Je zou echt zeggen dat hij duwt, maar het is ook weer niet te zien wat er precies gebeurt.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:51 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Karpets van Katusha ja. Evn een 2de filmpje gevonden. Deze mogen ze ook wel onderzoeken.
Inderdaad, nog niets van gelezen?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:54 schreef UltraR het volgende:
Contador zal wel weten of hij geduwd is of niet, en zal dat er dan heus niet bij laten zitten.
Hmm ik zie ook geen loslopende hond. Een loslopende hond met dit pak renners zou wel meer veroorzaakt hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:53 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Je zou echt zeggen dat hij duwt, maar het is ook weer niet te zien wat er precies gebeurt.
geen toevallig helicoptershot/ frontaal shot?
Misschien vindt Karpets Contador een hond
Oh ja, een loslopende hond ontbreekt deze Tour nog...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Hmm ik zie ook geen loslopende hond. Een loslopende hond met dit pak renners zou wel meer veroorzaakt hebben.
Zou ook heel goed kunnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:56 schreef Kirov het volgende:
Riis zegt dat Contador met zijn rem aan het zadel van Karpets bleef haken
karpets zal zijn drinkbus voor contador zijn wiel gegooid hebben dan. Je ziet duidelijk Karpets een beweging met zijn arm doen? "iets van iemands fiets gevallen"quote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef SanAnt het volgende:
Contador nu ook zware knieklachten is weer op zelfde knie gevallen .
Hij is niet geduwd er was iets van iemands fiets gevallen.
Ach, dat is wel knullig dan. Maar kan gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:56 schreef Kirov het volgende:
Riis zegt dat Contador met zijn rem aan het zadel van Karpets bleef haken
quote:"Dit is een schandaal", reageert Tour-directeur Christian Prudhomme op de aanrijding van Flecha door een Tour-auto.
"Het was een auto van de technische assistentie voor de Franse televisie. (Thomas, red.) Voeckler vroeg om een bidon. Er werd voorrang geëist voor een auto van de wedstrijdleider, maar die televisieauto gehoorzaamde niet, bleef rijden en heeft de renners aangereden."
"Er zijn twee gewonden. Gelukkig is het niet te erg", aldus Prudhomme.
Mooi dat ze maatregelen gaan nemen, hopelijk wordt die bestuurder eruit gezet.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef Hammer20 het volgende:
http://nos.nl/artikel/255118-prudhomme-dit-is-schandaal.html !!!
Lekker onverstaanbaar weer.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef luckass het volgende:
http://nos.nl/video/255119-hoogerland-baal-verschrikkelijk.html
Ah man..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef luckass het volgende:
Wat maakt dat uit dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef Tompsen het volgende:
Man man man wat een tourdag, weet iemand al of iets iets wordt veranderd aan de klassering van Johnny en Flecha?
Er zijn twee gewonden. Gelukkig is het niet te erg", aldus Prudhomme.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef luckass het volgende:
Er zijn geen Fransen geraakt hè.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Er zijn twee gewonden. Gelukkig is het niet te erg", aldus Prudhomme.
136. FLECHA GIANNONI Juan Antonio 112 SKY PROCYCLING 5h 43' 47" + 16' 38"quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef Tompsen het volgende:
Man man man wat een tourdag, weet iemand al of iets iets wordt veranderd aan de klassering van Johnny en Flecha?
Dit. Men zou hem levenslang moeten schorsen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Mooi dat ze maatregelen gaan nemen, hopelijk wordt die bestuurder eruit gezet.
Als in: "Ze leven nog."quote:Op zondag 10 juli 2011 19:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Er zijn twee gewonden. Gelukkig is het niet te erg", aldus Prudhomme.
Who cares?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef Tompsen het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch na die motorrijder.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Mooi dat ze maatregelen gaan nemen, hopelijk wordt die bestuurder eruit gezet.
Ik dacht even dat het de voormalig trainer van Twente wasquote:Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef Hammer20 het volgende:
http://nos.nl/artikel/255118-prudhomme-dit-is-schandaal.html !!!
Op een kwartier op de eindtijd, 2 misgelopen punten van de bergtrui, en eventueel poging tot etappewinst helemaal niksquote:
Damn wat een held is het tochquote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef luckass het volgende:
"Dan gaat er heel wat door je heen."quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef luckass het volgende:
Held!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef luckass het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 10-07-2011 om 19:05:00YES! Fantastische dag voor de ploeg! LL Cool S pakt de rit en ik lijk er in de finale door te komen. Welverdiende rustdag nu en dan gaan! reageer retweet
Topquote:Op zondag 10 juli 2011 19:08 schreef SanAnt het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 10-07-2011 om 19:05:00YES! Fantastische dag voor de ploeg! LL Cool S pakt de rit en ik lijk er in de finale door te komen. Welverdiende rustdag nu en dan gaan! reageer retweet
Lol "Fantastische dag"quote:Op zondag 10 juli 2011 19:08 schreef SanAnt het volgende:
Je wordt er bijna zelf emotioneel van.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://nos.nl/video/255122-hoogerland-huilt-op-het-podium.html
DAAR IS DE HUFTER HOPPAAAAAAAquote:Op zondag 10 juli 2011 19:08 schreef SanAnt het volgende:
Sportgeschiedenis. Nu al.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ah, de retards mogen weer even achter de computer van de begeleidersquote:
Ja, die heeft een prima sollicitatie indruk afgegeven om de rest van de tour als meesterknecht van LLS te mogen figureren.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
"Dan gaat er heel wat door je heen."
Ja, wat meters prikkeldraad bv.
Die chauffeur moeten ze levenslang schorsen uit elke wielerwedstrijd.
Klasbak Johnny is vergevingsgezinder dan jij.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
"Dan gaat er heel wat door je heen."
Ja, wat meters prikkeldraad bv.
Die chauffeur moeten ze levenslang schorsen uit elke wielerwedstrijd.
Zou die Spanjaard meekunnen in de bergen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef buzz1291 het volgende:
Ja, die heeft een prima sollicitatie indruk afgegeven om de rest van de tour als meesterknecht van LLS te mogen figureren.
en nu weer met een stijf piemeltje de reacties afwachten he....hier t eerste rukkie is van mijquote:Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, die heeft een prima sollicitatie indruk afgegeven om de rest van de tour als meesterknecht van LLS te mogen figureren.
inderdaad je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 10 juli 2011 19:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Klopt. Ik ben dan ook geen held zoals hijquote:Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef thumbnail het volgende:
Klasbak Johnny is vergevingsgezinder dan jij.
Dacht het wel jaquote:Op zondag 10 juli 2011 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
Dat was Jakhals Erik met die opmerking toch?
wat zei die?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
Dat was Jakhals Erik met die opmerking toch?
badum pssssquote:
Daar heb je lang over moeten nadenken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, dat viel mij ook net opquote:Op zondag 10 juli 2011 19:25 schreef Cootz het volgende:
Overigens, bij die val van Vino stapten er drie Astana's van de fiets af en liepen de helling af om Vino daar op te rapen... Maarten en Herbert hadden het erover dat ze met z'n allen het ravijn in gekukeld waren....
Zie eerste paar seconden:
http://nos.nl/video/255057-pijnlijke-val-vinokoerov.html
Spuit 11.quote:
-edit: doe normaal-quote:Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
quote:
Ja, maar de rest gaat volgens mij allemaal naar het ziekenhuis van Aurillacquote:
Haha jij bent oud!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:44 schreef Ericr het volgende:
Volgens mij zijn velen blij met de rustdag die er aankomt. Valpartijen horen er bij maar deze chaos heb ik in meer dan 30 jaar TDF volgen echt nog nooit gezien.
Ik snap het niet, hoor. Er zijn toch altijd zoveel renners geweest? En we hebben nog nooit zoveel ongelukken gezien als de laatste jaren. Dan moet er toch wat anders fout zitten?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maar dit is wel extreem inderdaad. Van Houwelingen pleitte voor een kleiner peleton, met minder teams, minder auto's en minder motoren. Dat lijk mij wel noodzakelijk.
Heb je ook het idee dat het met het jaar erger wordt? (met name vanaf 2007)quote:Op zondag 10 juli 2011 19:44 schreef Ericr het volgende:
Volgens mij zijn velen blij met de rustdag die er aankomt. Valpartijen horen er bij maar deze chaos heb ik in meer dan 30 jaar TDF volgen echt nog nooit gezien.
Held.quote:
Hij heeft het prikkeldraad nog op zijn enkel staan.quote:
Wat substantieel is veranderd, is het karakter van de tussensprint; dat lijkt me de meest waarschijnlijke these om na te trekken. Verder kan er natuurlijk ook sprake zijn van slecht toeval, en van contingentie: doordat er al valpartijen zijn gweest, gedraagt het peloton zich nerveuzer, met meer valpartijen tot gevolg.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap het niet, hoor. Er zijn toch altijd zoveel renners geweest? En we hebben nog nooit zoveel ongelukken gezien als de laatste jaren. Dan moet er toch wat anders fout zitten?
Moeilijk te zeggen, vroeger werd er door gevaarlijke aankomsten of onoplettendheid van omstanders ook vaak genoeg gevallen natuurlijk. Ook zag je bergop al meer dan 10 jaar terug dat het respect voor de renners zo goed als weg was, waardoor steeds vaker dranghekken op de bergen te zien zijn. De gekte is al veel eerder begonnen qua media en publiek en de incidenten waren vroeger niet minder erg. Maar zoveel schade als vandaag zie je toch niet vaak.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:48 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Heb je ook het idee dat het met het jaar erger wordt? (met name vanaf 2007)
Ik volg het vanaf 1999 en de eerste jaren was er soms een grote valpartij, maar niet met telkens vele gewonden, het halve klassementsrennersveld en motoren/volgwagens erbij.
Ik denk eerder dat Contador zijn plek wilde opeisen en dat Karpets dat gewoon zat was. Gebeurde vroeger ook, alleen waren er toen nog niet zoveel camera's. Helaas kunnen we het Fedor den Hertog niet meer vragen maar je zou eens moeten weten waar king Merckx ooit tegen hem mee dreigde.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:52 schreef Maver24 het volgende:
die karpets zegt iets over een hond maar die zie ik toch echt niet
Vandaag was ook erg extreem. Wat mij wel opvalt is dat het dit jaar veel kopmannen betreft die bij valpartijen betrokken zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, vroeger werd er door gevaarlijke aankomsten of onoplettendheid van omstanders ook vaak genoeg gevallen natuurlijk. Ook zag je bergop al meer dan 10 jaar terug dat het respect voor de renners zo goed als weg was, waardoor steeds vaker dranghekken op de bergen te zien zijn. De gekte is al veel eerder begonnen qua media en publiek en de incidenten waren vroeger niet minder erg. Maar zoveel schade als vandaag zie je toch niet vaak.
Een Jalabert die bijna einde carriere meemaakt door een sukkel van een politie-agent of volgwagens die zich het publiek in rammen. Dat kwam meer dan 10 jaar terug al voor. Zo zijn er wel meer incidenten door de jaren heen, maar het waren dan meestal incidenten en niet de totale chaos zoals vandaag.
De techniek is ook erg veranderd, fietsen zijn lichter geworden en alles wat dunner en kunnen daardoor wel harder, maar dan zijn de renners dus ook kwetsbaarder.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap het niet, hoor. Er zijn toch altijd zoveel renners geweest? En we hebben nog nooit zoveel ongelukken gezien als de laatste jaren. Dan moet er toch wat anders fout zitten?
twitter:bartvanmerwijk twitterde op zondag 10-07-2011 om 19:54:50Hij had trouwens gewild dattie iets Hoogerland. Scheelt een hoop geprikkel. #TdF #Tour reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |