Stemmingmakerij, waarvan ik geen reet van geloof.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Danzig het volgende:
Op de Belgische tv hadden ze het erover dat de Franse commentatoren (o.a. Richard Virenque) aan het juichen waren bij de val van Hoogerland
Nu wil ik ook uitsluitsel!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Danzig het volgende:
Op de Belgische tv hadden ze het erover dat de Franse commentatoren (o.a. Richard Virenque) aan het juichen waren bij de val van Hoogerland
Wel goed luisteren in het vervolg, ze waren aan het juichen over de etappe an sich, en dat Voeckler dus geel pakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Danzig het volgende:
Kan inderdaad gewoon niet waar zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Stemmingmakerij, waarvan ik geen reet van geloof.
Zoals Herbert en Maarten best wat minder politiek correct mogen reageren wanneer VDB2 naar z'n sleutelbeen grijpt. Want denk er om hoe er in het peleton gereageerd wordt: jammer en vervelend voor de renner in kwestie maar het is wel weer een concurrent minder.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Danzig het volgende:
Boyotten die Fransenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:30 schreef Falco het volgende:
Kan er niet iets aan die anti-Franse stemming gedaan worden?
Ik hoop dat ik het verkeerd heb verstaan. Zodra de uitzending online staat moet ik het ff terugluisteren.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel goed luisteren in het vervolg, ze waren aan het juichen over de etappe an sich, en dat Voeckler dus geel pakt.
wat een baas is het toch, wat een super nuchtere reactiequote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef luckass het volgende:
http://nos.nl/video/255141-elf-hechtingen-in-johnnys-bil.html
Ik ben het niet graag eens met Maarten en Herbert... maar ik denk dat het materiaal inderdaad wel eens een rol kan spelen... dat is tegenwoordig zo verderlicht dat het helemaal niks meer kan opvangen....quote:Op zondag 10 juli 2011 19:48 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Heb je ook het idee dat het met het jaar erger wordt? (met name vanaf 2007)
Ik volg het vanaf 1999 en de eerste jaren was er soms een grote valpartij, maar niet met telkens vele gewonden, het halve klassementsrennersveld en motoren/volgwagens erbij.
Idd. Ben benieuwd of ie de rustdag mentaal goed doorkomt.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me overigens af of Hoogerland nog wel doorrijdt... als je ziet hoe hij uit dat ziekenhuis kwam gelopen moet dat zo onnoemelijk veel pijn doen... het is dat het nu verdoofd was
Mentaal lijkt me nog het minste probleem.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Ben benieuwd of ie de rustdag mentaal goed doorkomt.
Het materiaal speelt daar geen rol in, ze rijden al meer dan 20 jaar op carbon en door de 6,8 Kg maatregel van de UCI rijden ze nu juist op fietsen met een gewicht die een minimaal gewicht kennen. Voor die limiet was er de mogelijkheid om pas echt op vederlichte fietsen te rijden. Een fiets van 6,8 Kg is licht maar niet zo licht dat het een gevaar vormt voor de renners.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben het niet graag eens met Maarten en Herbert... maar ik denk dat het materiaal inderdaad wel eens een rol kan spelen... dat is tegenwoordig zo verderlicht dat het helemaal niks meer kan opvangen....
idd fysiek zal het grootste probleem gaan vormenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mentaal lijkt me nog het minste probleem.
In totaal 33, maakt zich zorgen om een hechting bij een pees bij zijn kuit. Ach, die pees is niet geraakt, dus dat hersteld zich vanaf vandaag langzaamaan. Komende etappes is het alleen maar vlak, als ie verder niet valt, moet ie vrijdags wel iets kunnen laten zien naar Luz Ardidien...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef luckass het volgende:
http://nos.nl/video/255141-elf-hechtingen-in-johnnys-bil.html
Om maar te zwijgen hoe hij zich voelt als die verdoving is uitgewerkt.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me overigens af of Hoogerland nog wel doorrijdt... als je ziet hoe hij uit dat ziekenhuis kwam gelopen moet dat zo onnoemelijk veel pijn doen... het is dat het nu verdoofd was
Voeckler zal zich wel 3x bedenken om Johnny uit de bollen te fietsen na deze etappe.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef Godshand het volgende:
lijkt me een type die straks als wraak op Voeckler die niet wilde wachten, de volgende bergetappe compleet stuk rijdt
Blijven bewegen in ieder geval. Wat dat betreft is de rustdag wel erg fijn waardoor je in ieder geval niet op wedstrijd niveau hoeft te bewegen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |