Technoboy was inderdaad erg vet!quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
tvp
Luister nu het setje van Technoboy en is toch wel een heerlijk setje![]()
Les drums edit![]()
Brooklyn Bounce – Bass Beats & Melody (Technoboy remix)![]()
![]()
Atomic remix
Fuck! Waarom heb ik dit nou weer gemistquote:Op maandag 19 april 2010 23:33 schreef Dewardo het volgende:
nieuw topic, nieuwe link naar het moment van dit jaar voor mij![]()
zo tof dat iedereen gewoon mee deed:
Sit Down @ Noisecontrollers & DV8, In Qontrol 2010
![]()
![]()
moet meteen denken aan Promo op sensation black 2004. Ik heb een live videostream van die set en je ziet het licht worden en veel mensen beginnen stil te staan en dan gooit ie gewoon up yours eropquote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef InGebruik het volgende:
In de In Qontrol early zaal waren ook gewoon ramen hoor. Maar vond het niet echt storend, misschien heeft het juist wel wat. Bij 10 years za het helemaal enorm zijn. Nog vroeger licht en ook nog in de Arena.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
tvp
Luister nu het setje van Technoboy en is toch wel een heerlijk setje![]()
Les drums edit![]()
Brooklyn Bounce – Bass Beats & Melody (Technoboy remix)![]()
![]()
Atomic remix
Good thing to remember me, was het weer eens vergeten. Ik heb echt een geheugen als een zeefquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:51 schreef NLS04 het volgende:
moet meteen denken aan Promo op sensation black 2004. Ik heb een live videostream van die set en je ziet het licht worden en veel mensen beginnen stil te staan en dan gooit ie gewoon up yours erop. Heb je die set btw nog geluisterd T-force?
mits met heel veel mate gebruikt, kan ik het wel redelijk waarderenquote:Op maandag 19 april 2010 22:29 schreef NLS04 het volgende:
Stroboscopen daarentegen mogen ze van mij meteen afschaffen. Wat een kutdingen zijn dat, ik heb nog nooit iemand gehoord die deze dingen wel kon waarderen
dat is toch die intro van hun set Defqon.1 2009?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:00 schreef Equites het volgende:
Godverdomme wat een geile track.
Ziek vocal werk echt, wat een opbouwHopelijk word deze track niet zo uitgezogen als After MF die ben ik echt beu
Maar dan heb je het ook over 1 van de beste HC afsluiters op een HS feest ooit..quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:51 schreef NLS04 het volgende:
[..]
moet meteen denken aan Promo op sensation black 2004. Ik heb een live videostream van die set en je ziet het licht worden en veel mensen beginnen stil te staan en dan gooit ie gewoon up yours erop. Heb je die set btw nog geluisterd T-force?
Eensch, die atomic remix is echt gruwelijk vetquote:Brooklyn Bounce – Bass Beats & Melody (Technoboy remix)
Atomic remix
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef Koepert het volgende:
Mag nog minder blij/meer hard (vocal past ook bij een nog duisterdere (is dat een woord) track), maar verder
Blegh zo'n vieze standaard commerciele hardcore trackquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vind de vocals in deze track (weliswaar HC, maar toch) NOG beter als in de versie van Psyko Punkz
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Blegh zo'n vieze standaard commerciele hardcore track
Dat is zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Elke plaat is er om te verkopen, ergo commercieel..
Als je nou zegt mainstream, en dat is niet je smaak, dat kan... ik heb er nooit zo'n moeite mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |