Dat Voeckler doorrijdt is logisch en prima. Het was duidelijk zat dat Hoogerland en Flecha niet in 20 seconden weer op de fiets zouden zitten. Andersom was Johnny wschl ook doorgereden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moet Voeckler alles verweten worden?Wat had hij dan moeten doen?
Die moet gewoon door, hij kan weinig aan die debiele actie doenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Gramulanion het volgende:
Tuurlijk kan je het Voeckler niet verwijten.
klopt, Flecha kan nog wel eens een breuk hebben opgelopen. De reactie van Hoogerland is niet zo vreemd trouwens, of over Flecha heen, links tegen de motor of rechts de sloot/gras/prikkeldraad in. denk dat Hoogerland de meest logische optie heeft gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoogerland zat achteraan, dook het decor in omdat hij zelf panikeerde.
Uiteraard nog altijd de schuld van die idioot, maar Flecha heeft nog veel meer redenen om kwaad te zijn.
Er stonden belangen op het spel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Gramulanion het volgende:
Tuurlijk kan je het Voeckler niet verwijten.
Ik snap wel dat hij doorrijdt, dat is op zich ook niet zo'n probleem.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
In een ander land geboren worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou idd wel heel erg cru zijn als hij niet meer mag opstappen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk dat hij dan wel gewoon mag opstappen dinsdag.
Het lijkt me eerder van belang dat hij strafrechtelijk wordt vervolgd.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef wdn het volgende:
Sporza: "gewoon samen met Sky naar een rechtbank stappen en die man aanklagen"
juistquote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef inZanity het volgende:
Of het opzet is of niet. Dit is gewoon een aanrijding en dient bestraft te worden. Als je niet kan rijden moet je niet in een auto gaan zitten en al helemaal niet in een wielerronde als deze. Als bestuurder ben je ten alle tijden verantwoordelijk.
Feillu rijd in het groepje erachterquote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Konijnenjager het volgende:
Waarom stuurt niemand van Vacansoleil een knecht mee om Johnny uit de wind te houden? Lijkt me toch het minste wat je voor die jongen kan doen.
Straks krijgen we nog zitstakingen van renners.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Felagund het volgende:
Tuurlijk. Ook gezien het incident eerder deze week, waarbij een fiets werd meegenomen door een motard die naast het peloton reed. De rijders moeten meer beschermd worden, dat er VIPS en fotografen meerijden is leuk, maar de rijders moeten niet het slachtoffer van worden.
Ja, 4 minuten wachten, en jezelf laten inlopen door het peloton. Dat is een goed idee jaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die moet gewoon door, hij kan weinig aan die debiele actie doen
Wat ze uiteraard alleen maar doen voor Fransen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Wilskracht het volgende:
Buiten tijd komen gebeurt niet want de tour diectie mag in bijzondere omstandigheden uitzonderingen maken.
Zeker weten? Jouw opmerking vind ik net zo dom als die actie van die tourwagen...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:07 schreef Caland het volgende:
Ongelofelijk dit, echt. Zin om een random Fransoos eens flink te bewerken
Uit protest drink ik geen wijn vandaag!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Niox het volgende:
De ambassadeur terugroepen uit Frankrijk, Dijkstra slaat door hoor.
Ik zeg toch dat hij door moet, Voeckler treft geen blaam.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, 4 minuten wachten, en jezelf laten inlopen door het peloton. Dat is een goed idee ja
Ala 98 in de dopingtour met Pantani als rebel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog zitstakingen van renners.
okéquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Uit protest drink ik geen wijn vandaag!
Die chauffeur heeft een fout gemaakt....maar dat kan iedereen overkomen...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder van belang dat hij strafrechtelijk wordt vervolgd.
Snap ik ook nietquote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Konijnenjager het volgende:
Waarom stuurt niemand van Vacansoleil een knecht mee om Johnny uit de wind te houden? Lijkt me toch het minste wat je voor die jongen kan doen.
twitter:DhrGoselink twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:13:57Hoogerland wordt getorpedeerd terwijl vandaag precies 427 jaar geleden Willem van Oranje werd neergeschoten. De dader? OOK EEN FRANSOOS.#tdf reageer retweet
En je kan alsnog vervolgt wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die chauffeur heeft een fout gemaakt....maar dat kan iedereen overkomen...
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op Voeckler, Win die etappe als gebaar naar Johnny. Hij heeft je geholpen voor het Geel en de voorsprong in de etappe
Er is ook niet Franse wijnquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
als je dit op de openbare weg doet wordt je ook vervolgd ook al is het een ongelukquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik was het ook met jou eens hoor, alleen in de wirwar van posts nu kon ik de originele poster niet vindenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij door moet, Voeckler treft geen blaam.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Pino112 het volgende:
twitter:DhrGoselink twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:13:57Hoogerland wordt getorpedeerd terwijl vandaag precies 427 jaar geleden Willem van Oranje werd neergeschoten. De dader? OOK EEN FRANSOOS.#tdf reageer retweet
![]()
Denk niet dat het peleton dinsdag gaat starten als Johnny buiten tijd komt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wat ze uiteraard alleen maar doen voor Fransen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
uit protest kijk ik morgen geen tour de france
Zou me niets verbazen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog zitstakingen van renners.
Denk niet dat het peleton dinsdag gaat starten als Johnny buiten tijd komt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Het is dan ook rustquote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien dat hem al een compensatie beloofd is, de organisatie kan toch moeilijk zonder gevolgen twee renners torpederen en alles laten begaan.quote:
Tuurlijk wel, de belangen zijn veel te groot. Die ene Zeeuw interesseert niemand wat.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Denk niet dat het peleton dinsdag gaat starten als Johnny buiten tijd komt.
Mooi, morgen een rustdag.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
Een fout maken betekent niet dat je per definitie exonerabel bent, he.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat hij coulantie krijgt, mocht hij buiten tijd aankomen vandaag.quote:
Wat relatief gezien prima is.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:16 schreef Falco het volgende:
Hoogerland komt op 20 min. achterstand binnen ofzo.
Hij gaat de finish wel halen. Er rijden ook nog groepen achter en beetje aan de auto hangen anders. De vraag wordt straks hoe ernstig de verwondingen werkelijk zijn en of dat een beetje goed geneestquote:
Inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef alpeko het volgende:
Het zou de organisatie sieren als ze Flecha en Hoogerland dezelfde tijd als de kopgroep geven.
Daar hebben ze ook écht iets aan!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef alpeko het volgende:
Het zou de organisatie sieren als ze Flecha en Hoogerland dezelfde tijd als de kopgroep geven.
Die mag doen wat hij wilt idd, daar zal wel een uitzonderingspositie voor worden gemaakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat hij coulantie krijgt, mocht hij buiten tijd aankomen vandaag.
Het rode rugnummer EN buiten de tijd binnenkomen lijkt me uniek!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat hij coulantie krijgt, mocht hij buiten tijd aankomen vandaag.
Of vol op de rem... Oh nee, wijn geeft zoveel vlekken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Als je goed naar het filmpje kijkt, was het ofwel op een boom oprijden ofwel twee renners onderuit schoffelen. Keuze was blijkbaar snel gemaakt..
OK...maar ik begin me echt te ergeren aan die opgefokte sfeer op dit forum...het merendeel wil die chauffeur blijkbaar lynchen...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
als je dit op de openbare weg doet wordt je ook vervolgd ook al is het een ongeluk
Ik zag dit logo op de motorkap.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:16 schreef OnCraintDégun het volgende:
Het wordt in de doofpot gestopt, stond ook een france 2/3 logo op die auto dus ze zullen wel zuinig zijn met de beelden ervan
't zal hoe dan ook niet lekker rijden zijn met een stuk prikkeldraad in je klauwen. :-/quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij gaat de finish wel halen. Er rijden ook nog groepen achter en beetje aan de auto hangen anders. De vraag wordt straks hoe ernstig de verwondingen werkelijk zijn en of dat een beetje goed geneest
als je goed kijkt zie je dat er ruimte zat was, die auto kon een stukje door het gras zonder de boom te raken. maar zelfs dan heb je als auto altijd nog een remquote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Als je goed naar het filmpje kijkt, was het ofwel op een boom oprijden ofwel twee renners onderuit schoffelen. Keuze was blijkbaar snel gemaakt..
En daarna de fik er in.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OK...maar ik begin me echt te ergeren aan die opgefokte sfeer op dit forum...het merendeel wil die chauffeur blijkbaar lynchen...
Nee krijgen de beelden gewoon zo door.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kan de NOS zelf het beeld niet herhalen?
quote:
Nja, ik denk dat remmen niet meer mogelijk was gezien de snelheid...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Of vol op de rem... Oh nee, wijn geeft zoveel vlekken.
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zag dit logo op de motorkap.
[ afbeelding ]
TF1 dus.
Hij kon natuurlijk ook niet weten dat die boom ineens zou oversteken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nja, ik denk dat remmen niet meer mogelijk was gezien de snelheid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |