Hmm.. ik weet niet, Mertens vind ik wel zo'n mannetje met een grote mond die dat durft maar is nieuw.. Pieters misschien ..quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef Einthovuh het volgende:
Hutchinson lijkt me wel een type om aanvoerder te worden hoewel ie nog niet zo lang bij de selectie zit.
Prima voetballer. Maar heeft geen aanvoerder uitstraling.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef Einthovuh het volgende:
Hutchinson lijkt me wel een type om aanvoerder te worden hoewel ie nog niet zo lang bij de selectie zit.
Ik vind Toivonen nog niet eens zo'n slechte keus..quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef Einthovuh het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre die aanvoerder belangrijk gaat zijn. Bouma regelet het toch wel in het veld, daar kan de nieuwe aanvoerder niets aan veranderen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik vind Toivonen nog niet eens zo'n slechte keus..
En misschien dat een Pieters of Strootman het op termijn ook wel zouden kunnen..
mooi dat menneke op het eindequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef Einthovuh het volgende:
Was deze al gepost?
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7931
Dat gaat 'm zeker niet worden. Bouma's woorden uit een interview met NuSport:quote:
quote:Zou jij niet zo'n type voor dit PSV moeten zijn?
"Ik heb mijn mondje dit seizoen meer geroerd dan vroeger. Van nature ben ik alleen geen leider. Ik zou willen dat het meer in me zat, met mijn ervaring kan ik veel voor de groep betekenen. Maar ja, je bent een leider, dat word je niet."
Haha idd. Echt lief.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
mooi dat menneke op het eindezo voelde ik me vroeger ook
![]()
Engelaat gaat belangrijk zijn door iedere wedstrijd te spelenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre die aanvoerder belangrijk gaat zijn. Bouma regelet het toch wel in het veld, daar kan de nieuwe aanvoerder niets aan veranderen.
Lijkt me niet. Helemaal niet nu Strootman is gekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Engelaat gaat belangrijk zijn door iedere wedstrijd te spelen
Nee, hij blijft aanvoerder om op de bank te gaan zittenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Helemaal niet nu Strootman is gekomen.
Engelaar gaat wel weg hoor. Is tegen een aardige prijs op te halen en clubs hebben al interesse getoond. Daarnaast wil hij zelf ook erg graag weg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hij blijft aanvoerder om op de bank te gaan zitten
Aardig salaris ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Engelaar gaat wel weg hoor. Is tegen een aardige prijs op te halen en clubs hebben al interesse getoond. Daarnaast wil hij zelf ook erg graag weg.
En heel Eindhoven wil hem weg..quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Engelaar gaat wel weg hoor. Is tegen een aardige prijs op te halen en clubs hebben al interesse getoond. Daarnaast wil hij zelf ook erg graag weg.
Geen probleem voor een buitenlandse club. Hij kan heus wel van waarde zijn gezien zijn optreden bij Twente en het EK'08. Alleen bij PSV en Schalke 04 ging het minder met hem.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij noemt dat posts? Ik noem het gewoon bagger.
3,5 miljoen bruto is inderdaad makkelijk op te brengen voor de meeste clubsquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Geen probleem voor een buitenlandse club. Hij kan heus wel van waarde zijn gezien zijn optreden bij Twente en het EK'08. Alleen bij PSV en Schalke 04 ging het minder met hem.
Hoe kom je bij dat bedrag? Hij verdient 1,5 miljoen per jaar ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
3,5 miljoen bruto is inderdaad makkelijk op te brengen voor de meeste clubs
Na 6x weet ie het wel hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Is in het vervolg inderdaad niet meer nodig. Het topic raakt vanzelf wel vol. Daarvoor is geen postdiarree nodig.
Bellamy ofzo?! Oh wacht die wou al een keer naar feyenoordquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Huren geen optie? Ik weet dat jullie nogal eh slechte ervaringen ermee hebben maar zo'n Man. City bulkt van de spitsen volgens mij.
2 x 1,75quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dat bedrag? Hij verdient 1,5 miljoen per jaar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |