abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:44:01 #226
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80624012
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb het zelf nog niet gelezen maar hier alvast de link:
http://www.globalhardstyl(...)p?p=1361093#p1361093
[..]
Ben het grotendeels eens met die lap tekst, totdat ik dit las:
quote:
We willen erkenning van subgenres van hardstyle zoals techstyle & corestyle!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:04:23 #227
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80624749
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:04 schreef JortK het volgende:
ALLES NAAR DE KLOTTEEEE!!!!!
JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80626285
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 05:40 schreef 16meter het volgende:

[..]

Vet. Alleen synth en kick van Wildstylez waren wel iets mooier. Jammer dat hij nooit meer wat met die DJ tool gedaan heeft.
Heb hem jaartje terug ook nog een keer gevraagd of hij nog wat met dit nummer ging doen, wat een helden opening was dat toen op Q-base

Vind de originele versie stukken vetter:

Q-base
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:24:14 #230
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80627155
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:44 schreef mstx het volgende:

[..]

Ben het grotendeels eens met die lap tekst, totdat ik dit las:
[..]

Ik ben het er ook mee eens,
Maar WTF is corestyle.. ??techstyle is de theracords sound zover was ik al
Is corestyle de dingetjes van Apexmind enzo?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_80631784
Sinds IQ heb ik eigenlijk elke dag Reputation Game in mijn hoofd.
Eerst vond ik hem niet zo relaxed, maar nu vind ik hem wel vet, keihard.

Die bass is zo nice.
gr gr
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:29:49 #232
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80633907

nieuwe previews van de heer Zatox!!
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:36:33 #233
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80634128
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef Tha_Bartman het volgende:

Die beste man poept er een partij plaatjes uit. Maar toch stuk voor stuk juweeltjes.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:46:39 #234
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80634513
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef mstx het volgende:

Die beste man poept er een partij plaatjes uit. Maar toch stuk voor stuk juweeltjes.
En hij heeft net de nieuwe met Acti afgerond en is alweer bezig aan een volgende nieuwe.. volgens twitter dan

Die man is een machine ow ja en de pattern 1 EP van the r3bels komt volgende week
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:36:47 #235
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_80636215
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:26 schreef benniesnugger het volgende:

[..]

Met koninginnenacht waarschijnlijk een kijkje nemen bij Shadowlands in het Beursgebouw.
Benieuwd of het wat voor me is, een langere periode alleen maar hardcore.
Maar aangezien het vrijkaartjes zijn, altijd de moeite om even langs te gaan

Puik, ik ga eens kijken of ik wat kan combineren met die van mij
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_80636538
quote:

Die man is een held!

Allebei opnieuw zeer lekkere tracks.
Hoop dat er snel meer bekend wordt over de releasedatum...
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:19:39 #237
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_80637542
The Crew is zo vet!
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:35:42 #238
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80638062
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:19 schreef InGebruik het volgende:
The Crew is zo vet!
Die release in volgorde van vetheid:

1. Poltergeist
2. Raw style
3 The crew/how much can you take (allebei lekker platen, geven elkaar niet. Maar toch wel minder voor mij dan de nrs 1 en 2)
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:45:01 #239
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_80638345
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:35 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Die release in volgorde van vetheid:

1. Poltergeist
2. Raw style
3 The crew/how much can you take (allebei lekker platen, geven elkaar niet. Maar toch wel minder voor mij dan de nrs 1 en 2)
In mijn geval zou Poltergeist samen met The Crew op nummer 1 komen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:04:30 #240
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_80638958
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb het zelf nog niet gelezen maar hier alvast de link:
http://www.globalhardstyl(...)p?p=1361093#p1361093
[..]

ik zal vast wat mensen tegen hun schenen schoppen..maar ik vind het echt overkomen als een enorm jank-verhaal..

natuurlijk evolueert een muziekstijl..daar is weinig raars aan. En als het niet zou evolueren hadden dezelfde mensen nu liggen huilen dat het zo eentonig blijft en dat ze wel eens wat verandering willen. Natuurlijk mag je het een negatieve verandering vinden, maar even zoveel mensen die meer met de nu-style hebben dan met de 'echte hardstyle', vinden het een goeie verandering (puur kijkend naar de muziek).

Verder het punt over de corruptie..natuurlijk is het wel zo, maar zoals iemand hier al heel wijs zei..ik wil daar niet over nadenken; als ik op zo'n feest ben wil ik lekker uit mijn plaatje gaan en er niet over nadenken hoe die dj's geselecteerd zijn. En als de lineup me niet aanspreekt ga ik niet, simpel.

En je kan het ook van de andere kant zien; het feit dat een scantraxx de mainstages bevolkt komt misschien ook omdat ze de laatste jaren gewoon enorm gegroeid zijn, meer dj's onder contract = meer releases = meer bekendheid = meer mainstageplaatsen (ik weet niet of het feitelijk klopt, maar dit is mijn gedachtengang).

En dat ze verder van upcoming talents eisen dat ze voor half geld draaien op een groot feest en anders maar niet..dat klinkt naar en dat is het in feite ook. Maar van de andere kant: als zo'n gast eenmaal een defqon op zijn CV heeft staan dan gaat dat zichzelf natuurlijk heel snel terugbetalen op de locale feestjes.

tot zover mijn vrijdagmiddagmening. Ik moet er overigens wel bijzeggen dat ik pas in 2006 mezelf meer in hardstyle nu-style ben gaan verdiepen..Dus heb die hardstyle tijd niet echt bewust/van dichtbij meegemaakt
The only limit is your own imagination
pi_80639214
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:

Kippevel
Remake van intronummertje van Wildstylez @ Q-Base 2007

Het leek me trouwens leuk om een keer battle-mixjes te maken met andere DJ's hier op FOK!
Voor zover ik weet zijn er maar 3 andere DJ's:
Corleone (LeonH)
RiKe
Khadber (ElDani)

Mijn idee was gewoon om ieder een helft van een setje op te nemen en dat de ander vanaf dat laatste nummer gewoon verder gaat mixen.

Laat me weten of er animo voor is van de DJ's en eventueel andere FOK!kers
Hier nog 1!
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:13:38 #242
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80639279
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef de_huig het volgende:

[..]

ik zal vast wat mensen tegen hun schenen schoppen..maar ik vind het echt overkomen als een enorm jank-verhaal..
*auw*

ik ben trouwens niet voor de verdeling nu-style <-> hardstyle, maar early hardstyle <-> hardstyle zelfde als bij de hardcore..

En vooral je punt van bevalt de line up niet dan ga ik niet sluit ik me volledig bij aan..
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:25:52 #243
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_80639729
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

*auw*

ik ben trouwens niet voor de verdeling nu-style <-> hardstyle, maar early hardstyle <-> hardstyle zelfde als bij de hardcore..

En vooral je punt van bevalt de line up niet dan ga ik niet sluit ik me volledig bij aan..
Ja die verdeling ben ik ook meer gewend ja. Maar goed, dan gaat het over namen geven aan hokjes. En dat is nou juist het punt waarom ik het een jank verhaal vind. Het hokje met muziek dat GHF waardeert moet per se hardstyle heten en wat er tegenwoordig gemaakt wordt mag dus niet zo heten..boohoo! Het komt gewoon zo calimero-achtig over..leer ermee leven dat pakweg 99% van de mensen de muziek van tegenwoordig gewoon hardstyle noemt ...en de hardcore van nu ook gewoon hardcore en niet nu-core of wat dan ook.

En verder had ik nog een goed punt al zeg ik het zelf, maar dat ben ik vergeten

ohja..nog iets..ik krijg ook de indruk dat er hier vrij snel een oordeel klaarligt over een nieuwe plaat. Als het ook maar een beetje naar commercie ruikt dan is het bij voorbaat al kut, terwijl het gewoon een goeie plaat kan zijn bij wijze van spreken.
Ik kan mijn gevoel hierover niet goed verwoorden merk ik en daarbij kan ik niet ontkennen dat ik er zelf aan mee doe (de showtek bash van vroegah bv).

Maar er wordt teveel in hokjes gedacht ofzo; early was vet, nu-style is kut. Melodieus is kut, rawstyle is vet. Commercieel is kut, upcoming talents zijn vet. Scantraxx is kut, italian/fusion is vet.
dat soort dingen. Natuurlijk mag je voorkeuren hebben, maar soms lijkt het wat door te slaan ofzo..Je bepaalt toch lekker zelf waar je naar luistert en naar welk feest je gaat..en als andere mensen een andere smaak hebben dan moeten ze dat lekker zelf weten..maar goed dat is mijn gevoel en ik ben nu eenmaal een gevoelsmens

En daarbij: in the end gaat het er toch om dat je geniet van de platen en de feesten en niet om de dingen die achter de schermen gebeuren lijkt me..

[ Bericht 31% gewijzigd door de_huig op 23-04-2010 17:46:20 ]
pi_80640053
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

En hij heeft net de nieuwe met Acti afgerond en is alweer bezig aan een volgende nieuwe.. volgens twitter dan

Die man is een machine ow ja en de pattern 1 EP van the r3bels komt volgende week
Tat, Zat & Acti achter de draaitafeltjes samen als Itialiaans geweld

Verder prima verhaaltje Huig, had het er van de week ook al even kort over gehad met Bart. Je hoort veel mensen (klagen) over het feit dat Decibel de extra HS tent heeft, en dat het voor een opsplitsing zorgt binnen de HS. Eigenlijk was het natuurlijk erg te verwachten, HS begint nu eenmaal populairder te worden dan eerst. Dat zie je ook gewoon op feesten. En doordat feesten steeds meer publiek trekken, kun je als artiest makkelijker ervoor kiezen je muziek te laten 'evolueren'. Sommige artietsen kiezen de wat melodiezere kanten, terwijl andere lekker hard willen beuken binnen de grenzen van de HS en proberen ze naar alle kanten een beetje op te rekken, zolang er vraag naar is natuurlijk. Dat is nu eenmaal evolutie!

Maar goed, beetje choatisch, misschien mist het echte putn in mijn verhaal. Komt misschien door wat biertjes in mijn kraag en werk te proberen te combineren met serieuze reacties op fok!
Partyagenda;
Outdated....
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:43:57 #245
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_80640389
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Tat, Zat & Acti achter de draaitafeltjes samen als Itialiaans geweld

Verder prima verhaaltje Huig, had het er van de week ook al even kort over gehad met Bart. Je hoort veel mensen (klagen) over het feit dat Decibel de extra HS tent heeft, en dat het voor een opsplitsing zorgt binnen de HS. Eigenlijk was het natuurlijk erg te verwachten, HS begint nu eenmaal populairder te worden dan eerst. Dat zie je ook gewoon op feesten. En doordat feesten steeds meer publiek trekken, kun je als artiest makkelijker ervoor kiezen je muziek te laten 'evolueren'. Sommige artietsen kiezen de wat melodiezere kanten, terwijl andere lekker hard willen beuken binnen de grenzen van de HS en proberen ze naar alle kanten een beetje op te rekken, zolang er vraag naar is natuurlijk. Dat is nu eenmaal evolutie!

Maar goed, beetje choatisch, misschien mist het echte putn in mijn verhaal. Komt misschien door wat biertjes in mijn kraag en werk te proberen te combineren met serieuze reacties op fok!
je moet ze ook in je mond gieten, niet in je kraag man gek

verder heb je trouwens wel gelijk imo
pi_80641381
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:

Kippevel
Remake van intronummertje van Wildstylez @ Q-Base 2007
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:58 schreef poiuytr het volgende:
Vind de originele versie stukken vetter:

origineel is inderdaad zwaar beter
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef T-Force het volgende:

Nondejuuuuuu wat is deze lekker
vind hem eigenlijk niet echt tof...
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:20 schreef Noxa het volgende:
Ik (wij) hebben Hardstyle leren kennen in 2001/2002.

Dat was (is nog steeds) hardstyle.
dat zijn juweeltjes, eeuwige roem
quote:

Raw Style is toch echt wel de beste van die EP
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:19:12 #247
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_80641491
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

*auw*

Dan zeg ik wel bij Early de jaren 2003-2007/8 en niet die shizzle uit 1999 ofzo.,... dan ga ik wel naar Houseqlassics ofzo
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_80641959

beter dan die 2 Best Enemies - les drums
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_80641972
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dan zeg ik wel bij Early de jaren 2003-2007/8 en niet die shizzle uit 1999 ofzo.,... dan ga ik wel naar Houseqlassics ofzo
Niet in hokjes denken wordt de hype van 2010. En in 2011 is "in hokjes denken" weer uberhip.
Mij boeit het allemaal niet, zolang ik het vet vind

En dan nog iets, deze is vet!!

We're gonna rock this motherfucker like 3 the hard waaay
pi_80642138
quote:

Wat een baas. Staat de laatste maanden ver boven zijn collegae, productioneel gezien.

[ Bericht 3% gewijzigd door 16meter op 23-04-2010 18:47:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')