Kansje voor bijv. Nul4elfquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef mstx het volgende:
...Afwisseling is het toverwoord maar dat begrijpen de hoge heren helaas niet.
Zou zoiets mixen met upcoming dj zoals Titan en Dalucia en daarnaast nog wat onbekende dj's ... dan heb je iets meer bekendere namen....quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
True
[..]
Maar toen was hardstyle ook nog niet de HYPE de het nu wel is. Ik weet zeker dat ze het nu al een stuk drukker zouden krijgen.. En soweiso een concept opgeven na 1x proberen is niet echt handig , zoiets heeft tijd nodig om te groeien in mijn ogen...
quote:psykopunkz
Psyko Punkz booked @ Q-Dance stage at tomorroland 2010 !!! Nice one !!!
Zie hem nu al een paar keer hier voorbij komen ... heb nog geen enkel IQ setjes gehoord, toch maar 's wat binnen halen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar iets anders. Dat nummer in het setje van TBY op IQ 2010...
2 Best Enemies - Les Drums (?? Remix), wat een heldenmix. Begin lekker omgegooid. melodie hetzelfde maar net een andere sound... me like
![]()
Sorryquote:Op woensdag 21 april 2010 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
RiKe nu live op hardstation.fm waarom zeg je dat niet even?
en zometeen een nieuwe aflevering van Degos & Re-Done, toffe DJs
Toch grappig dat zulke remixen zo simpel zijn maar toch leuk/aanstekelijk, net als de A Feeling remix (en Blame it on the Music Remix vind ik persoonlijk ook).quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar iets anders. Dat nummer in het setje van TBY op IQ 2010...
2 Best Enemies - Les Drums (?? Remix), wat een heldenmix. Begin lekker omgegooid. melodie hetzelfde maar net een andere sound... me like
Ik zou geen Dailucia doen, dat hertje mag gewoon lekker de baby gaan voeren op de bank..quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou zoiets mixen met upcoming dj zoals Titan en Dalucia en daarnaast nog wat onbekende dj's ... dan heb je iets meer bekendere namen....
Ik misschien ook minder. Maar kijk alleen al naar Defqon purple, wat de talentroom zou moeten zijn. Ik ken een aantal van die DJ's niet eens. Zou je daar dan al niet eerder een Geck-o, Gia, Da Tweekaz of Solutio & The I's neer zetten ofzo? The R3bels zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
die remix is wel lekker![]()
De andere voorbeelden die Mstx noemt ben ik dan weer geen fan van![]()
pff moet je ineens nog actief gaan modden ook, is dat watquote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef Da_Ripper het volgende:
Gelieve geen pm's bespreken, ik regel 't wel
Welkomquote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Mainai het volgende:
Hoi,
Ik kijk regelmatig in dit topic met heb hier nog nooit gepost, daar breng ik nu maar eens verandering in.
Wat betreft Q-Dance:
Het gaat hier om bedrijf net als ieder ander commercieel bedrijf. Je wilt zo veel mogelijk geld verdienen, daar gaat het uiteindelijk om, dat is een. Daarnaast wil je als bedrijf ook je goed lopende zakenrelaties onderhouden, waarom zou je op zoek gaan naar een nieuwe leverancier zolang wat je hebt werkt? Omdat wij dat willen? Scantraxx-artiesten zijn onder het grote publiek nou eenmaal populair (onder de echte liefhebbers weliswaar steeds minder maar het geld valt tegenwoordig ook daarbuiten te halen).
Het goede nieuws voor "ons" is wel dat steeds meer mensen er op deze manier over denken. Dit biedt ruimte voor nieuwe organisatoren die misschien wel klein zullen moeten beginnen, maar vervolgens wel kunnen uitgroeien. Het enige wat wij moeten doen is dan ook de daad bij het woord voegen en naar deze evenement gaan, en dus niet laten gebeuren wat laatst met sequel gebeurde.![]()
Tot zover mijn bescheiden mening.
Bijna alles is hergebruikt. Op elk Q-dance feest.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Top![]()
Ik las in de reacties ook iets over het decor, daar had ik het op IQ nog met Crusty even gehad want het "decor" van de IGI, die watertanks links/rechts vant podium en boven het publiek, kwamen volgens mij regelrecht uit de Blue van Defqon08.
Hemelvaartquote:Op donderdag 22 april 2010 03:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/party/175954
Geen slechte lineup voor de Timeout! Maar ondanks dichtbij toch niet aanwezig denk ik.
Hoezo eigenlijk woensdag 12 mei? Welke vakantie valt er dan?
Wij proberen altijd wel afwisseling in onze lineup te hebben maar het is sowieso lastig om als kleine organisatie buitelandse djs te boeken omdat dat gewoon extra kosten met zich meebrengt. GIsteren meeting gehad voor de lineup voor 16 oktober. Je moet dan ook gewoon de afweging maken dat je tent vol moet omdat het anders de laatste keer is dat je het organiseert dus je moet gewoon 1 á 2 populaire namen nemenquote:
En voor de Qlimaxen daarop, IQ nu dan maar ook op mystertyland, tomorrowland, Defqon, sound of Q-dance feesten etc. Aan die dingen kan je tegenwoordig herkennen dat Q het organiseertquote:Op woensdag 21 april 2010 21:26 schreef T-Force het volgende:
en de soort van grote messen (uitsteeksels) zijn gebruikt voor het podium van Qlimax 2006. En dat alleen al in de IGI.
De prophet komt weer even wat geld innenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Mensen nog naar de matrixx zaterdag? Hoorde net dat ik waarschijnlijk na een verjaardag daar naar toe ga om de duurste DJ uit de hardcore scene te bekijken![]()
Korsakoff · Pink noisequote:Op donderdag 22 april 2010 10:22 schreef NLS04 het volgende:
Mensen nog naar de matrixx zaterdag? Hoorde net dat ik waarschijnlijk na een verjaardag daar naar toe ga om de duurste DJ uit de hardcore scene te bekijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |