Ik denk dat hij op achterstand binnenkomtquote:Op zondag 10 juli 2011 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, heeft maagproblemen en was gelost. Geen idee of hij eventueel terug is.
Daar zat ik naar te kijken... volgens mij stuiterde hij ook op kruis hoogtequote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef AllesWatWas het volgende:
Gooide hij nu een bidon in de oelewapper van een toeschouwer?
Eens!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef Maver24 het volgende:
Zou hoogerland nou ook voor de etappe gaan. Ik zeg doen
Carnavalsoptochten zijn spannender om te zien.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef Gitank2 het volgende:
F1 was ooit leuk, nu kun je er beter geen coureurs instoppen en ze radiografisch besturen.
Boasson Hagenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:48 schreef Aalbers het volgende:
Wie is die andere Noor dan? Sorensen is Deen toch?
Bosson hgen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:48 schreef Aalbers het volgende:
Had je net moeten kijkenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef Gitank2 het volgende:
F1 was ooit leuk, nu kun je er beter geen coureurs instoppen en ze radiografisch besturen.
Ik heb het toevallig gezien, einde was nog wel leuk tussen Massa en Hamiltonquote:
Seconden vliegen omhoog iig. Zullen wel naar de 90 toe gaanquote:Op zondag 10 juli 2011 16:49 schreef Maver24 het volgende:
Hoe hard zouden ze nu gaan. 75/80 per uur?
Inderdaad. Heeft hij niet geleerd bij Rabobank.quote:
Die gaat ook vooral voor de gele trui, etappe-overwinning is denk ik voor hem nu bijzaak.quote:
Die tussensprint is voor de kopgroep helemaal niet relevant.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef Droopie het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat er tussensprint aankomt en dat ze daarom een andere volgorde maken. Ipv. verzaken
Wat boeit hun die sprint?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef Droopie het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat er tussensprint aankomt en dat ze daarom een andere volgorde maken. Ipv. verzaken
Die tussensprint boeit ze vooraan helemaal niets.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef Droopie het volgende:
Als ze er maar 1 man bijzetten, helpt dat helemaal niets.quote:
Mietje dus die die VDB2, geen instelling dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:51 schreef Szura het volgende:
De aard van de schouderbladbreuk is nog niet bekend.
Een zogenaamde ingekapselde breuk stelt niet veel voor aldus de dokter van OPL.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mietje dus die die VDB2, geen instelling dit.
Weer dat getrollquote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mietje dus die die VDB2, geen instelling dit.
http://www.letour.fr/2011/TDF/COURSE/docs/reglement.pdfquote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef Kirov het volgende:
Wat zijn de premies eigenlijk voor het winnen van tussensprints en bergtoppen?
Ik niet, als 2 kopmannen vooruit rijden en er een knecht meerijd die al het kopwerk doet word hem die zege minder snel gegundquote:Op zondag 10 juli 2011 16:54 schreef Szura het volgende:
Ik ben voor herinvoeren van bonificatieseconden.
Soms zet de lokale middenstand er ook nog een koe of een jaar lang gratis brie er op.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef Kirov het volgende:
Wat zijn de premies eigenlijk voor het winnen van tussensprints en bergtoppen?
Moet ie wel de etappe uitrijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig heeft ie wel z'n bolletjestrui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |