Dat dacht ik ook, maar dat is vast boetewaardig. Hij zou de bestuurder van die wagen toch wel de vernieling in willen meppen, maarja vind die nog maar eens terug.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Trui pakken, middelvinger opsteken en weglopen
Maar als het daarbij blijft zou het erg slecht zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar uit de tour zetten is wel het minste wat je kan doen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
Kan een Nederlandse wagen niet even Voeckler het prikkeldraad in rijden?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vooral mentaal gebroken, logischerwijs. Verwondingen lijken me, voor een wielrenner, wel mee te vallen in ieder geval.
Vanavond bij DeMart maar kijken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik schakel net in. Een korte samenvatting is volgens mij onmogelijk? Wat een drama etappe zoals ik het nu gehoord heb. Ongelooflijk...
Nee zodat die kutfransen niet winnenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit jij alleen maar op je Spanjaarden te fappen. Terwijl je landgenoot ondersteboven wordt getieft?
Er rijd daar ook nog een Rabo-wagen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
Kan een Nederlandse wagen niet even Voeckler het prikkeldraad in rijden?
Dat kan toch gewoon geen prikkeldraad zijn als hij er nu zo bij zit. Zijn hele romp zou vol gaatjes zitten als je met 50 per uur het prikkeldraad in rijdt en zo valt...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Verdomme zeg; hij hangt echt ondersteboven in het prikkeldraad..
Hij is er zo kapot van dat ie gewoon doorreed.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je moet juist de organisatie straffen. Vooralsnog is het een fout van de chauffeur (tenzij anders blijkt), en fouten maken kan iedereen overkomen en ik kan mij voorstellen dat de chauffeur hier ook kapot van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |