quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar ik heb een mooi plakboek met muntjes van allerlei verschillende feesten
[..]
Ik heb berekend dat ik voor ong 150 euro aan munten heb liggen van de afgelopen 4.5 jaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
wel jammer dat niet alle feesten een eigen munt hadden. en ik ben nog niet naar zoveel geweest maar dat komt nog wel
Wat lul je nou man, een van de beste mc's die er is en hij maakt er altijd een vet feest vanquote:Oh, en wat ik ook nog uit de grond van mijn hart wil zeggen: die MC Villain is een fucking kneus.
Stephanie de beste set en Villain een kneusquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:29 schreef Bab00n het volgende:
Weet niet of anderen dit trouwens ook vonden, maar het geluid van IGI op het VIP dek was echt kut met peren. Op de main was het prima omdat er een dikke set boxen op gericht was, maar bij IGI hing al die decoratie er voor en kwam eigenlijk alleen de bas erdoorheen.
Overigens heb ik de VIP van de main alleen aan het begin even bezocht, daarna was het focking druk en vond ik de zaal leuker. De VIP van IGI was altijd rustig, dus daar heb ik dan wel twee keer vijf minuten zitten uitrusten, maar het geluid was knaken daar.
VIP: Aparte ingang is handig als je vlot naar binnen wilt, de kluisjes zitten gelukkig bij de prijs in, maar voor de VIP-decks hoef je het niet te doen, wat een aanfluiting. Of te klein, of kutgeluid. Zonder de decks vind ik VIP ook al de moeite waard, maar toch.
Edit: Oh, en wat ik ook nog uit de grond van mijn hart wil zeggen: die MC Villain is een fucking kneus. Godsamme, elke keer als hij zijn bek opentrok, kon ik weer stilstaan zo te-nen-krommend is het geleuter van die kerel. Houd gewoon je bek!
Haha npquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:30 schreef T-Force het volgende:
Good thing to remember me, was het weer eens vergeten.
Zekersquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar dan heb je het ook over 1 van de beste HC afsluiters op een HS feest ooit..Ik vind het moment van Demons eigenlijk miss nog wel vetter
dan gaat echt het gas erop
![]()
Vince op Qlimax 05 is ook zo'n bazen set
x2.quote:
Ik ook of geef ze weg maar op de een of andere manier vind ik best vaak thuis nog wat munten in mn zakken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:37 schreef InGebruik het volgende:
Ik probeer altijd gewoon m'n munten op te maken.
Allejezumquote:
eens, die kerel is echt een heldquote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
The machinedie man mag ook wel eens geboekt worden...
Greenforest
Butterfly
I Grown It (The Machine Remix)
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:00 schreef Equites het volgende:
Godverdomme wat een geile track.
Ziek vocal werk echt, wat een opbouwHopelijk word deze track niet zo uitgezogen als After MF die ben ik echt beu
ik vind zelf de DJ-tool ook beter, die 'uitwerking' tot een volledige track doet me niet heel veel...quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Niet precies .. hoorde hem op InQontrol en moest ff graven waar ik het ook alweer van kende.
Maar kvind de DQ-tool toch leuker dan dit "nieuwe" plaatje
omdat die gelijk vanaf het begin van de intro hard gaatquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
ik weet niet waarom maar elke keer als ik
hoor krijg ik een dikke smile op me gezicht
precies! Villian is top of the billquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, een van de beste mc's die er is en hij maakt er altijd een vet feest van..
lijkt me duidelijk dat hij het niet helemaal goed begrepen heeftquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Stephanie de beste set en Villain een kneus
goed voorbeeld doet volgenquote:
ik heb maar 1/2 muntjes van grote feesten over, de rest in het bakje hier thuis is allemaal van zomerfeestenquote:
x2quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Stephanie de beste set en Villain een kneus
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
omdat die gelijk vanaf het begin van de intro hard gaat![]()
Niemand?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:12 schreef Noxa het volgende:
IIk heb hier nog een pre sale code liggen voor Q-Dance 10 Years in de Arena. Wij gaan op de gastenlijst dus ik heb de code niet nodig. Dus als iemand em wil hebben.
Hij is tot vandaag geldig. Stuur me ff een pm.
Ik ken überhaupt geen MC's met meerwaarde..quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef ElDani het volgende:
Ik vind Villain eigenlijk ook niet lang zo geweldig als ik eerlijk mag zijn. Tis een leuke MC, maar hij heeft voor mijn gevoel geen 100% meerwaarde.
haha afgelopen zaterdag was het ook weer raak jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef de_huig het volgende:
ze moeten da syndrome voortaan niet meer als mc inhuren maar als danser
Zo dat zijn er best veelquote:
Ik vond het wel fijn dat het geluid daar wat zachter was, kon je er een beetje goed relaxen. als ik het niet had gewonnen had ik ook geen VIP gehaald, heb er geen 15 euro voor over alleen voor een kortere wachtrij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:29 schreef Bab00n het volgende:
VIP: Aparte ingang is handig als je vlot naar binnen wilt, de kluisjes zitten gelukkig bij de prijs in, maar voor de VIP-decks hoef je het niet te doen, wat een aanfluiting. Of te klein, of kutgeluid. Zonder de decks vind ik VIP ook al de moeite waard, maar toch.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Was dit nou alles wat je kreeg met een VIP Ticket bij deze IQ?
- Een korte wachtrij
- 2 VIP decks
- Gratis kluisje (in principe betekent dit gewoon dat je VIP ticket 6 euro goedkoper is dan hij daadwerkelijk is)
?
VIP is wel relaxed maar niet die extra euro's waard mijns inziens. Op IQ ging het wel lekker snel bij de VIP en je stapt naast de Main binnen. Gratis kluisje was ook wel handig en we mochten onbeperkt naar ons kluisje toe. Weet niet of dat bij de gewone ingang ook zo was?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Was dit nou alles wat je kreeg met een VIP Ticket bij deze IQ?
- Een korte wachtrij
- 2 VIP decks
- Gratis kluisje (in principe betekent dit gewoon dat je VIP ticket 6 euro goedkoper is dan hij daadwerkelijk is)
?
Zie ik daar Time Out muntjes liggen of lijkt dat zo?quote:
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 08:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zie ik daar Time Out muntjes liggen
Hehe daar ben ik ook best vaak geweest. En die muntjes met dat euroteken in het midden komen me ook bekend voor.quote:
Klinkt voor de eerste keer luisteren nog niet eens zo verkeerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
deze vind ik eigenlijk best wel lekker
Ik vind Frozen wel lekker.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Klinkt voor de eerste keer luisteren nog niet eens zo verkeerd.
Nieuwe tracks van Barry in HQ, vind ze zelf echt geen donder aan maar dacht deel ze even met jullie..
die indruk krijg ik ook steeds ja...het enige feest waar de vip tickets echt iets waard waren was op reverze..maar dat is dan ook geen q-feest :pquote:Op woensdag 21 april 2010 07:09 schreef 16meter het volgende:
VIP is weggegooid geld op alle Q-dance feesten.
Kreeg ik dit jaar in ieder geval niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
die indruk krijg ik ook steeds ja...het enige feest waar de vip tickets echt iets waard waren was op reverze..maar dat is dan ook geen q-feest :p
aparte parkeerplaats vlakbij de ingang, aparte ingang, cadeautje (zo' hardstyle waaier, dat wel), fles champagne, eten, vip-decks en een eigen vip area met toen ondere andere scope dj en wildstylez als ik het me goed herinner
was reverze 2008 meen ik. jammer dat het feest zelf bout was
Ik zie Sethje vrij weinig eigenlijk, voornamelijk ElDaniquote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kiek Sethje losgaan...wat een gek zeg....!
Staan daar meerdere FOK!kers? Ik herken alleen El Dani. (Ik neem aan dat hij diegene is in dat HT shirt)quote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kiek Sethje losgaan...wat een gek zeg....!
Ow, ja ik ken El Dani niet echt qua gezicht....quote:Op woensdag 21 april 2010 11:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik zie Sethje vrij weinig eigenlijk, voornamelijk ElDani(een hevig geemotioneerde ElDani wel te verstaan
)
Oohja, en Counterfeit is lekkerrrr
Heeft iemand je wel eens gezegd dat je op die .gif op de mosselman lijkt?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
<-------------- dat gezicht dus
Mosselman edit van het Songfestival nummerquote:Op woensdag 21 april 2010 15:47 schreef T-Force het volgende:
mossels mossels.....MOSSELS
Edit: Om mijn post nog iets nuttig te maken
Hij gaat gereleased worden![]()
Ik ga alsnog wel bij CLMT kijken hoor, ookal is het op een ander tijdstip.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik lees net in het defqon topic dat C&T niet afsluiten op de main *POEF* daar ging de laatste reden om naar de main te lopen..![]()
het is heel de dag te druk op de main.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga alsnog wel bij CLMT kijken hoor, ookal is het op een ander tijdstip.Maar elk nadeel heb ze voordeel: het is dan wel minder druk.
Ben daar afgelopen 2 jaar geweest en vind dit qua prijs/kwaliteit het beste feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
http://partyflock.nl/party/166632:Intents_festival_2010.html
Line-up is zeer goed voor dat geld! Hoe zit het verder met dat festival?
Top!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben daar afgelopen 2 jaar geweest en vind dit qua prijs/kwaliteit het beste feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt.
+punten: Goed geluid, goede line-up, outdoor stage, diversiteit aan muzieksoorten, gezelligheid
-punten: drukte in hardstyle-tent (boeit mij persoonlijk niet, outdoor ftw), gemiddelde leeftijd is 16 jaar ofzo (boeit mij ook niet
)
Ik zeg: DOEN! zo fucking gezellig ieder jaarWel minpunt van alleen vorig jaar was dat er maar 1 etenkraampje was, veeeeeeeeeeeeel te weinig, maar dit jaar is ons een grotere food-area beloofd
Ik vind de datum alleen jammer, net na Emporium en net voor Defqon.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Top!
2 van mijn vrienden zijn sinds In Qontrol ook vrij volledig into hardstyle geraakt, dus hopelijk kan ik steeds meer feestje pakken in de toekomst.
Intents staat nu wel bovenaan het lijstje van de feesten waar ik wss wel heen ga.
nee joh, das juist handig! kun je in het ritme blijvenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind de datum alleen jammer, net na Emporium en net voor Defqon.
Wanneer? En househeads dan? Die komt op scantraxx silver maar is er ook een releasedatum bekend?quote:
Oftewel, Househeads is kant A van de release.quote:Scope DJ - Househeads/Mashed Vol.1 (SSL011)
Label: Scantraxx Silver 11
Vinyl release: ???
WEB release: 30-04-2010
A1. Scope DJ - Househeads
B1. Scope DJ - Mashed Vol.1
Eens.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
het frontlinertrucje, wat zijn hoogtepunt had in greenhouseen the first cut
, is voor mij een beetje uitgewerkt...
Ik vind het geen slechte platen maar ik vind deze platen (net als zijn IQ anthem) totaal niet bijzonder...
Topquote:
Er wordt heel veel hergebruikt voor het decor. Die watertanks zijn inderdaad ook gebruikt bij DefQon.1 2008. De slangen die aan het plafond hingen zijn gebruikt bij Hard Bass 2010 en de soort van grote messen (uitsteeksels) zijn gebruikt voor het podium van Qlimax 2006. En dat alleen al in de IGI.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik las in de reacties ook iets over het decor, daar had ik het op IQ nog met Crusty even gehad want het "decor" van de IGI, die watertanks links/rechts vant podium en boven het publiek, kwamen volgens mij regelrecht uit de Blue van Defqon08.
Was natuurlijk al langer bekend dat Q-Dance zulke smerige praktijken uitvoert, helaas zijn ze nu al veel te groot om er ook maar iets tegen te kunnen doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:56 schreef ElDani het volgende:
MIC doet iets gewaagds:
http://www.musicincontrol(...)oneerlijke-dictator/
Ben beniewd wat hier uit gaat komen. Of dit bericht mag blijven bestaan etcetera. We gaan het zien.
Dit is echt erg. dit moet toch niet kunnen.quote:For instance, if you are a DJ and you receive an invitation from UDC to perform on Ground Zero Festival, this automatically means you are disqualified for Defqon.
Because both festivals are similar and organized in the same season, Q doesn’t allow any DJ that plays on the competitors’ festival to perform on their own. This is a form of blackmailing and falsifying competition in the Dutch dance industry.
Dat laatste bedoel ik ook zeg maar. Ik denk dat Q-Dance hier niet van gediend is, maar het is wel goed dat dit een keertje ergens groot staat.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Was natuurlijk al langer bekend dat Q-Dance zulke smerige praktijken uitvoert, helaas zijn ze nu al veel te groot om er ook maar iets tegen te kunnen doen.
Overigens, over het feit dat er te weinig nieuwe talenten/onbekenden staan: in 2006 was er een talentenfeestje in Outland, genaamd Inqoming, die zelfs na het verlagen van de toegangsprijs naar ¤0 heel slecht bezocht werd... schijnbaar is er dus nauwelijks interesse in talenten en is het dan wel logisch dat Q op safe speelt... (en dat terwijl Headhunterz en DBSTF daar toen als talenten draaiden... hoe ironisch).
En oja, ik denk dat MIC hierna dit soort dingen ook wel kan vergeten: http://www.musicincontrol(...)anet-mix-compilatie/![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Was natuurlijk al langer bekend dat Q-Dance zulke smerige praktijken uitvoert, helaas zijn ze nu al veel te groot om er ook maar iets tegen te kunnen doen.
Maar toen was hardstyle ook nog niet de HYPE de het nu wel is. Ik weet zeker dat ze het nu al een stuk drukker zouden krijgen.. En soweiso een concept opgeven na 1x proberen is niet echt handig , zoiets heeft tijd nodig om te groeien in mijn ogen...quote:Overigens, over het feit dat er te weinig nieuwe talenten/onbekenden staan: in 2006 was er een talentenfeestje in Outland, genaamd Inqoming, die zelfs na het verlagen van de toegangsprijs naar ¤0 heel slecht bezocht werd... schijnbaar is er dus nauwelijks interesse in talenten en is het dan wel logisch dat Q op safe speelt... (en dat terwijl Headhunterz en DBSTF daar toen als talenten draaiden... hoe ironisch).
Hoezo? Volgens die TT toch niet? ofwel danquote:Op woensdag 21 april 2010 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
RiKe nu live op hardstation.fm waarom zeg je dat niet even?
en zometeen een nieuwe aflevering van Degos & Re-Done, toffe DJs
Ja, ik vermaak me ook altijd prima op hun feesten, daar gaat het ook niet om.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef kollie het volgende:
Beetje calimero-gedrag. Als je echt zo veel problemen met Q hebt moet je gewoon thuis blijven. Ze hanteren een duidelijk beleid: veel scantraxx. Tjah, het is niet anders. Toch vermaak ik me altijd prima op hun feesten. Beste organisatie m.i. Neem een feest als XQ Holland. Zelden zoiets meegemaakt. Sfeer was top, aankleding fenomenaal, intro's dolle pret en de dj's draaiden super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |