amen to thatquote:Op maandag 19 april 2010 20:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik was er in 2008 niet bij maar J&W is altijd vet!
quote:Op maandag 19 april 2010 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[Hardstyle #113] Hard Trippin'... Overclipping!
quote:
Was jou eerste grote feest ofniet? Tsjah, ik weet nog wel tijdens mijn eerste feest dat ik dat inderdaad ook heb gedaan. Lekker op de tribune zitten en kijken naar de lasershow (Hard Bass 2009 had zo'n gruwelijke lasersquote:Op maandag 19 april 2010 21:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vond het trouwens ook af en toe wel fijn om helemaal achterin de zaal te gaan staan en dan de gehele show en lasers bekijken, terwijl je flink in het rond loopt te stampen met de zee van ruimte die er is.Vooral tijdens Deepack had ik dat gedaan, met, zoals gezegd, het Bassleader anthem. Bij nader inzien vind ik die anticlimax toch wel fijn.
![]()
Ja was idd mijn eerste grote feest. Ik vond het zeer vet, maar er waren inderdaad een paar kleine minpuntjes, en ik lees hier van sommigen (de meesten...) dat een feest nóg vetter kan, dus dat wordt leuk volgende keer dan.quote:Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Was jou eerste grote feest ofniet? Tsjah, ik weet nog wel tijdens mijn eerste feest dat ik dat inderdaad ook heb gedaan. Lekker op de tribune zitten en kijken naar de lasershow (Hard Bass 2009 had zo'n gruwelijke lasers)
En die Bassleader Anthem is fucking gruwelijk
Kan inderdaad veeeeeel vetter (lees: XQ Hollandquote:Op maandag 19 april 2010 21:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja was idd mijn eerste grote feest. Ik vond het zeer vet, maar er waren inderdaad een paar kleine minpuntjes, en ik lees hier van sommigen (de meesten...) dat een feest nóg vetter kan, dus dat wordt leuk volgende keer dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IGI en 3MS (main) wel in ieder geval, een klein randje bovenin maar genoeg om de hele ruimte te verlichten.. andere area's weet ik niet (denk hetzelfde)quote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ IQ ramenkwestie... Hebben alle zalen wel ramen?
quote:Op maandag 19 april 2010 22:01 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kan inderdaad veeeeeel vetter (lees: XQ Holland) Wat wordt je volgende party? Heb je trouwens een PF-account? Zo ja, add me
Nog geen concrete plannen. Van de zomer een festival ofzo wss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik je geadd op mijn PF (die ik zelden gebruik), maar dat is wel handig.
gr gr
Ik ga misschien dan wat langer al naar feesten maar vind lasers ook nog steeds bomvet hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef T-Force het volgende:
Was jou eerste grote feest ofniet? Tsjah, ik weet nog wel tijdens mijn eerste feest dat ik dat inderdaad ook heb gedaan. Lekker op de tribune zitten en kijken naar de lasershow (Hard Bass 2009 had zo'n gruwelijke lasers)
Ja omdat ze 15x uitgezoomd zijn. Originele resolutie (of gewoon geresized tot mijn pc beeldscherm) is het echt bagger, en dit waren nog de mooistequote:Op maandag 19 april 2010 22:29 schreef NLS04 het volgende:
@ deeltjesversneller
Ik vind het anders nog best mooie foto's hoor
quote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef mstx het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist maar sinds wanneer is Trance Generator solo gegaan?
Oquote:
Technoboy was inderdaad erg vet!quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
tvp
Luister nu het setje van Technoboy en is toch wel een heerlijk setje![]()
Les drums edit![]()
Brooklyn Bounce – Bass Beats & Melody (Technoboy remix)![]()
![]()
Atomic remix
Fuck! Waarom heb ik dit nou weer gemistquote:Op maandag 19 april 2010 23:33 schreef Dewardo het volgende:
nieuw topic, nieuwe link naar het moment van dit jaar voor mij![]()
zo tof dat iedereen gewoon mee deed:
Sit Down @ Noisecontrollers & DV8, In Qontrol 2010
![]()
![]()
moet meteen denken aan Promo op sensation black 2004. Ik heb een live videostream van die set en je ziet het licht worden en veel mensen beginnen stil te staan en dan gooit ie gewoon up yours eropquote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef InGebruik het volgende:
In de In Qontrol early zaal waren ook gewoon ramen hoor. Maar vond het niet echt storend, misschien heeft het juist wel wat. Bij 10 years za het helemaal enorm zijn. Nog vroeger licht en ook nog in de Arena.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
tvp
Luister nu het setje van Technoboy en is toch wel een heerlijk setje![]()
Les drums edit![]()
Brooklyn Bounce – Bass Beats & Melody (Technoboy remix)![]()
![]()
Atomic remix
Good thing to remember me, was het weer eens vergeten. Ik heb echt een geheugen als een zeefquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:51 schreef NLS04 het volgende:
moet meteen denken aan Promo op sensation black 2004. Ik heb een live videostream van die set en je ziet het licht worden en veel mensen beginnen stil te staan en dan gooit ie gewoon up yours erop. Heb je die set btw nog geluisterd T-force?
mits met heel veel mate gebruikt, kan ik het wel redelijk waarderenquote:Op maandag 19 april 2010 22:29 schreef NLS04 het volgende:
Stroboscopen daarentegen mogen ze van mij meteen afschaffen. Wat een kutdingen zijn dat, ik heb nog nooit iemand gehoord die deze dingen wel kon waarderen
dat is toch die intro van hun set Defqon.1 2009?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:00 schreef Equites het volgende:
Godverdomme wat een geile track.
Ziek vocal werk echt, wat een opbouwHopelijk word deze track niet zo uitgezogen als After MF die ben ik echt beu
Maar dan heb je het ook over 1 van de beste HC afsluiters op een HS feest ooit..quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:51 schreef NLS04 het volgende:
[..]
moet meteen denken aan Promo op sensation black 2004. Ik heb een live videostream van die set en je ziet het licht worden en veel mensen beginnen stil te staan en dan gooit ie gewoon up yours erop. Heb je die set btw nog geluisterd T-force?
Eensch, die atomic remix is echt gruwelijk vetquote:Brooklyn Bounce – Bass Beats & Melody (Technoboy remix)
Atomic remix
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef Koepert het volgende:
Mag nog minder blij/meer hard (vocal past ook bij een nog duisterdere (is dat een woord) track), maar verder
Blegh zo'n vieze standaard commerciele hardcore trackquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vind de vocals in deze track (weliswaar HC, maar toch) NOG beter als in de versie van Psyko Punkz
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Blegh zo'n vieze standaard commerciele hardcore track
Dat is zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Elke plaat is er om te verkopen, ergo commercieel..
Als je nou zegt mainstream, en dat is niet je smaak, dat kan... ik heb er nooit zo'n moeite mee..
volgens mij werd het gedurende J&W toch echt wel donders licht in die zaalquote:
details...details...quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij werd het gedurende J&W toch echt wel donders licht in die zaal
zekerquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef de_huig het volgende:
[..]
details...details...![]()
feit blijft dat het een lekkere openingsplaat was
kijk bart..zo kan het ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker![]()
weet ook nog wel dat ik helemaal op het laatst 2 blikjes van die Eristoff zooi in notime leeg heb gedronken, omdat de muntjes ff op moesten
leg ff uit?quote:
Op IQ heb ik het laatste half uur nog 10 flugel besteld en achterover geklapt, ze moeten toch op die muntenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker![]()
weet ook nog wel dat ik helemaal op het laatst 2 blikjes van die Eristoff zooi in notime leeg heb gedronken, omdat de muntjes ff op moesten
Ik heb de CD gekocht... ik had nog 7 muntjes over, een vriend een halve en nog een halve op de grond gevonden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:43 schreef Equites het volgende:
[..]
Op IQ heb ik het laatste half uur nog 10 flugel besteld en achterover geklapt, ze moeten toch op die munten
Kutzooi dat wist ik niet haha.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb de CD gekocht... ik had nog 7 muntjes over, een vriend een halve en nog een halve op de grond gevonden.
Maar ik heb een mooi plakboek met muntjes van allerlei verschillende feestenquote:
Nice Sethquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:15 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/381173/1/1/50/danceparty-in-qontrol-2010-save-exit-planet.html
en ik heb nog ff lekker lopen zuipenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar ik heb een mooi plakboek met muntjes van allerlei verschillende feesten
ja ik weet neit ik dacht dat hij instorte doordat de lucht er wat uit liep ofzo...quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar die booth liep niet leeg toch?, hij stortte toch in door dat dronken wijf dat van het podium af lazerde tegen de onderkant van die bol aan... of heb ik dat verkeerd gezien?
Dat moment was trouwens een van de hoogtepunten van mijn IQ.. man wat zat ik me kapot te ergeren aan die trol...![]()
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja ik weet neit ik dacht dat hij instorte doordat de lucht er wat uit liep ofzo...
Dat was volgens mij ook zo hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja ik weet neit ik dacht dat hij instorte doordat de lucht er wat uit liep ofzo...
Niet precies .. hoorde hem op InQontrol en moest ff graven waar ik het ook alweer van kende.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:40 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is toch die intro van hun set Defqon.1 2009?
Vond die van vorig jaar beterquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:15 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/381173/1/1/50/danceparty-in-qontrol-2010-save-exit-planet.html
Hij is al in de "HS-mode" best hard. Maar hij komt ook zeker goed tot zijn recht in de "HC-mode" . Blijft een heldenplaatquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef Da_Ripper het volgende:
verder; een hc-edit van Atrocious![]()
Wel leuk, beetje harder maar niet echt iets extra's
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar ik heb een mooi plakboek met muntjes van allerlei verschillende feesten
[..]
Ik heb berekend dat ik voor ong 150 euro aan munten heb liggen van de afgelopen 4.5 jaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
wel jammer dat niet alle feesten een eigen munt hadden. en ik ben nog niet naar zoveel geweest maar dat komt nog wel
Wat lul je nou man, een van de beste mc's die er is en hij maakt er altijd een vet feest vanquote:Oh, en wat ik ook nog uit de grond van mijn hart wil zeggen: die MC Villain is een fucking kneus.
Stephanie de beste set en Villain een kneusquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:29 schreef Bab00n het volgende:
Weet niet of anderen dit trouwens ook vonden, maar het geluid van IGI op het VIP dek was echt kut met peren. Op de main was het prima omdat er een dikke set boxen op gericht was, maar bij IGI hing al die decoratie er voor en kwam eigenlijk alleen de bas erdoorheen.
Overigens heb ik de VIP van de main alleen aan het begin even bezocht, daarna was het focking druk en vond ik de zaal leuker. De VIP van IGI was altijd rustig, dus daar heb ik dan wel twee keer vijf minuten zitten uitrusten, maar het geluid was knaken daar.
VIP: Aparte ingang is handig als je vlot naar binnen wilt, de kluisjes zitten gelukkig bij de prijs in, maar voor de VIP-decks hoef je het niet te doen, wat een aanfluiting. Of te klein, of kutgeluid. Zonder de decks vind ik VIP ook al de moeite waard, maar toch.
Edit: Oh, en wat ik ook nog uit de grond van mijn hart wil zeggen: die MC Villain is een fucking kneus. Godsamme, elke keer als hij zijn bek opentrok, kon ik weer stilstaan zo te-nen-krommend is het geleuter van die kerel. Houd gewoon je bek!
Haha npquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:30 schreef T-Force het volgende:
Good thing to remember me, was het weer eens vergeten.
Zekersquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar dan heb je het ook over 1 van de beste HC afsluiters op een HS feest ooit..Ik vind het moment van Demons eigenlijk miss nog wel vetter
dan gaat echt het gas erop
![]()
Vince op Qlimax 05 is ook zo'n bazen set
x2.quote:
Ik ook of geef ze weg maar op de een of andere manier vind ik best vaak thuis nog wat munten in mn zakken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:37 schreef InGebruik het volgende:
Ik probeer altijd gewoon m'n munten op te maken.
Allejezumquote:
eens, die kerel is echt een heldquote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
The machinedie man mag ook wel eens geboekt worden...
Greenforest
Butterfly
I Grown It (The Machine Remix)
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:00 schreef Equites het volgende:
Godverdomme wat een geile track.
Ziek vocal werk echt, wat een opbouwHopelijk word deze track niet zo uitgezogen als After MF die ben ik echt beu
ik vind zelf de DJ-tool ook beter, die 'uitwerking' tot een volledige track doet me niet heel veel...quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Niet precies .. hoorde hem op InQontrol en moest ff graven waar ik het ook alweer van kende.
Maar kvind de DQ-tool toch leuker dan dit "nieuwe" plaatje
omdat die gelijk vanaf het begin van de intro hard gaatquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
ik weet niet waarom maar elke keer als ik
hoor krijg ik een dikke smile op me gezicht
precies! Villian is top of the billquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, een van de beste mc's die er is en hij maakt er altijd een vet feest van..
lijkt me duidelijk dat hij het niet helemaal goed begrepen heeftquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Stephanie de beste set en Villain een kneus
goed voorbeeld doet volgenquote:
ik heb maar 1/2 muntjes van grote feesten over, de rest in het bakje hier thuis is allemaal van zomerfeestenquote:
x2quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Stephanie de beste set en Villain een kneus
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
omdat die gelijk vanaf het begin van de intro hard gaat![]()
Niemand?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:12 schreef Noxa het volgende:
IIk heb hier nog een pre sale code liggen voor Q-Dance 10 Years in de Arena. Wij gaan op de gastenlijst dus ik heb de code niet nodig. Dus als iemand em wil hebben.
Hij is tot vandaag geldig. Stuur me ff een pm.
Ik ken überhaupt geen MC's met meerwaarde..quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef ElDani het volgende:
Ik vind Villain eigenlijk ook niet lang zo geweldig als ik eerlijk mag zijn. Tis een leuke MC, maar hij heeft voor mijn gevoel geen 100% meerwaarde.
haha afgelopen zaterdag was het ook weer raak jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef de_huig het volgende:
ze moeten da syndrome voortaan niet meer als mc inhuren maar als danser
Zo dat zijn er best veelquote:
Ik vond het wel fijn dat het geluid daar wat zachter was, kon je er een beetje goed relaxen. als ik het niet had gewonnen had ik ook geen VIP gehaald, heb er geen 15 euro voor over alleen voor een kortere wachtrij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:29 schreef Bab00n het volgende:
VIP: Aparte ingang is handig als je vlot naar binnen wilt, de kluisjes zitten gelukkig bij de prijs in, maar voor de VIP-decks hoef je het niet te doen, wat een aanfluiting. Of te klein, of kutgeluid. Zonder de decks vind ik VIP ook al de moeite waard, maar toch.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Was dit nou alles wat je kreeg met een VIP Ticket bij deze IQ?
- Een korte wachtrij
- 2 VIP decks
- Gratis kluisje (in principe betekent dit gewoon dat je VIP ticket 6 euro goedkoper is dan hij daadwerkelijk is)
?
VIP is wel relaxed maar niet die extra euro's waard mijns inziens. Op IQ ging het wel lekker snel bij de VIP en je stapt naast de Main binnen. Gratis kluisje was ook wel handig en we mochten onbeperkt naar ons kluisje toe. Weet niet of dat bij de gewone ingang ook zo was?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Was dit nou alles wat je kreeg met een VIP Ticket bij deze IQ?
- Een korte wachtrij
- 2 VIP decks
- Gratis kluisje (in principe betekent dit gewoon dat je VIP ticket 6 euro goedkoper is dan hij daadwerkelijk is)
?
Zie ik daar Time Out muntjes liggen of lijkt dat zo?quote:
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 08:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zie ik daar Time Out muntjes liggen
Hehe daar ben ik ook best vaak geweest. En die muntjes met dat euroteken in het midden komen me ook bekend voor.quote:
Klinkt voor de eerste keer luisteren nog niet eens zo verkeerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
deze vind ik eigenlijk best wel lekker
Ik vind Frozen wel lekker.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Klinkt voor de eerste keer luisteren nog niet eens zo verkeerd.
Nieuwe tracks van Barry in HQ, vind ze zelf echt geen donder aan maar dacht deel ze even met jullie..
die indruk krijg ik ook steeds ja...het enige feest waar de vip tickets echt iets waard waren was op reverze..maar dat is dan ook geen q-feest :pquote:Op woensdag 21 april 2010 07:09 schreef 16meter het volgende:
VIP is weggegooid geld op alle Q-dance feesten.
Kreeg ik dit jaar in ieder geval niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
die indruk krijg ik ook steeds ja...het enige feest waar de vip tickets echt iets waard waren was op reverze..maar dat is dan ook geen q-feest :p
aparte parkeerplaats vlakbij de ingang, aparte ingang, cadeautje (zo' hardstyle waaier, dat wel), fles champagne, eten, vip-decks en een eigen vip area met toen ondere andere scope dj en wildstylez als ik het me goed herinner
was reverze 2008 meen ik. jammer dat het feest zelf bout was
Ik zie Sethje vrij weinig eigenlijk, voornamelijk ElDaniquote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kiek Sethje losgaan...wat een gek zeg....!
Staan daar meerdere FOK!kers? Ik herken alleen El Dani. (Ik neem aan dat hij diegene is in dat HT shirt)quote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kiek Sethje losgaan...wat een gek zeg....!
Ow, ja ik ken El Dani niet echt qua gezicht....quote:Op woensdag 21 april 2010 11:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik zie Sethje vrij weinig eigenlijk, voornamelijk ElDani(een hevig geemotioneerde ElDani wel te verstaan
)
Oohja, en Counterfeit is lekkerrrr
Heeft iemand je wel eens gezegd dat je op die .gif op de mosselman lijkt?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
<-------------- dat gezicht dus
Mosselman edit van het Songfestival nummerquote:Op woensdag 21 april 2010 15:47 schreef T-Force het volgende:
mossels mossels.....MOSSELS
Edit: Om mijn post nog iets nuttig te maken
Hij gaat gereleased worden![]()
Ik ga alsnog wel bij CLMT kijken hoor, ookal is het op een ander tijdstip.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik lees net in het defqon topic dat C&T niet afsluiten op de main *POEF* daar ging de laatste reden om naar de main te lopen..![]()
het is heel de dag te druk op de main.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga alsnog wel bij CLMT kijken hoor, ookal is het op een ander tijdstip.Maar elk nadeel heb ze voordeel: het is dan wel minder druk.
Ben daar afgelopen 2 jaar geweest en vind dit qua prijs/kwaliteit het beste feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
http://partyflock.nl/party/166632:Intents_festival_2010.html
Line-up is zeer goed voor dat geld! Hoe zit het verder met dat festival?
Top!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben daar afgelopen 2 jaar geweest en vind dit qua prijs/kwaliteit het beste feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt.
+punten: Goed geluid, goede line-up, outdoor stage, diversiteit aan muzieksoorten, gezelligheid
-punten: drukte in hardstyle-tent (boeit mij persoonlijk niet, outdoor ftw), gemiddelde leeftijd is 16 jaar ofzo (boeit mij ook niet
)
Ik zeg: DOEN! zo fucking gezellig ieder jaarWel minpunt van alleen vorig jaar was dat er maar 1 etenkraampje was, veeeeeeeeeeeeel te weinig, maar dit jaar is ons een grotere food-area beloofd
Ik vind de datum alleen jammer, net na Emporium en net voor Defqon.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Top!
2 van mijn vrienden zijn sinds In Qontrol ook vrij volledig into hardstyle geraakt, dus hopelijk kan ik steeds meer feestje pakken in de toekomst.
Intents staat nu wel bovenaan het lijstje van de feesten waar ik wss wel heen ga.
nee joh, das juist handig! kun je in het ritme blijvenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind de datum alleen jammer, net na Emporium en net voor Defqon.
Wanneer? En househeads dan? Die komt op scantraxx silver maar is er ook een releasedatum bekend?quote:
Oftewel, Househeads is kant A van de release.quote:Scope DJ - Househeads/Mashed Vol.1 (SSL011)
Label: Scantraxx Silver 11
Vinyl release: ???
WEB release: 30-04-2010
A1. Scope DJ - Househeads
B1. Scope DJ - Mashed Vol.1
Eens.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
het frontlinertrucje, wat zijn hoogtepunt had in greenhouseen the first cut
, is voor mij een beetje uitgewerkt...
Ik vind het geen slechte platen maar ik vind deze platen (net als zijn IQ anthem) totaal niet bijzonder...
Topquote:
Er wordt heel veel hergebruikt voor het decor. Die watertanks zijn inderdaad ook gebruikt bij DefQon.1 2008. De slangen die aan het plafond hingen zijn gebruikt bij Hard Bass 2010 en de soort van grote messen (uitsteeksels) zijn gebruikt voor het podium van Qlimax 2006. En dat alleen al in de IGI.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik las in de reacties ook iets over het decor, daar had ik het op IQ nog met Crusty even gehad want het "decor" van de IGI, die watertanks links/rechts vant podium en boven het publiek, kwamen volgens mij regelrecht uit de Blue van Defqon08.
Was natuurlijk al langer bekend dat Q-Dance zulke smerige praktijken uitvoert, helaas zijn ze nu al veel te groot om er ook maar iets tegen te kunnen doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:56 schreef ElDani het volgende:
MIC doet iets gewaagds:
http://www.musicincontrol(...)oneerlijke-dictator/
Ben beniewd wat hier uit gaat komen. Of dit bericht mag blijven bestaan etcetera. We gaan het zien.
Dit is echt erg. dit moet toch niet kunnen.quote:For instance, if you are a DJ and you receive an invitation from UDC to perform on Ground Zero Festival, this automatically means you are disqualified for Defqon.
Because both festivals are similar and organized in the same season, Q doesn’t allow any DJ that plays on the competitors’ festival to perform on their own. This is a form of blackmailing and falsifying competition in the Dutch dance industry.
Dat laatste bedoel ik ook zeg maar. Ik denk dat Q-Dance hier niet van gediend is, maar het is wel goed dat dit een keertje ergens groot staat.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Was natuurlijk al langer bekend dat Q-Dance zulke smerige praktijken uitvoert, helaas zijn ze nu al veel te groot om er ook maar iets tegen te kunnen doen.
Overigens, over het feit dat er te weinig nieuwe talenten/onbekenden staan: in 2006 was er een talentenfeestje in Outland, genaamd Inqoming, die zelfs na het verlagen van de toegangsprijs naar ¤0 heel slecht bezocht werd... schijnbaar is er dus nauwelijks interesse in talenten en is het dan wel logisch dat Q op safe speelt... (en dat terwijl Headhunterz en DBSTF daar toen als talenten draaiden... hoe ironisch).
En oja, ik denk dat MIC hierna dit soort dingen ook wel kan vergeten: http://www.musicincontrol(...)anet-mix-compilatie/![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Was natuurlijk al langer bekend dat Q-Dance zulke smerige praktijken uitvoert, helaas zijn ze nu al veel te groot om er ook maar iets tegen te kunnen doen.
Maar toen was hardstyle ook nog niet de HYPE de het nu wel is. Ik weet zeker dat ze het nu al een stuk drukker zouden krijgen.. En soweiso een concept opgeven na 1x proberen is niet echt handig , zoiets heeft tijd nodig om te groeien in mijn ogen...quote:Overigens, over het feit dat er te weinig nieuwe talenten/onbekenden staan: in 2006 was er een talentenfeestje in Outland, genaamd Inqoming, die zelfs na het verlagen van de toegangsprijs naar ¤0 heel slecht bezocht werd... schijnbaar is er dus nauwelijks interesse in talenten en is het dan wel logisch dat Q op safe speelt... (en dat terwijl Headhunterz en DBSTF daar toen als talenten draaiden... hoe ironisch).
Hoezo? Volgens die TT toch niet? ofwel danquote:Op woensdag 21 april 2010 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
RiKe nu live op hardstation.fm waarom zeg je dat niet even?
en zometeen een nieuwe aflevering van Degos & Re-Done, toffe DJs
Ja, ik vermaak me ook altijd prima op hun feesten, daar gaat het ook niet om.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef kollie het volgende:
Beetje calimero-gedrag. Als je echt zo veel problemen met Q hebt moet je gewoon thuis blijven. Ze hanteren een duidelijk beleid: veel scantraxx. Tjah, het is niet anders. Toch vermaak ik me altijd prima op hun feesten. Beste organisatie m.i. Neem een feest als XQ Holland. Zelden zoiets meegemaakt. Sfeer was top, aankleding fenomenaal, intro's dolle pret en de dj's draaiden super.
Kansje voor bijv. Nul4elfquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef mstx het volgende:
...Afwisseling is het toverwoord maar dat begrijpen de hoge heren helaas niet.
Zou zoiets mixen met upcoming dj zoals Titan en Dalucia en daarnaast nog wat onbekende dj's ... dan heb je iets meer bekendere namen....quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
True
[..]
Maar toen was hardstyle ook nog niet de HYPE de het nu wel is. Ik weet zeker dat ze het nu al een stuk drukker zouden krijgen.. En soweiso een concept opgeven na 1x proberen is niet echt handig , zoiets heeft tijd nodig om te groeien in mijn ogen...
quote:psykopunkz
Psyko Punkz booked @ Q-Dance stage at tomorroland 2010 !!! Nice one !!!
Zie hem nu al een paar keer hier voorbij komen ... heb nog geen enkel IQ setjes gehoord, toch maar 's wat binnen halen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar iets anders. Dat nummer in het setje van TBY op IQ 2010...
2 Best Enemies - Les Drums (?? Remix), wat een heldenmix. Begin lekker omgegooid. melodie hetzelfde maar net een andere sound... me like
![]()
Sorryquote:Op woensdag 21 april 2010 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
RiKe nu live op hardstation.fm waarom zeg je dat niet even?
en zometeen een nieuwe aflevering van Degos & Re-Done, toffe DJs
Toch grappig dat zulke remixen zo simpel zijn maar toch leuk/aanstekelijk, net als de A Feeling remix (en Blame it on the Music Remix vind ik persoonlijk ook).quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar iets anders. Dat nummer in het setje van TBY op IQ 2010...
2 Best Enemies - Les Drums (?? Remix), wat een heldenmix. Begin lekker omgegooid. melodie hetzelfde maar net een andere sound... me like
Ik zou geen Dailucia doen, dat hertje mag gewoon lekker de baby gaan voeren op de bank..quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou zoiets mixen met upcoming dj zoals Titan en Dalucia en daarnaast nog wat onbekende dj's ... dan heb je iets meer bekendere namen....
Ik misschien ook minder. Maar kijk alleen al naar Defqon purple, wat de talentroom zou moeten zijn. Ik ken een aantal van die DJ's niet eens. Zou je daar dan al niet eerder een Geck-o, Gia, Da Tweekaz of Solutio & The I's neer zetten ofzo? The R3bels zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
die remix is wel lekker![]()
De andere voorbeelden die Mstx noemt ben ik dan weer geen fan van![]()
pff moet je ineens nog actief gaan modden ook, is dat watquote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef Da_Ripper het volgende:
Gelieve geen pm's bespreken, ik regel 't wel
Welkomquote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Mainai het volgende:
Hoi,
Ik kijk regelmatig in dit topic met heb hier nog nooit gepost, daar breng ik nu maar eens verandering in.
Wat betreft Q-Dance:
Het gaat hier om bedrijf net als ieder ander commercieel bedrijf. Je wilt zo veel mogelijk geld verdienen, daar gaat het uiteindelijk om, dat is een. Daarnaast wil je als bedrijf ook je goed lopende zakenrelaties onderhouden, waarom zou je op zoek gaan naar een nieuwe leverancier zolang wat je hebt werkt? Omdat wij dat willen? Scantraxx-artiesten zijn onder het grote publiek nou eenmaal populair (onder de echte liefhebbers weliswaar steeds minder maar het geld valt tegenwoordig ook daarbuiten te halen).
Het goede nieuws voor "ons" is wel dat steeds meer mensen er op deze manier over denken. Dit biedt ruimte voor nieuwe organisatoren die misschien wel klein zullen moeten beginnen, maar vervolgens wel kunnen uitgroeien. Het enige wat wij moeten doen is dan ook de daad bij het woord voegen en naar deze evenement gaan, en dus niet laten gebeuren wat laatst met sequel gebeurde.![]()
Tot zover mijn bescheiden mening.
Bijna alles is hergebruikt. Op elk Q-dance feest.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Top![]()
Ik las in de reacties ook iets over het decor, daar had ik het op IQ nog met Crusty even gehad want het "decor" van de IGI, die watertanks links/rechts vant podium en boven het publiek, kwamen volgens mij regelrecht uit de Blue van Defqon08.
Hemelvaartquote:Op donderdag 22 april 2010 03:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/party/175954
Geen slechte lineup voor de Timeout! Maar ondanks dichtbij toch niet aanwezig denk ik.
Hoezo eigenlijk woensdag 12 mei? Welke vakantie valt er dan?
Wij proberen altijd wel afwisseling in onze lineup te hebben maar het is sowieso lastig om als kleine organisatie buitelandse djs te boeken omdat dat gewoon extra kosten met zich meebrengt. GIsteren meeting gehad voor de lineup voor 16 oktober. Je moet dan ook gewoon de afweging maken dat je tent vol moet omdat het anders de laatste keer is dat je het organiseert dus je moet gewoon 1 á 2 populaire namen nemenquote:
En voor de Qlimaxen daarop, IQ nu dan maar ook op mystertyland, tomorrowland, Defqon, sound of Q-dance feesten etc. Aan die dingen kan je tegenwoordig herkennen dat Q het organiseertquote:Op woensdag 21 april 2010 21:26 schreef T-Force het volgende:
en de soort van grote messen (uitsteeksels) zijn gebruikt voor het podium van Qlimax 2006. En dat alleen al in de IGI.
De prophet komt weer even wat geld innenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Mensen nog naar de matrixx zaterdag? Hoorde net dat ik waarschijnlijk na een verjaardag daar naar toe ga om de duurste DJ uit de hardcore scene te bekijken![]()
Korsakoff · Pink noisequote:Op donderdag 22 april 2010 10:22 schreef NLS04 het volgende:
Mensen nog naar de matrixx zaterdag? Hoorde net dat ik waarschijnlijk na een verjaardag daar naar toe ga om de duurste DJ uit de hardcore scene te bekijken![]()
Man, heb je die haken wel eens gezien?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Top![]()
Zeer leuke line up zelfs. Donderdag toch vrij. Grote kans dat ik weer een keer richting Time Out trekquote:Op donderdag 22 april 2010 03:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/party/175954
Geen slechte lineup voor de Timeout! Maar ondanks dichtbij toch niet aanwezig denk ik.
Hoezo eigenlijk woensdag 12 mei? Welke vakantie valt er dan?
Nee weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Korsakoff · Pink noise![]()
Weetje het wel zeker Niels?
Die bedoelde ik net ookquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef eQuaL het volgende:
Man, heb je die haken wel eens gezien?
Die komen pas echt overal terug
Vooruit.. dat is idd wel nicequote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef NLS04 het volgende:
Nee weet ik eigenlijk nietKamp onderhand zown beetje met chronische vermoeidheid eigenlijk maar wordt aan de andere kant ook wel gezellig denk ik. En het is niet alleen korsakoff he.. Crypsis, max enforcer, AoF live en mad dog doen ook mee
I want to be a hippy and i wanna get stoned from ma ma marihuana!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:40 schreef NLS04 het volgende:
Have you ever been mellowww, have you everr tried? Have you ever been happy? just to hear a song![]()
* NLS04 heeft flashback naar Dune @ In-Qontrol
Music Made The Addict in me...COME ON NOWquote:Op donderdag 22 april 2010 13:40 schreef NLS04 het volgende:
Have you ever been mellowww, have you everr tried? Have you ever been happy? just to hear a song![]()
Ik ook, Promoquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Music Made The Addict in me...COME ON NOW
Zo hing op Qlimax in 2007 het plafond vol met decor wat op Q-Base in hetzelfde jaar aan het plafond in de Hangar hing.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Man, heb je die haken wel eens gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komen pas echt overal terug
En die slierten die je zag hangen bij de IGI, leken heel erg op de bekleding van de wand in de Technozaal op Q-Base 2009
[ afbeelding ]
Om maar even aan te geven
Dit was ook schitterend!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:40 schreef NLS04 het volgende:
oeef dat zijn wel heerlijke plaatjes zegquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Korsakoff · Pink noise![]()
Weetje het wel zeker Niels?
over talentjes gesproken...
Ik zeg kleine kans want die is in 2007 al geweest...en daar was ik bij en die set is ook te vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef T-Force het volgende:
Ik zeg promo afsluiter op Decibel
DV8 en Zany - Indicator shirts zijn ook vet!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef T-Force het volgende:
UitzoekenVette shirt zitten erbij! Vooral dat Purify your senses-shirt
![]()
Met Charly Lownoise ervoor. Wat een dagje was dat zeg! Laatste keer dat ik de Orgasm live gehoord heb...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zeg kleine kans want die is in 2007 al geweest...en daar was ik bij en die set is ook te vinden
Ben altijd wel benieuwd geweest na wat een buitenlandse DJ ongeveer kost voor een setje van ongeveer een uur? Hanteren ze ook nog een ander tarief voor feestjes en gewoon in een lokale disco draaien?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:13 schreef Sethje het volgende:
Wij proberen altijd wel afwisseling in onze lineup te hebben maar het is sowieso lastig om als kleine organisatie buitelandse djs te boeken omdat dat gewoon extra kosten met zich meebrengt. GIsteren meeting gehad voor de lineup voor 16 oktober. Je moet dan ook gewoon de afweging maken dat je tent vol moet omdat het anders de laatste keer is dat je het organiseert dus je moet gewoon 1 á 2 populaire namen nemen. Maar denk dat het wel weer goed komt
Gruwelijk anthemquote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef T-Force het volgende:
![]()
En wat is Elektro Shock toch een gruwelijk dikke track![]()
Emporium Anthem:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:38 schreef poiuytr het volgende:
Waar kan ik ergens tekenen dat Promo afsluit op Decibel?
Als dat niet kan doe dan Tommyknocker & Mad dog Tymon maar![]()
Snoeiiihard beuken
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Mainai het volgende:
Hoi,
Ik kijk regelmatig in dit topic met heb hier nog nooit gepost, daar breng ik nu maar eens verandering in.
We hebben je gemist op IQ enne je leest maar mooi "ff" alles terugquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef T_Killer het volgende:
Heej gasten, ik meld me weer even. Was voor 2 weken op vakantie in Zuid afrika en zou afgl maandag terug zijn in Nederland
quote:... as van Sugar Lee Hooper hebben uitgestrooid boven de Noordzee volgens mij![]()
vind eigenlijk alleen 2 The Bazzline tofquote:
fijn anthemquote:
hij klinkt lekkerquote:
Over shirtjes gesproken. Zijn er mensen die interesse hebben in een Zatox shirtje?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef T-Force het volgende:
![]()
quote:FAQ - Nederlands
Dit informatiepakket is samengesteld om de achtergronden van de huidige Hardstyle scene te openbaren en te verduidelijken waarom we ons forum hebben gesloten.
Q) Waarom hebben jullie Global Hardstyle gesloten?
De richting waarin de huidige "hardstyle" scene zich muzikaal heeft ontwikkeld staat haaks tegenover ons oorspronkelijke doel van deze website, namelijk, het verspreiden van een relatief onbekende en ondergrondse muziekstroming binnen de internationale markt.
Wat we momenteel zien is dat "hardstyle" bijkans popmuziek is geworden dat een grote schare mensen aantrekt die het volgen voor de hype in plaats van de liefde voor harde en duistere muziek. Vanuit ons perspectief is hardstyle zoals het was, en de manier waarop het zou moeten zijn, momenteel dichterbij de dood dan ooit.
Bovendien is de kern van de hardstyle scene verrot en gecorrumpeerd, verdere uitleg hierover kun je vinden in vragen verderop in de FAQ. We willen onder geen enkel beding bijdragen aan een genre waar mensen hun positie misbruiken jegens anderen voor eigen gewin.
Q) Waar heb je het over? Hardstyle is groter dan ooit?
Onzin, de muziek die te horen gebracht wordt op de grote meerderheid van grote feesten bestaat voornamelijk uit nu-style. Alle "grote" DJ's die momenteel naar boven gewerkt worden draaien en produceren nu-style.
Als je een fan bent van: Brennan Heart, D-Block & S-Te-Fan, HHz, Noisecontro
* T-Force meldt zich bij deze aan voor een shirtje van Zatoxxxxquote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over shirtjes gesproken. Zijn er mensen die interesse hebben in een Zatox shirtje?Maandag ga ik ff naar de drukker om te kijken wat er mogelijk is.
Tekst gaat mogelijk nog even door de 'tracks-molen' , dus als er nog suggesties zijn..... maar ook als je interesse hebt. Laat het even weten![]()
![]()
Vet!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over shirtjes gesproken. Zijn er mensen die interesse hebben in een Zatox shirtje?Maandag ga ik ff naar de drukker om te kijken wat er mogelijk is.
[ afbeelding ]
Tekst gaat mogelijk nog even door de 'tracks-molen' , dus als er nog suggesties zijn..... maar ook als je interesse hebt. Laat het even weten![]()
![]()
volgens mij wel: http://dailymoments.nl/tshirts.htmlquote:Op donderdag 22 april 2010 19:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Op In Qontrol nog iemand aangesproken die ook zo'n shirtje aanhad maar dan de Zany variant. Ik dacht Ey das waarschijnlijk iemand van Fok! Maar dat was dus niet zo
Op In Qontrol nog iemand aangesproken die ook zo'n shirtje aanhad maar dan de Zany variant. Ik dacht Ey das waarschijnlijk iemand van Fok! Maar dat was dus niet zoquote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik kan shirtjes op verzoek doen. Maar kan nooit beloven dat het iets wordt. Ik houdt mijn shirtjes redelijk simpel zodat ze makkelijk te drukken zijn op vinyl en dus amper slijten bij het wassenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
* T-Force meldt zich bij deze aan voor een shirtje van Zatoxxxx![]()
Even nog suggesties: Radio alarmen natuuuuurlijk Tanz Elektric
Verder heb ik eigenlijk nog een vraag...Doe je ook shirtjes op verzoek?
Omdat de drukkerij die ik heb werkt met vinyl en geen zeefdruk. Dus de afdruk wordt niet minder. Ik ben nogal een pietje precies dus het is fijn om te kunnen overleggen met een drukker.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vet!Ik was zelf net bezig om iets te maken. waarom laat je het niet gewoon ergens online drukken bij spreadshirt.nl ofzo?
en het moet it's zijn ipv i'ts
[..]
volgens mij wel: http://dailymoments.nl/tshirts.html
Klopt, was mijn eerste shirt met zo'n tekst erop. Zijn er een aantal van verkocht. Was toen echt fan van die man.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Op In Qontrol nog iemand aangesproken die ook zo'n shirtje aanhad maar dan de Zany variant. Ik dacht Ey das waarschijnlijk iemand van Fok! Maar dat was dus niet zo
Ik ookquote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef InGebruik het volgende:
Ik denk dat ik verliefd ben op de Les Drums (TBA Remix)![]()
Zou wel heldig zijn inderdaadquote:
Butterfly VIPquote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zou wel heldig zijn inderdaad![]()
Helaas gaat dit nooit gebeuren
Nou gewoon dat nummer ff op hetzelfde bpm afspelen op je cdspeler en dan gewoon doormixen met een ander nummer. Later ff wat knip-en plakwerk en het loop allemaal perfect overquote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef Grrommit het volgende:
Ik draai ookHoe wil je dan dat ze door mixxen op dat nummer? door ze later aan elkaar te plakken en gewoon van dat nummer te beginnen? of door gewoon apart een mix te laten maken waar de een verder gaat waar de ander gestopt is?
You got PMquote:Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef Grrommit het volgende:
oow ok, ja dat lijkt me wel lachen idee,, ook al zal ´t bij mij wel weer een groot drama worden omdat altijd als ik wat op probeer te nemen alles mis gaat.
Ja klopt, werd vlak voor IQ geüpload maar is volgens mij helaas niet gedraaid toen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
You got PM![]()
En ach, als het misgaat is het ipc niet erg, want ja. Wie luistert het nou, behalve misschien wat FOK!kers
Nondejuuuuuu wat is deze lekker
Mochten jullie op een oneven aantal uitkomen of om wat voor reden dan ook een man tekort komen, vind ik het zeker ook tof om mee te doen. Echter, gezien mijn ervaring (m'n geliefde denons staan hier nog geen half jaar), is 't voor de oren prettiger als meer ervaren lui zich hierover buigenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:
Kippevel![]()
![]()
Remake van intronummertje van Wildstylez @ Q-Base 2007
Het leek me trouwens leuk om een keer battle-mixjes te maken met andere DJ's hier op FOK!
Voor zover ik weet zijn er maar 3 andere DJ's:
Corleone (LeonH)
RiKe
Khadber (ElDani)
Mijn idee was gewoon om ieder een helft van een setje op te nemen en dat de ander vanaf dat laatste nummer gewoon verder gaat mixen.
Laat me weten of er animo voor is van de DJ's en eventueel andere FOK!kers![]()
Hoi ja ben ik weerquote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:
Kippevel![]()
![]()
Het leek me trouwens leuk om een keer battle-mixjes te maken met andere DJ's hier op FOK!
Corleone (LeonH)
RiKe
Khadber (ElDani)
Mijn idee was gewoon om ieder een helft van een setje op te nemen en dat de ander vanaf dat laatste nummer gewoon verder gaat mixen.
Vet. Alleen synth en kick van Wildstylez waren wel iets mooier.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:
Kippevel![]()
![]()
Allereerst heel erg jammer dat Global Hardstyle gestopt is. Vond het een goede website, was altijd erg up to date. Maar ik moet aangeven dat ik het volledig met het stuk tekst eens ben! Ik (wij) hebben Hardstyle leren kennen in 2001/2002.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb het zelf nog niet gelezen maar hier alvast de link:
http://www.globalhardstyl(...)p?p=1361093#p1361093
[..]
Met koninginnenacht waarschijnlijk een kijkje nemen bij Shadowlands in het Beursgebouw.quote:When this Gangsta starts to play
It’s always a Scary Track.
He is just one bad Fother Mucker.
With every Creation he will take you
So High that you Feel the Bass.
It will make you Tanz Electric and
you just Can’t stop. When the Raw Style
is over, you will need Oxygen cause it was
Ear Fucking.
Now it’s time to Get drunk
Ben het grotendeels eens met die lap tekst, totdat ik dit las:quote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
quote:We willen erkenning van subgenres van hardstyle zoals techstyle & corestyle!
Heb hem jaartje terug ook nog een keer gevraagd of hij nog wat met dit nummer ging doen, wat een helden opening was dat toen op Q-basequote:Op vrijdag 23 april 2010 05:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vet. Alleen synth en kick van Wildstylez waren wel iets mooier.Jammer dat hij nooit meer wat met die DJ tool gedaan heeft.
Ik ben het er ook mee eens,quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Ben het grotendeels eens met die lap tekst, totdat ik dit las:
[..]
Die beste man poept er een partij plaatjes uit. Maar toch stuk voor stuk juweeltjes.quote:
En hij heeft net de nieuwe met Acti afgerond en is alweer bezig aan een volgende nieuwe.. volgens twitter danquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef mstx het volgende:
Die beste man poept er een partij plaatjes uit. Maar toch stuk voor stuk juweeltjes.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:26 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Met koninginnenacht waarschijnlijk een kijkje nemen bij Shadowlands in het Beursgebouw.
Benieuwd of het wat voor me is, een langere periode alleen maar hardcore.
Maar aangezien het vrijkaartjes zijn, altijd de moeite om even langs te gaan
Die man is een held!quote:
Die release in volgorde van vetheid:quote:
In mijn geval zou Poltergeist samen met The Crew op nummer 1 komen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die release in volgorde van vetheid:
1. Poltergeist
2. Raw style
3 The crew/how much can you take (allebei lekker platen, geven elkaar niet. Maar toch wel minder voor mij dan de nrs 1 en 2)
ik zal vast wat mensen tegen hun schenen schoppen..maar ik vind het echt overkomen als een enorm jank-verhaal..quote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:
Kippevel![]()
![]()
Corleone (LeonH)
RiKe
Khadber (ElDani)
*auw*quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik zal vast wat mensen tegen hun schenen schoppen..maar ik vind het echt overkomen als een enorm jank-verhaal..
Ja die verdeling ben ik ook meer gewend ja. Maar goed, dan gaat het over namen geven aan hokjes. En dat is nou juist het punt waarom ik het een jank verhaal vind. Het hokje met muziek dat GHF waardeert moet per se hardstyle heten en wat er tegenwoordig gemaakt wordt mag dus niet zo heten..boohoo! Het komt gewoon zo calimero-achtig over..leer ermee leven dat pakweg 99% van de mensen de muziek van tegenwoordig gewoon hardstyle noemt ...en de hardcore van nu ook gewoon hardcore en niet nu-core of wat dan ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
*auw*
ik ben trouwens niet voor de verdeling nu-style <-> hardstyle, maar early hardstyle <-> hardstyle zelfde als bij de hardcore..
En vooral je punt van bevalt de line up niet dan ga ik niet sluit ik me volledig bij aan..
Tat, Zat & Acti achter de draaitafeltjes samen als Itialiaans geweldquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En hij heeft net de nieuwe met Acti afgerond en is alweer bezig aan een volgende nieuwe.. volgens twitter dan![]()
Die man is een machineow ja en de pattern 1 EP van the r3bels komt volgende week
je moet ze ook in je mond gieten, niet in je kraag man gekquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Tat, Zat & Acti achter de draaitafeltjes samen als Itialiaans geweld![]()
![]()
Verder prima verhaaltje Huig, had het er van de week ook al even kort over gehad met Bart. Je hoort veel mensen (klagen) over het feit dat Decibel de extra HS tent heeft, en dat het voor een opsplitsing zorgt binnen de HS. Eigenlijk was het natuurlijk erg te verwachten, HS begint nu eenmaal populairder te worden dan eerst. Dat zie je ook gewoon op feesten. En doordat feesten steeds meer publiek trekken, kun je als artiest makkelijker ervoor kiezen je muziek te laten 'evolueren'. Sommige artietsen kiezen de wat melodiezere kanten, terwijl andere lekker hard willen beuken binnen de grenzen van de HS en proberen ze naar alle kanten een beetje op te rekken, zolang er vraag naar is natuurlijk. Dat is nu eenmaal evolutie!
Maar goed, beetje choatisch, misschien mist het echte putn in mijn verhaal. Komt misschien door wat biertjes in mijn kraag en werk te proberen te combineren met serieuze reacties op fok!
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:
Kippevel![]()
![]()
origineel is inderdaad zwaar beterquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:58 schreef poiuytr het volgende:
Vind de originele versie stukken vetter:
vind hem eigenlijk niet echt tof...quote:
dat zijn juweeltjes, eeuwige roemquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:20 schreef Noxa het volgende:
Ik (wij) hebben Hardstyle leren kennen in 2001/2002.
Dat was (is nog steeds) hardstyle.
Raw Style is toch echt wel de beste van die EPquote:
Dan zeg ik wel bij Early de jaren 2003-2007/8 en niet die shizzle uit 1999 ofzo.,... dan ga ik wel naar Houseqlassics ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
*auw*
ik ben trouwens niet voor de verdeling nu-style <-> hardstyle, maar early hardstyle <-> hardstyle zelfde als bij de hardcore..
En vooral je punt van bevalt de line up niet dan ga ik niet sluit ik me volledig bij aan..
Niet in hokjes denken wordt de hype van 2010. En in 2011 is "in hokjes denken" weer uberhip.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dan zeg ik wel bij Early de jaren 2003-2007/8 en niet die shizzle uit 1999 ofzo.,... dan ga ik wel naar Houseqlassics ofzo
quote:
eigenlijk...best wel goed gesprokenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:34 schreef T-Force het volgende:
Mij boeit het allemaal niet, zolang ik het vet vind![]()
Huig, je bent een man naar m'n hart!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik zal vast wat mensen tegen hun schenen schoppen..maar ik vind het echt overkomen als een enorm jank-verhaal..
natuurlijk evolueert een muziekstijl..daar is weinig raars aan. En als het niet zou evolueren hadden dezelfde mensen nu liggen huilen dat het zo eentonig blijft en dat ze wel eens wat verandering willen. Natuurlijk mag je het een negatieve verandering vinden, maar even zoveel mensen die meer met de nu-style hebben dan met de 'echte hardstyle', vinden het een goeie verandering (puur kijkend naar de muziek).
Verder het punt over de corruptie..natuurlijk is het wel zo, maar zoals iemand hier al heel wijs zei..ik wil daar niet over nadenken; als ik op zo'n feest ben wil ik lekker uit mijn plaatje gaan en er niet over nadenken hoe die dj's geselecteerd zijn. En als de lineup me niet aanspreekt ga ik niet, simpel.
En je kan het ook van de andere kant zien; het feit dat een scantraxx de mainstages bevolkt komt misschien ook omdat ze de laatste jaren gewoon enorm gegroeid zijn, meer dj's onder contract = meer releases = meer bekendheid = meer mainstageplaatsen (ik weet niet of het feitelijk klopt, maar dit is mijn gedachtengang).
En dat ze verder van upcoming talents eisen dat ze voor half geld draaien op een groot feest en anders maar niet..dat klinkt naar en dat is het in feite ook. Maar van de andere kant: als zo'n gast eenmaal een defqon op zijn CV heeft staan dan gaat dat zichzelf natuurlijk heel snel terugbetalen op de locale feestjes.
tot zover mijn vrijdagmiddagmening. Ik moet er overigens wel bijzeggen dat ik pas in 2006 mezelf meer in hardstyle nu-style ben gaan verdiepen..Dus heb die hardstyle tijd niet echt bewust/van dichtbij meegemaakt
Ja hoeft ipc niet allemaal zo'n lang verhaal te zijn (jou verhaal was overigens wel leuk om te lezen hoor, best redelijk mee eensquote:
Zeker lekker nummertjequote:Op vrijdag 23 april 2010 20:52 schreef eQuaL het volgende:
Die nieuwe van Frontliner, On the rise![]()
![]()
Hoorde hem voor het eerst op Hard Bass, KEIharde bass daar, echt niet normaal. Gelukkig draaide hij hem weer op In Qontrol![]()
Vette site, dat wel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
http://events.q-dance.nl/2010-07_10-juli_10yQ/feestfabriek/
![]()
Lineup is niet echt verrassend natuurlijk.
Dit wordt echt zo'n gaaf feestjequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
![]()
Volgens mij wordt het best een leuk feestjequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het best een leuk feestjeBen er zelf alleen niet bij.
en:
[quote]1 “Orange Card”: Wij regelen voor jou en een vriend of vriendin de komende 12 maanden al je Q-dance feesten. Je bent een heel jaar lang overal als VIP bij en als klap op de vuurpijl betalen wij je vliegreis en hotel naar Defqon.1 Australië (2 personen).]/quote]
http://q-dance.nl/q/event(...)/list_messages/10805
da's wel netjes als je die wint
quote:Iedereen die een code heeft bemachtigd en een kaartje heeft gekocht willen wij bedanken voor het vertrouwen. Dit vertrouwen willen wij belonen, je krijgt kosteloos de DVD van het feest thuis gestuurd zodra deze gereed is.
Nu wil ik eigenlijk mijn vakantie wel verzettenquote:
Lekkere line up maar hoe prop je dit allemaal in de Arena? je kan 1 vip halletje creeren ofzo? en je hebt de grote hal?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
![]()
DV8
Villain
Qlubtempo Parade
Buzz Fuzz
Franky Jones
Gizmo
DHHD
Isaac
Luna
Pavo
Dana
Danielle Mondello
Top 25 Aller Tijden
The Prophet
Party Crew
Brennan Heart
Technoboy
Deepack
Alpha²
Zany & Donkey Rollers
Party Lab
Headhunterz
Digital Punk
Wildstylez
Noisecontrollers
B-Front
Frontliner
D-Block & S-te-Fan
Beat Providers
Slim Shore
De Eindshow
Endymion
Evil Activities
Noize Suppressor
Outblast
Italiaanse VIP Lounge
Technoboy
Stephanie
Danielle Mondello
Activator
Studio Sessies
Minus is More sessie met Luna
Scantraxx sessie met The Prophet
X-Rate sessie met Isaac
Fusion sessie met Zany
Das Bierfeest
Gary D
Scot Project
Derb
Melani Di Tria
Ik sta net zo in dubio als jij, ik heb mijn post hierboven net ge-edit met nog 1 van mijn twijfelsquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef de_huig het volgende:
ik vind het filmpje grappigen de site ook wel geinig..
maar ik vraag me hetzelfde af als bart: hoe gaat dit er uit zien? zoveel namen in 1 zaal op 1 avond?
ik heb een dubbel gevoel hierbij:
of het wordt echt kut
of het wordt een van de beste feesten aller tijden
gaan we? :p
of een first minute call en 2 kaarten voorde prijs van 1quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik sta net zo in dubio als jij, ik heb mijn post hierboven net ge-edit met nog 1 van mijn twijfels
- zoveel artiesten tegelijk kan iedereen 2 plaatjes opleggen ofzo..
- Er zitten ook 2 liveacts bij (DHHD en DR), dus gaan die ieder een half uur live draaien of draaien ze voor de verandering niet live?
- Ik heb toch ook mijn vraagtekens bij sommige artiesten, Wat doen de beat providers op 10 jaar Q-dance? die hebben echt nog niets gepresteerd? maar dat is meer een terzijde.
ik denk dat dit een last minute call gaat worden, dit ook in verband met het geld dat ik nodig ga hebben voor mijn vakantie
Je hebt zojuist bevestigd dat de hardstyle net als popmuziek bergafwaards gaat. Eigenlijk is de Scantraxx-hardstyle ook gewoon popmuziek, letterlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef LeonH het volgende:
Vroeger dacht je bij pop aan de grondleggers hiervan zoals The Beatles en wat Buddy Holly, daarna aan Michael Jackson en Madonna en tegenwoordig denk je aan Lady Gaga. Hele verandering van stijl die je langzaam hoort op komen. Hetzelfde geldt nu voor hardstyle.
(en ja hiermee wil ik aangeven dat ik Lady Gaga te gekke muziek vind maken maar er weinig dingen boven The Beatles gaat)
Zo zou je het kunnen zeggen. Aangezien een Gaga lang geen niveau haalt als Beatles. Ik begin er door dat gekontkruip en de dominantie van bepaalde personen etc in de hardstyle wereld steeds minder mee te krijgen. Er wordt hier en daar nog wel eens een juweeltje gemaakt alleen zijn die vaker op 1 hand te tellen. En laat dat juist door echte artiesten zijn die geen voet aan de grond krijgenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Je hebt zojuist bevestigd dat de hardstyle net als popmuziek bergafwaardts gaat. Eigenlijk is de Scantraxx-hardstyle ook gewoon popmuziek, letterlijk.
Ik baal eigenlijk wel redelijk. Wou afgelopen zondag kaarten in de pre-sale met die code halen maar kreeg vanuit mijn naaste omgeving vooral negatieve reacties vanwege de prijs en geen line up (en was ook fokking brak van IQ btw). Dus geen kaarten gehaald toen.. Had ik het maar wel gedaan dan had ik sowieso die dvd gekregen en ook het aantal kaarten wsl verdubbeld. Achja misschien volgende week zaterdag dan maar eens er goed voor gaan zitten en alsnog bij de eerste 250quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:05 schreef 16meter het volgende:
Ik ben zeer enthousiast voor de Feestfabriek!
Ben al bezig!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:05 schreef 16meter het volgende:
Gaat een mooi feestje worden, denk ik.
top25@q-dance.nl < iedereen mailen opdat we geen top 25 vol met HHZ etc.. krijgen
Wat suggesties van mijn kant.quote:Speedwave - Mescal
Hardstyle Masterz - Age of reverse bass
Southstylers - Crystal
Dark Oscillators - Superstar DJ
The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
The Raiders - A feeling (Citizen Mix)
Donkey Rollers - Immeasurably
The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
Tatanka - Floor Massacre
2 Best Enemies - Les drums
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks
Builder - Her voice (Super bass mix)
Derb - Derb (Derbus)
The Pitcher - Pump it loud
Donkey Rollers - Motherfuck (Zany remix)
Zany - Pillz
Oww ik dacht dat je ook dat het standaard is tegenwoordig dat je een blu-ray erbij krijgtquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:54 schreef 16meter het volgende:
Ik ook niet.. had er eigenlijk geen geld voor en twijfelde ook nog. Net als jij dus.
Voor de DVD maakt het me niet, download koop liever de bluray versie.
Wat suggesties van mijn kant.![]()
En mijn mening word gewoon niet gevraagd !:|? Je bent er een vrijdagavond niet beschikbaar voor bier, en je mening word gewoon zomaar overgeslagenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
en waar zijn tat & zat?
die wilden zeker meer dan 2 bonnen dan
heb jij zo'n code dan? hmm, ik denk er echt serieus over na
en nu ga ik slapen!
quote:Dark Oscillators - Nero
The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
Simon J. Bergher - Contaminated Sounds (Trance Generators Are Driving The Panic Machine Mix)
Tatarola ft. Da Rock MC - Insane (Original Tatanka Mix)
Speedwave - Junior (First Switch Mix)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Southstylers - Crystal
Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
Hardheadz - Wreck Thiz Place
Donkey Rollers - Evil / Hardstyle Rockers / Immeasurably / Followers
Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
Zero Vision - Overdrive
quote:Mr Puta - Green Stuff
Showtek - Here We Fucking Go
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days 2.08 (Showtek Remix)
SMD - Just Like You
The Prophet - Rammulluhh (Original Mix)
Showtek - Apologise (Original Mix)
Katy Perry - I Kissed A Girl (Tatanka Remix)
The Beholder & Zany - Bleeding For The Harder Styles
D-Block & S-te-Fan - Ride with Uz
Intractable One - Dikke Bleek
DJ Isaac - Waiting For
Showtek - FTS
Zany & DV8 - Nothing Else Matters
The Prophet vs Deepack - Stampuhh!!
JDX Ft. Sarah Maria - Live the Moment
Headhunterz - The Sacrifice
Headhunterz & Wildstylez ft MC Villain - Stuck In Ur Head
Noisecontrollers - Attack Again
quote:D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
Technoboy feat. Shayla - Oh my god
Frontliner Vs Marc Acardipane - Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)
Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
SMD - Alles Kapot
Headhunterz - Megasound
Brennan Heart - Rockstar DJ
Brennan Heart - I Love haters
D-Block & S-te-Fan - Fuck the Noisecontrollers
The Prophet - My Religion
The Prophet - Black Stripez
Showtek - Hold us back
Showtek - Raver
Showtek - Laa-di-fucking-daa
hehe alle classics op HHZ & WSZ - down with the hardstyle (maar dat is ook een underground classicquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:22 schreef mstx het volgende:
Ik wil ook graag een Happy Hardstyle Top 25 insturen (wat waarschijnlijk ook de uiteindelijke top 25 wordt)![]()
80% wel zeker over deze tracksquote:Noisecontrollers – crump
Donkey Rollers – Followers
HHZ & WSZ – Project One
Josh & Wesz – Natte asbak
D-Block & S-Te-Fan – Keep it coming
Zany & Pavo – Shutterspeed
Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
Tatarola ft. Da Rock MC - Insane (Original Tatanka Mix)
Southstylers - Crystal
Scope DJ – Lockdown
Speedwave – Mescal
Deepack – The prophecy
Southstylers – Pounding senses remix
Zany – Pure
Deepack – Down low
Builder – Bad Manners (Luca Antolini Remix)
Brooklyn Bounce – X2X (We Want More) (Deepack Remix)
Hardheadz – Wreck The RMX (Showtek Remix)
Zany – Science & Religion
Arome – Hands up! [DJ Scot Project rmx]
Natte Asbakquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:36 schreef NLS04 het volgende:
Verveelde me een beetje dus heb al een eerste lijst in elkaar geknutseld![]()
[..]
80% wel zeker over deze tracks
Na wat leenwerk van NLS en mstx is dit mijn definitieve lijst. Stel je voor dat het zoiets gaat worden.quote:Tatanka - Floor Massacre
Dark Oscillators - Nero
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks
Josh & Wesz – Natte asbak
Donkey Rollers - Motherfuck (Zany remix)
Donkey Rollers - Followers
Zany - Pillz
Speedwave - Mescal
Hardstyle Masterz - Age of reverse bass
Southstylers - Crystal
Dark Oscillators - Superstar DJ
The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
The Raiders - A feeling (Citizen Mix)
Donkey Rollers - Immeasurably
Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
Scope DJ - Lockdown
Deepack - The Prophecy
Zany & Pavo - Shutterspeed
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
Noisecontrollers - Samara
quote:01. Derb - Derb
02. Isaac - On th edge
03. Hardheadz - Wreck the RMX (Showtek Remix)
04. Technoboy - Guns 'n' Noses (Technoboy Supa Bass Mix)
05. Duro - Cocaine MF (Original Mix)
06.Zatox - Tanz Elektric (IHard Mix)
07. TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
08. Builder - Her voice (Supa Bass Mix)
09. Southstylers - Trippp
10. Scope DJ - Rock Hypnotic
11. Abject vs. Headhunterz - Scantraxx Rootz
12. Equal Mindz - Hardminded
13 D-Block & S-Te-Fan - Keep it coming
14. Chickz On Fire - Natte asbak
15. Noisecontrollers - Attack Again
16. The Pitcher - Pump it loud
17. Alpha Twins - The darkside
18. Bad Elements - DJ Revolutino (Kayem Remix)
19. Zatox & Kingsman - Smokin' n pourin'
20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |