Dat ben ik met je eens... Alleen haalt nu bijna iedereen een momo hierquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef M1stral het volgende:
Goede TT, al denk ik niet dat Momotaro iets tijdelijks zal zijn... In tegenstelling tot alles dat gehyped word.
N&F zitten trouwens al wat beter rondom de middel. Twijfel alleen nog tussen stacks, cuff of een combinatie van beiden.
Ik heb een kleine cuff 4,5cm met stacks, broek nog niet veel aangehad hoogstens 2x 4uur ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef M1stral het volgende:
Goede TT, al denk ik niet dat Momotaro iets tijdelijks zal zijn... In tegenstelling tot alles dat gehyped word.
N&F zitten trouwens al wat beter rondom de middel. Twijfel alleen nog tussen stacks, cuff of een combinatie van beiden.
Donequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Samurai moet ik nog in laten korten bij TDN, maar wacht tot eind Augustus ermee. Dan is mijn neefje weer terug in Amsterdam kan ik weer daar langs
@Bok Kan je mijn NFxMomo in OP zetten wordt dan rouleren tussen die 3
Haha pas je toch nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef BigSmurf het volgende:
Bokkepoot gaat me nu keihard haten, heb net voor 30 euro exclusief verzenden een nauwelijks gedragen Nudie Average Joe Old Scraped Indigo op de kop getikt in maat 31/34.
Hij gaf attempted delivery failed aan toch ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef T_Fuff het volgende:
lekker smurf.
Ik wil weg van werk, ik wil kijken of mijn momo is bezorgd. De track&trace doet kut in elk geval
Ja dat was gister, heb toen aangegeven dat ik hem op postkantoor (primera) wil laten bezorgen, echter dat is niet helemaal goed gegaan en nou staat er bij de T&T dat hij in sorteercentrum isquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hij gaf attempted delivery failed aan toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |