet eens uit uit welk land ze komenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Uitlachen om slecht resultaat oefenwedstrijdjes.![]()
![]()
Daar zit iets inquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zelfs geboren Rotterdammers die het clublogo kussen, kiezen voor PSV tegenwoordig.
Geen idee wat jij voor conclusie wilt trekkenquote:
Je had het over salaris en ineens over 3,5 miljoen 2 x 1,75. Naja zal wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee wat jij voor conclusie wilt trekken
Inderdaad jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef Geo3kant het volgende:
Dit komt een beetje op mij over zoals wat Ajax met Suarez deed.. zo van we geven hem verantwoordelijkheid om hem in te dimmen/volwassenen proberen te maken..
quote:Gisteravond nog even op en neer gekard naar Oisterwijk, waar PSV deze week het eerste trainingskamp van het seizoen afwerkt. Na afloop even amicaal naar nieuweling Derick Chuka Ogbu, de Nigeriaan die als testspeler probeert om bij PSV een contract af te dwingen. "How are you?", vroeg ik hem zonder blocnote. "Yes, I'm oke." Of hij verwacht te blijven bij PSV? "Don't know yet. But it's nice here."
Op dat moment springt de kleine Zakaria Labyad ertussen. "He, je mag hem zonder woordvoerder niets vragen, hij is testspeler. Moet je eerst met de woordvoerder afstemmen."
Prachtig. Koud 18 jaar en dan al in staat om een meer dan twee keer zo oude verslaggever met toch wel volstrekt ander postuur (scheelt een centimeterje of dertig) even op zijn plicht te wijzen. Die komt er wel, die Labyad. Neemt zijn verantwoordelijkheid en daar heb ik respect voor. Nu al gehard door de hijgende voetbalverslaggevers, die voor hen soms uit lijken op een quote die uitgelicht kan worden.
Nadat ik Labyad gerustgesteld had (Natuurlijk doe ik niks geks rond Ogbu), gingen we goed uit elkaar. "Lekker getraind?" "Ja hoor, beetje warm wel."
Welkom in de voetballerij, meneer Elfrink.
Een aanvoerder vanaf de bank.. GENIUS .. waarom hebben we daar niet eerder aan gedacht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
bewijs dat zaka aanvoerder moet zijn
Nja hoop niet dat Engelaar daar moeilijk over gaat doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
Waarom zou Engelaar per se zijn 1,75 miljoen salaris willen behouden? Misschien neemt hij wel genoegen met minder, omdat hij graag weg wil. Als er dan een leuke club komt uit het buitenland die minder biedt, dan gaat hij het daar echt niet op af laten ketsen. Lijkt mij tenminste en anders moet hij niet zeiken dat hij weg wil.
Denk je dat zelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
Waarom zou Engelaar per se zijn 1,75 miljoen salaris willen behouden? Misschien neemt hij wel genoegen met minder, omdat hij graag weg wil. Als er dan een leuke club komt uit het buitenland die minder biedt, dan gaat hij het daar echt niet op af laten ketsen. Lijkt mij tenminste en anders moet hij niet zeiken dat hij weg wil.
Van der Wiel of Rosales.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef S0nic het volgende:
Neeee, Manolev moet blijven
Over wie moet Gijp anders beginnen?
Als er de eerste keer niemand reageert op je Tamata "grap", en de tweede keer ook niet, en zelfs de derde en vierde keer ook niet, dan zou een normaal persoon stoppen. Geef het eens een poging.quote:
Jammer, deze keer was het geen grap.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er de eerste keer niemand reageert op je Tamata "grap", en de tweede keer ook niet, en zelfs de derde en vierde keer ook niet, dan zou een normaal persoon stoppen. Geef het eens een poging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |