quote:
Rood staat hem goed.quote:
Nee joh.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Lann555 het volgende:
Dit is het laatste wat we gaan zien van Hoogerland de Tour denk ik
Koos we zagen zojuist een bestuurder aanrijden..quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Lann555 het volgende:
idd... nog steeds toepasselijk though.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Tornadovis het volgende:
TT heeft opeens iets andere betekenis....
Waarom rustdag morgenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Lann555 het volgende:
Voeckler denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Falco het volgende:
Johnny krijgt als troost nu ook de rode rugnummers denk ik.
Neuh, ze zullen hem wel uit de koers halen als hij teveel aan de wagen hangt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef tralalala het volgende:
Als de organisatie een beetje ballen heeft brengen ze hem met de motor terug naar de kopgroep.
Mag dat volgens de nieuwste dopingregels?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
prikkeldraad raken (vaak roestig) kan je zomaar ook nog een tetanusprik opleveren....
Van het bloed dan wel zeker.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Falco het volgende:
Johnny krijgt als troost nu ook de rode rugnummers denk ik.
Positie van het licht.quote:
Het ergste is dat dit me niets zou verbazenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef MichaelScott het volgende:
Dit was zeker weten een poging om een fransman te laten winnen.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef tralalala het volgende:
Als de organisatie een beetje ballen heeft brengen ze hem met de motor terug naar de kopgroep.
Dan zaten ze nu in het peloton.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
Ook erg sociaal van de renners voorop om ff te wachten
Je zou het nog gaan geloven. Partijdigheidquote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die tourauto zag Voeckler voorop rijden en zag Flecha (als afmaker) en Hoogerland (voor de bollentrui) erachter rijden en dacht 'die rijd ik onderuit voor onze voeckler'...
Mwah, deze keer wel begrijpelijk vind ik. Dan heb je de etappe sowieso niet, laat staan het geel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
Mij ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het ergste is dat dit me niets zou verbazen
Ja, vreemd ook dat het nu met een kopgroep van 5 gebeurt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat het raar is dat het niet vaker gebeurt.
Hopelijk waren het VIP's, dan kunnen die overbodige figuren ook meteen uit alle koersen worden gefilterd.
zal me niets verbazen idd.. zo zijn die franse ratten wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die tourauto zag Voeckler voorop rijden en zag Flecha (als afmaker) en Hoogerland (voor de bollentrui) erachter rijden en dacht 'die rijd ik onderuit voor onze voeckler'...
Hoe had de wagen van Vacansoleil dan bij Hoogerland moeten komen, als hij er erger aan toe was?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:00 schreef Eenskijken het volgende:
doorrijden na ongeluk.. WTF. waraom rijdt die fucking auto door dan.. stop dan tenminste..
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit is het meest schandalige moment, een auto die opzettelijk rijders schept...
waarom? Johnny ging voor de berg en de fransman voor het geel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
/Smeetsmode onquote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
Ander scenario: het was de auto waar de tour miss inzat, meneer de bestuurder was afgeleid en lette niet op.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je zou het nog gaan geloven. Partijdigheid
Heeft toch weinig zin, Hoogerland is zwaar pijn aan het lijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef tralalala het volgende:
Maakt niet uit. Hij heeft zijn trui.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:05 schreef Wilskracht het volgende:
Hoogerland komt straks op 15 minuten binnen
Zozo, opzet nog wel. Iedereen kan natuurlijk een fout maken. Het valt niet goed te praten, maar de chauffeur kielhalen gaat te ver, daarvoor moet je juist bij de organisatie zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit is het meest schandalige moment, een auto die opzettelijk rijders schept...
Die gozer is er ook snel bij zeg...quote:
zul je zien dat de organisatie nu de auto gaat beschermen...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zozo, opzet nog wel. Iedereen kan natuurlijk een fout maken. Het valt niet goed te praten, maar de chauffeur kielhalen gaat te ver, daarvoor moet je juist bij de organisatie zijn.
quote:
Dat was precies mijn reactie...quote:
Meteen ff gedownload, zal wel snel door youtube verwijderd worden onder druk van.....quote:
Hier ben ik het mee eens; de organisatie veroorzaakt de omstandigheden waarin zoiets plaats kan hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zozo, opzet nog wel. Iedereen kan natuurlijk een fout maken. Het valt niet goed te praten, maar de chauffeur kielhalen gaat te ver, daarvoor moet je juist bij de organisatie zijn.
Trui pakken, middelvinger opsteken en weglopenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef tralalala het volgende:
Hoogerland moet zijn middelvinger opsteken op het podium en weglopen.![]()
Maar uit de tour zetten is wel het minste wat je kan doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wtf waarom wordt mijn post nou weer weg geedit? Naja dan post ik toch niet meer vind ik ook niet erg, maar een troll post of wat dan ook was het niet.quote:
U moet rechter worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Eenskijken het volgende:
wat een bullshit dat die auto moest wegduiken voor de boom.. er was ruimte ZAT!! hij reed dus EXPRES naar rechts om sjonnie te scheppen
Tis wel grove nalatigheid. Tijd voor een dikke schadeclaim voor Fletcha en Hoogerlandquote:
Ohja, hoe gaat die ceremonie verlopenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef tralalala het volgende:
Hoogerland moet zijn middelvinger opsteken op het podium en weglopen.![]()
Gelost, darmproblemen heb ik gehoord.quote:
Hij schepte in eerste instantie flecha, dacht ik...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Eenskijken het volgende:
wat een bullshit dat die auto moest wegduiken voor de boom.. er was ruimte ZAT!! hij reed dus EXPRES naar rechts om sjonnie te scheppen
twitter:dnelissen twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:07:36Ik ben benieuwd of de Franse politie de chauffeur ook even laat blazen aan de finish. Wijntje of 3 tijdens de lunch en dan de auto in? reageer retweet
En met de rondemissen een tongetje draaien!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Trui pakken, middelvinger opsteken en weglopen
Nee hoorquote:
ga toch weg, denk eens logisch na. Zelfs daar in de tour zijn ze niet zo opgefokt als sommigen hier..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Eenskijken het volgende:
Ze hebben vast en zeker wel drank in de VIP autoquote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef marcodej het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:07:36Ik ben benieuwd of de Franse politie de chauffeur ook even laat blazen aan de finish. Wijntje of 3 tijdens de lunch en dan de auto in? reageer retweet
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En met de rondemissen een tongetje draaien!
Nee, je moet juist de organisatie straffen. Vooralsnog is het een fout van de chauffeur (tenzij anders blijkt), en fouten maken kan iedereen overkomen en ik kan mij voorstellen dat de chauffeur hier ook kapot van is.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef marcodej het volgende:
Dit was natuurlijk geen opzet, kom op zeg. Wel een domme fout, waar hij hard voor gestraft moet worden.
Hoogerland zat achteraan, dook het decor in omdat hij zelf panikeerde.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef TheArt het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat Johnny de bestuurder van die auto nog tegenkomt en hem dan gigantisch hard op zijn bek slaat. Iets terugdoen helpt niets leerde ik vroeger, maar in dit geval hoop ik er op.
Dat zal ook wel gebeuren, plus wellicht een minnelijke oplossing met Sky en Vacansoleil.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar uit de tour zetten is wel het minste wat je kan doen.
Het gaat nog wel omhoog op het eind, maar dat kat Casar natuurlijk ook wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Wilskracht het volgende:
Sanchez moet nog wel ontsnappen.
Casar wint anders de sprint
Verdomme zeg; hij hangt echt ondersteboven in het prikkeldraad..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meteen ff gedownload, zal wel snel door youtube verwijderd worden onder druk van.....
Jeroen Blijlevens post hier ook!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef TheArt het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat Johnny de bestuurder van die auto nog tegenkomt en hem dan gigantisch hard op zijn bek slaat. Iets terugdoen helpt niets leerde ik vroeger, maar in dit geval hoop ik er op.
Panikeerde? Flecha reed hem door die actie de weg af. Weinig paniek aan, ja toen het gebeurd was.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoogerland zat achteraan, dook het decor in omdat hij zelf panikeerde.
Uiteraard nog altijd de schuld van die idioot, maar Flecha heeft nog veel meer redenen om kwaad te zijn.
De organisatie moet dit soort dingen juist voorkomen door al die auto's om meneer de bankdirecteur aapjes te laten niet meer toe te laten...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je moet juist de organisatie straffen. Vooralsnog is het een fout van de chauffeur, en fouten maken kan iedereen overkomen en ik kan mij voorstellen dat de chauffeur hier ook kapot van is.
Dat zal nogal meevallen als Voeckler straks met de handen omhoog over de finish komt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je moet juist de organisatie straffen. Vooralsnog is het een fout van de chauffeur (tenzij anders blijkt), en fouten maken kan iedereen overkomen en ik kan mij voorstellen dat de chauffeur hier ook kapot van is.
Mwah, dat is dan weer logisch.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef matthijst het volgende:
Lekker sportief dat die kopploeg ff inhoudt
Nee Hoogerland werd zelf keihard meegenemen hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteraard nog altijd de schuld van die idioot, maar Flecha heeft nog veel meer redenen om kwaad te zijn.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
Kan een Nederlandse wagen niet even Voeckler het prikkeldraad in rijden?
Wat zit jij alleen maar op je Spanjaarden te fappen. Terwijl je landgenoot ondersteboven wordt getieft?quote:
Dat dacht ik ook, maar dat is vast boetewaardig. Hij zou de bestuurder van die wagen toch wel de vernieling in willen meppen, maarja vind die nog maar eens terug.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Trui pakken, middelvinger opsteken en weglopen
Maar als het daarbij blijft zou het erg slecht zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar uit de tour zetten is wel het minste wat je kan doen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vooral mentaal gebroken, logischerwijs. Verwondingen lijken me, voor een wielrenner, wel mee te vallen in ieder geval.
Vanavond bij DeMart maar kijken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik schakel net in. Een korte samenvatting is volgens mij onmogelijk? Wat een drama etappe zoals ik het nu gehoord heb. Ongelooflijk...
Nee zodat die kutfransen niet winnenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit jij alleen maar op je Spanjaarden te fappen. Terwijl je landgenoot ondersteboven wordt getieft?
Er rijd daar ook nog een Rabo-wagen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
Dat kan toch gewoon geen prikkeldraad zijn als hij er nu zo bij zit. Zijn hele romp zou vol gaatjes zitten als je met 50 per uur het prikkeldraad in rijdt en zo valt...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Verdomme zeg; hij hangt echt ondersteboven in het prikkeldraad..
Hij is er zo kapot van dat ie gewoon doorreed.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je moet juist de organisatie straffen. Vooralsnog is het een fout van de chauffeur (tenzij anders blijkt), en fouten maken kan iedereen overkomen en ik kan mij voorstellen dat de chauffeur hier ook kapot van is.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Snuf. het volgende:
Serieus als de directie nu niet Flecha en Hoogerland gewoon dezelfde tijd geeft als de koplopers weet ik het ook niet meer hoor
Ik hoop dat de organisatie een gebaar maakt op het podium.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Cara het volgende:
wtf.... en dan moet ie zo nog even op het podium de bolletjes aannemen
Hehequote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ericr het volgende:
En Cancellara legt de boel ook al niet stil, de hond.
Tuurlijk. Ook gezien het incident eerder deze week, waarbij een fiets werd meegenomen door een motard die naast het peloton reed. De rijders moeten meer beschermd worden, dat er VIPS en fotografen meerijden is leuk, maar de rijders moeten niet het slachtoffer van worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar als het daarbij blijft zou het erg slecht zijn.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ericr het volgende:
Denk dat hij dan wel gewoon mag opstappen dinsdag.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Hoogerland zou wel eens buiten de tijd binnen kunnen komen zo.
Gaat sowieso niet gebeurenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Tijd om die Leopards nog één keer te gebruiken, op naar de Champs-Élysées!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Niox het volgende:
De ambassadeur terugroepen uit Frankrijk, Dijkstra slaat door hoor.
Dat zou een mooie actie zijn. Daarmee maak je wel een statement.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef TLC het volgende:
Hoogerland moet gewoon de ceremonie boycotten.
de tour gaat wel door he.. wat er ook gebeurt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ericr het volgende:
Ik hoop dat Johnny een gebaar maakt op het podiumquote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik hoop dat de organisatie een gebaar maakt op het podium.
Dan wordt het juist interessanter wat de Tour-organisatie dan besluit.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Voeckler deed niks fout, maar ze zouden Hoogerland gewoon dezelfde tijd als hem moeten geven.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moet Voeckler alles verweten worden?Wat had hij dan moeten doen?
Hij is Frans, Frans isquote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Gramulanion het volgende:
Tuurlijk kan je het Voeckler niet verwijten.
Dat Voeckler doorrijdt is logisch en prima. Het was duidelijk zat dat Hoogerland en Flecha niet in 20 seconden weer op de fiets zouden zitten. Andersom was Johnny wschl ook doorgereden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Die moet gewoon door, hij kan weinig aan die debiele actie doenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Gramulanion het volgende:
klopt, Flecha kan nog wel eens een breuk hebben opgelopen. De reactie van Hoogerland is niet zo vreemd trouwens, of over Flecha heen, links tegen de motor of rechts de sloot/gras/prikkeldraad in. denk dat Hoogerland de meest logische optie heeft gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er stonden belangen op het spel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Gramulanion het volgende:
Ik snap wel dat hij doorrijdt, dat is op zich ook niet zo'n probleem.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
In een ander land geboren worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou idd wel heel erg cru zijn als hij niet meer mag opstappen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk dat hij dan wel gewoon mag opstappen dinsdag.
Het lijkt me eerder van belang dat hij strafrechtelijk wordt vervolgd.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef wdn het volgende:
Sporza: "gewoon samen met Sky naar een rechtbank stappen en die man aanklagen"
juistquote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef inZanity het volgende:
Of het opzet is of niet. Dit is gewoon een aanrijding en dient bestraft te worden. Als je niet kan rijden moet je niet in een auto gaan zitten en al helemaal niet in een wielerronde als deze. Als bestuurder ben je ten alle tijden verantwoordelijk.
Feillu rijd in het groepje erachterquote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Konijnenjager het volgende:
Waarom stuurt niemand van Vacansoleil een knecht mee om Johnny uit de wind te houden? Lijkt me toch het minste wat je voor die jongen kan doen.
Straks krijgen we nog zitstakingen van renners.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Felagund het volgende:
Tuurlijk. Ook gezien het incident eerder deze week, waarbij een fiets werd meegenomen door een motard die naast het peloton reed. De rijders moeten meer beschermd worden, dat er VIPS en fotografen meerijden is leuk, maar de rijders moeten niet het slachtoffer van worden.
Ja, 4 minuten wachten, en jezelf laten inlopen door het peloton. Dat is een goed idee jaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die moet gewoon door, hij kan weinig aan die debiele actie doen
Wat ze uiteraard alleen maar doen voor Fransen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Wilskracht het volgende:
Buiten tijd komen gebeurt niet want de tour diectie mag in bijzondere omstandigheden uitzonderingen maken.
Zeker weten? Jouw opmerking vind ik net zo dom als die actie van die tourwagen...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:07 schreef Caland het volgende:
Ongelofelijk dit, echt. Zin om een random Fransoos eens flink te bewerken
Uit protest drink ik geen wijn vandaag!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Niox het volgende:
De ambassadeur terugroepen uit Frankrijk, Dijkstra slaat door hoor.
Ik zeg toch dat hij door moet, Voeckler treft geen blaam.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, 4 minuten wachten, en jezelf laten inlopen door het peloton. Dat is een goed idee ja
Ala 98 in de dopingtour met Pantani als rebel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog zitstakingen van renners.
okéquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Uit protest drink ik geen wijn vandaag!
Die chauffeur heeft een fout gemaakt....maar dat kan iedereen overkomen...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder van belang dat hij strafrechtelijk wordt vervolgd.
Snap ik ook nietquote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Konijnenjager het volgende:
Waarom stuurt niemand van Vacansoleil een knecht mee om Johnny uit de wind te houden? Lijkt me toch het minste wat je voor die jongen kan doen.
twitter:DhrGoselink twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:13:57Hoogerland wordt getorpedeerd terwijl vandaag precies 427 jaar geleden Willem van Oranje werd neergeschoten. De dader? OOK EEN FRANSOOS.#tdf reageer retweet
En je kan alsnog vervolgt wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die chauffeur heeft een fout gemaakt....maar dat kan iedereen overkomen...
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op Voeckler, Win die etappe als gebaar naar Johnny. Hij heeft je geholpen voor het Geel en de voorsprong in de etappe
Er is ook niet Franse wijnquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
als je dit op de openbare weg doet wordt je ook vervolgd ook al is het een ongelukquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik was het ook met jou eens hoor, alleen in de wirwar van posts nu kon ik de originele poster niet vindenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij door moet, Voeckler treft geen blaam.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Pino112 het volgende:
twitter:DhrGoselink twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:13:57Hoogerland wordt getorpedeerd terwijl vandaag precies 427 jaar geleden Willem van Oranje werd neergeschoten. De dader? OOK EEN FRANSOOS.#tdf reageer retweet
![]()
Denk niet dat het peleton dinsdag gaat starten als Johnny buiten tijd komt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wat ze uiteraard alleen maar doen voor Fransen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
uit protest kijk ik morgen geen tour de france
Zou me niets verbazen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog zitstakingen van renners.
Denk niet dat het peleton dinsdag gaat starten als Johnny buiten tijd komt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Het is dan ook rustquote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien dat hem al een compensatie beloofd is, de organisatie kan toch moeilijk zonder gevolgen twee renners torpederen en alles laten begaan.quote:
Tuurlijk wel, de belangen zijn veel te groot. Die ene Zeeuw interesseert niemand wat.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Denk niet dat het peleton dinsdag gaat starten als Johnny buiten tijd komt.
Mooi, morgen een rustdag.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
Een fout maken betekent niet dat je per definitie exonerabel bent, he.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat hij coulantie krijgt, mocht hij buiten tijd aankomen vandaag.quote:
Wat relatief gezien prima is.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:16 schreef Falco het volgende:
Hoogerland komt op 20 min. achterstand binnen ofzo.
Hij gaat de finish wel halen. Er rijden ook nog groepen achter en beetje aan de auto hangen anders. De vraag wordt straks hoe ernstig de verwondingen werkelijk zijn en of dat een beetje goed geneestquote:
Inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef alpeko het volgende:
Het zou de organisatie sieren als ze Flecha en Hoogerland dezelfde tijd als de kopgroep geven.
Daar hebben ze ook écht iets aan!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef alpeko het volgende:
Het zou de organisatie sieren als ze Flecha en Hoogerland dezelfde tijd als de kopgroep geven.
Die mag doen wat hij wilt idd, daar zal wel een uitzonderingspositie voor worden gemaakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat hij coulantie krijgt, mocht hij buiten tijd aankomen vandaag.
Het rode rugnummer EN buiten de tijd binnenkomen lijkt me uniek!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat hij coulantie krijgt, mocht hij buiten tijd aankomen vandaag.
Of vol op de rem... Oh nee, wijn geeft zoveel vlekken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Als je goed naar het filmpje kijkt, was het ofwel op een boom oprijden ofwel twee renners onderuit schoffelen. Keuze was blijkbaar snel gemaakt..
OK...maar ik begin me echt te ergeren aan die opgefokte sfeer op dit forum...het merendeel wil die chauffeur blijkbaar lynchen...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
als je dit op de openbare weg doet wordt je ook vervolgd ook al is het een ongeluk
Ik zag dit logo op de motorkap.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:16 schreef OnCraintDégun het volgende:
Het wordt in de doofpot gestopt, stond ook een france 2/3 logo op die auto dus ze zullen wel zuinig zijn met de beelden ervan
't zal hoe dan ook niet lekker rijden zijn met een stuk prikkeldraad in je klauwen. :-/quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij gaat de finish wel halen. Er rijden ook nog groepen achter en beetje aan de auto hangen anders. De vraag wordt straks hoe ernstig de verwondingen werkelijk zijn en of dat een beetje goed geneest
als je goed kijkt zie je dat er ruimte zat was, die auto kon een stukje door het gras zonder de boom te raken. maar zelfs dan heb je als auto altijd nog een remquote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Als je goed naar het filmpje kijkt, was het ofwel op een boom oprijden ofwel twee renners onderuit schoffelen. Keuze was blijkbaar snel gemaakt..
En daarna de fik er in.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OK...maar ik begin me echt te ergeren aan die opgefokte sfeer op dit forum...het merendeel wil die chauffeur blijkbaar lynchen...
Nee krijgen de beelden gewoon zo door.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kan de NOS zelf het beeld niet herhalen?
quote:
Nja, ik denk dat remmen niet meer mogelijk was gezien de snelheid...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Of vol op de rem... Oh nee, wijn geeft zoveel vlekken.
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zag dit logo op de motorkap.
[ afbeelding ]
TF1 dus.
Hij kon natuurlijk ook niet weten dat die boom ineens zou oversteken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nja, ik denk dat remmen niet meer mogelijk was gezien de snelheid...
Als ik hier op straat iemand kapot rijd heb ik ook een fout gemaakt, maar ik denkquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |