quote:
Rood staat hem goed.quote:
Nee joh.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Lann555 het volgende:
Dit is het laatste wat we gaan zien van Hoogerland de Tour denk ik
Koos we zagen zojuist een bestuurder aanrijden..quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Lann555 het volgende:
idd... nog steeds toepasselijk though.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Tornadovis het volgende:
TT heeft opeens iets andere betekenis....
Waarom rustdag morgenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Lann555 het volgende:
Voeckler denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Falco het volgende:
Johnny krijgt als troost nu ook de rode rugnummers denk ik.
Neuh, ze zullen hem wel uit de koers halen als hij teveel aan de wagen hangt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef tralalala het volgende:
Als de organisatie een beetje ballen heeft brengen ze hem met de motor terug naar de kopgroep.
Mag dat volgens de nieuwste dopingregels?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
prikkeldraad raken (vaak roestig) kan je zomaar ook nog een tetanusprik opleveren....
Van het bloed dan wel zeker.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Falco het volgende:
Johnny krijgt als troost nu ook de rode rugnummers denk ik.
Positie van het licht.quote:
Het ergste is dat dit me niets zou verbazenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef MichaelScott het volgende:
Dit was zeker weten een poging om een fransman te laten winnen.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef tralalala het volgende:
Als de organisatie een beetje ballen heeft brengen ze hem met de motor terug naar de kopgroep.
Dan zaten ze nu in het peloton.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
Ook erg sociaal van de renners voorop om ff te wachten
Je zou het nog gaan geloven. Partijdigheidquote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die tourauto zag Voeckler voorop rijden en zag Flecha (als afmaker) en Hoogerland (voor de bollentrui) erachter rijden en dacht 'die rijd ik onderuit voor onze voeckler'...
Mwah, deze keer wel begrijpelijk vind ik. Dan heb je de etappe sowieso niet, laat staan het geel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
Ook erg sociaal van de renners voorop om ff te wachten
Mij ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het ergste is dat dit me niets zou verbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |