Inderdaad. Heeft hij niet geleerd bij Rabobank.quote:
Die gaat ook vooral voor de gele trui, etappe-overwinning is denk ik voor hem nu bijzaak.quote:
Die tussensprint is voor de kopgroep helemaal niet relevant.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef Droopie het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat er tussensprint aankomt en dat ze daarom een andere volgorde maken. Ipv. verzaken
Wat boeit hun die sprint?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef Droopie het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat er tussensprint aankomt en dat ze daarom een andere volgorde maken. Ipv. verzaken
Die tussensprint boeit ze vooraan helemaal niets.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef Droopie het volgende:
Als ze er maar 1 man bijzetten, helpt dat helemaal niets.quote:
Mietje dus die die VDB2, geen instelling dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:51 schreef Szura het volgende:
De aard van de schouderbladbreuk is nog niet bekend.
Een zogenaamde ingekapselde breuk stelt niet veel voor aldus de dokter van OPL.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mietje dus die die VDB2, geen instelling dit.
Weer dat getrollquote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mietje dus die die VDB2, geen instelling dit.
http://www.letour.fr/2011/TDF/COURSE/docs/reglement.pdfquote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef Kirov het volgende:
Wat zijn de premies eigenlijk voor het winnen van tussensprints en bergtoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |