Dat is sowieso altijd feest.quote:
Uhh Give It Up nu, ik dacht dat ie al was begonnenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:07 schreef StM het volgende:
[..]
Tot 18:00 is de show en daarna komt een 3 uurige Therabyte special. Meestal zijn er wel mensen die het opnemen.
Was nog nooit in de Techno-tent geweest, maar sfeertje daar was lekkah! En je komt ook in zo'n flow ofzo, erg fijn. Vooral Gui Boratto was echt geniaalquote:
Lache, die foto van ze is gemaakt in Takens, waar ik meestal een keer in de 1-2 maand te vinden ben met een hardstyle avondquote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef Baronpilsener het volgende:
die melodie van 1.43 zit in een hardcore track (althans bijna hetzelfde), iemand enig idee hoe hij heet?
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb een nieuwe wedstrijd voor de Emporium cd, degene die deze het mooiste inkleurt krijgt hem.
[ afbeelding ]
deadline = vrijdag 23:59
Ik heb hem hier nog in de la liggen :pquote:Op zondag 17 juli 2011 21:42 schreef melanie_x het volgende:
Even een vraagje, zijn er hier mensen die bij Free Festival een promo ticket voor Bass academy hebben gekregen? Als je zo'n kaartje hebt, krijg je het 2e kaartje voor BA gratis. Laat ik nou net dat promo kaartje zijn misgelopen, terwijl ik 'm goed kan gebruiken..
Dus als hier iemand zo'n promo ticket over heeft, en 'm niet gebruikt, hoor ik het graag.
Anders beland ie ook maar in de prullenbak toch
Any1?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef Baronpilsener het volgende:
die melodie van 1.43 zit in een hardcore track (althans bijna hetzelfde), iemand enig idee hoe hij heet?
ik heb een nieuwe wedstrijd voor de Emporium cd, degene die deze het mooiste inkleurt krijgt hem.
[ afbeelding ]
Toch niet voor niets even op hardstyle topic geklikt. Bedankt man!! Ik wil die cd wel als onderzetter!!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het sowieso best een magere line up, maar dat komt ook omdat er maar 8 area's zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:06 schreef Dalton_ het volgende:
maar weinig echte verassende namen op q-base wat betreft de hardstyle..
Er komen nog 3 bunkers bij hè.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso best een magere line up, maar dat komt ook omdat er maar 8 area's zijn.
http://partyflock.nl/party/85155:Q_BASE.html
Dat was pas een line up
Ach, Adaro, E-Force, Solutio & The I’s, Sasha F & Chris One, toch wel redelijk nieuwe namen allemaal...:)quote:Op maandag 18 juli 2011 10:06 schreef Dalton_ het volgende:
maar weinig echte verassende namen op q-base wat betreft de hardstyle..
vet dat josh n wesz er weer staan, ook showtek weer terug op een q-dance feest, ben ik toch wel benieuwd naar.
Ok, ik had op 1 gerekend.quote:
Iddquote:Op maandag 18 juli 2011 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso best een magere line up, maar dat komt ook omdat er maar 8 area's zijn.
http://partyflock.nl/party/85155:Q_BASE.html
Dat was pas een line up
Dan doe ik het ook evenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:10 schreef T-Force het volgende:
Wrong topique, maar ik wil toch even vertellen dat Extrema Outdoor in de regen echt briljant wasFucking slecht georganiseerd (area's stom geplaatst, eindshow was slecht, aankleding zag er niet uit en te weinig overkapping i.v.m. het slechte weer) maar ik heb echt een prachtfestival gehad!
Hulde voor Ricarco Villalobos, Wannabe A Star, Joost van Bellen, Gui Boratto, Erol Alkan & Steve AokiSfeertje
Poncho-pogo
Mijn pa en oom die het ook fantastisch vonden
Misschien, heb last van enorme luiheid. Gaan jullie naar de affaire of naar merleyn?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:03 schreef T-Force het volgende:
Iemand vandaag toevallig naar Give It Dub in Nijmegen? Claudia en ik gaan zo die kant op
Jah goeie shit, dit was ook nog es LIVE stond nog een maat van em met drum computer was echt vet!quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.themagicshow.n(...)-is-op-zoek-naar-jou
Ik snap niet helemaal waarom dat een vereiste is.quote:Uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal.
quote:The Magic Show is een radioshow die wekelijks word uitgezonden
quote:Aangezien alles op vrijwillige basis gebeurd
De vraag stellen is hem in dit geval beantwoorden?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:57 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet helemaal waarom dat een vereiste is.
[..]
[..]
Dan druk je toch gewoon donderdag er doorheenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik tenminste terug ben van vakantie. Daar is nog twijfel over. Ga op surfvakantie maar weten nog niet of we donderdag terug rijden of de zaterdag van Mysteryland.
Ja gaat wel lukken. Gaan met zn 6en waarvan 4 liever donderdag gaan, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan druk je toch gewoon donderdag er doorheen
Bookes Brothersquote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jah goeie shit, dit was ook nog es LIVE stond nog een maat van em met drum computer was echt vet!
Ik heb trouwens ook nog Camo&Krooked en Brookes Brothers gezien voor de dnbers onder ons
Ik had echt de vreselijkste free ooit.. alles opgesomd:quote:Op maandag 18 juli 2011 21:28 schreef haakon het volgende:
Zo, ik leef weer na Free Festival, een ernstig misselijke terugreis en gister Zwarte Cross
Free viel een beetje tegen. Geluid stond echt slecht en de regen had echt wel invloed op de sfeer, hoewel ik geen ruzie heb gezien
Vetste set duidelijk van Negative A en Counterfeit
Nu op naar Dominator!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ho , bedenk me net dat die al vast is gepost ?Ik had geen zin om terug te lezen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
[ afbeelding ]
Ik ook niet, eerstvolgende is decibel.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef Sethje het volgende:
Haha volgens mij ben ik de enigste die niet naar een feest is geweest![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je bent binnen de lijntjes gebleven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |