Man, heb je die haken wel eens gezien?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Top![]()
Ik las in de reacties ook iets over het decor, daar had ik het op IQ nog met Crusty even gehad want het "decor" van de IGI, die watertanks links/rechts vant podium en boven het publiek, kwamen volgens mij regelrecht uit de Blue van Defqon08.
Zeer leuke line up zelfs. Donderdag toch vrij. Grote kans dat ik weer een keer richting Time Out trekquote:Op donderdag 22 april 2010 03:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/party/175954
Geen slechte lineup voor de Timeout! Maar ondanks dichtbij toch niet aanwezig denk ik.
Hoezo eigenlijk woensdag 12 mei? Welke vakantie valt er dan?
Nee weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Korsakoff · Pink noise![]()
Weetje het wel zeker Niels?
Die bedoelde ik net ookquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef eQuaL het volgende:
Man, heb je die haken wel eens gezien?
Die komen pas echt overal terug
Vooruit.. dat is idd wel nicequote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef NLS04 het volgende:
Nee weet ik eigenlijk nietKamp onderhand zown beetje met chronische vermoeidheid eigenlijk maar wordt aan de andere kant ook wel gezellig denk ik. En het is niet alleen korsakoff he.. Crypsis, max enforcer, AoF live en mad dog doen ook mee
I want to be a hippy and i wanna get stoned from ma ma marihuana!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:40 schreef NLS04 het volgende:
Have you ever been mellowww, have you everr tried? Have you ever been happy? just to hear a song![]()
* NLS04 heeft flashback naar Dune @ In-Qontrol
Music Made The Addict in me...COME ON NOWquote:Op donderdag 22 april 2010 13:40 schreef NLS04 het volgende:
Have you ever been mellowww, have you everr tried? Have you ever been happy? just to hear a song![]()
Ik ook, Promoquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Music Made The Addict in me...COME ON NOW
Zo hing op Qlimax in 2007 het plafond vol met decor wat op Q-Base in hetzelfde jaar aan het plafond in de Hangar hing.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Man, heb je die haken wel eens gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komen pas echt overal terug
En die slierten die je zag hangen bij de IGI, leken heel erg op de bekleding van de wand in de Technozaal op Q-Base 2009
[ afbeelding ]
Om maar even aan te geven
Dit was ook schitterend!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:40 schreef NLS04 het volgende:
oeef dat zijn wel heerlijke plaatjes zegquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Korsakoff · Pink noise![]()
Weetje het wel zeker Niels?
over talentjes gesproken...
Ik zeg kleine kans want die is in 2007 al geweest...en daar was ik bij en die set is ook te vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef T-Force het volgende:
Ik zeg promo afsluiter op Decibel
DV8 en Zany - Indicator shirts zijn ook vet!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef T-Force het volgende:
UitzoekenVette shirt zitten erbij! Vooral dat Purify your senses-shirt
![]()
Met Charly Lownoise ervoor. Wat een dagje was dat zeg! Laatste keer dat ik de Orgasm live gehoord heb...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zeg kleine kans want die is in 2007 al geweest...en daar was ik bij en die set is ook te vinden
Ben altijd wel benieuwd geweest na wat een buitenlandse DJ ongeveer kost voor een setje van ongeveer een uur? Hanteren ze ook nog een ander tarief voor feestjes en gewoon in een lokale disco draaien?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:13 schreef Sethje het volgende:
Wij proberen altijd wel afwisseling in onze lineup te hebben maar het is sowieso lastig om als kleine organisatie buitelandse djs te boeken omdat dat gewoon extra kosten met zich meebrengt. GIsteren meeting gehad voor de lineup voor 16 oktober. Je moet dan ook gewoon de afweging maken dat je tent vol moet omdat het anders de laatste keer is dat je het organiseert dus je moet gewoon 1 á 2 populaire namen nemen. Maar denk dat het wel weer goed komt
Gruwelijk anthemquote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef T-Force het volgende:
UitzoekenVette shirt zitten erbij! Vooral dat Purify your senses-shirt
![]()
En wat is Elektro Shock toch een gruwelijk dikke track![]()
Emporium Anthem:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:38 schreef poiuytr het volgende:
Waar kan ik ergens tekenen dat Promo afsluit op Decibel?
Als dat niet kan doe dan Tommyknocker & Mad dog Tymon maar![]()
Snoeiiihard beuken
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Mainai het volgende:
Hoi,
Ik kijk regelmatig in dit topic met heb hier nog nooit gepost, daar breng ik nu maar eens verandering in.
We hebben je gemist op IQ enne je leest maar mooi "ff" alles terugquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef T_Killer het volgende:
Heej gasten, ik meld me weer even. Was voor 2 weken op vakantie in Zuid afrika en zou afgl maandag terug zijn in Nederland
quote:... as van Sugar Lee Hooper hebben uitgestrooid boven de Noordzee volgens mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |