Ben het grotendeels eens met die lap tekst, totdat ik dit las:quote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb het zelf nog niet gelezen maar hier alvast de link:
http://www.globalhardstyl(...)p?p=1361093#p1361093
[..]
quote:We willen erkenning van subgenres van hardstyle zoals techstyle & corestyle!
Heb hem jaartje terug ook nog een keer gevraagd of hij nog wat met dit nummer ging doen, wat een helden opening was dat toen op Q-basequote:Op vrijdag 23 april 2010 05:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vet. Alleen synth en kick van Wildstylez waren wel iets mooier.Jammer dat hij nooit meer wat met die DJ tool gedaan heeft.
Ik ben het er ook mee eens,quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Ben het grotendeels eens met die lap tekst, totdat ik dit las:
[..]
Die beste man poept er een partij plaatjes uit. Maar toch stuk voor stuk juweeltjes.quote:
En hij heeft net de nieuwe met Acti afgerond en is alweer bezig aan een volgende nieuwe.. volgens twitter danquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef mstx het volgende:
Die beste man poept er een partij plaatjes uit. Maar toch stuk voor stuk juweeltjes.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:26 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Met koninginnenacht waarschijnlijk een kijkje nemen bij Shadowlands in het Beursgebouw.
Benieuwd of het wat voor me is, een langere periode alleen maar hardcore.
Maar aangezien het vrijkaartjes zijn, altijd de moeite om even langs te gaan
Die man is een held!quote:
Die release in volgorde van vetheid:quote:
In mijn geval zou Poltergeist samen met The Crew op nummer 1 komen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die release in volgorde van vetheid:
1. Poltergeist
2. Raw style
3 The crew/how much can you take (allebei lekker platen, geven elkaar niet. Maar toch wel minder voor mij dan de nrs 1 en 2)
ik zal vast wat mensen tegen hun schenen schoppen..maar ik vind het echt overkomen als een enorm jank-verhaal..quote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb het zelf nog niet gelezen maar hier alvast de link:
http://www.globalhardstyl(...)p?p=1361093#p1361093
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:
Kippevel![]()
![]()
Remake van intronummertje van Wildstylez @ Q-Base 2007
Het leek me trouwens leuk om een keer battle-mixjes te maken met andere DJ's hier op FOK!
Voor zover ik weet zijn er maar 3 andere DJ's:
Corleone (LeonH)
RiKe
Khadber (ElDani)
Mijn idee was gewoon om ieder een helft van een setje op te nemen en dat de ander vanaf dat laatste nummer gewoon verder gaat mixen.
Laat me weten of er animo voor is van de DJ's en eventueel andere FOK!kers![]()
*auw*quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik zal vast wat mensen tegen hun schenen schoppen..maar ik vind het echt overkomen als een enorm jank-verhaal..
Ja die verdeling ben ik ook meer gewend ja. Maar goed, dan gaat het over namen geven aan hokjes. En dat is nou juist het punt waarom ik het een jank verhaal vind. Het hokje met muziek dat GHF waardeert moet per se hardstyle heten en wat er tegenwoordig gemaakt wordt mag dus niet zo heten..boohoo! Het komt gewoon zo calimero-achtig over..leer ermee leven dat pakweg 99% van de mensen de muziek van tegenwoordig gewoon hardstyle noemt ...en de hardcore van nu ook gewoon hardcore en niet nu-core of wat dan ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
*auw*
ik ben trouwens niet voor de verdeling nu-style <-> hardstyle, maar early hardstyle <-> hardstyle zelfde als bij de hardcore..
En vooral je punt van bevalt de line up niet dan ga ik niet sluit ik me volledig bij aan..
Tat, Zat & Acti achter de draaitafeltjes samen als Itialiaans geweldquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En hij heeft net de nieuwe met Acti afgerond en is alweer bezig aan een volgende nieuwe.. volgens twitter dan![]()
Die man is een machineow ja en de pattern 1 EP van the r3bels komt volgende week
je moet ze ook in je mond gieten, niet in je kraag man gekquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Tat, Zat & Acti achter de draaitafeltjes samen als Itialiaans geweld![]()
![]()
Verder prima verhaaltje Huig, had het er van de week ook al even kort over gehad met Bart. Je hoort veel mensen (klagen) over het feit dat Decibel de extra HS tent heeft, en dat het voor een opsplitsing zorgt binnen de HS. Eigenlijk was het natuurlijk erg te verwachten, HS begint nu eenmaal populairder te worden dan eerst. Dat zie je ook gewoon op feesten. En doordat feesten steeds meer publiek trekken, kun je als artiest makkelijker ervoor kiezen je muziek te laten 'evolueren'. Sommige artietsen kiezen de wat melodiezere kanten, terwijl andere lekker hard willen beuken binnen de grenzen van de HS en proberen ze naar alle kanten een beetje op te rekken, zolang er vraag naar is natuurlijk. Dat is nu eenmaal evolutie!
Maar goed, beetje choatisch, misschien mist het echte putn in mijn verhaal. Komt misschien door wat biertjes in mijn kraag en werk te proberen te combineren met serieuze reacties op fok!
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:
Kippevel![]()
![]()
Remake van intronummertje van Wildstylez @ Q-Base 2007
origineel is inderdaad zwaar beterquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:58 schreef poiuytr het volgende:
Vind de originele versie stukken vetter:
vind hem eigenlijk niet echt tof...quote:
dat zijn juweeltjes, eeuwige roemquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:20 schreef Noxa het volgende:
Ik (wij) hebben Hardstyle leren kennen in 2001/2002.
Dat was (is nog steeds) hardstyle.
Raw Style is toch echt wel de beste van die EPquote:
Dan zeg ik wel bij Early de jaren 2003-2007/8 en niet die shizzle uit 1999 ofzo.,... dan ga ik wel naar Houseqlassics ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
*auw*
ik ben trouwens niet voor de verdeling nu-style <-> hardstyle, maar early hardstyle <-> hardstyle zelfde als bij de hardcore..
En vooral je punt van bevalt de line up niet dan ga ik niet sluit ik me volledig bij aan..
Niet in hokjes denken wordt de hype van 2010. En in 2011 is "in hokjes denken" weer uberhip.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dan zeg ik wel bij Early de jaren 2003-2007/8 en niet die shizzle uit 1999 ofzo.,... dan ga ik wel naar Houseqlassics ofzo
quote:
eigenlijk...best wel goed gesprokenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:34 schreef T-Force het volgende:
Mij boeit het allemaal niet, zolang ik het vet vind![]()
Huig, je bent een man naar m'n hart!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik zal vast wat mensen tegen hun schenen schoppen..maar ik vind het echt overkomen als een enorm jank-verhaal..
natuurlijk evolueert een muziekstijl..daar is weinig raars aan. En als het niet zou evolueren hadden dezelfde mensen nu liggen huilen dat het zo eentonig blijft en dat ze wel eens wat verandering willen. Natuurlijk mag je het een negatieve verandering vinden, maar even zoveel mensen die meer met de nu-style hebben dan met de 'echte hardstyle', vinden het een goeie verandering (puur kijkend naar de muziek).
Verder het punt over de corruptie..natuurlijk is het wel zo, maar zoals iemand hier al heel wijs zei..ik wil daar niet over nadenken; als ik op zo'n feest ben wil ik lekker uit mijn plaatje gaan en er niet over nadenken hoe die dj's geselecteerd zijn. En als de lineup me niet aanspreekt ga ik niet, simpel.
En je kan het ook van de andere kant zien; het feit dat een scantraxx de mainstages bevolkt komt misschien ook omdat ze de laatste jaren gewoon enorm gegroeid zijn, meer dj's onder contract = meer releases = meer bekendheid = meer mainstageplaatsen (ik weet niet of het feitelijk klopt, maar dit is mijn gedachtengang).
En dat ze verder van upcoming talents eisen dat ze voor half geld draaien op een groot feest en anders maar niet..dat klinkt naar en dat is het in feite ook. Maar van de andere kant: als zo'n gast eenmaal een defqon op zijn CV heeft staan dan gaat dat zichzelf natuurlijk heel snel terugbetalen op de locale feestjes.
tot zover mijn vrijdagmiddagmening. Ik moet er overigens wel bijzeggen dat ik pas in 2006 mezelf meer in hardstyle nu-style ben gaan verdiepen..Dus heb die hardstyle tijd niet echt bewust/van dichtbij meegemaakt
Ja hoeft ipc niet allemaal zo'n lang verhaal te zijn (jou verhaal was overigens wel leuk om te lezen hoor, best redelijk mee eensquote:
Zeker lekker nummertjequote:Op vrijdag 23 april 2010 20:52 schreef eQuaL het volgende:
Die nieuwe van Frontliner, On the rise![]()
![]()
Hoorde hem voor het eerst op Hard Bass, KEIharde bass daar, echt niet normaal. Gelukkig draaide hij hem weer op In Qontrol![]()
Vette site, dat wel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
http://events.q-dance.nl/2010-07_10-juli_10yQ/feestfabriek/
![]()
Lineup is niet echt verrassend natuurlijk.
Dit wordt echt zo'n gaaf feestjequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
![]()
Volgens mij wordt het best een leuk feestjequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het best een leuk feestjeBen er zelf alleen niet bij.
en:
[quote]1 “Orange Card”: Wij regelen voor jou en een vriend of vriendin de komende 12 maanden al je Q-dance feesten. Je bent een heel jaar lang overal als VIP bij en als klap op de vuurpijl betalen wij je vliegreis en hotel naar Defqon.1 Australië (2 personen).]/quote]
http://q-dance.nl/q/event(...)/list_messages/10805
da's wel netjes als je die wint
quote:Iedereen die een code heeft bemachtigd en een kaartje heeft gekocht willen wij bedanken voor het vertrouwen. Dit vertrouwen willen wij belonen, je krijgt kosteloos de DVD van het feest thuis gestuurd zodra deze gereed is.
Nu wil ik eigenlijk mijn vakantie wel verzettenquote:
Lekkere line up maar hoe prop je dit allemaal in de Arena? je kan 1 vip halletje creeren ofzo? en je hebt de grote hal?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
![]()
DV8
Villain
Qlubtempo Parade
Buzz Fuzz
Franky Jones
Gizmo
DHHD
Isaac
Luna
Pavo
Dana
Danielle Mondello
Top 25 Aller Tijden
The Prophet
Party Crew
Brennan Heart
Technoboy
Deepack
Alpha²
Zany & Donkey Rollers
Party Lab
Headhunterz
Digital Punk
Wildstylez
Noisecontrollers
B-Front
Frontliner
D-Block & S-te-Fan
Beat Providers
Slim Shore
De Eindshow
Endymion
Evil Activities
Noize Suppressor
Outblast
Italiaanse VIP Lounge
Technoboy
Stephanie
Danielle Mondello
Activator
Studio Sessies
Minus is More sessie met Luna
Scantraxx sessie met The Prophet
X-Rate sessie met Isaac
Fusion sessie met Zany
Das Bierfeest
Gary D
Scot Project
Derb
Melani Di Tria
Ik sta net zo in dubio als jij, ik heb mijn post hierboven net ge-edit met nog 1 van mijn twijfelsquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef de_huig het volgende:
ik vind het filmpje grappigen de site ook wel geinig..
maar ik vraag me hetzelfde af als bart: hoe gaat dit er uit zien? zoveel namen in 1 zaal op 1 avond?
ik heb een dubbel gevoel hierbij:
of het wordt echt kut
of het wordt een van de beste feesten aller tijden
gaan we? :p
of een first minute call en 2 kaarten voorde prijs van 1quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik sta net zo in dubio als jij, ik heb mijn post hierboven net ge-edit met nog 1 van mijn twijfels
- zoveel artiesten tegelijk kan iedereen 2 plaatjes opleggen ofzo..
- Er zitten ook 2 liveacts bij (DHHD en DR), dus gaan die ieder een half uur live draaien of draaien ze voor de verandering niet live?
- Ik heb toch ook mijn vraagtekens bij sommige artiesten, Wat doen de beat providers op 10 jaar Q-dance? die hebben echt nog niets gepresteerd? maar dat is meer een terzijde.
ik denk dat dit een last minute call gaat worden, dit ook in verband met het geld dat ik nodig ga hebben voor mijn vakantie
Je hebt zojuist bevestigd dat de hardstyle net als popmuziek bergafwaards gaat. Eigenlijk is de Scantraxx-hardstyle ook gewoon popmuziek, letterlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef LeonH het volgende:
Vroeger dacht je bij pop aan de grondleggers hiervan zoals The Beatles en wat Buddy Holly, daarna aan Michael Jackson en Madonna en tegenwoordig denk je aan Lady Gaga. Hele verandering van stijl die je langzaam hoort op komen. Hetzelfde geldt nu voor hardstyle.
(en ja hiermee wil ik aangeven dat ik Lady Gaga te gekke muziek vind maken maar er weinig dingen boven The Beatles gaat)
Zo zou je het kunnen zeggen. Aangezien een Gaga lang geen niveau haalt als Beatles. Ik begin er door dat gekontkruip en de dominantie van bepaalde personen etc in de hardstyle wereld steeds minder mee te krijgen. Er wordt hier en daar nog wel eens een juweeltje gemaakt alleen zijn die vaker op 1 hand te tellen. En laat dat juist door echte artiesten zijn die geen voet aan de grond krijgenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Je hebt zojuist bevestigd dat de hardstyle net als popmuziek bergafwaardts gaat. Eigenlijk is de Scantraxx-hardstyle ook gewoon popmuziek, letterlijk.
Ik baal eigenlijk wel redelijk. Wou afgelopen zondag kaarten in de pre-sale met die code halen maar kreeg vanuit mijn naaste omgeving vooral negatieve reacties vanwege de prijs en geen line up (en was ook fokking brak van IQ btw). Dus geen kaarten gehaald toen.. Had ik het maar wel gedaan dan had ik sowieso die dvd gekregen en ook het aantal kaarten wsl verdubbeld. Achja misschien volgende week zaterdag dan maar eens er goed voor gaan zitten en alsnog bij de eerste 250quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:05 schreef 16meter het volgende:
Ik ben zeer enthousiast voor de Feestfabriek!
Ben al bezig!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:05 schreef 16meter het volgende:
Gaat een mooi feestje worden, denk ik.
top25@q-dance.nl < iedereen mailen opdat we geen top 25 vol met HHZ etc.. krijgen
Wat suggesties van mijn kant.quote:Speedwave - Mescal
Hardstyle Masterz - Age of reverse bass
Southstylers - Crystal
Dark Oscillators - Superstar DJ
The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
The Raiders - A feeling (Citizen Mix)
Donkey Rollers - Immeasurably
The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
Tatanka - Floor Massacre
2 Best Enemies - Les drums
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks
Builder - Her voice (Super bass mix)
Derb - Derb (Derbus)
The Pitcher - Pump it loud
Donkey Rollers - Motherfuck (Zany remix)
Zany - Pillz
Oww ik dacht dat je ook dat het standaard is tegenwoordig dat je een blu-ray erbij krijgtquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:54 schreef 16meter het volgende:
Ik ook niet.. had er eigenlijk geen geld voor en twijfelde ook nog. Net als jij dus.
Voor de DVD maakt het me niet, download koop liever de bluray versie.
Wat suggesties van mijn kant.![]()
En mijn mening word gewoon niet gevraagd !:|? Je bent er een vrijdagavond niet beschikbaar voor bier, en je mening word gewoon zomaar overgeslagenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
en waar zijn tat & zat?
die wilden zeker meer dan 2 bonnen dan
heb jij zo'n code dan? hmm, ik denk er echt serieus over na
en nu ga ik slapen!
quote:Dark Oscillators - Nero
The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
Simon J. Bergher - Contaminated Sounds (Trance Generators Are Driving The Panic Machine Mix)
Tatarola ft. Da Rock MC - Insane (Original Tatanka Mix)
Speedwave - Junior (First Switch Mix)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Southstylers - Crystal
Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
Hardheadz - Wreck Thiz Place
Donkey Rollers - Evil / Hardstyle Rockers / Immeasurably / Followers
Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
Zero Vision - Overdrive
quote:Mr Puta - Green Stuff
Showtek - Here We Fucking Go
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days 2.08 (Showtek Remix)
SMD - Just Like You
The Prophet - Rammulluhh (Original Mix)
Showtek - Apologise (Original Mix)
Katy Perry - I Kissed A Girl (Tatanka Remix)
The Beholder & Zany - Bleeding For The Harder Styles
D-Block & S-te-Fan - Ride with Uz
Intractable One - Dikke Bleek
DJ Isaac - Waiting For
Showtek - FTS
Zany & DV8 - Nothing Else Matters
The Prophet vs Deepack - Stampuhh!!
JDX Ft. Sarah Maria - Live the Moment
Headhunterz - The Sacrifice
Headhunterz & Wildstylez ft MC Villain - Stuck In Ur Head
Noisecontrollers - Attack Again
quote:D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
Technoboy feat. Shayla - Oh my god
Frontliner Vs Marc Acardipane - Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)
Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
SMD - Alles Kapot
Headhunterz - Megasound
Brennan Heart - Rockstar DJ
Brennan Heart - I Love haters
D-Block & S-te-Fan - Fuck the Noisecontrollers
The Prophet - My Religion
The Prophet - Black Stripez
Showtek - Hold us back
Showtek - Raver
Showtek - Laa-di-fucking-daa
hehe alle classics op HHZ & WSZ - down with the hardstyle (maar dat is ook een underground classicquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:22 schreef mstx het volgende:
Ik wil ook graag een Happy Hardstyle Top 25 insturen (wat waarschijnlijk ook de uiteindelijke top 25 wordt)![]()
80% wel zeker over deze tracksquote:Noisecontrollers – crump
Donkey Rollers – Followers
HHZ & WSZ – Project One
Josh & Wesz – Natte asbak
D-Block & S-Te-Fan – Keep it coming
Zany & Pavo – Shutterspeed
Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
Tatarola ft. Da Rock MC - Insane (Original Tatanka Mix)
Southstylers - Crystal
Scope DJ – Lockdown
Speedwave – Mescal
Deepack – The prophecy
Southstylers – Pounding senses remix
Zany – Pure
Deepack – Down low
Builder – Bad Manners (Luca Antolini Remix)
Brooklyn Bounce – X2X (We Want More) (Deepack Remix)
Hardheadz – Wreck The RMX (Showtek Remix)
Zany – Science & Religion
Arome – Hands up! [DJ Scot Project rmx]
Natte Asbakquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:36 schreef NLS04 het volgende:
Verveelde me een beetje dus heb al een eerste lijst in elkaar geknutseld![]()
[..]
80% wel zeker over deze tracks
Na wat leenwerk van NLS en mstx is dit mijn definitieve lijst. Stel je voor dat het zoiets gaat worden.quote:Tatanka - Floor Massacre
Dark Oscillators - Nero
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks
Josh & Wesz – Natte asbak
Donkey Rollers - Motherfuck (Zany remix)
Donkey Rollers - Followers
Zany - Pillz
Speedwave - Mescal
Hardstyle Masterz - Age of reverse bass
Southstylers - Crystal
Dark Oscillators - Superstar DJ
The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
The Raiders - A feeling (Citizen Mix)
Donkey Rollers - Immeasurably
Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
Scope DJ - Lockdown
Deepack - The Prophecy
Zany & Pavo - Shutterspeed
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
Noisecontrollers - Samara
quote:01. Derb - Derb
02. Isaac - On th edge
03. Hardheadz - Wreck the RMX (Showtek Remix)
04. Technoboy - Guns 'n' Noses (Technoboy Supa Bass Mix)
05. Duro - Cocaine MF (Original Mix)
06.Zatox - Tanz Elektric (IHard Mix)
07. TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
08. Builder - Her voice (Supa Bass Mix)
09. Southstylers - Trippp
10. Scope DJ - Rock Hypnotic
11. Abject vs. Headhunterz - Scantraxx Rootz
12. Equal Mindz - Hardminded
13 D-Block & S-Te-Fan - Keep it coming
14. Chickz On Fire - Natte asbak
15. Noisecontrollers - Attack Again
16. The Pitcher - Pump it loud
17. Alpha Twins - The darkside
18. Bad Elements - DJ Revolutino (Kayem Remix)
19. Zatox & Kingsman - Smokin' n pourin'
20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |