quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij is er weer!
04. Headhunterz & Wildstylez – Project OneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
06. Automatic DJz – Mad Lay Number Three
09. Josh & Wesz – Like Thiz
10. Zatox – Tanz Elektric (Original Mix)
13. The Machine – Renaissance
14. DJ Act & Mani – We Are The Bass 2006
dat zijn toffe plaatjes kerel
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Eens! Op Defqon heb ik ook tot de helft van de set voor mij alleen maar onbekende nummers gehoord, dat is ook wel eens fijn!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Toch wel jammer, hadden toch wel puike producties en gaven (de keren dat ik ze heb gezien) een puike set weg met heel veel energie. Spraken mij veel meer aan dan Toneshifterz.
02. Bass Modulators – Indeep. Zó lang niet gehoord.. Yummi!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
04. Headhunterz & Wildstylez – Project One
06. Automatic DJz – Mad Lay Number Three
09. Josh & Wesz – Like Thiz
10. Zatox – Tanz Elektric (Original Mix)
13. The Machine – Renaissance
14. DJ Act & Mani – We Are The Bass 2006
dat zijn toffe plaatjes kerel
quote:
quote:
Overquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Even wat kwaliteit het topic ingooien.
hulde voor deze kwaliteitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef T-Force het volgende:
WTF trouwens 3x (!!!!) gehoord op Last World! Is die plaat opeens weer hip ofzoBlijft wel een goeie partyplaat. Lekker meeschreeuwen
![]()
Ook gedraaid op Dreamfieldsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef T-Force het volgende:
WTF trouwens 3x (!!!!) gehoord op Last World! Is die plaat opeens weer hip ofzoBlijft wel een goeie partyplaat. Lekker meeschreeuwen
![]()
Is dat die met de Solutio en The I's?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:11 schreef eQuaL het volgende:
Overigens, hoorde net weer ff Magic Show 29, en daar praat hij in het begin keurig Engels, zo kan het ook
Dit... het is echt erbarmelijk. Vooral met 'th' heeft hij veel moeite. Three wordt bijv. tree etc..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou MC Jeff vind ik dan nog zelf 10 keer beter. Dit is echt zo uber slecht. Die jongen moet eens niet naar al die Nederlandse tekenfilms kijken. En een cursus Engels zal 'm goed doen.
Nogmaals, als ik nu M.I. beledig...sorry...
O.a. ja, M.I, Solutio & The I's & Chain Reactionquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is dat die met de Solutio en The I's?
owja, die bedoel ik natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef 16meter het volgende:
@Remco: Sijkik Funks was toch Jeff E. (waar is hij gebleven) en niet MC Jeff?Tevens: Kraajpsis.
joe haz fail ? Die track is echt te bruut voor woorden!quote:
Over een verrotte CD weet ik niets, maar idd omdat er een aantal nummers niet zijn gedraaid wegens technische problemenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik denk omdat er een paar nummers niet gedraaid konden worden i.v.m. verrotte cd ?
Misschien wil rippert wel met hem ruilen van baantjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef 16meter het volgende:
Dit... het is echt erbarmelijk. Vooral met 'th' heeft hij veel moeite. Three wordt bijv. tree etc..Denk dat er vast wel vrijwilligers zijn, die het Engels wel beheersen en het van hem willen overnemen. Verder is het wel een leuke show natuurlijk.
+1 voor een schonequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Misschien wil rippert wel met hem ruilen van baantje![]()
Voorderest meld ik me ook aan voor de top500 clean version
Alleen de muziek, zonder gepraat etcquote:
Ai sie!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Alleen de muziek, zonder gepraat etc
Wel grappig dat er zoveel mensen geïnteresseerd zijn, dacht al dat ik niet de enige was die zich er aan stoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |