Was ook mijn eerste gedachtequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:57 schreef TheArt het volgende:
Deze man moet je kapot maken. Gewoon financieel helemaal afmaken. Ik kan er niets meer van maken.
Da's niet te hopen ..quote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
das ook nog eens prikkeldraad waar hij invalt of niet??
Dat hadden ze alleen gedaan als ie een Fransman aangereden had.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:57 schreef Wilskracht het volgende:
Nu moet de Franse politie die chauffeur oppakken
Eigenlijk wel. Doorrijden na een ongeval.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:57 schreef Wilskracht het volgende:
Nu moet de Franse politie die chauffeur oppakken
Breng hem naar ons...quote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Eenskijken het volgende:
GOOI HEM METEEN UIT DE FUCKING TOUR! NU!!
Eerst helemaal de tering slaan, wat een idiootquote:Op zondag 10 juli 2011 16:57 schreef TheArt het volgende:
Deze man moet je kapot maken. Gewoon financieel helemaal afmaken. Ik kan er niets meer van maken.
Hoogerland viel in de (prikkel)draad.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Cootz het volgende:
Flecha had wel mazzel dat het geen prikkeldraad was, anders zaten ze 'm er nu nog uit te plukken...
Troll.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Eerst helemaal de tering slaan, wat een idioot
Hij is geprikkeldquote:
Hij ging de berm in volgens mij, en corrigeerde verkeerd.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
EN hoezo: "Hij moest om een boom heen"!?
Hij had toch ook kunnen remmen? Doe ik ook als ik op een boom afrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |