volgens mij de categorie MC Jeffquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zo hoe slecht is zijn Engels?! Echt dat die dat mag presenteren ook.......
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef eQuaL het volgende:
handig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Kenden we maar een docent Engels die Tita bijles kon gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens voor iedereen die klaagt over de presentatie van de Magic Show. Ik weet... het is niet het beste engels etc. etc. Maar onthoud wel dat het allemaal op vrijwillige basis is en we niet zo 1,2,3 iemand als Bioweapon hebben om de hele show wekelijks te presenteren
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:01 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Kenden we maar een docent Engels die Tita bijles kon geven![]()
TT=lekkah
Ik snap het ook wel, ik doe het hem zeker niet na! Het is ook heel fijn dat er zoiets als the Magic Show isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens voor iedereen die klaagt over de presentatie van de Magic Show. Ik weet... het is niet het beste engels etc. etc. Maar onthoud wel dat het allemaal op vrijwillige basis is en we niet zo 1,2,3 iemand als Bioweapon hebben om de hele show wekelijks te presenteren
Nee heb je ook gelijk in. Het scheelde in ieder geval dat ie niet om de 3 nummers ertussen kwam met aankondigingen etc maar dat maar heel af en toe deed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Maargoed... wees blij dat er zoiets als de magic show is en zie dat engels voor this time trough de vingers!
Nou MC Jeff vind ik dan nog zelf 10 keer beter. Dit is echt zo uber slecht. Die jongen moet eens niet naar al die Nederlandse tekenfilms kijken. En een cursus Engels zal 'm goed doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij de categorie MC Jeff
[..]
handig!
slechter dan MC Jeff met "sijko vunks"?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou MC Jeff vind ik dan nog zelf 10 keer beter. Dit is echt zo uber slecht.
DJ Zeetox en Kreipsis!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
slechter dan MC Jeff met "sijko vunks"?![]()
Nou misschien de uitspraak van artiesten is soms niet goed. Dat hij ook mc ruffian en Marc-l door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
slechter dan MC Jeff met "sijko vunks"?![]()
Zaadoks?quote:
Mij beledig je niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nogmaals, als ik nu M.I. beledig...sorry...
Oeh, thanks for the heads-up!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
DJ Zeetox en Kreipsis!
Die nieuwe tracks van Da Tweekaz @ Magic Show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij is er weer!
Jahaaahaa ik ben de eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Straks luisteren, zit nog bij Solutio & The I's![]()
heuj maar dat is een lekker plaatjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:47 schreef eQuaL het volgende:
Wat een heldennummer is dit toch
Telkens als deze erin komt zingen mijn huisgenoot en ik luidkeels de eerste paar maten mee![]()
TEUUH TEH TEH TEH TEH TEH TEEEUUH
Verdomme die set van Solutio & The I's is welmoet ik zeggen
![]()
MC Syndrome en volgens mij was het op XQ scantraxx.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:39 schreef T_Killer het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een MC was die aan het publiek vroeg: 'Do you feak spocking english!?'
Weet even niet meer wie het was, maar was volgens mij bij een set van XQ holland. Het was ook meer een verspreking, maar wel grappig.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij is er weer!
04. Headhunterz & Wildstylez – Project OneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
06. Automatic DJz – Mad Lay Number Three
09. Josh & Wesz – Like Thiz
10. Zatox – Tanz Elektric (Original Mix)
13. The Machine – Renaissance
14. DJ Act & Mani – We Are The Bass 2006
dat zijn toffe plaatjes kerel
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Eens! Op Defqon heb ik ook tot de helft van de set voor mij alleen maar onbekende nummers gehoord, dat is ook wel eens fijn!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Toch wel jammer, hadden toch wel puike producties en gaven (de keren dat ik ze heb gezien) een puike set weg met heel veel energie. Spraken mij veel meer aan dan Toneshifterz.
02. Bass Modulators – Indeep. Zó lang niet gehoord.. Yummi!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
04. Headhunterz & Wildstylez – Project One
06. Automatic DJz – Mad Lay Number Three
09. Josh & Wesz – Like Thiz
10. Zatox – Tanz Elektric (Original Mix)
13. The Machine – Renaissance
14. DJ Act & Mani – We Are The Bass 2006
dat zijn toffe plaatjes kerel
quote:
quote:
Overquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Even wat kwaliteit het topic ingooien.
hulde voor deze kwaliteitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef T-Force het volgende:
WTF trouwens 3x (!!!!) gehoord op Last World! Is die plaat opeens weer hip ofzoBlijft wel een goeie partyplaat. Lekker meeschreeuwen
![]()
Ook gedraaid op Dreamfieldsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef T-Force het volgende:
WTF trouwens 3x (!!!!) gehoord op Last World! Is die plaat opeens weer hip ofzoBlijft wel een goeie partyplaat. Lekker meeschreeuwen
![]()
Is dat die met de Solutio en The I's?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:11 schreef eQuaL het volgende:
Overigens, hoorde net weer ff Magic Show 29, en daar praat hij in het begin keurig Engels, zo kan het ook
Dit... het is echt erbarmelijk. Vooral met 'th' heeft hij veel moeite. Three wordt bijv. tree etc..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou MC Jeff vind ik dan nog zelf 10 keer beter. Dit is echt zo uber slecht. Die jongen moet eens niet naar al die Nederlandse tekenfilms kijken. En een cursus Engels zal 'm goed doen.
Nogmaals, als ik nu M.I. beledig...sorry...
O.a. ja, M.I, Solutio & The I's & Chain Reactionquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is dat die met de Solutio en The I's?
owja, die bedoel ik natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef 16meter het volgende:
@Remco: Sijkik Funks was toch Jeff E. (waar is hij gebleven) en niet MC Jeff?Tevens: Kraajpsis.
joe haz fail ? Die track is echt te bruut voor woorden!quote:
Over een verrotte CD weet ik niets, maar idd omdat er een aantal nummers niet zijn gedraaid wegens technische problemenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik denk omdat er een paar nummers niet gedraaid konden worden i.v.m. verrotte cd ?
Misschien wil rippert wel met hem ruilen van baantjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef 16meter het volgende:
Dit... het is echt erbarmelijk. Vooral met 'th' heeft hij veel moeite. Three wordt bijv. tree etc..Denk dat er vast wel vrijwilligers zijn, die het Engels wel beheersen en het van hem willen overnemen. Verder is het wel een leuke show natuurlijk.
+1 voor een schonequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Misschien wil rippert wel met hem ruilen van baantje![]()
Voorderest meld ik me ook aan voor de top500 clean version
Alleen de muziek, zonder gepraat etcquote:
Ai sie!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Alleen de muziek, zonder gepraat etc
Wel grappig dat er zoveel mensen geïnteresseerd zijn, dacht al dat ik niet de enige was die zich er aan stoorde
Je kan er inderdaad maar 2 GB in kwijt, dus dat ga je niet halen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik zal ff kijken wat ik erin kwijt kan... Dropbox kan je maar max aantal MB/GB. Als de wijsneuzen van dropbox ff kunnen helpen of weet ik wat... graag
Ja die zijn er zeker, anders zal ik die nu wel even uploaden naar mijn eigen dropbox...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Zijn er al clean versies van 1 tm 117 dan ? Die zijn sowieso et belangrijkst denk ik
Vind hem wel goed bedacht maar mocht wat beter uitgewerkt worden, zal ook wel niet gemastered enzo zijn.quote:
Jeff E ja. Ik heb toen bij de Feestfabriek het aantal fout genoemde djnamen bijgehouden, maar ben tel kwijt geraakt. Digital Funk, Psycho Funks, enz enz enz...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
@Remco: Sijkik Funks was toch Jeff E. (waar is hij gebleven) en niet MC Jeff?Tevens: Kraajpsis.
Vet nummer ja. Die tracks van Arboza met S & T zijn ook ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:47 schreef eQuaL het volgende:
Wat een heldennummer is dit toch
Telkens als deze erin komt zingen mijn huisgenoot en ik luidkeels de eerste paar maten mee![]()
TEUUH TEH TEH TEH TEH TEH TEEEUUH
Verdomme die set van Solutio & The I's is welmoet ik zeggen
![]()
Hoe kom jij daar dan aan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben bezig met de rest te uploaden (deel 4 t/m 11, aka 500-116), ik reply-to-all wel wanneer ze er op staan (kan alleen 's avonds even uploaden dus duurt wel paar dagen)
Donequote:
Weet M.I er ook van? Anders doen jullie zo dubbel werkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb contacten, je weet toch
Hij zit met z'n dropbox limiet toch? Maar heb hem al een pm gestuurd ja. Alles bij elkaar is 5.25 gb.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:19 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Done
[..]
Weet M.I er ook van? Anders doen jullie zo dubbel werk
checkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Jullie moeten allemaal de nummers 117 t/m 500 clean he?
QFT!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:58 schreef T-Force het volgende:
Wat gaat die 2de climax van On The Rise toch lekker![]()
![]()
Fire on high....and fire below!
have fun!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Moooi! Danku voor de pMDan kan ik die er voor morgen nog opknallen
5 dagen festivalen @ Dour, Belgie
en jij natuurlijk ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef Levitas het volgende:
Zo.. Ik heb m`n iTunes ook weer even verrijkt met wat WYFYB's. Mooi voor morgen in het vliegtuig en bus naar Turkije!
Moet ik jullie toch 2 weken missen![]()
Naast ReMquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:58 schreef T-Force het volgende:
Wat gaat die 2de climax van On The Rise toch lekker![]()
![]()
Fire on high....and fire below!
Dachten Sethquote:
en ikquote:
er net zo overquote:
wat voor contracten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Goeie plannen hier iedereen! Ik zit me in het zweet te werken met het maken van contracten
als master-of-the-multi-quote moet ik mijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef Da_Ripper het volgende:
ff wat speurwerk, maar toch weer gevonden:
[..]
Naast ReM
[..]
Dachten Seth
[..]
en ik
[..]
er net zo over
![]()
Only premium users are entitled to dowload files larger than 1GB from Megaupload.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
nu maar wachten tot Deeltjesversneller de rest klaar heeft
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
als master-of-the-multi-quote moet ik mijnhiervoor geven
bôh, die 2e climaxquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef T_Killer het volgende:
Ik vind de 2e climax van deze plaat trouwens echt lekker
* ReMcOrE gaat dan maar wachtenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Only premium users are entitled to dowload files larger than 1GB from Megaupload.
[ afbeelding ]
Alleen het 1e bestand is zo groot dus die split ik wel met Winrar. Maar gaat vandaag niet meer lukken.
Ben ik vorig jaar met NLS geweest, was mwah mwah. Maar aangezien er dit jaar 1 avond hardstyle is (met Devon K)wil ik het wellicht weer een kans geven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
Wie trouwens wat harder spul wil horen tijdens de Zomerfeesten @ Nijmegen:
http://partyflock.nl/loca(...)egs_Theatercafe.html
Artifexquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
Wie trouwens wat harder spul wil horen tijdens de Zomerfeesten @ Nijmegen:
http://partyflock.nl/loca(...)egs_Theatercafe.html
Stomme vraag, maar deze plaat is toch vrij oud? Al gereleased?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef T_Killer het volgende:
Ik vind de 2e climax van deze plaat trouwens echt lekker
De live edit was een free release, origineel: geen idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar deze plaat is toch vrij oud? Al gereleased?
(volgens discogs niet btw)
Het ligt echt op het puntje van m'n tong, Blutonium boy? 2 artiesten in ieder geval, en ik krijg ook een Italiaans gevoel erbij. uit 2007 geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
In welk nummer komt die melodie van Kai Tracid - Life Is Too Short ook alweer voor? Zo slecht dat ik er niet op kan komen
Ik ben ook weer terug van een heerlijk ruime week Portugal!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:31 schreef Baronpilsener het volgende:
Na anderhalve week weer aanwazig, iemand een samenvatting?
Vond die track van HHZ ook niet ruw genoeg neequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef -Menn0- het volgende:
Headhunterz is nog steeds vervloekt.
Top500 wordt geupload zonder gebabbel er door heen.
Menno heeft een DJ Controller gekocht en bakt geen reet van Hardstyle mixen.
Maar house lukt wel door lager BPM.
Verder... Uhm... Geen idee eigenlijk
Der is niet voor niks een quote button hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Vond die track van HHZ ook niet ruw genoeg nee
Top 500 nieuws (Y)
Oefenen
Zolang het maar geen vieze huis is.
Danke schön
Niet zeuren, ben nog lui van m'n vakantie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Der is niet voor niks een quote button he![]()
Waar gaan T-Force & Krullie volgend jaar naartoe...DOUR FESTIVAL! Man wat vet zeg!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik heb er gvd zin an!!!
http://partyflock.nl/party/193947:Dour_festival_2011.html
http://partyflock.nl/party/193948:Dour_festival_2011.html
http://partyflock.nl/party/193949:Dour_festival_2011.html
http://partyflock.nl/party/193950:Dour_festival_2011.html
Nah, doe mij maar wat andersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik heb er gvd zin an!!!
http://partyflock.nl/party/193947:Dour_festival_2011.html
http://partyflock.nl/party/193948:Dour_festival_2011.html
http://partyflock.nl/party/193949:Dour_festival_2011.html
http://partyflock.nl/party/193950:Dour_festival_2011.html
Freequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef haakon het volgende:
PC thuis is kapot dus moet ff nu op werk snel teruglezen.
Wie zijn er nog meer van de partij @ Free Festival aankomende zaterdag?
Decibel ben ik bij en Q-Base, dus dat wordt mooi meeten
Ik ga weer aant werk
Fail @ TT? * taalnazi*Kuch* Tomorrow *kuch*
Zelfde lijst als mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:19 schreef Deceit het volgende:
Hallo!
Eh Free Festival!
Dominator!
Decibel!
Q-Base!
Zeer nette tracklijstquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef RiKe het volgende:
Hoog geacht publiek, vrienden des herrie, maatjes der lage tonen.
All hail deel 15!
Klone - Revisit The Lair
Builder - Hardbeat Market (Hardstyle Masterz mix)
Giada - Diamond (TNT remix)
Automatic Djz - Mad Lay Number Three
Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
Southstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive mix)
B-Front & Jones - Lunatick (raw mix)
Southstylers - Decibel Anthem 2006 (original mix)
Activator - Authentic Style
Digital Punk - The Punk From The Block
Artic - 1000mph
Donkey Rollers - Fusion Of Sound
The R3bels - Shade
Pavo & Zany - Orgasmo
Hij komt uit Oost-Nederland... wij mogen dat.. daar hoort een accent bij, dan klinkt het wel..quote:
Fuck yeah, lunatick!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef RiKe het volgende:
All hail deel 15!
Klone - Revisit The Lair
Builder - Hardbeat Market (Hardstyle Masterz mix)
Giada - Diamond (TNT remix)
Automatic Djz - Mad Lay Number Three
Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
Southstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive mix)
B-Front & Jones - Lunatick (raw mix)
Southstylers - Decibel Anthem 2006 (original mix)
Activator - Authentic Style
Digital Punk - The Punk From The Block
Artic - 1000mph
Donkey Rollers - Fusion Of Sound
The R3bels - Shade
Pavo & Zany - Orgasmo
nette lijst hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef RiKe het volgende:
All hail deel 15!
knip
Euj gast ,heb ik van jou niet dat kaartje vandaag gekocht?! StefanS van partyflock..quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Sqoudson het volgende:
Ook maar een fokmeetje doen op free festival?
Ik zorg dat ik erbij ben
Jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
en zij die jarig zijn geweest, gefeliciteerd! En zij die niet jarig zijn geweest, ook gefeliciteerd.
quote:12. Alphaverb - Realization Of A Nightmare (Intractable One Remix)![]()
Bagger kwaliteitquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:22 schreef T-Force het volgende:
Alphaverb's Substream Show #2![]()
01. Kutski vs BRK3 - L4MP **Offstream track of the month**Die vocal
02. Ivan Carsten - Loverdrive![]()
03. Alphaverb - Overdrive Ya woofah (Original 40z Or Lowah Woofah Mix)![]()
04. Noisecontrollers - Unite (Official Defqon.1 Festival 2011 Anthem)![]()
05. Geck-o - Dancing Machine![]()
06. The Pitcher - Kick It To The Bone![]()
07. Zatox - Another Level (Raw mix)![]()
08. The Anarchist - The Skreetch **Surprise of the month**![]()
09. Ran-D - Fanatics![]()
10. TNT - ScaredVerbazingwekkend lekker!
11. DD-Deejay - Moujah Hedin **Unreleased track of the month**![]()
12. Alphaverb - Realization Of A Nightmare (Intractable One Remix)![]()
13. Kodex - Insomnia (The Machine Remix)![]()
14. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)![]()
15. Titan - Remember MeIk vond 'm kut, maar nu vind ik 'm eigenlijk wel lekker
![]()
16. Digital Punk - Burn![]()
17. Frontliner - On The Rise (Live Edit)![]()
18. The R3bels - Pattern 2GO AWAY!!!
Marktplaats staan er nog genoeg op, en denk niet dat iemand je voor een tientje wil oplichten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:21 schreef 16meter het volgende:
Zoek nog altijd een Free Festival kaartje.
Weinig hoop dat het nog gaat lukken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Jij wil gewoon 1 MP3 van 39 uur, 5.25 GB groot? Veel plezier met aan elkaar naaien danquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:41 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik heb geen zin om alles in 30 delen te moeten downloaden, dus hoe minder delen met hoe meer tracks, hoe blijer ik ben
Ja, past op m'n sd kaart dus moet kunnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jij wil gewoon 1 MP3 van 39 uur, 5.25 GB groot? Veel plezier met aan elkaar naaien dan
Ik had het liefst alles in 1 mp3 van 40 uurquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jij wil gewoon 1 MP3 van 39 uur, 5.25 GB groot? Veel plezier met aan elkaar naaien dan
Netjes, mijn stem heb jequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef mstx het volgende:
LSDB is genomineerd voor de Q-Base Drop Your Own Area Contest![]()
http://events.q-dance.nl/(...)base/dropyourownarea
#11![]()
Jij welquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Als ik stem, mag ik dan op de gastenlijst?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:57 schreef Sqoudson het volgende:
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:
• 11 - LSDBunker - Liveset Database
1 van de moderators heeft het voornamelijk gedaan. Het PDFje is een beetje snel in elkaar gezet op het laatste moment.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Netjes, mijn stem heb je
Heb je dit zelf opgezet of andere mensen van LSDB? Jullie hadden wel wat meer aandacht kunnen besteden aan dat PDF bestandje, qua lettertype/ layout en verspringingen in alinea's.
ik vind Pwoap! Live Mix altijd een geniaal hoog porno-gehalte hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:47 schreef RiKe het volgende:
Als we het even gaan hebben over een porno climax in een nummer dan moet deze er zeker bij!
voor het eerst met doppen? of voor het eerst met doppen naar Free Festival?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:06 schreef poiuytr het volgende:
Zaterdag Free Festival voor het eerst sinds jaren met oordoppenKijken hoe dat bevalt.
ook maar ff gestemdquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef mstx het volgende:
LSDB is genomineerd voor de Q-Base Drop Your Own Area Contest![]()
http://events.q-dance.nl/(...)base/dropyourownarea
#11![]()
jeujquote:
Ja, graagquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:53 schreef -Menn0- het volgende:
Heb nog een Free Festival kaartje over. Anyone?
Zal em morgen voor je inscannen. (vriend heeft hem met 3 anderen te gelijk gekocht dus orginele pdf heb ik niet)quote:
+1quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:57 schreef Sqoudson het volgende:
quote:
Dankquote:
Wat is er zo belangrijk? Heb ik iets gedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kan meneer B. Linders zich ff asap melden bij mij!?!![]()
http://frontliner.nl/dl.php?dl=ZDCNWRJNquote:Je hebt gestemd op de volgende keuzes:
11 - LSDBunker - Liveset Database
gast! ik had bij jou free festival kaartje overgekocht ofnie?!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:57 schreef Sqoudson het volgende:
Wat is dit? Hoe kan je downloaden?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://frontliner.nl/dl.php?dl=ZDCNWRJN
Eerst liken via facebook (dus je moet inlogd zijn met facebook) en dan afwachten tot het op 0 staatquote:
Heb je misschien onlangs een Mind.Illusion shirt gemaakt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk? Heb ik iets gedaan?
Ik ontken alles!!!!
Kloptquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:56 schreef RiKe het volgende:
Frontliner was toch bezig met een album?
Of vergis ik me nou?
Nou heb bij mijn drukker gekeken voor een prijsopgaaf, maar meer ook niet......quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb je misschien onlangs een Mind.Illusion shirt gemaakt?![]()
The Prophet met een early setje zou fantastisch zijn inderdaad, maar omdat er ook een early rave area is lijkt het me onwaarschijnlijk...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef Koepert het volgende:
Nice...Prophet dus waarschijnlijk met een (early) hardcore setje.. als er iets is wat ie WEL kan ...
Vind het maar een vage timetable, drie Italiaanse acts achter elkaar en dan Thera die voor Prophet draaitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:34 schreef Spaulding het volgende:
Timetable Free Fest.
Hardstyle
12:00 - 13:30: Twilight Forces
13:30 - 15:00: The Pitcher
15:00 - 15:30: Live: Frontliner
15:30 - 17:00: Stephanie
17:00 - 18:30: Tatanka
18:30 - 19:30: The R3bels
19:30 - 20:00: Live: Minus is More
20:00 - 21:30: Thera
21:30 - 23:00: The Prophet
00:00 - 00:00: MC: Tha Watcher
Thera anderhalf uur is lekker, The Prophet daarna een rare keuze.
Twijfel nog steeds of ik ga, heb wel een kaartje maar eigenlijk niet zo veel zin
Voor het eerst met doppen naar een feestquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor het eerst met doppen? of voor het eerst met doppen naar Free Festival?
Ik had vorige week voor het eerst doppies in met dreamfields!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:26 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind het maar een vage timetable, drie Italiaanse acts achter elkaar en dan Thera die voor Prophet draait
[..]
Voor het eerst met doppen naar een feest
Klopt, en toch gaan we allebeiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
gast! ik had bij jou free festival kaartje overgekocht ofnie?!
Whatsapp maar waar de fokmeet is! .. als ik me telefoon nog kan lezen :pquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Klopt, en toch gaan we allebei
Beter een Fokmeet regelen
Doe je ding!quote:Because of some cancellations, there are a few Decibel outdoor festival 2011 tickets available again. Ticketsale starts July 16th at 10:00hrs at http://tickets.b2s.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
1998-2003 en een paar nummertjes uit 2004quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:39 schreef StM het volgende:
Uit welk tijdperk draaide men vooral met de vorige editie?Als het lekker weer is, is dit zeker wel een optie.
Al kost het 100 euroquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:27 schreef robuust89 het volgende:
Ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Decibel wil niemand mee.. QBase wel.. en is maar 2 weken erna.. maar Fokfeestje is ook leuk.. twijfel..
![]()
In de busquote:
tnx manquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef StM het volgende:
Hmm jammer, dat is wel heel erg vroeg. Wanneer komt er eens een 2004 - 2007 feest!
Wat hij zegtquote:
Ow, die plaat!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In de bus
Godverdomme wat is dit toch een lekker nummer, laatste dagen te vaak op repeat gehad
Zin aan The Rebels morgen dat wordt maximaal knallen, die producties van afgelopen jaar zijn echt om je vingers bij af te likken zo fijn
- Music to us
- Pattern 2
- Shade
- Motherland
Dat dus. Zit eens op mn gemak al die inzendingen door te lezen maar er zitten echt creatieve dingen tussen. Moet nu een keuze zien te maken tussen die rave-on-tour bus, psychedelic dreams, activa & lsdbquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef poiuytr het volgende:
Netjes, mijn stem heb je
Heb je dit zelf opgezet of andere mensen van LSDB? Jullie hadden wel wat meer aandacht kunnen besteden aan dat PDF bestandje, qua lettertype/ layout en verspringingen in alinea's.
Een Activa bunker zal trouwens ook wel mooi zijn
HALLO ik ben er toch? Jij koopt dus gewoon een kaartje!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Al kost het 100 euro
[..]
Ik nog nietDecibel wil niemand mee.. QBase wel.. en is maar 2 weken erna.. maar Fokfeestje is ook leuk.. twijfel..
![]()
Wat een pauperplaat is dat wtf, WTFquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef 16meter het volgende:
jelelelel tis summer in de city
jejelellele girls are looking pretty
jelelel something to tell
tutuududuud it's DECIBEL!111
Pauperplaat? Ga eens gauw je mond spoelen jongeman!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een pauperplaat is dat wtf, WTF!
Noujaaa, wou je het een kwaliteitsplaat noemen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Pauperplaat? Ga eens gauw je mond spoelen jongeman!
Ik vind 'm wel blij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaa, wou je het een kwaliteitsplaat noemen?
Uh ja? Die plaat gaat hard manquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
nog 8quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef eQuaL het volgende:
http://frontliner.nl/dl.php?dl=ZDCNWRJN
Nog 59 likes
Dat begin (tot 1:30) , zowel van deze versie als gewoon de oude vertrouwde is zo gruwelijk! Met hoe simpele hardstyle kan je mij al blij maken.quote:
JA!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik krijg net een sms van m'n vriendin met tekst... "Als ik hier volgend jaar weer heen wil, sla me dan"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoor btw dat het geluid op Free Festival niet optimaal is.....
W.A.S.H. - Radio Alarm(Zatox Remix) ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:53 schreef benniesnugger het volgende:
Ik ben eigenlijk sinds Defqon al op zoek naar een nummer. Het werd gedraaid aan het begin van de set van Alphaverb en er wordt gezegd "Im on Fireeeeeee!" of iets in die richting. Ik kan gewoon niet op de naam van die track komen![]()
En het ergste is, weet eigenlijk zeker dat ik hem al ergens in mijn collectie heb
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
W.A.S.H. - Radio Alarm(Zatox Remix) ?
Het zit hem in de naam he....;) (flauw grapjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef benniesnugger het volgende:
Ah, ja dat is hem inderdaad. Kon gewoon niet op de naam komen
padoem tssj!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het zit hem in de naam he....;) (flauw grapje)
Lekker setje! Zelfs die van Showtek kan ik nog wel hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:53 schreef Sethje het volgende:
Voor de liefhebbers van vergeten platen en vlot mixwerk is de nieuwe noisecult zeer aan te raden..
Tracklist
1. Organ Donors - Jagged Edge (Original Mix)
2. DJ Zany - Pure
3. A-Lusion Meets Scope DJ - Between Worlds
4. Project One - Best Of Both Worlds
5. Wildstylez & Isaac - Lost In Music
6. Showtek ft Lexi Jean - Music On My Mind
7. Noisecontrollers - Shreek
8. The Pitcher - Smack (feat. MC Renegade)
9. Zatox Ft. The R3bels - Storm
10. Tatanka - Africa
11. Donkey Rollers - Ruff
12. Josh & Wesz - Oblivion
13. Alphaverb - Energize
14. The Nasty Boyz - We Are Still Awake (2 Best Enemies Remix)
15. Ran-D & Adaro - In for the Kill (Bootleg remix)
Helaas, uitverkochtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
HALLO ik ben er toch? Jij koopt dus gewoon een kaartje!
Vanmiddag was het hier anders super weer, niet te warm maar wel een lekker zonnetjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:56 schreef robuust89 het volgende:
Wie zijn er allemaal vandaag schoolslag aan het doen @ Freefest?![]()
Ik had deze al verwachtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het zit hem in de naam he....;) (flauw grapje)
Blijft een lekker nummerquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:13 schreef eQuaL het volgende:
You know what is up when I'm coming down your block!
What the fuck? I'm that punk from the block!
quote:
Die ja! Wat een bazennummer is datquote:Op zondag 17 juli 2011 13:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Volgens mij is het ook ooit gebruikt in een oud Evil Activities nummer.
Tot hoe laat duurt het? Ik moet nog zoveel luisterenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef StM het volgende:
Zometeen begint de launchshow van Fear.FM Hard waar vanaf nu alleen nog maar Hardtrance en Early Hardstyle gedraaid zal worden dus wie weet is het wat voor de early liefhebbers hier?
Ah ja die ken ik welquote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Onee, was in de war met 'do you like bass'.
Tot 18:00 is de show en daarna komt een 3 uurige Therabyte special. Meestal zijn er wel mensen die het opnemen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Onee, was in de war met 'do you like bass'.
[..]
Tot hoe laat duurt het? Ik moet nog zoveel luisterenOf zal ie straks ook te downloaden zijn?
Dat is sowieso altijd feest.quote:
Uhh Give It Up nu, ik dacht dat ie al was begonnenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:07 schreef StM het volgende:
[..]
Tot 18:00 is de show en daarna komt een 3 uurige Therabyte special. Meestal zijn er wel mensen die het opnemen.
Was nog nooit in de Techno-tent geweest, maar sfeertje daar was lekkah! En je komt ook in zo'n flow ofzo, erg fijn. Vooral Gui Boratto was echt geniaalquote:
Lache, die foto van ze is gemaakt in Takens, waar ik meestal een keer in de 1-2 maand te vinden ben met een hardstyle avondquote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef Baronpilsener het volgende:
die melodie van 1.43 zit in een hardcore track (althans bijna hetzelfde), iemand enig idee hoe hij heet?
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb een nieuwe wedstrijd voor de Emporium cd, degene die deze het mooiste inkleurt krijgt hem.
[ afbeelding ]
deadline = vrijdag 23:59
Ik heb hem hier nog in de la liggen :pquote:Op zondag 17 juli 2011 21:42 schreef melanie_x het volgende:
Even een vraagje, zijn er hier mensen die bij Free Festival een promo ticket voor Bass academy hebben gekregen? Als je zo'n kaartje hebt, krijg je het 2e kaartje voor BA gratis. Laat ik nou net dat promo kaartje zijn misgelopen, terwijl ik 'm goed kan gebruiken..
Dus als hier iemand zo'n promo ticket over heeft, en 'm niet gebruikt, hoor ik het graag.
Anders beland ie ook maar in de prullenbak toch
Any1?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef Baronpilsener het volgende:
die melodie van 1.43 zit in een hardcore track (althans bijna hetzelfde), iemand enig idee hoe hij heet?
ik heb een nieuwe wedstrijd voor de Emporium cd, degene die deze het mooiste inkleurt krijgt hem.
[ afbeelding ]
Toch niet voor niets even op hardstyle topic geklikt. Bedankt man!! Ik wil die cd wel als onderzetter!!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het sowieso best een magere line up, maar dat komt ook omdat er maar 8 area's zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:06 schreef Dalton_ het volgende:
maar weinig echte verassende namen op q-base wat betreft de hardstyle..
Er komen nog 3 bunkers bij hè.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso best een magere line up, maar dat komt ook omdat er maar 8 area's zijn.
http://partyflock.nl/party/85155:Q_BASE.html
Dat was pas een line up
Ach, Adaro, E-Force, Solutio & The I’s, Sasha F & Chris One, toch wel redelijk nieuwe namen allemaal...:)quote:Op maandag 18 juli 2011 10:06 schreef Dalton_ het volgende:
maar weinig echte verassende namen op q-base wat betreft de hardstyle..
vet dat josh n wesz er weer staan, ook showtek weer terug op een q-dance feest, ben ik toch wel benieuwd naar.
Ok, ik had op 1 gerekend.quote:
Iddquote:Op maandag 18 juli 2011 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso best een magere line up, maar dat komt ook omdat er maar 8 area's zijn.
http://partyflock.nl/party/85155:Q_BASE.html
Dat was pas een line up
Dan doe ik het ook evenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:10 schreef T-Force het volgende:
Wrong topique, maar ik wil toch even vertellen dat Extrema Outdoor in de regen echt briljant wasFucking slecht georganiseerd (area's stom geplaatst, eindshow was slecht, aankleding zag er niet uit en te weinig overkapping i.v.m. het slechte weer) maar ik heb echt een prachtfestival gehad!
Hulde voor Ricarco Villalobos, Wannabe A Star, Joost van Bellen, Gui Boratto, Erol Alkan & Steve AokiSfeertje
Poncho-pogo
Mijn pa en oom die het ook fantastisch vonden
Misschien, heb last van enorme luiheid. Gaan jullie naar de affaire of naar merleyn?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:03 schreef T-Force het volgende:
Iemand vandaag toevallig naar Give It Dub in Nijmegen? Claudia en ik gaan zo die kant op
Jah goeie shit, dit was ook nog es LIVE stond nog een maat van em met drum computer was echt vet!quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.themagicshow.n(...)-is-op-zoek-naar-jou
Ik snap niet helemaal waarom dat een vereiste is.quote:Uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal.
quote:The Magic Show is een radioshow die wekelijks word uitgezonden
quote:Aangezien alles op vrijwillige basis gebeurd
De vraag stellen is hem in dit geval beantwoorden?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:57 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet helemaal waarom dat een vereiste is.
[..]
[..]
Dan druk je toch gewoon donderdag er doorheenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik tenminste terug ben van vakantie. Daar is nog twijfel over. Ga op surfvakantie maar weten nog niet of we donderdag terug rijden of de zaterdag van Mysteryland.
Ja gaat wel lukken. Gaan met zn 6en waarvan 4 liever donderdag gaan, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan druk je toch gewoon donderdag er doorheen
Bookes Brothersquote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jah goeie shit, dit was ook nog es LIVE stond nog een maat van em met drum computer was echt vet!
Ik heb trouwens ook nog Camo&Krooked en Brookes Brothers gezien voor de dnbers onder ons
Ik had echt de vreselijkste free ooit.. alles opgesomd:quote:Op maandag 18 juli 2011 21:28 schreef haakon het volgende:
Zo, ik leef weer na Free Festival, een ernstig misselijke terugreis en gister Zwarte Cross
Free viel een beetje tegen. Geluid stond echt slecht en de regen had echt wel invloed op de sfeer, hoewel ik geen ruzie heb gezien
Vetste set duidelijk van Negative A en Counterfeit
Nu op naar Dominator!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ho , bedenk me net dat die al vast is gepost ?Ik had geen zin om terug te lezen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
[ afbeelding ]
Ik ook niet, eerstvolgende is decibel.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef Sethje het volgende:
Haha volgens mij ben ik de enigste die niet naar een feest is geweest![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je bent binnen de lijntjes gebleven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |