Als hij vrijdag iets laat zien op Luz Ardiden wordt hij uit koers genomen omdat hij buiten de tijd is.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
In totaal 33, maakt zich zorgen om een hechting bij een pees bij zijn kuit. Ach, die pees is niet geraakt, dus dat hersteld zich vanaf vandaag langzaamaan. Komende etappes is het alleen maar vlak, als ie verder niet valt, moet ie vrijdags wel iets kunnen laten zien naar Luz Ardidien...
Vinokourov vind ik nog wel wat meer held hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:53 schreef Lagrinta het volgende:
Helden komen en gaan. Einde tijdperk Vino, een nieuwe held is opgestaan genaamd Johnny. Hij was al een held voor mij, maar nu voor iedereen.
Dit is het enige Franse filmpje dat ik kan vinden, wordt niet op gejuicht:quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Danzig het volgende:
Op de Belgische tv hadden ze het erover dat de Franse commentatoren (o.a. Richard Virenque) aan het juichen waren bij de val van Hoogerland
Donderdagquote:Op maandag 11 juli 2011 01:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Als hij vrijdag iets laat zien op Luz Ardiden wordt hij uit koers genomen omdat hij buiten de tijd is.
Virenque geeft commentaar bij Eurosport. Bij France 2 zat dacht ik Jalabert en die was ook aardig van slag.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit is het enige Franse filmpje dat ik kan vinden, wordt niet op gejuicht:
Ook van France 2.
Johnny moet het nog bewijzen, maar wie weetquote:Op maandag 11 juli 2011 01:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vinokourov vind ik nog wel wat meer held hoor.
quote:Op maandag 11 juli 2011 08:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Virenque geeft commentaar bij Eurosport. Bij France 2 zat dacht ik Jalabert en die was ook aardig van slag.
Dat had die boom nooit overleefd.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Thomas B. het volgende:
Als het twee meter verder was gebeurd was ie keihard tegen die boom geknald
Tsja, nu heeft 'ie nog geluk gehad dat ie niet met z'n nek tegen dat paaltje kwam.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Thomas B. het volgende:
Als het twee meter verder was gebeurd was ie keihard tegen die boom geknald
Dat zal het zijn, ja. Ik neem aan dat geen enkel weldenkend mens gaat juichen als hij/zij ziet dat iemand het prikkeldraad in gereden wordt. Laat staan oud-wielrenners.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:42 schreef vivelafete het volgende:
Het is misschien zo dat er werd gejuicht omdat het er in het eerste shot nadat het ongeluk was gebeurd op leek dat Voeckler demarreerde, zonder te weten dat er een ongeluk gebeurd was.
Precies, Smeets zij het in zijn samenvatting ook al.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:42 schreef vivelafete het volgende:
Het is misschien zo dat er werd gejuicht omdat het er in het eerste shot nadat het ongeluk was gebeurd op leek dat Voeckler demarreerde, zonder te weten dat er een ongeluk gebeurd was.
Flecha op zo'n aankomst? Denk het niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Flecha, die in mijn ogen de favoriet voor de etappeoverwinning was, is er ook niet best aan toe:
http://www.wielerflits.nl(...)-aan-aanrijding.html
ik zag het ook niet meteen, totdat men zei dat Hoogerland was gevallen en toen bleek pas hoe. Maar met het gewone live beeld op dat moment was het in mijn ogen nog helemaal niet zo duidelijk. En als de Nederlandse commentatoren al staan te schreeuwen dat er wordt gedemarreerd wanneer Hoogerland heel even aanzet om bij een groepje te komen, zullen de Fransen vast ook uit hun dak gaan bij iedere poep of scheet van met name Voeckler.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:42 schreef vivelafete het volgende:
Volgens mij verwees Sanchez ook al naar Flecha, iets dat hij veel aan z'n landgenoot gehad heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Flecha op zo'n aankomst? Denk het niet.
Wel toevallig overigens hoe vaak Flecha in niet Rabo dienst betrokken is geweest bij overwinningen van Rabo coureurs; in de Tour etappe die Weening won zat Flecha mee, Langeveld eerder dit jaar, LL Sanchez nu, en er zijn meer voorbeelden. Maar toen hij zelf bij Rabo reed...
Hoogerland wel, Flecha nog geen bevestiging van gekregen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb gehoord dat beide wielrenners morgen sowieso terug zullen starten. Klopt dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |