HALLO ik ben er toch? Jij koopt dus gewoon een kaartje!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Al kost het 100 euro
[..]
Ik nog nietDecibel wil niemand mee.. QBase wel.. en is maar 2 weken erna.. maar Fokfeestje is ook leuk.. twijfel..
![]()
Wat een pauperplaat is dat wtf, WTFquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
![]()
Even wat kwaliteit het topic ingooien.
WTF trouwens 3x (!!!!) gehoord op Last World! Is die plaat opeens weer hip ofzoBlijft wel een goeie partyplaat. Lekker meeschreeuwen
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef 16meter het volgende:
jelelelel tis summer in de city
jejelellele girls are looking pretty
jelelel something to tell
tutuududuud it's DECIBEL!111
Pauperplaat? Ga eens gauw je mond spoelen jongeman!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een pauperplaat is dat wtf, WTF!
Noujaaa, wou je het een kwaliteitsplaat noemen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Pauperplaat? Ga eens gauw je mond spoelen jongeman!
Ik vind 'm wel blij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaa, wou je het een kwaliteitsplaat noemen?
Uh ja? Die plaat gaat hard manquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
nog 8quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef eQuaL het volgende:
http://frontliner.nl/dl.php?dl=ZDCNWRJN
Nog 59 likes
Dat begin (tot 1:30) , zowel van deze versie als gewoon de oude vertrouwde is zo gruwelijk! Met hoe simpele hardstyle kan je mij al blij maken.quote:
JA!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik krijg net een sms van m'n vriendin met tekst... "Als ik hier volgend jaar weer heen wil, sla me dan"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoor btw dat het geluid op Free Festival niet optimaal is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |