Kloptquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:56 schreef RiKe het volgende:
Frontliner was toch bezig met een album?
Of vergis ik me nou?
Nou heb bij mijn drukker gekeken voor een prijsopgaaf, maar meer ook niet......quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb je misschien onlangs een Mind.Illusion shirt gemaakt?![]()
The Prophet met een early setje zou fantastisch zijn inderdaad, maar omdat er ook een early rave area is lijkt het me onwaarschijnlijk...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef Koepert het volgende:
Nice...Prophet dus waarschijnlijk met een (early) hardcore setje.. als er iets is wat ie WEL kan ...
Vind het maar een vage timetable, drie Italiaanse acts achter elkaar en dan Thera die voor Prophet draaitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:34 schreef Spaulding het volgende:
Timetable Free Fest.
Hardstyle
12:00 - 13:30: Twilight Forces
13:30 - 15:00: The Pitcher
15:00 - 15:30: Live: Frontliner
15:30 - 17:00: Stephanie
17:00 - 18:30: Tatanka
18:30 - 19:30: The R3bels
19:30 - 20:00: Live: Minus is More
20:00 - 21:30: Thera
21:30 - 23:00: The Prophet
00:00 - 00:00: MC: Tha Watcher
Thera anderhalf uur is lekker, The Prophet daarna een rare keuze.
Twijfel nog steeds of ik ga, heb wel een kaartje maar eigenlijk niet zo veel zin
Voor het eerst met doppen naar een feestquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor het eerst met doppen? of voor het eerst met doppen naar Free Festival?
Ik had vorige week voor het eerst doppies in met dreamfields!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:26 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind het maar een vage timetable, drie Italiaanse acts achter elkaar en dan Thera die voor Prophet draait
[..]
Voor het eerst met doppen naar een feest
Klopt, en toch gaan we allebeiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
gast! ik had bij jou free festival kaartje overgekocht ofnie?!
Whatsapp maar waar de fokmeet is! .. als ik me telefoon nog kan lezen :pquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Klopt, en toch gaan we allebei
Beter een Fokmeet regelen
Doe je ding!quote:Because of some cancellations, there are a few Decibel outdoor festival 2011 tickets available again. Ticketsale starts July 16th at 10:00hrs at http://tickets.b2s.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
1998-2003 en een paar nummertjes uit 2004quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:39 schreef StM het volgende:
Uit welk tijdperk draaide men vooral met de vorige editie?Als het lekker weer is, is dit zeker wel een optie.
Al kost het 100 euroquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:27 schreef robuust89 het volgende:
Ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Decibel wil niemand mee.. QBase wel.. en is maar 2 weken erna.. maar Fokfeestje is ook leuk.. twijfel..
![]()
In de busquote:
tnx manquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef StM het volgende:
Hmm jammer, dat is wel heel erg vroeg. Wanneer komt er eens een 2004 - 2007 feest!
Wat hij zegtquote:
Ow, die plaat!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In de bus
Godverdomme wat is dit toch een lekker nummer, laatste dagen te vaak op repeat gehad
Zin aan The Rebels morgen dat wordt maximaal knallen, die producties van afgelopen jaar zijn echt om je vingers bij af te likken zo fijn
- Music to us
- Pattern 2
- Shade
- Motherland
Dat dus. Zit eens op mn gemak al die inzendingen door te lezen maar er zitten echt creatieve dingen tussen. Moet nu een keuze zien te maken tussen die rave-on-tour bus, psychedelic dreams, activa & lsdbquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef poiuytr het volgende:
Netjes, mijn stem heb je
Heb je dit zelf opgezet of andere mensen van LSDB? Jullie hadden wel wat meer aandacht kunnen besteden aan dat PDF bestandje, qua lettertype/ layout en verspringingen in alinea's.
Een Activa bunker zal trouwens ook wel mooi zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |