quote:
Rood staat hem goed.quote:
Nee joh.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Lann555 het volgende:
Dit is het laatste wat we gaan zien van Hoogerland de Tour denk ik
Koos we zagen zojuist een bestuurder aanrijden..quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Lann555 het volgende:
idd... nog steeds toepasselijk though.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Tornadovis het volgende:
TT heeft opeens iets andere betekenis....
Waarom rustdag morgenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Lann555 het volgende:
Voeckler denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Falco het volgende:
Johnny krijgt als troost nu ook de rode rugnummers denk ik.
Neuh, ze zullen hem wel uit de koers halen als hij teveel aan de wagen hangt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef tralalala het volgende:
Als de organisatie een beetje ballen heeft brengen ze hem met de motor terug naar de kopgroep.
Mag dat volgens de nieuwste dopingregels?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
prikkeldraad raken (vaak roestig) kan je zomaar ook nog een tetanusprik opleveren....
Van het bloed dan wel zeker.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Falco het volgende:
Johnny krijgt als troost nu ook de rode rugnummers denk ik.
Positie van het licht.quote:
Het ergste is dat dit me niets zou verbazenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef MichaelScott het volgende:
Dit was zeker weten een poging om een fransman te laten winnen.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef tralalala het volgende:
Als de organisatie een beetje ballen heeft brengen ze hem met de motor terug naar de kopgroep.
Dan zaten ze nu in het peloton.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
Ook erg sociaal van de renners voorop om ff te wachten
Je zou het nog gaan geloven. Partijdigheidquote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die tourauto zag Voeckler voorop rijden en zag Flecha (als afmaker) en Hoogerland (voor de bollentrui) erachter rijden en dacht 'die rijd ik onderuit voor onze voeckler'...
Mwah, deze keer wel begrijpelijk vind ik. Dan heb je de etappe sowieso niet, laat staan het geel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
Mij ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het ergste is dat dit me niets zou verbazen
Ja, vreemd ook dat het nu met een kopgroep van 5 gebeurt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat het raar is dat het niet vaker gebeurt.
Hopelijk waren het VIP's, dan kunnen die overbodige figuren ook meteen uit alle koersen worden gefilterd.
zal me niets verbazen idd.. zo zijn die franse ratten wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die tourauto zag Voeckler voorop rijden en zag Flecha (als afmaker) en Hoogerland (voor de bollentrui) erachter rijden en dacht 'die rijd ik onderuit voor onze voeckler'...
Hoe had de wagen van Vacansoleil dan bij Hoogerland moeten komen, als hij er erger aan toe was?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:00 schreef Eenskijken het volgende:
doorrijden na ongeluk.. WTF. waraom rijdt die fucking auto door dan.. stop dan tenminste..
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit is het meest schandalige moment, een auto die opzettelijk rijders schept...
waarom? Johnny ging voor de berg en de fransman voor het geel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
/Smeetsmode onquote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef TLC het volgende:
Ander scenario: het was de auto waar de tour miss inzat, meneer de bestuurder was afgeleid en lette niet op.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je zou het nog gaan geloven. Partijdigheid
Heeft toch weinig zin, Hoogerland is zwaar pijn aan het lijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef tralalala het volgende:
Maakt niet uit. Hij heeft zijn trui.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:05 schreef Wilskracht het volgende:
Hoogerland komt straks op 15 minuten binnen
Zozo, opzet nog wel. Iedereen kan natuurlijk een fout maken. Het valt niet goed te praten, maar de chauffeur kielhalen gaat te ver, daarvoor moet je juist bij de organisatie zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit is het meest schandalige moment, een auto die opzettelijk rijders schept...
Die gozer is er ook snel bij zeg...quote:
zul je zien dat de organisatie nu de auto gaat beschermen...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zozo, opzet nog wel. Iedereen kan natuurlijk een fout maken. Het valt niet goed te praten, maar de chauffeur kielhalen gaat te ver, daarvoor moet je juist bij de organisatie zijn.
quote:
Dat was precies mijn reactie...quote:
Meteen ff gedownload, zal wel snel door youtube verwijderd worden onder druk van.....quote:
Hier ben ik het mee eens; de organisatie veroorzaakt de omstandigheden waarin zoiets plaats kan hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zozo, opzet nog wel. Iedereen kan natuurlijk een fout maken. Het valt niet goed te praten, maar de chauffeur kielhalen gaat te ver, daarvoor moet je juist bij de organisatie zijn.
Trui pakken, middelvinger opsteken en weglopenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef tralalala het volgende:
Hoogerland moet zijn middelvinger opsteken op het podium en weglopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |