Ik denk dat hij op achterstand binnenkomtquote:Op zondag 10 juli 2011 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, heeft maagproblemen en was gelost. Geen idee of hij eventueel terug is.
Daar zat ik naar te kijken... volgens mij stuiterde hij ook op kruis hoogtequote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef AllesWatWas het volgende:
Gooide hij nu een bidon in de oelewapper van een toeschouwer?
Eens!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef Maver24 het volgende:
Zou hoogerland nou ook voor de etappe gaan. Ik zeg doen
Carnavalsoptochten zijn spannender om te zien.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef Gitank2 het volgende:
F1 was ooit leuk, nu kun je er beter geen coureurs instoppen en ze radiografisch besturen.
Boasson Hagenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:48 schreef Aalbers het volgende:
Wie is die andere Noor dan? Sorensen is Deen toch?
Bosson hgen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:48 schreef Aalbers het volgende:
Had je net moeten kijkenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef Gitank2 het volgende:
F1 was ooit leuk, nu kun je er beter geen coureurs instoppen en ze radiografisch besturen.
Ik heb het toevallig gezien, einde was nog wel leuk tussen Massa en Hamiltonquote:
Seconden vliegen omhoog iig. Zullen wel naar de 90 toe gaanquote:Op zondag 10 juli 2011 16:49 schreef Maver24 het volgende:
Hoe hard zouden ze nu gaan. 75/80 per uur?
Inderdaad. Heeft hij niet geleerd bij Rabobank.quote:
Die gaat ook vooral voor de gele trui, etappe-overwinning is denk ik voor hem nu bijzaak.quote:
Die tussensprint is voor de kopgroep helemaal niet relevant.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef Droopie het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat er tussensprint aankomt en dat ze daarom een andere volgorde maken. Ipv. verzaken
Wat boeit hun die sprint?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef Droopie het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat er tussensprint aankomt en dat ze daarom een andere volgorde maken. Ipv. verzaken
Die tussensprint boeit ze vooraan helemaal niets.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef Droopie het volgende:
Als ze er maar 1 man bijzetten, helpt dat helemaal niets.quote:
Mietje dus die die VDB2, geen instelling dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:51 schreef Szura het volgende:
De aard van de schouderbladbreuk is nog niet bekend.
Een zogenaamde ingekapselde breuk stelt niet veel voor aldus de dokter van OPL.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mietje dus die die VDB2, geen instelling dit.
Weer dat getrollquote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mietje dus die die VDB2, geen instelling dit.
http://www.letour.fr/2011/TDF/COURSE/docs/reglement.pdfquote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef Kirov het volgende:
Wat zijn de premies eigenlijk voor het winnen van tussensprints en bergtoppen?
Ik niet, als 2 kopmannen vooruit rijden en er een knecht meerijd die al het kopwerk doet word hem die zege minder snel gegundquote:Op zondag 10 juli 2011 16:54 schreef Szura het volgende:
Ik ben voor herinvoeren van bonificatieseconden.
Soms zet de lokale middenstand er ook nog een koe of een jaar lang gratis brie er op.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef Kirov het volgende:
Wat zijn de premies eigenlijk voor het winnen van tussensprints en bergtoppen?
Moet ie wel de etappe uitrijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig heeft ie wel z'n bolletjestrui
Nee, hij raakte Flecha en die Johnnyquote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef Janneke141 het volgende:
Goh, een Franse auto die Hoogerland de hekken inrijdt.
quote:
Knal dan maar lekker tegen een boom aan.quote:
Dit is gewoon een schofterige actie.quote:
Deed me denken aan Kessler. Die daarna door reed met een inklapte long etc.quote:
Was ook mijn eerste gedachtequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:57 schreef TheArt het volgende:
Deze man moet je kapot maken. Gewoon financieel helemaal afmaken. Ik kan er niets meer van maken.
Da's niet te hopen ..quote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
das ook nog eens prikkeldraad waar hij invalt of niet??
Dat hadden ze alleen gedaan als ie een Fransman aangereden had.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:57 schreef Wilskracht het volgende:
Nu moet de Franse politie die chauffeur oppakken
Eigenlijk wel. Doorrijden na een ongeval.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:57 schreef Wilskracht het volgende:
Nu moet de Franse politie die chauffeur oppakken
Breng hem naar ons...quote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Eenskijken het volgende:
GOOI HEM METEEN UIT DE FUCKING TOUR! NU!!
Eerst helemaal de tering slaan, wat een idiootquote:Op zondag 10 juli 2011 16:57 schreef TheArt het volgende:
Deze man moet je kapot maken. Gewoon financieel helemaal afmaken. Ik kan er niets meer van maken.
Hoogerland viel in de (prikkel)draad.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Cootz het volgende:
Flecha had wel mazzel dat het geen prikkeldraad was, anders zaten ze 'm er nu nog uit te plukken...
Troll.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Eerst helemaal de tering slaan, wat een idioot
Hij is geprikkeldquote:
Hij ging de berm in volgens mij, en corrigeerde verkeerd.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
EN hoezo: "Hij moest om een boom heen"!?
Hij had toch ook kunnen remmen? Doe ik ook als ik op een boom afrij.
Die stond al aan, om in te halen, neem ik aan.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:59 schreef kilon het volgende:
Misschien nog het stomste is dat die auto wel gewoon de knipper aandeed..
Who knows.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die chauffeur doet het ook niet met opzet...
Doorrijden na een aanrijding is een misdrijf.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:59 schreef Temlin het volgende:
Als die chaffeur geen rechtszaak aan de broek krijgt weet ik het ook niet meer.
Wat zei Wuyts? (Ik heb hier NOS opstaan).quote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eens met Wuyts.
Verrassend dat dit niet veel vaker gebeurt, want er zijn ploegleiders die even gek (zo niet gekker) doen.
Gewoon niks laten zien en we doen net alsof er niks is gebeurd.quote:
idd vips en enzo opzoutenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Sautor het volgende:
Bewijs dat al die auto's en motoren op moeten flikkeren uit de wielerwedstrijden
Proces aan doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat zei Wuyts? (Ik heb hier NOS opstaan).
Breng je zo verslag uit?quote:
Johnny, el coche esta muy locoquote:Op zondag 10 juli 2011 17:00 schreef feeling_sinister het volgende:
Johnny, la gente esta muy loca, WTF
Dat het raar is dat het niet vaker gebeurt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat zei Wuyts? (Ik heb hier NOS opstaan).
Belachelijk inderdaad dat die gasten eventjes voor de lol langs de renners kunnen rijden. Het is geen dierentuin waar je lekker aapjes kan kijken..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat het raar is dat het niet vaker gebeurt.
Hopelijk waren het VIP's, dan kunnen die overbodige figuren ook meteen uit alle koersen worden gefilterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |