quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
uit protest kijk ik morgen geen tour de france
Het is dan ook rustquote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Uit protest drink ik geen wijn vandaag!
Misschien dat hem al een compensatie beloofd is, de organisatie kan toch moeilijk zonder gevolgen twee renners torpederen en alles laten begaan.quote:
Tuurlijk wel, de belangen zijn veel te groot. Die ene Zeeuw interesseert niemand wat.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wat ze uiteraard alleen maar doen voor Fransen.
Denk niet dat het peleton dinsdag gaat starten als Johnny buiten tijd komt.
Mooi, morgen een rustdag.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
Een fout maken betekent niet dat je per definitie exonerabel bent, he.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die chauffeur heeft een fout gemaakt....maar dat kan iedereen overkomen...
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
Ik verwacht toch dat hij coulantie krijgt, mocht hij buiten tijd aankomen vandaag.quote:
Wat relatief gezien prima is.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:16 schreef Falco het volgende:
Hoogerland komt op 20 min. achterstand binnen ofzo.
Hij gaat de finish wel halen. Er rijden ook nog groepen achter en beetje aan de auto hangen anders. De vraag wordt straks hoe ernstig de verwondingen werkelijk zijn en of dat een beetje goed geneestquote:
Inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef alpeko het volgende:
Het zou de organisatie sieren als ze Flecha en Hoogerland dezelfde tijd als de kopgroep geven.
Daar hebben ze ook écht iets aan!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef alpeko het volgende:
Het zou de organisatie sieren als ze Flecha en Hoogerland dezelfde tijd als de kopgroep geven.
Die mag doen wat hij wilt idd, daar zal wel een uitzonderingspositie voor worden gemaakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat hij coulantie krijgt, mocht hij buiten tijd aankomen vandaag.
Het rode rugnummer EN buiten de tijd binnenkomen lijkt me uniek!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat hij coulantie krijgt, mocht hij buiten tijd aankomen vandaag.
Of vol op de rem... Oh nee, wijn geeft zoveel vlekken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Als je goed naar het filmpje kijkt, was het ofwel op een boom oprijden ofwel twee renners onderuit schoffelen. Keuze was blijkbaar snel gemaakt..
OK...maar ik begin me echt te ergeren aan die opgefokte sfeer op dit forum...het merendeel wil die chauffeur blijkbaar lynchen...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
als je dit op de openbare weg doet wordt je ook vervolgd ook al is het een ongeluk
Ik zag dit logo op de motorkap.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:16 schreef OnCraintDégun het volgende:
Het wordt in de doofpot gestopt, stond ook een france 2/3 logo op die auto dus ze zullen wel zuinig zijn met de beelden ervan
't zal hoe dan ook niet lekker rijden zijn met een stuk prikkeldraad in je klauwen. :-/quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij gaat de finish wel halen. Er rijden ook nog groepen achter en beetje aan de auto hangen anders. De vraag wordt straks hoe ernstig de verwondingen werkelijk zijn en of dat een beetje goed geneest
als je goed kijkt zie je dat er ruimte zat was, die auto kon een stukje door het gras zonder de boom te raken. maar zelfs dan heb je als auto altijd nog een remquote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Als je goed naar het filmpje kijkt, was het ofwel op een boom oprijden ofwel twee renners onderuit schoffelen. Keuze was blijkbaar snel gemaakt..
En daarna de fik er in.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OK...maar ik begin me echt te ergeren aan die opgefokte sfeer op dit forum...het merendeel wil die chauffeur blijkbaar lynchen...
Nee krijgen de beelden gewoon zo door.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kan de NOS zelf het beeld niet herhalen?
quote:
Nja, ik denk dat remmen niet meer mogelijk was gezien de snelheid...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Of vol op de rem... Oh nee, wijn geeft zoveel vlekken.
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zag dit logo op de motorkap.
[ afbeelding ]
TF1 dus.
Hij kon natuurlijk ook niet weten dat die boom ineens zou oversteken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nja, ik denk dat remmen niet meer mogelijk was gezien de snelheid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |